neljapäev, 3. aprill 2014

Nende сіятельства 2006-10-27 18:07:22

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Nende сіятельства
2006-10-27 18:07:22

Ukraina tootjate valgustid ja varem kaotavad sise-müügi turul. Koos sellega tõttu kasvavat nõudlust impordi tooteid väikesed ettevõtted ja kettidega püüavad ise luua sissevedu осветительного seadmete Ukrainas. Kui on pakkuda palju vaeva suurim импортерам. TURG · Kaup realiseeritav turul: valgustite, mille eesmärk on eluruumid. · Müügi 2003 g. *: $ 25-30 miljonit jaemüügi hinnad. · Paljud ettevõtjad: 2 suurt tootja, 8 suurte importijate. · Müügi osakaal on kodumaiste toodete - 5-10%, imporditud - 90-95% (rahas). · Müügi struktuur: rippuvad lühtrid - 55-60%, valgustid laua -, seina sconces, põrandalamp - 40-45% (rahas). ___________________________________ * Prognoos. TURU DÜNAAMIKA Ettevõtjad hindavad kasvu rakendamise kodus valgustid erinevalt. Kõige õnnelik müügimaht on käesoleval aastal võrreldes 2002. aastal kasvas 30% (rahas). Mõnedel on see kasv oli vaid 10%. Seal on ja on kaotajad. Esindajad on üks firma, kes soovisid jääda неназванными, rääkisid, et neil on novembris käesoleva aasta müük "light" kas mitte 3 korda vähem, kui samal perioodil 2002 g. Nad selgitavad see vastik fakt on vähenenud nõudlus kallid ja keskmise hinnaga valgustid. Kuid siiski hinnanguliselt enamik kauplejaid sellel aastal dünaamika müük, valgustite säilinud positiivne - umbes 10-15%. Arvamust praktikud peaaegu kattuvad ja andmeid ametliku statistika. Teisiti ei saa see olla. Lõppude lõpuks Ukrainas aktiivselt ehitada elamud. Muidugi, новоселы обзаводятся uute осветительными elektriseadmeid. Kuid ettevõtjad usuvad, et potentsiaalne turg on oluliselt rohkem. Paljud ostjad, ärge hoidke kümneid tuhandeid grivna uus mööbel, valgustid püüavad osta odavam - päike paistab ja okei. Selle üle, millised normid valguse peavad olema siseruumides ja kuidas neid saavutada, mõtle mitte kõik. Tuleb märkida, et nii скупердяйскій ja hooletu lähenemine inimesi rõhutamaks oma kodu müüjad "light" kurdavad juba ei ole ühe aasta. Meie arvates, kuigi kõik avaldused spetsialistid üle oleks vaja tarbijate harimise, tegelik töö masside ja ei ole läbi viidud. OLUKORD TURUL Ukraina tootjad jätkuvalt loovutada turg välismaiseid tooteid. Hinnanguliselt operaatorid, kellel on eelmise aasta Ukraina müügi osakaal kodu-valgustid vähenenud 20% - lt 10% (rahas). Ja, nagu näitavad andmed Госкомстата, tootmine, valgustite viimase kolme aasta jooksul pidevalt vähenenud keskmiselt 27% aastas. Vastavalt kiires tempos kasvavad pakkumise importtoodetele. Esialgsete hinnangute kohaselt ettevõtjad, 2003. aastal importijad ввезли umbes 40% inventar rohkem kui 2002. aastal. (rahas). Tuleb märkida, et osa valgustid kodumaise toodangu sortimendi kõige kaupmehed on vaid umbes 5%. Ettevõtjad nimetavad mitu põhjust oma vastumeelsust koostööd ukraina tootjad. Kui неплохом oma tooteid (toodangut kasutatakse imporditud osad) suurte tootjate "limps" disain on toodete ja väikesed ettevõtted, kes toodavad originaal mudelid, väiketootjad kuupäev. Peamine eelis imporditud осветительного seadmed - kaasaegne disain ja atraktiivne välimus. Vastavalt kaupmehed, isegi hiina valgustid halva kvaliteediga on suur nõudlus ostjate kui ukraina kaup (võrreldavates hindades). Muide, umbes kolmandikku tarnitakse Ukraina valgustid hiina tootmine (dünaamiline tarneahela vt tabel. 1). Tabel 1. IMPORT KODUMASINATE, VALGUSTITE, mln USD 2001. 2002. 2002. (jaanuar - september) 2003. 2003. * (jaanuar - september) Saksamaa 0, 16 0, 2 0, 2 0, 5 - Poola 0, 4 0, 3 0, 22 0, 45 - Itaalia 0, 7 0, 6 0, 45 0, 37 - Hiina 1, 6 2, 4 1, 7 2, 1 - Vaid 5, 6 6. 2 4. 01 5. 7 8. 8 * prognooside kohaselt ettevõtjad. Vastavalt Госкомстата. Tabel 2 TOOTMISE KODUMASINATE, VALGUSTITE, tuh tk. 2000 a. 2001. 2002. 2003. * Электролампы desktop 128, 9 88, 7 28, 2 - Seina lamp 48, 3 39, 3 25, 3 - Lühter on peatatud 109, 5 78, 5 95, 6 - Kokku 286. 6 206. 5 149. 0 94. 0 * prognooside kohaselt ettevõtjad. Vastavalt Госкомстата. Tabel 3 EKSPORT KODUMASINATE, VALGUSTITE, mln USD 2001. 2002. 2002. (jaanuar - september) 2003. 2003. (jaanuar - september) on Venemaa 1, 26 0, 46 0, 35 0, 23 - Muud 0, 07 0, 07 0, 04 0, 32 0, 32 Kokku 1, 33 0, 53 0, 39 0, 55 0, 74 * Prognooside kohaselt ettevõtjad. Vastavalt Госкомстата. Ukraina tehase oma ebaõnnestumisi siseturul selgitavad halb налаженными turustuskanalid. Kuid tootjad ei kavatse aktiviseerida oma tegevust, et edendada tooteid. Näiteks esindajad üks vabrikud ütlesid, et järgmisel aastal on neid plaanis avada Kiievis oma hulgiladu. Mõned kohalikud tootjad üritavad parandada oma tegude kaudu suurendada eksporti. Vastavalt Госкомстата, 9 kuud 2003. aasta sama perioodiga 2002 ekspordimahud valgustid Ukraina kasvanud ligi 40% (rahas). Illegaalse impordi Nagu märkisid ettevõtjad, maht illegaalse impordi valgustid Ukraina on vähenenud (praegu on, neid on hinnanguliselt nad moodustavad 20-25% kogu impordist), mis on tingitud vähendada aktsia müügi inventar läbi souks - peamine müügikanal võltsitud ja несертифицированного kauba. Hinnanguliselt ettevõtjad, nüüd turgudel rakendatakse umbes 30% kogumüügist. Kauplused on sama несертифицированной tooted püüavad tegusid ei ole. VALIK müügi Struktuur kodus valgustite järgi on viimase aasta jooksul ei ole muutunud (vt. ÄRI nr 3 21. 01. 02 a. lk. 55-58). Kuid nagu märgivad ettevõtjad on üha enam nõutud komplektid valgustite, mis sisaldab lühter, põrandalamp ja seina valgustid. Nende hinnangul müügi valgustus гарнитуров nüüd moodustavad umbes 40-50% kogu rakendamise inventar (kvantifitseeritud). Kui varem peamised müük (umbes 70% kvantifitseeritud) kaupmehed annavad valgustid valgustid - need on odavamad ja tuttav kasutada. Kuid kõik suur nõudlus nautida lambid, halogeen valgustid. Käesoleval hooajal on osa nende elluviimisel on suurenenud 5-10% (kuni 30%). Selline populaarsus, vastavalt светотехников, selgitab hea valgustugevusega tõhusust halogeenlamp ja pikema tööea. Tuleb märkida, et 2003. aastal ettevõtjad on laiendanud ассортиментную liini kulul valgustid koos led. Neid kasutatakse peamiselt maastik. Näiteks kasutades led ' s on võimalik luua siseruumides, effect "tähistaeva". Kuni müük on sellised valgustid on väikesed. Mõned kaupmehed nad moodustavad 2-3% kogu käibest. MÜÜGI info ettevõtjad, tänavu rohkem мелкооптовых ettevõtjate, sealhulgas ka mõned jaekaubandusketid, püüdnud importida kaup ise. Nii paljud suured importijad (nad on sama - sageli omanikud kauplust) on esinenud probleeme turustamise tooteid. Ühelt poolt, mõned neist on vähendanud hulgi ostjatele. Teiselt väikesed importijad-algajatel on hakanud avastama oma väikesed jaemüüjad punkti (peamiselt kaubanduskeskustes). Fakt on see, et käivitades töötab vahetult koos tootjate, neil oli suurendada hangete mahud tooteid. Ja see tähendab, et väikeste ettevõtjate tekkis vajadus luua uusi turustuskanaleid. Kuid mõned omanikud on tuntud kauplustes "light" uhkelt kuulutada, et väikesed jaemüüjad punkti erilist konkurentsi nad ei moodusta, kuna valik on poodides tunduvalt laiem. Tõepoolest, väikeste jaemüüjate punktides esitatud valdavalt odav штучный kaup (eksponeerida galeriis ei võimalda piiratud müügipinda). Aga hinnanguliselt mõned ettevõtjad, otsese ostmise tootjatelt lubatud väike hulgimüüjad (omanikud müügikohad) vähendada jaemüügi hind 10-15%. Tuleb märkida, et suur salon "light" sel aastal avanes mul ei ole nii palju. Niipalju kui me teame, kapitali - mitte rohkem kui 4. EKSPERDID ÜTLEVAD Jevgeni Нетреба (29), osakonnajuhataja müük осветительного seadmete kauplus "Фокстрот on Глыбочицкой" (g. Kiiev; müük осветительного kõike-рудования TM Massive; 1995. aastast. ; 7 inimest. ): - 2003. aastal müük, kodumasinate, valgustite kasvas võrreldes 2002. aasta umbes 30-35% (kvantifitseeritud). See on saavutatud toote välismaiste tarnijatega. Erinevalt ukraina tootjad nad pakuvad paremat valgustid eri stiile ja laias hinnaskaalas. Siiski suurenenud müük, kodumasinate, valgustite ja soodustab kasvu elamukinnisvara turul. Oleg Нилов (28), direktor kauplus-salongi "Light" (g. Kiiev; kuulub LTD "M. Ja. Juurde. Шорр"1991. ; 50 inimest. ): - Kaubandus tuled iga hinna grupp on oma eripärad. Näiteks, kui müüvad kalleid осветительного seadmed on väga olulist rolli mänginud müüja-konsultant. Ta peab teadma mitte ainult funktsionaalne kvaliteet valgustid, vaid ka omadusi disaini lahendused, viimased suundumused интерьерной mood. Ja olla kursis uute toodete turule осветительного seadmed. Sest enamik ostjaid on halvasti informeeritud võimalusi светотехнических lahenduste loomisel inter'jer. Sergei Жаглов (40), commercial direktor GP "Sparkle-Invest" (g. Lõvid; tootmine ja müük, olme осветительного seadmed; 1998г. ; 50 inimest. ): - Üks peamisi probleeme ukraina tootjad valgustid - toodete müük. Turul on väga palju väikseid jaemüük (eriti базарных) punktides rakendamine majapidamise inventar. Neid ei saa kvalitatiivselt презентовать kaupa. Kuid tootjad ja ilmselt importijad on tekkinud tõsine puudus piirkondlikud laod ja hulgimüük võrgustik, mis müüvad olmejäätmete "valgus". Eriti raske luua turustamise odavad valgustid - selles segmendis kõige tihe konkurents ja ettevõtjad koostavad minimaalne kauplemise hinnalisand, kui üldse демпингуют. Kujunenud olukorras tootjatel on otstarbekas laiendada valikut kallim ja originaalseid mudeleid valgustid. Seejuures'on võimelised tarnima kauba salongid "light", mis tavaliselt töötavad kvalifitseeritud müüjad ja kaup on esindatud laias valikus. Andrei Tšerkassov (28), juht on OÜ "Light-suite" (g. Kiiev; müük осветительного seadmed; 1993 a. ; 30 inimest. ): - Mitu aastat tagasi, kui oli puudus originaal valgustid, ettevõtjaid oli palju rohkem võimalusi tugevdada ukraina turul осветительного seadmed. Täna turg on küllastunud kaubana. Paljud välismaa tehased ei püüa arvu suurendada vahendajad. Pealegi välismaised teenuseosutajad kehtestavad sellise minimaalse ostu -, mis paljudel noortel ettevõtetel üle jõu. Nii 2003. aastal uusi suuri ettevõtteid, kes kasutavad valgustite euroopa marke, mitte'ilmus. Vaid mõned olemasolevad ettevõtjad suurendanud oma turuosa laiendamise kaudu jaemüügikett. Olesja Мазепа (34), asedirektor GP "Капро" (g. Kiiev; kaubandus MANUAALKÄIGUKAST, ЭТП ja осветительным seadmed; alates 1994. aastast. ; on rohkem kui 400 inimest. ): - Müüa leibkonna valgustid vähem kasulik, kui ameti - käive office осветительного seadmete kolm korda suurem. Kuid müük, kodumasinate, valgustite 2003. aastal võrreldes 2002. aastast suurenenud ligi 18%. Seejuures on käesoleval aastal oleme sõlminud lepingud pakkumise valgustid n'üheksa tehast. Arvan, et see aitab veidi vähendada jaehinnad ja suurendada käive 2004. Ettevõte plaanib suurendada käivet ka laiendades võrku spetsialiseeritud kauplustes. Meie uued müüjad - poola ja itaalia firmad. Koostööd ukraina tootjad on väga problemaatiline. Enamik kodumaiseid ettevõtteid - väikesed ja töötavad peamiselt kaaskodanikud, pealegi on nende valik on väga piiratud. Tarneaeg valmistoodang - kolm nädalat kuni kuu. Seetõttu on osa valgusteid ukraina tootmine meie tootevalikus on mitte rohkem kui 5%.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar