kolmapäev, 30. aprill 2014

Teel toitumine 2006-11-09 14:49:58

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Teel toitumine
2006-11-09 14:49:58

Turu maht köögimööbli hinnatakse kauplejad $ 30-40 miljonit (jaemüügi hindades). Aga reservid müügi kasvu mööbel köögid on üsna oluline. Ukraina on umbes 18 miljonit majapidamist (ametliku statistika) ja suur osa on ära köögi kõrvaklapid, ostetud 15-30 aastat tagasi. Nad on juba muutunud kasutuskõlbmatuks, ja nende aeg asendada. Jah ja arv novosjolov, kes, loomulikult, on vaja kööki, iga aastaga on suurenenud (vastavalt риелторов, aastane kasv eluaseme hinnatakse 15-20%). Aga küsitletutest meie kaupmehed ei ole oodata on järsku tõusu müügi köögimööbli varsti (võib-sv'язку asjaolust, et müüjad köögid iga päevaga üha rohkem ja toote müügiga, on igaühel neist on vähenenud. - Toim. ) IMPORT JA EKSPORT eelmisel aastal eksport köögimööbli kasvas peaaegu 2 korda võrreldes 2000. aastaga (vt tabel. 1). Suurem osa eksporditud mööbli - 80% - "läks" Venemaale. Peamised firma-eksportijad loodavad kasvu tarneahela RF - nagu käesoleval ja järgmisel aastal. Tabel 1. Ekspordi köögimööbli tuhat. USD Riik 1997г. 1998г. 1999г. 2000.a. 2001г. Іюартая 2002. Kokku 938, 8 643, 72 418, 46 510, 15 940, 77 196, 00 Venemaa 887, 05 636, 37 313, 05 359, 64 751, 37 167, 00 Taani 8, 71 5, 83 6, 74 19, 04 40, 27 0 Prantsusmaa 0 0 74, 36 62, 57 87, 45 6, 65 Tabel 2. Import köögimööbli tuhat. USD Riik 1997г. 1998 1999 2000 2001 i kvartal 2002. Kokku 4045, 44 2943, 18 2388, 68 1884, 64 1768, 76 344, 98 Valgevene 33, 89 58, 45 122, 58 129, 35 62, 84 20, 14 Venemaa 45, 97 61, 6 30, 67 119, 63 87, 02 6, 97 Leedu 17, 16 21, 4 231, 45 91, 11 112, 28 26, 45 Itaalia 2329, 24 1776, 97 1472, 92 1147, 96 1115, 17 234, 93 Saksamaa 274, 67 124, 53 82, 42 63, 88 135, 29 15, 46 Poola 493, 4 313, 87 164, 93 108, 28 74, 33 3, 91 Tšehhi 64, 9 60, 59 73, 09 61, 48 90, 87 23, 23 Impordi maht köögimööbli iga aastaga langevad (vt tabel. 2). Kehtiv määr ввозной tollimaksu söögitoa mööbel - 25%. Vastavalt kaupmehed, ta aitas tõrjuda odav imporditud tooted. Samal ajal müügitehingute kallis mööbel, kuni valitseb imporditud kaup (90-95%). Kuigi juhtiv ukraina tootjate (nende sügavama veendumuse kohaselt. - Toim. ) On võimelised tootma элитарные kallid köök, kvaliteet ei ole halvem itaalia ostja jaoks kallis köögid oluline eelkõige nende "neile'i". Mahud müük kallis mööbel köögid valitseb imporditud kaup. Tuum on riik-pakkuja kööki jääb Itaalia (mis ei ole üllatav, sest see on "mööbli" riik maailmas). Nüüd on itaalia köök on pakkuda kaupmeestele üle 60% imporditud toodete müük. Ja prognooside kohaselt importijad, osa itaalia kauba lähiajal ei vähene. Eelmisel aastal umbes 30% võrreldes 2000. aastaga vähenes müük poola mööbel (ja see on ka mõistetav, teda asendab teine toode. -Toim. ). Rohkem kui 2 korda on kasvanud müük kallis saksa mööbli, kuna tarbijate nõudlus kallid köök kasvab. Umbes 20% kasvanud mahud tarneahela köögimööbli Leedust (tollimaksuvaba sissevedu toodete selle riigi meelitas paljud importijad). TOOTEVALIK on Nüüd kaupmehed pakuvad köök koos fassaadide välja puit-ja стружечной plaadid (ADI), puidu kiuline pliidid keskmise surve (MDF) ja naturaalsest puidust (vt diagrammi vasakul). Kas kaupmehed köögimööbli ei ole olemas ühtset klassifikatsiooni toodete hinna rühmadele. Paljud ettevõtjad kasutavad klassifitseerimise hind погонного meetrit köök ja usuvad, näiteks, et köök on koos esipaneeliga sahtel on valmistatud MDF, väärtusega $ 100 per meeter viitab odava hinnaga alates $ 300-500 eest meeter - keskmine hind rühmale, ning kui hind 1 погонного meetrit tegemist on $ 1000 ja rohkem - kallis. Mõned sama ettevõtjad ei ole "pref'link" oma hind liigitus materjali ja usuvad odav köök kümnest kapid maksavad kuni $ 400, ja teed seda, mille maksumus - $ 2000. Paljud tootjad ja kaupmehed nüüd? Liiguvad rakendamise odavaid köögid. Selline segadus klassifitseerimise "käsi" kaupmehed. See võimaldab neil, sõltuvalt reklaami või imago vajadusi, viia oma tooted neile või muude hinnapiirid. Nüüd on ettevõtjad märgivad, et vähenevad müük, mööbli keskmine hind rühma. See osa elanikkonnast, mis on suutnud parandada oma majanduslikku olukorda ja elamistingimusi töötlemata 90-ndatel aastatel, köök on juba omandatud. Osta uued neil on veel vara. Enamiku sama tarbijad, kellele rahakott taskus ei tõmba, osta köögi-peakomplekti eest $ 1, 5-2 miljonit. - luksus. Nad eelistavad osta odavama mööbel. Pange tähele, et järk-järgult suurendada müüki kõige kallim köögid (üle $ 2 tuhat meeter) - tagatud kaaskodanike tahavad alati hakkaja. Втошная Hirmulugusid Ukraina Liitumine WTOGA toob paratamatult kaasa suurema hulga importijad ja hinnad langevad mööbel, PUITLAASTPLAAT, мебельную suluseid. Kuid peale selle on paratamatu laienemine võimas itaalia tootjad, mille kannatavad eelkõige suured ettevõtted, kes toodavad köök keskmine hind rühma, ja importijad. Kodumaised ettevõtted reageerivad lähedast ohtu. Mõned toimuvad avaldused nagu "meil on väga suured ja непотопляемые". Nad usuvad, et nende trump - "lähedus" kuni kodutarbijatele, mis annab võimaluse operatiivselt täiendada, et puudused kõrvaldada. ГОСнеРЕГУЛІРОВАНІЕ Turg köögimööbli puudutab vähim "зарегулированных" riigi poolt. "Tehniline kirjeldus" ja "hügieenilised aruanne" - siin on ja kõik dokumendid, mida on vaja meeles kaupmehele iga köök seatud. Ukrainas puudub обов'kohustuslik sertifitseerimine mööbel, erinevalt mõnedes riikides (nt Venemaa, Valgevene). Kuigi kohalikud ettevõtted võivad vabatahtlikult läbida sertifitseerimise, tootmise, et paljud neist on nüüd ka teevad. Tegelasteks on Nüüd turul tegutsevad 15 suuremate tootjate ja kaupmeeste köögimööbliga (müügisumma üle $ 100 tuhat kuus). Nende seas, on küll ettevõtjad, kõige märgatavam GP "Меркс Mööbel", Белицкая mööbel tehas (TM "G. Juurde. Koos. "), TD "Sarv", "Интерстиль", HJ "Нарбукас". Hulk väiksemaid ettevõtteid arvutatakse sadu (müügimahud - $ 20 tuhat. ). Näiteks Kiievis umbes 200 salongid kauplemine köögimööbliga. Kogu ettevõtted, mis tegelevad деревообработкой ja tootmine mööbli, on registreeritud umbes neiud,'viis tuhat. Kuid kui palju neist toodavad söögitoa mööbel - vastata ei suutnud keegi. HOOAEG aktiivne müük köögimööbli algab augusti lõpus ja lõpeb enne Uut aastat. Uus aasta ja kuni märts turul köögid - täielik tuulevaikus. Erilist безжизненностью erinev jaanuar. Selle aja jooksul mõned ettevõtted sõbralikult, kogu koosseisu - lähevad puhkusele. Teised kasutavad "surnud hooaja" personali koolitus. Ja importijate puhul tuleb veel arvestada, et itaalia ja saksa tootjad puhkavad juulis. ORGANISATSIOON TURUSTAMISE viimase pooleteise-kahe aasta jooksul on praktiliselt ükski suur firma ei ole muutnud skeemi müügi köögimööbli (korralduse kohta turustamise mööbli, sh köögimööbli, cm. ÄRI nr 43 23. oktoober 2000). Enamik juhte mööbel salongid ja varem usuvad, et esindada oma tootevalikut ainult köögimööbel - see tähendab, et vähendada ja üldist müügimahud ning müügi tegelikult köögiga (kuigi nendega on võimalik ennustada omanikud spetsialiseeritud poodides, edukalt müüa söögitoa mööbel on üks tootja. - Toim. ). Mis puutub müüa otse köögi гарнитуров, kaupmehed viimasel ajal proovinud katsetada - "takistada" mööbel erinevates hind rühmade salongis. Tulemused olid negatiivsed. Ostja ei taju, nagu salong, mis on spetsialiseerunud müügi ja kalli kauba, odavad köögimööblit, ja vastupidi, "soodsaid" salongis - kalleid tooteid. Aga müüa köögimööbli "mitte" kauplustes, näiteks supermarketites, mida külastab tuhandeid inimesi päevas, on osutunud tõhusaks. Köök-proovi, kompaktne postitatud väikeses üüritud ruumi, laud kataloog, kaks müüjat, kes töötavad vahetustega, - see on kogu "мікросалон". Vastavalt märkustele autor, müüjad selliste võrra koormatud palju rohkem kui nende kolleegid mööbel kauplustes. Tavaliselt, seega rakendavad köök väikesed tootjad ja ettevõtjad, kes töötavad ühe maksu. Organisatsioon müük köögimööbli kaubanduskeskustes on osutunud tõhusaks. Järjekordne näide, et eduka müügi kauba esitanud esindajad kuulsusrikka hõim "гаражников". Позвонившему ostjale (ja tavaliselt väikesed tootjad väidavad end reklaam ajalehtedes) määratakse rendezvous lähedal mingi mööbli salong. See potentsiaalne klient hoolikalt uurida valikus ja teeb oma valiku. Veelgi enam, sageli saab suurepäraselt teostatud disainer visand. Ja предприимчивому esindajale väikeettevõtete jääb üle vaid teha köök komplekt, mille hind on 25-30% madalamad kui salongis. On rahul kõik peale peremehe salongi. "Гаражники" viimase pooleteise aasta jooksul on toimunud kiire "paljunemine" väikese suurusega tootjad, mööbli - nn "гаражников". Täna hinnanguliselt kaupmehed, nad toodavad peaaegu pool kodu-köögid. Mõned suured ettevõtted tunnistasid (saladus), et see müük neil on oluliselt vähenenud, sest tarbija massiliselt "on" väike tootjaid. "Mõjutatud" ettevõtte tuliselt arutavad vaja "lüüa гаражников", achilleuse n'ята mille mittevastavus normidele ja standarditele lavastuse toodete tootmine. Ja üldiselt, kick võiks kahjustada saavutamisel ametivõimud kasutusele litsentsimise tootmine ja müük, mööbli обов'sertifitseerimine, toodete jne. Aga paljud suured operaatorid on mure (ja небезосновательные. - Toim. ), Et tulemus on, esiteks, nad on sama ja kannatavad. Aga paljud kaupmehed kodumaise mööbli "гаражники" - soodsad tarnijate tooteid. Neil on võrreldes suurettevõtetega madalamad müügihinnad, soodsamad tingimused tarneahela, nad on lähemalt seotud päringutele kaupmehed, sest oma turustuskanaleid neil peaaegu ei ole. On rahul ainult müüjad, sest paljud "garaažiuksed" tootjad tihti välja mööbel madal, ebastabiilne kvaliteet. Kuid see probleem on lahendatud lihtsalt. Müüjad on hoolikalt селекционируют kaup, ja südametunnistuseta müüjad kiiresti kõrvaldada. Teine viga tooted "гаражников" - tema безымянность. Kuid see võib osutuda isegi eelis, et ettevõtjad, kes soovivad saada oma brändi ja vallandada tema. REKLAAM Tööstuse reklaami kandjad kaupmehed kööginurk on spetsialiseerunud ajakirjad: "Sisekujundus", "ACC", "Köök" ja teisi. Paljud mööbli müük firma armastavad "särama" hinnakiri-plaatidele Äri. Tootjate ja müüjate odavaid köögid enamasti reklaamivad kaup kaudu reklaam ajalehes. Viimasel ajal on paljud ettevõtjad avavad oma veebilehed internetis. Kuid lubame endale meelde: reklaam poliitika - on vaid osa (kuigi oluline) iga konkreetse äri-süsteemi. Näiteks direktor ühe mööbli salongi usub, et tõhus "pikad" rullid kohalikud telekanalid ("Ютар", "Tet", "STB"). Direktor teine on kindel, et parim reklaam on ise sisekujundus: "Mees läheb, näeb ilus mööbel salong ja on". Ja üks, ja teine on edukalt müüvad imporditud mööbli peaaegu sama hinnaga ja kavatsevad arendada oma äri. Kuid esimene salong asub äärelinnas pealinna, teine - praktiliselt kesklinnas, lähedal - elav rada. Esimeses salongis on esindatud lai valik mööblit eri tootjad - nii-siis on vaja 30-sekundiline (ja rohkem) infomercial, et on aeg näidata kõiki erinevaid. Teises salongis rakendatakse ainult mööbel tuntud tšehhi tootja ja facia laos räägib ise enda eest. HINNAD eelmisel aastal sv'seoses karmistamine konkurentsi jätkus hinnalangus köögis. Mõned ettevõtted - ilma liigsete выкрутасов - alandatud hind 10-15% (näiteks Белицкая mööbel tehas). Teised väidetavalt paranenud "klassi" oma köögid salvestamisel sama hind. Ja veel mõned (näiteks co, LTD "Корина Kasv") - suurenenud allahindlusi. Hinnalangus toimub ka edaspidi (halastamatu turg on järk-järgult võtab liiga palju kasumit ettevõtjatele. Räägitakse, et kasumlikkus mõned производствах puhul on tegemist 25%! - Toim. ). PROGNOOSI eeldusi kaupmehed, märkimisväärset müügi kasvu köögid tuleval aastal ei eeldata (mitte rohkem kui 3-5%). Peamiselt kasvab müüa odavaid köögi komplektid. Konkurents turul suureneb. Selle tulemusena hinnad köögimööbel väheneb umbes 10% aastas. KOMMENTAARID EKSPERT Kristjan ХРУЩ, 28 aastat vana, direktor salongi mööbli Danica (g. Kiiev): - minu arvates töötama odavat ukraina sisustus ei ole enam nii huvitav, kui varem, - konkurents kasvab, kära palju, tulud langevad. Me näiteks loobunud kaubanduse kodu-köögid ja hakkasid rakendama kallimad imporditud. Hulk ostjaid, muidugi, on märkimisväärselt vähenenud. Kuid meil on'võimalus pöörata maksimaalset tähelepanu igale kliendile, normaalselt töötada koos temaga, mõista, mis tal vaja on. Niisiis, on vaikselt kasutanud üks ostja kallis köök, зарабатываешь sama palju, kui palju oleks teeninud, müües 20 odavaid köögi komplektid. Igor Бергельсон, 46 aastat vana, juhatuse liige, peaökonomist Білицької mööblivabrikus (p. a. t. Коцюбінское; mööbli tootmine, TM "G. Juurde. Koos. "): - Nüüd "tume", keegi ei tuntud, полулегальный, "parasiit" tuntud markide väike tootja tegelikult läheb juhid. Ta ei maksagi mingeid makse, ei kanna tipugaas, seda keegi ei kontrolli. Ja ta varsti tagurdamise turul tuntud ettevõtted. Kui olukord ei muutu, paar aastat kõik legaalsed tootjad on задавлены. Vladimir Вареница, 47 aastat, juhataja mööblitööstuse Ministeeriumi tööstuspoliitika Ukraina - Ukraina sertifitseerimine mööbel ei обов'kohustuslik, kuid paljud ettevõtted lähevad seda vabatahtlikult. Esiteks, eksportida tooteid on võimalik ainult võttes sertifikaat. Teiseks, selle kättesaadavus on parem kui mis tahes reklaam avaldusi räägib kvaliteeti ja usaldusväärsust mööbli. Potentsiaalsetele ostjatele ma soovitaks mitte osta köögis, kui neil ei ole vastavussertifikaat. Muide, paljud poed on juba nõuavad oma tarnijatelt sertifikaadid tooteid. Kristjan KASSIKAKK, 31 aastane, tegevdirektori poolt müüki köögimööbli GP "Меркс-mööbel" (g. Kiiev, mööbli tootmine): - See, et juhtiv ukraina tootjad toodavad köögimööblit, ei ole halvem itaalia, - fakt. Teine asi on see, et tarbija ikka tajub impordi mööbel nagu rohkem maineka. Ilmselt kõige olulisem ülesanne kodumaiste tootjate muuta see arusaam.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar