kolmapäev, 30. aprill 2014

"Alceste" edendada oma brändi. 2006-11-09 10:10:23

Ehitus ja rekonstrueerimine.








"Alceste" edendada oma brändi.
2006-11-09 10:10:23

Reklaamikampaania firma "Alceste", mis käivitati eelmisel aastal koos слоганом "Ta покохать mind mu tööriist... ", tekitas üsna segatud reaktsioon. "Альцеста" ukraina turul kuni keegi ei продвигал tehniline toode, kasutades üsna selge seksikas ühing. Vastus järgnes viivitamatult ja oli järsult negatiivseks, kuni entusiastlik. Kuid eesmärgi "Alceste"tundub, et on teinud - mehed on kiirustamas liituda firma tooteid. Peale operatsiooni seksuaalne teema reklaamis, "Alceste" on esimene ettevõte oma turule, turundusstrateegia, mille põhines luua ja edendada oma brändi, mitte erinevaid kaubamärke, millest koosneb valik kavandatava kauba ostjale. Umbes turundusstrateegiaid oma firma "DS" rääkis juhendaja teenuse turundus "Альцеста"'vjatšeslav Dorošenko. D. Koos. Paljud киевлянам meelde'запомнившихся oma väga provokatiivne kampaania. Olid nad on efektiivsed ja kas oli raske ettevõtte juhtkond minna selliste креатива? - Muidugi, kasutada selliseid ideid ei olnud kerge. Kuid kuna me usume, et reklaam peaks välja paistma üldisest massist ning pöörata endale tähelepanu, "Alceste" ei ole mingit kahtlust, kuid siiski on julgenud sellist sammu. Ja pean ütlema, et meie ootused on täiesti põhjendatud. Veelgi enam, pärast käivitada reklaamikampaania kasvanud mitte ainult äratundmine tarbijate kaubamärk, kuid on toimunud muudatused sees firma ise. Kasutada kohandatud loova otsuse tulemusena всплеску huvi "Alceste"ja firma töötajad, tajudes see huvi on, nagu sai teine hingamine. D. Koos. Aga ilmselt see ainult tipp, mida näeb tarbija ja mida huvitavat toimub "vee all"? - Lisaks kohandatud lähenemisviisi креативе, "Alceste" teeb väga palju uuenduslikke oma turg turundus samme. Kuid üks miinuseid suurettevõtja on see, et see on vähem paindlik ja mobiilne võrreldes väiksemate ettevõtetega. Seega on oluline, meie puhul - see on õige agressiivne turunduspoliitika ja "õiged" inimesed ettevõtted, mis suudavad vastu võtta julgeid otsuseid. Me juhid oma turule, kuid meil on pidevalt vaja tõestada seda. Kui ettevõte on viimase kolme-nelja kuu liigub edasi, siis ta kohe hakkab kaotama oma positsiooni turul. D. Koos. Ja kui rääkida konkreetseid näiteid? - Umbes aasta tagasi, oleme silmitsi olukorraga, kus osa potentsiaalseid ostjaid, saada täielikku teavet toote, mis meil on, покупала seda meie konkurendid, kes müüsid see kaup on odavam, kuigi see ei pruugi anda sama kompleksi teenuseid, mida pakume meie. Enne firma kerkis üles küsimus: "Mida teha? ". Analüüsides töö suurte lääne supermarketid, oleme otsustanud võtta kasutusele oma kogemusi, sisuliselt mis seisnes selles, et kes kõige ihalda tooteid предоставлялись allahindlust. Oleme otsustanud teha sama, ja ei eksinud. Selle tulemusena need ostjad, kes keskendub eelkõige hinda, saanud meilt osta, "Alceste", hakates lisaks garantii vahend ja nõustamise toetust. Seejuures müügi kasv, mis oli tingitud käesoleva pakkumise, ei ole mingil viisil mõjutanud nõudlust teiste, vähem populaarne kaup meie tootevalikust. D. Koos. Miinuseks poliitika "samm ees" on see, et on palju, mida peab kontrollima "oma tee". Kui tõhus siis, mida sa teed? - Jah, on tõenäoline ebaõnnestunud käiku. Tahaksin ära märkida üks huvitav omadus. Meie konkurendid on väga tihti võetakse kasutusele edukas turundus liigub meie firma, ja mõnikord lihtsalt nende koopia. Näiteks "Alceste" kõigepealt alustas postitada oma tooteid nii, et ostja saaks proovida neid kõiki. Teised firmad размещали tooteid "vanamoodne" - suletud seisab. Nüüd on paljud ettevõtted keelduvad baar'ruumikujundus kujul lugeja ja kujutavad kaup nii, nagu seda teeb "Alceste". Siin on väga oluline tegur konkurents, mis alati paneb mõtlema ja parandada. Nii hiljuti avasime oma poe (www. altsest. com), ja kümnendi firma ei kavatse vabastada meenemünte, mis oleks olnud ostujõudu sees meie kaubanduspartnerite võrgu. Sellised mündid on võimalik anda näiteks oma mõnda tuttavat sünnipäev, teades, et see затеял remont, kuid ei tea, mida tal konkreetselt vaja. Ja vahetada neid enim meeldinud talle stantsija või pusled meie kaubanduspartnerite võrgu ei ole raske.
ALLIKAS: Tööalane pealinn

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar