esmaspäev, 28. aprill 2014

Стольники ja СТУЛьнікі ' 2006-11-09 10:27:09

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Стольники ja СТУЛьнікі '
2006-11-09 10:27:09

Kui kaupmees ütleb, et turul on järsult tugevnenud konkurents, see ei tähenda, et õhtul ta heitis puhkama jääda, vaid koidikul tema ärganud mõõtmete tallata pataljoni konkurent. Et изрядной osa tootjaid ja müüjaid büroomööbel praegune konkurents kui-siis näeb неторопливом, kuid непреклонному õpetamise соломинок tagasi kaamel (täpsemalt selja paljude kaamelid). Mõnikord, tõsi, põhk hakkab наваливаться kiiresti ja raske охапками - nagu poisike ja tormiliselt "акселератствующім" euro. Ja kuigi selg on tugev, ja "viimase toruga" nagu seni далековато, paljudel мебельщиков juba märgata ilminguid väsimus ja mingil mure oma turu väljavaateid. Kuid on piisavalt ka neid, kes optimistlikult vastu kasvab turul ja karmistada nõudeid professionaalsust tema liikmete. Neile liiga kerge, kuid nad on suunatud otsida sisemisi reserve, et tugevdada oma positsioone. On ju levinud ja tõsine probleem - see on veel täiendav võimalus neile, kes on õppinud neid lahendada. Ja mis on väärt magus aimduse prõks spin konkurendid... Muide, pro ukraina turule büroomööbel, tema on peamised osalejad, ассортиментной poliitikas, edendades toote ja muu, ja muu ÄRI on juba kirjutas - palju ja südamest (vt. nr 20 20. 05. 02 a. ). TURG ARVUDES · Tooteid, mida turul - kontori mööbel: lauad, toolid, kapid, riiulid, тумбы, m'kontorimööbel. · Müügi 2002 g. - $ 200-220 miljonit jaemüügi hindades (umbes 10% rohkem kui 2001. aastal. ). · Paljud ettevõtjad - suur umbes 20. · Imporditud toodete osakaal - ligi 10% rahas. Подкручивание mutrid ekspertide sõnul, nagu iseloomulikud tunnused tänapäeva ukraina turul büroomööbel võib nimetada järgmisi: · mõõdukas (vahemikus 7-10% aastas füüsiline mõõde) müügimahtude kasvu; · arvu suurendamine tootjad ja kaupmehed turul (tõsi, on mõningaid märke, et seoses tootjate protsess on aeglustunud või isegi hakanud minema tagasi); · vastavalt konkurentsi (sh hind); · tugevdada kvaliteedi nõuetele toodete ja teenuste kvaliteeti; · kompetentsuse taseme tõstmine ostja küsimused kaasaegse mööbli, moe ja vastavalt muutus tema ootustele. Määrav on siin muidugi on kasvav konkurents. Mis ühelt poolt, "pressid" hinnad alla. Ja teiselt poolt - toob kaasa kulusid reklaami ja müügi edendamine kauba sealjuures oluliselt piirates võimaliku suurenenud müügimaht. Stimuleerib konkurentsi soov enam-vähem vastama moes веяниям ja tõsta toodete kvaliteeti ka ei vähenda затратную osa äri. Kõik see kokku pani vähendab märkimisväärselt tootlus tootmise büroomööbel. Konkreetsed majanduslikud näitajad oma tegevust ukraina ettevõtjad levida ei eelda, kuid vähendada varu on kurtnud peaaegu kõik küsitletud. Üldlevinud tunne - "vähendada margin enam kuhugi". Mis on muidugi ilmselge liialdus, kui enamik мебельщиков, ma arvan, tuleb veel veenduda. Teoreetiliselt on kõige parem sellises olukorras peaksid end tootjad, mis on suunatud eelkõige eksportida oma tooteid. Siiski, otsustades ametliku statistika kohaselt on ukraina eksportijate kokku ei ole erilist põhjust uhke eelmise aasta sama perioodiga tulemusi. Aga eelmisel aastal taas suurenenud impordi maht büroomööbel, kusjuures isegi puud'puidu - esimest korda viimase nelja aasta jooksul. Mis puutub geograafia ekspordi ja impordi büroomööbel, siis siin olulisi muutusi viimase aasta jooksul ei ole toimunud. Nagu varem, kõige rohkem büroomööbel ввозят Itaaliast, kuid umbes 80% kogu impordist moodustas 7 riikides. Ja kõik on nii ukraina eksport jääb peamiselt orienteeritud venemaa turule. See on mänguline EUR Kaua'ядну siga импортерам ja müüjad imporditud mööbel veel möödunud aasta подложил (ja ei kavatse võtta tagasi) eurot. Päris, kuigi vähemal määral, sai ja seda kodumaiste tootjatega, mis on laialdaselt kasutavad imporditud materjalid ja lisatarvikud. Tagajärjel kasvu euro enamik importijad "еврозавісімих" riikide tuli suurendada oma hinnad 10-15% (mõnikord ka rohkem). Kallinenud ja kaupade mõned kodumaised tootjad. Teised aga jätkuvalt hoida hinda või piiratud väike - paar protsenti - tema tõusuga, leppides vähendada oma sissetulekust. Ja see ei ole sugugi ilming altruism suhtes ostja ja austust üsna tihe hinnakonkurents. Osa tootjaid on leidnud väljundi негласном laiendada kasutada kodumaiseid materjale, mis on alati olnud palju odavam imporditud. Sageli ei tea seda mitte ainult lai avalikkus, kuid ka neile müüjad firma, rääkimata selle vahendajad. Mis võimaldab neil ausalt silma vaatama ostjatele. Noh, muidugi, seda фабрикантам mööbel, mis on juba ammu ületanud kodumaise tooraine kallinemine imporditud materjalide (ja suuremaid kulutusi konkurentidel) ainult käsi. ŠVETS ja reaper Kallinemine imporditud mööbli - veel üks täiendav põhjus püüdlusi kodumaiste tootjate kallis hind turusegmentides. Muide, ilma viimase paari aasta jooksul on kõik suuremad ettevõtted teevad üritab saada tugipunkt turul kallis büroomööbel. Tõmbavad need on suhteliselt suured juurdehindlused kallis mööbel, eriti võrgutav taustal päris потощавшей varu on odav ja keskmine hind segmentide. Lisaks nõudlus kallis, maineka ja ergonoomiline mööbel on järk-järgult kasvab, eriti pealinnas ja kiiremini arenevaid suuremates linnades. Üldiselt kohalikud tootjad, kes lasevad rahalisi vahendeid ja tehnoloogilist baasi, hakkavad vähehaaval moodustama konkurentsi импортерам kallis mööbel. Olümpiamedal, jätkub ka замеченное veel paar aastat tagasi invasiooni suured firmad odavad turusegmentides. Mõned ettevõtted kuulutada soov maksimaalselt laiendada oma tootevalikut, et mis tahes ettevõtte klient pöördus nende poole ja saaks täielikult oma probleeme lahendada omandamise mööbel. Veel üks levinud selline "laienemine" sellel turul - kui ettevõte ühendab funktsiooni tootja ja jaemüüja kaupmees. See lihtsalt juhtus nii Ukrainas, et suuremad tootjad (väheste eranditega) on omanikud jaemüük mööbel võrgud. Omanikud jaemüügiketid (ka väheste eranditega) on saadetud tootmine. Kõik see tundub täiesti loomulik, kuigi tegelikult on tulvil idud tõsiseid probleeme. Kuna tootmine ja jaekaubandus - kaks täiesti erineva sisuga tüüpi äri, mis näevad ette põhiline erinevus tüüpi ärikultuuri, prioriteedid ja professionaalse kvaliteediga juhid jne. jne. KASU KOKKUHOID Kuna kiire müügimahtude kasvu enamikul tootjate ja hulgimüüjate tugineda juba ei pea eriti oluliseks muutub kulude vähendamine. Soov tootjad vähendada tootmiskulusid väljendub eriti moes praegu kalduvus выносу tootmise kaugemale Kiievis (või sarnane, teised suured piirkondlikud keskused). Neile, kes mingil põhjusel ei suuda odavam tootmise kaudu geograafiline liikuda, peame otsima muid võimalusi, kuidas parandada oma tõhusust, eelkõige rakendada vahetumisega. Oodata on ka suur нетеоретична huvi sellele, et nüüd on kombeks nimetada logistika. Kuna halda tarne ja ladustamise materjalide, komponentide ja valmistoodet on just see, et paljud ukraina tootmise ettevõtted on traditsiooniliselt on пещерном tasandil. Jah ja kaupmeestele mööbli siin on mille kallal töötada. ILM sel aastal müüa kontorimööbli kasvab umbes 10% võrreldes müük eelmisel aastal. Ebaselge jääb olukord hindadega. Kui euro tõuseb, on oodata veelgi hinnatõus imporditud ja kodumaise mööbli. Jätkub arengut jaemüügi mööbel võrgud. Olukord turul on nüüd vähem soodne, kui 3-4 aastat tagasi, kuid see ei välista uute tootjate büroomööbel. "Vähenema" valikus me ei saa "Juri Moskalenko (39), asedirektor LTD" Sild "(g. Summa; exhibition sisekujundus mööbel; 1995. aastast. ; 10 inimest. ) Muudatustest hooajalisus - Varem oli väljendunud hooajalisus müük büroomööbel. Suvel kontoris olnud alati vaikne aeg. Nüüd aga kogemuste põhjal eelmise suve lõpus ja käesoleva aasta juunis, saab kindlalt öelda, et hooajalisuse juba murtud. Aktiivne töö jätkub ja suvel, märgatavalt vähendades müüki ei ole. Umbes кустарном tootmise - mööbli valikul hinnaga kuni jääb, sest see ei ole kurb on see, mis määrab. Ja kuna me müüme "tehases" toodete tuntud firmad, ta definitsiooni järgi on kallim teoste kohalike кустарей. Nüüd me kokkuvõttes on tekkinud sama olukord, mis mõnda aega tagasi oli pealinnas - kui "гаражники" kontrollisid märkimisväärset turuosa ja vähe теснили isegi suuremad tootjad. Vähemalt panid neile pöörama endale tõsist tähelepanu. Nüüd pealinnas see probleem on kaotanud oma teravuse. Aga meil just kõige selle õitsengut. Kui kaua see kestab ja kuidas lõpeb - ei ole teada. Umbes moodustamise valik - Teoreetiliselt me ei peaks müüma kogu "joonlauda" kauba. Sest tõhusat tööd tuleb spetsialiseeruda ja on prioriteedid. Kuid turg meil ei ole nii suur, nagu pealinnas, nii "vähenema" valikus me ei saa. Sest ostja tahab ühes kohas näha kõike korraga. Ja isegi kui ta ei saa seda endale lubada lahe impordi mööbel ja nüüd ta ostab seda, et odavam on ta küll näeb, mis see on. Ja teab, mille poole püüelda (ja teistele räägib). "Liiga palju vahendajaid, kes töötavad ebaprofessionaalne" Inna Küpsetatud (23), osakonnajuhataja-müügi PE "Etalon 2000" (g. Kiiev; mööblitootmine; 2000 g. ; 20 inimest. ) - Enne töö oli lihtsam. Ja asi ei ole konkurentsi - ta meile ei ole nii häiriv. Kuna tootjad toolid Kiievis - üks, kaks ja обчелся. Liiga palju vahendajaid - väikesed ettevõtted töötavad ebaprofessionaalne. Tulemuseks on "ärahellitatud telefon": sa oled объясняешь vahendajale, ta kliendile. Siis märkusi ja ettepanekuid kliendid saavad tagasi sinu juurde. Muidugi, otse töötada on palju lihtsam. On ütlematagi selge, ja tõelised professionaalid - suured mööbli müük firma, mille komplekteerimiseks oma tellimusi on vaja ja meie toolid. Need, muidugi, töö - rõõm. ÜTLEB ARVUSTAJA Vitali Свирский (36), commercial direktor firma "League-Nova", (g. Kiiev; müük ja mööbli tootmine; alates 1994. aastast. ; 150 inimest. ): - Meie arvates on käesolev ülevaade annab täiesti õige ettekujutus, suundumusi ja väljavaateid omamaise turu büroomööbel. Teie konkurentsi. Pole saladus, et igal aastal on konkurents turul kasvab. On'ilmuvad uued tootjad, müüjad, kes mis tahes viisil üritavad tungida turule ja tugevdada seda. Me peame tajuma selline trend väga tõsiselt. Paljud äsja asutatud ettevõtete lähevad assistent paigaldamine äri, rohkem lihtne läbi, kellel ei ole tulevikku, - nad lihtsalt демпингуют, selle asemel, et tõsta oma töö. Sest dumping viib vähenenud kasumlikkus tulu, mis annab võimaluse maksta stabiilset palka töötajaid, et tõsta teenuse kvaliteeti, koolitada personali. Töö spetsialistide ei saa maksta odav. Tuleb märkida, et see on tihe konkurents ikkagi määrab iseloomu täheldatud viimasel ajal muutusi: suurenenud kulusid reklaami, pidev töö üle pakutud valik eesmärgiga vastama moes suundumuste, soov ettevõtted ühendada tegevus tootmise ja jaekaubanduse, teenindamise korraldus ja pakkuda täiendavaid teenuseid tarbijale. Kursuse kohta. Me usume, et peagi, vaatamata käitumine euro, nõudlus kallis kontoris mööbel suureneb, nii et tegevusvaldkond kodumaised tootjad on avatud. On vaja ainult aktiveerida neid "kvaliteetne" tegevuse, kuna täna just элитарная kontorimööbel peamiselt imporditakse Euroopast, mis muudab selle oluliselt kallim lõppkasutajale. Tegelikult kallinemine euro dollari suhtes mängitud käsi kodumaised tootjad, mööbli ilma valitsuse sekkumist. Peaaegu kõik importijad kuna üleminek Euroopa uue valuuta on suurendanud oma müügihinnad 6-15%, mis on loonud täiendavaid soodsad tingimused, et arendada kodumaist tööstust. "Kas oli võimalik lõõgastuda alguses äri? " Igor Полтавцев (29), kontrolli osakond turundus ja reklaam DP "Меркс Mööbel" (g. Kiiev; tootmine ja müük, mööbli; alates 1992 a. ; üle 1000 inimese. ): - See, mis toimub praegu turul büroomööbel, on kirjas kõigis õpikuid turundus - image stabilizer, сопровождаемая kasvu aeglustumine turul, vähenenud kasumlikkuse ning jõudes konkurentsi. Kuid kõik see on ohtlik ainult ettevõtetele, kes ei olnud valmis selleks, et paratamatult peab juhtuma. Raskele olukorrale on ainult selles, et ei saa puhata - tuleb iga päev tööd viimistlusjärgus oma toodete, kulude optimeerimise, arendada konkurentsivõimeline strateegia ja tõsta oma professionaalsust meeskond. Kuigi raskusi on? Kas oleks võimalik lõõgastuda alguses äri? Rääkides muutustest turul, ei saa märkida, et muutunud on suhtumine klienti menetluse omandamise mööbel. Iga päevaga üha vähem osta mööblit reklaam ja rohkem valida nende vahel, kes kuni neid достучался. Seetõttu on väga oluline strateegia muutub aktiivne müük. Kes seda mõistis, see nüüd ja müüb rohkem kui teised. Kuid nagu varem sõlmimisel suured lepingud suurt rolli mängib tugevus brändi, nii et suured operaatorid peavad jätkuvalt image kampaania. Üldiselt, täna on hoida oma positsiooni turul on lihtne - piisab, kui jälgida neid muutusi, mis toimuvad. Raskem edasi arendada - tuleb tööd teha perspektiivi, arendada uusi strateegiaid, uued tooted, lihvida kõik protsessid. Ja üsna lihtne sattuda autsaiderid - piisavalt lõpetama minna. Ja siis vabanenud koht on hõivatud ammu oodanud tema konkurent. "Õnnelik uni tootja tegelda ainult tootmise" Aleksander Конюк (36), tegevjuht LTD "Рида" (g. Kiiev; mööblitootmine; 1993 a. ; umbes 50 inimest. ): - Ukraina turul on erinev, oletame, et euroopa seda, et ta suurema osa mööblit müüvad tootjad ise. Tegelikult ettevõte nüüd sunnitud pidada paralleelselt kahte täiesti erinevat tüüpi äri - mööbli tootmine ja kauplemine ta. Ei suuda keskenduda üks asi, теряешь tõhusust ja seal ja seal. Ideaalis peaks igaüks teeb oma asja. Õnnelik uni tootja tegelda ainult tootmise. Ideaalne seisukord tehase - kui tema töö on planeeritud mitu kuud edasi, asjad venivad püsikliente, mis tagavad lunaraha teatud hulgal tooteid. "Lauad sügavus 60 cm koos pealt paksus 18 mm on juba vähe keegi on huvitatud" Jekaterina Sokolova (28), disainer GP "Набукас" (g. Kiiev; müügiesindajad leedu mööbli tootja Narbutas &Ko; alates 1997. a. ; 19 inimest. ): - Mulle tundub, et nüüd on tõsine ettevõtted toodavad vähem odav mööbel. Nn "turistiklass" järk-järgult lahkub sortimendi tuntud tootjate, rohkem tähelepanu on pööratud mööbli keskmine hind rühma. Fakt on see, et tarbija on üha enam otstarbekalt viitab valik büroomööbel. Lauad sügavus 60 cm koos pealt paksus 18 mm on juba vähe keegi on huvitatud. Arvan, et läheb veidi aega ja teha neid ainult "гаражники". "Tootjad on opositsioonis рознице" Tatjana Омельчук, commercial direktor firma "НЕОПОЛ" (g. Kiiev; проізводствомебелі): - minu arvates, jaemüük kontori sisustus on toimumas täna ei ole kõige paremad ajad. Tootjad on opositsioonis рознице. Põhjus - probleemid kasvu. Olles väike ja üritab ellu jääda, мебельщики müüvad oma tooteid lõpptarbijatele ainult otse ja odavalt. Kasvades, ei saa nad pakkuda sõltumatu müüjaid, head hinnad, kuna algselt pandi huvi vahendaja ja ostja kuni madalate hindadega harjunud. Veel üks viga on see, et tootjad on valmis läve anda jaeostjale soodustust, mõnikord isegi 15-20%, kui minna üle tee oma sama edasimüüjate võrgustiku. On ju vahendajad endale sellist luksust võimaldada ei saa elada kust? Lõpuks kannatab ostja. Sõltumatu jaemüügiketi ei leia ühist keelt tootjad. Ja enamik tootjaid ei saa võimaldada endale, et on oma laia jaemüügi võrk.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar