neljapäev, 3. aprill 2014

Hiilgus elu 2006-10-27 18:08:30

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Hiilgus elu
2006-10-27 18:08:30

TURG NUMBRID on Kaup, mida müüakse turul - leibkonna pumbad (veevarustus -, kütte-ja kustutada, kanalisatsioon). Aastane läbimüük - $ 20-30 miljonit eurot (jaemüügi hindades). Paljud ettevõtjad - suured - umbes 10 (läbimüük üle $ 700 tuhat aastas). Suhe imporditud ja kodumaiste toodete - umbes 70% imporditud, kuni 30% - kodumaist. OLUKORD TURUL ON veel paar aastat kodumasinate müük pumpade kasvab 25-30% aastas. Kahjuks ei oska keegi täpselt hinnata, maht ukraina turul koduste pumbad. Ainult sobitades arvamused ettevõtjate ja andmed müügimahtude mõned suured ettevõtted, siis võib järeldada, et 2001. aastal leibkonna pumbad Ukrainas on müüdud umbes $ 20-30 miljonit eurot (jaemüügi hindades). Möödunud aasta oli hea kaupmehed pumba vee - müük on võrreldes 2000. aastaga kasvanud vähemalt 20%, kuid paljudel "vana loendurid" ja 30-40% (hoolimata sellest, et on haruldaselt vihmane mai ja juuni on sunnitud paljud omanikud koduaedades loobuda osta pumbad kastmiseks. - Auto. ). Kaupmehed pumbad usuvad, et müügi kasvu aitasid kaasa järgmised tegurid. Suurendada elanikkonna heaolu. Üha rohkem saavad inimesed endale lubada osta pumbad. Aktiivne eluaseme ehitus. Pealegi, üks maja on täiesti võimalik, et "ära" mõned pumbad - veevarustus -, kütte -, kustutamiseks, kanalisatsioon, bassein, samuti äravoolu pump juhuks üleujutuse keldritesse. Kasv äritegevusest. Uute ettevõtete ja rekonstrueerimine vana suurendavad nõudlust seadmete üldse ja pumbad eriti. Kusjuures ettevõtetel on vaja mitte ainult tööstuslikud pumbad, vaid ka majapidamises. Esiteks, paljud vähe производствам (rääkimata kohvikud ja väikesed hotellides), et lahendada probleeme veevarustuse -, kütte-ja kõrvaldada kanalisatsiooni täiesti piisavalt jõudlust koduste pumbad. Teiseks, leibkonna pumbad kasutavad üha lahutamatu element tööstusettevõtete, näiteks nendes osades, tootmine, kus pead kiiresti sifooni vett ühest mahutist teise. Veel edukam kaupmehed pumbad tõotab saada aasta varem. Kuus kuud on mõned neist on suutnud müüa riistvara peaaegu rohkem kui kogu eelmisel aastal. Vaieldamatult on aidanud neil on väga palav ja kuiv suvi, "kindlustas" on suurenenud nõudlus kastmise süsteemi ja pumbad neile. Kuid ei ole välistatud, et lõpuks saabus aeg hüvesid pikaajaline töö luua vahendusfirma võrkude ja kasvab klientide seas projekteerimise ja ehituse organisatsioonides. Ettevõtjad leiavad, et üle veel kolm-neli aastat müügi kasv leibkonna pumbad on märkimisväärne. Kuid veel rohkem optimismi inspireerib suurenenud müük, tööstus -, pumba - tuleb ajal asendada изношенного seadmed. Näiteks juubeliaasta kaupmehed, Киевэнерго sel aastal on kavas rekonstrueerida umbes 330 бойлерных (kaks циркуляционных pump, mille võimsus on kuni 5 kw iga). Tuleb märkida, et peaaegu kõik suuremad kaupmehed koduste pumbad pakuvad ja tööstusseadmed. Ja eduka müügi viimane on võimalik ainult siis, kui teil on kvalifitseeritud personali, kõrgetasemeline töö-hoolduse ja-osakonnad. Seega on jälgitav selline seaduspärasus: mida parem on lavastanud töö ettevõtte müügijuhi tööstusseadmete, seda kiiremini kasvavad tal ja müügimahud koduste pumbad. Lisaks nii kohalikele edasimüüjatele, nii ja peamised kliendid kaupmehe pumbad - ehitajatele, paigaldajatele - mugav töötada koos firma, kes suudab pakkuda parimat lahendust vee või kütte jaoks on kõik kliendid - alandlik aednikud juurde коммунальщикам. IMPORT Impordi tooted traditsiooniliselt tagab kaupmeestele suurema tulu. Tahaks särada täpne teave, mis ruumis ekspordi ja impordi koduste pumpade ja ei õnnestu. Kuigi leheküljel. 29 on toodud держкомстатівська teave on suhteliselt maht impordi, ekspordi pumbad, kuid see sisaldab andmeid tarnimiseks nii tööstus-ja olmejäätmete pumbad. Seega on kõik vastavas rubriigis toll klassifikaatori segane ja mõistlik kasutamine ei sobi. Lohutab (kuigi vähe. - Toim. ) Vaid see, et andmed, mis kuuluvad tollile statistika, millel on reaalse eluga vähe pistmist - teemaks harjumus importijad (või reegel? - Toim. ) Alahinnata hind salaviina tooteid isegi siis, kui ka tasu maksma ei pea. Soodne intressimäär on 10% ja täielik - 20% määrata ainult selleks, et sukeldatavad ja toitainete pumbad kütte. Kõik muud tüüpi pumbad soodne pakkumine - 0%, täis - 5%. Lõviosa seadmete imporditakse soodsa intressimääraga. Veel kolm aastat tagasi suhe müügimahtude kodumaiste ja imporditud pumbad oli umbes 50:50. Nüüd impordi tehnika pakub kaupmeestele umbes 70% tuludest. Ja importijad arvavad, et tema osakaal müük kasvab ka edaspidi, sest kodused tooted kuni kaotab välismaa kvaliteet. Mida arvavad sellest kohalikud tootjad - vt lk. 27-29. Kodused tooted on Paljud kohalikud tootjad on juba озаботились rakendamise turundus-seadmeid müük. Teine "насосоделателям" tasub kiirustada, muidu võite kaotada turg. Elu-ja loomingulisi saavutusi kodumaiste tootjate koduste pumbad üksikasjalikult kirjeldatakse leheküljel. 27-29. Me keskendume mõned funktsioonid müügi kodumaise kauba. Tulemuseks suhelda kauplejad on jäänud mulje, et mõned neist paljude ukraina pumbad отвернуло ei ole nii palju neid - pumbad - kvaliteeti, kui palju непродуманная hindade ja supply poliitika kodumaised tootjad. Kaupmehed hädaldama, et nad teenivad iga kodumaise pumba senti. Ja raha neil ei õnnestu puudumise tõttu või puudused süsteemi hulgimüügi allahindlused. Klassikaline näide - tuntud харьковский tootja piisavalt kvaliteetseid tsentrifugaalpumbad ühe ja sama hinnaga vabastab pumbad ja забрели tehase "igal aednik"ja hulgimüüja, mis ostab sisse veoauto kauba. Ei ole üllatav, et kaupmehed ei teki soovi teha suuri jõupingutusi, et edendada seda tooteid. Õigluse huvides pange tähele: viimasel ajal on täheldatud, et muutused, et parandada turustamise poolt mõned kodumaised tootjad. Nad on aktiivselt налаживают communications'язки koos kutseorganisatsioonide, ehitavad vahendaja võrgu toimimise parandamiseks teenuste remont ja hooldus. Ukraina tootjate ka parandavad kvaliteeti ja tehnilised andmed oma tooteid. Näiteks eelmisel aastal'ilmus uus mudel vibreeriv pump vähem salvestusi, suurem töökindlus jne. Tootjate sõnul kõige olulisem - nende pumbad, erinevalt teistest vibratsioonide pumbad, ei ole "põlevad". Kas see on tõesti nii ja kui kaua nad on võimelised "hoida" deklareeritud tulemuslikkuse näitajaid, saab otsustada ainult siis, kui nende mass tööks. Aga kaupmehed peaks pöörama tähelepanu nende tekkimist. Kellegi jaoks on see võimalus teenida raha uute toodete ja kellegi jaoks võimalikku ohtu vähendada müügimahtude kõige pisematele ("majad") tsentrifugaalpumbad. KAUBAMÄRGID Pedrollо, Ebara, Wilo, Marina... - Selline nimi kaubamärkide pumbad millegipärast (? ) Lihtne meeles pidada'ятовують ja jaemüüjad ja tarbijad. Tegelikult, tõeliselt tuntud kaubamärke koduste pumbad, st. nii, et "ärakuulamist" kõik kaupmehed, ukraina turul ei ole nii palju. Ennekõike meenuvad saksa "гранды" Wilo ja Grundfos. Need kaks marki jagasid omavahel turg tsirkulatsioonipumpade nii küttesüsteemide. Väga tugevad saksa firmad ja jaotises pumbad kustutada kanalisatsioon. Kuid nüüd on nendega hakanud konkureerida itaalia tootjad. Eriti tugev positsioon võtab itaalia kaup segment koduste pumbad veevarustus. Huviväärsuste "itaallased" kõige "üldlevinud" pumbad kaubamärk Pedrollo. Raske öelda, mis on eelkõige kaasa aidanud sellele laialt levinud selle brändi Ukraina: tehnilised andmed, supply poliitika või nimi, nii assotsiatiivsus, et meeles pidada'незапоминающие esimest korda ja kõik. Kahtlemata turundaja-ортодокс ütleks, et kui läheb "иноязычные" turud tuleks vältida selliseid ühendused. Kuid слав'янская hing on nii salapärane, et lääne-turundus teadus ei suuda seda mõista. Ei ole nii laialdaselt, kui Pedrollo, mis on esitatud pumbad kaubamärkide Speroni ja Marina (kallim versioon Speroni). Tõsi, eelmisel aastal moskva esinduse Speroni проявляло suuremat aktiivsust meelitada uusi importijaid - koostöö ettepanekuid рассылались peaaegu kõigile firmadele. Teadaolevalt kaupmehed, mitu ukraina ettevõtted on juba pidanud läbirääkimisi euroopa liidu ja selle aasta arvu importijad Speroni (ja, loomulikult, Marina) suureneb. Juba hakkas tööle esindaja Speroni Odessas. Natuke ukraina turule "tulevad" ja teisi euroopa marki. Näiteks eelmisel aastal kahe firma hakkas "edendada" pumbad itaalia firma DAB. Vastavalt kaupmehed, Kiiev peagi saabub ka esimene partii pump Calpeda. Alates 2000. aastast otsib korraliku edasimüüja Ukrainas on veel üks suur itaalia firma SAER. Nüüd, tundub, on leidnud - septembris selle pumbad lähevad Ukrainasse. Nende hulgas kodu-majapidamises pumbad on kõige populaarsemad tarbijad ja розничников nautida "Veevalaja" ja "Азовец" (tsentrifugaal -). Alates vibratsioonide - "Босна LG", "Veevalaja", "Катех", "Kastan", "Oja". HINNAD Pumbad, tõenäoliselt hinnalangus. Kasvas eelmisel aastal konkurents, nagu võiks eeldada, "on käivitanud" protsessi hinnaalandus pumbad - käesoleva aasta alguse nad (mitmed ettevõtjad) vähenes umbes 5-10%. Kuid järgneb sellele kallinemine EUR (just tema juurde "pref'kudumid" oma arvutused müüjad pumbad) on toonud kaasa suurenenud "гривневых" hinnad 5-10%. Raske öelda, mis saab edasi määr euroopa ühisraha, ja vastavalt "гривневым" hindadega, kuid hinnad imporditud pumbad EUR edaspidi peaks langeda. Примерные jaehinnad pumpamiseks varustus g. Kiievis Seadmete Hind, uah. Automaatne jaam veevarustus 530 vibrating Pump 95 tsentrifugaal pinnapealne (malmist korpus) 250 tsentrifugaal самовсасывающий (malmist korpus) 450 tsentrifugaal самовсасывающий (roostevaba teras) 520 tsentrifugaal погружной, pea 16 m 430 tsentrifugaal погружной, pea 25 m 670 tsentrifugaal погружной, pea 60 m 1050 tsentrifugaal погружной, pea 130 m 2330 nõruta 425 фекальный 1150 EKSPERDID ÜTLEVAD Aleksandr БАРИНІН (51), lavastaja LTD "Босна E Gee" (g. Kiiev, tootmine vibratsioonide pumbad BOSNIA LG turul alates 1994 töötajate arv - 30): - vibratsiooni-pumbad Ukrainas nüüd müüakse tunduvalt rohkem kui veealuseid ekstsentrilise. Ma arvan, et nii on ka edaspidi. Kui kõik head tsentrifugaal pump on palju kallim vibratsioonide (3-4 korda. - Auto. ). Selline hinnavahe on tingitud принципиальными disaini erinevused. Kuid hind on ukraina elanikkonnast jääb veel kauaks jääda otsustav kriteerium. Lisaks vibreeriv pumbad ei ammendanud võimalusi parandada oma - 'ilmuvad uued mudelid, vähem müra ja rohkem usaldusväärne. Peetrus ШАБЛЕВСКІЙ (42), direktor LTD "Energia SVO" (g. Kiiev, müük pumpade mark Pedrollo, import pump SAER, turul alates 2002 töötajate arv - 5): --- Isegi kui selline suur konkurents, mis nüüd on müüjate seas pumbad Pedrollo, saate töötada. Nii, Kiievis müüa pumbad on juba raske. Kuid hakkavad "ärkama" regioonid. Ja mis on eriti huvitav - aktiviseerub nõudlus tööstus rühma pumbad. Uute ettevõtjate TURULE janu kaubelda pumbad veel leitakse soe koht. Tee algaja okkaline igal turul. Kuid kasvav turg ja ei перенасыщенном ettevõtjate, selle "soojendab" vista: "отмучившийся" esimesed kaks-kolm aastat, et saada tulemuseks on tulevikku suunatud ja pidevalt arenev. Mõtle mitu tüüpilist (viimase aasta-kahe jooksul) võimalusi koguduse uute ettevõtjate turule koduste pumbad. "Null" VARIANT. Raha natuke on kogemusi ka, äri on üles ehitatud peaaegu "tühjale kohale". Rohkem eduvõimalusi see idee on piirkondades, aga ka Kiievis on võimalus ellu jääda. Rahustav olemasolu hulgas maaletoojad itaalia pumbad selliseid, kes on saavutanud edu "tõsta" arvukate edasimüüjate. Selline ettevõte on täiesti reaalne saada allahindlust jaehinnast 20-25%, ja tulevikus - ja 30%. Müüjad, kes on eriti huvitatud importija võib tugineda "спецусловия" - soodustus 35% ja rohkem. Hanke tööks vajalike proovide ja väike varu kauba nõuavad $ 1500-2500. Lisaks, osa pumbad müüakse "all tellimus". Vedajaks on importija. Aja jooksul on võimalik kokku lepitud edasilükatud makse. Üldiselt, nagu on öelnud treener on üks jalgpalli meeskonnad: "Kõik, et sind, ainult mängi! " Siin on täpselt mängida, st. müüa pumbad, eriti omamata kogemusi - see on kõige raskem. Pead tegema nii üksikisikute ja organisatsioonidega. Seega on mõistlik registreerida kahe sub'objektide äritegevus - firma (või füüsiline isik), kes töötab ühise maksusüsteemi (et väljakirjutamist maksu-saatelehed)ja физлицо töötab ühe tax (muretu töö tuulas). "Peatumine" turg on parem hilistalvel - varakevadel, et "avamine" hooaja on olnud aega tutvuda kohaliku ehitajad, drillers ja сантехниками. "RAHA + KOGEMUS" NULL ". Olemasolu vähemalt $ 5000-6000, esiteks annab see võimaluse luua kaubamärk hulga "suve" pumbad enne hooaja algust. Teiseks, ja turul pumbad kehtib vana kaubanduslik reegel: "Mida laiem on valik ja rohkem kauba varud on, seda rohkem ja müügimahud". Kolmandaks, käibekapitali olemasolu võimaldab korraldada tööd kauplused, mis suurendab oluliselt kogumüügist ja seega tõenäosus algaja ellujäämise nimel. "KOGEMUS + RAHA" NULL ". Näide elust: spetsialist, kes on töötanud ligi seitse aastat ühes tuntud pumpamine ettevõtted, loob oma, meelitades tuttavaid kliente. Lisaks, teatud populaarsust "околонасосних" ringkondades ja hea professionaalne maine kergendavad ettevõtjal läbirääkimised tarnijatega, samuti pakkuda parimat tarnetingimused. "RAHA + KOGEMUS + SUPPLY STRUKTUUR". Klassikaline näide: ettevõte, mis on pikka aega olnud liider ühe "околоводяних" turgudel, otsustas teha kõrgemasse uus Ukraina marki pumbad. Praegune turustusvõrgule võib olla "kõik sada" kasutada ja edendada pumbad. Puuduvad spetsialistid võtavad töö "poolt". Kui imporditud mark on valitud hästi, siis on edu tagatud. REKLAAM Kaupmehed pumbad täiesti unustanud pro reklaami lõppkasutajale. Aga asjata. Lemmik kandja reklaami kaupmehed pumbad - ÄRI (hinnakirjad) ja spetsialiseeritud väljaanded. Reklaamitakse "насосников" ja kataloogi "059", reklaami ajalehtedes. Kevadel ja suvel reklaam pumbad'on ajalehe "Kodu, aed", transport. Veel paar aastat tagasi mõned ettevõtted kevad-suvisel hooajal massiliselt обклеивали reklaami näidata postid ja all'sõita. Nüüd on see vaimustus сошло ei ole efektiivsus selline reklaam on nullilähedane. Tuleb öelda, et sel aastal on paljud hulgimüük ettevõtted on vähendanud oma reklaami eelarveid. Rõhuasetus on töö kauplemise vahendaja, kättesaadavuse kauba рознице (kuid see on väärt raha säästa reklaami ajal süvenemist konkurentsi? - Toim. ). РОЗМОВОНЬКИ PUMPAMISE TURU Trikke edendada pumbad erinevaid ole erinevad. Kuid kui ettevõtted avaldavad leidlikkus, müügi kasv on olulisem. Vaatamata erinevused ettevõtete vahel ja предложенными neid pumbad, nippe, mille abil ettevõtjad охмурять ostja, tunduvad списанными ühest allikast. Kõige populaarsem "ужастик", räägib potentsiaalsetele klientidele (ja naiivne korrespondentide ajalehed) peaaegu kõik "pumpamine" kontorid riik, kõlab nii: "Siin on meil ostja. Pakkusid me talle meie imeline pump, mis küll maksab natuke kallim, kui pump on firma Y X, aga teenib kaua ja õnnelikult. Mitu aastat on meil juba turul, ja ükski ei ole veel katki! Kuid kahetsesin ostja raha, läks firmasse X, ja sellest ajast alates algasid tal kohutav probleem remonti ". Kui see "ужастик" annavad müüjad saksa pumbad, kui X tegutsevad ettevõtjad itaalia seadmed. "Itaallased", iseenesest, jutustavad see on umbes ukraina насосах (jah, ja "võõra" itaalia margid ka), ja müüjad ukraina tsentrifugaalpumbad sel Y on kodumaise vibrating pump. Ja ainult вибрационщикам moodustab ütleb sisuliselt. Ja kui sisuliselt, siis meenub, et pumbad peamiste kaubamärkide ukraina turule on ilmunud vaid viis-seitse aastat tagasi ja selle aja jooksul ükski "mainekas" ise pump ei tohi rivist välja minna (keegi ju ei üllata, et kogu rahvas saaks teenida tuhandeid koduste pumbad veel nõukogude tootmise. - Toim. ). Mis puutub usaldusväärsuse inseneri ühe või teise kuulsa brändi, siis pange tähele, et kõik importijad on oma remonttööd teenus ja ükski neist justkui ei istu tegevusetult. Olemas seeria "страшилок" siin on kaupmehed odavam või vähem "раскрученной" tehnikaga, mis nad räägivad oma rohkem prestii või kuulsate kolleegide. Tipphetk s on "tõde käesolevas kohas ehitamine". Otsustades nende lood, liider tootmise ja impordi pumbad on imelik, ei ole Väike Арнаутская Odessas ja g. Valge Kirik, Kiievi oblast. Muide, ka nimi kogutud pumpade ja konkreetne asukoht koost tootmise varieeruvad (see ei välista seda, et рассказчики tõtt). On arusaamatu, siiski, kus see lugu kriminaal, - noh cinched mõned mutrid ei ole itaalia või poola töö ja mehe kaasmaalane, miks kurvastab? Lisaks kokkupanek jaamad (hüdroenergia ühikut) imporditud komponente - see ei ole kaadervärk, ja tuleb palju püüdma, et saada halb. Pealegi paljud importijad märgivad: Euroopas ei ole juba ammu ühtegi puhtalt saksa ega puhtalt itaalia tooteid. Peaaegu iga toode - "интернационально" oma koostiselt või asukohale tootmise. Пообщавшись kauplejad, autor, tundub, et leidsin vastuse мучающий paljud ettevõtted küsimus: "mis juhtub potentsiaalsed ostjad? ". Ja need, lüües üsna vähe ettevõtteid ja обобщив kõik, mis seal räägiti, konkurendid tunduvad, tulevad paratamatu ja kurb järeldus: "pumbad üldse osta ei tasu, kuna nad on kõik ebausaldusväärsed", ja jätkuvalt lohista vett ämbrid. Või teevad osta seal, kus järgneb vana reeglit: "Ei ругай konkurent". ILM sel aastal müüki koduste pumbad ületab eelmise aasta näitajad ei ole vähem kui 30%. Kuid müügi kasv absoluutselt ei välista konkurentsi kasvuga. Vastupidi, kõik ettevõtjad märgivad, et konkurents märgatavalt tõusma, kuigi ruumi turul kuni piisa kõigi. Kindlasti ilmuvad ja uute ettevõtjate ja uued kaubamärgid. Kui ei tule edasine kasv EUROT, "гривневые" hinnad imporditud pumbad on langenud umbes 5%. Засосал klaas - ja vatikan terase turul ilmuvad hiina võltsingute. Nad võivad потеснить ja välismaine ja kodumaine kaup. Vastavalt spetsialistid, ukraina turule tulnud tootega, mis väliselt meenutab pump PKm60 kaubamärk Pedrollo. Kuid: 1. Selle asemel, et kiri Pedrollo peal uhkeldama прыгающая "kass" ja kiri "Puma". Võlts sellisena seda pidada ei saa, pigem - imitatsioon. 2. Tundub, et need on "kassid" kui turul on nähtus ei ole massiline. "Lahkamine" selline pump toodab spetsialist kustumatu mulje ja tekitab неразрешимые küsimusi nagu: "Kuidas see pump vett? " (kuid nagu-siis pumpab - kontrollitud). Juubeliaasta kaupmehed, see "tehnoloogiline meistriteos" õpib, on ilmne, Одессу ja levib Ukrainas, nüüd on ta kõige laialdasemalt esitatud turgudel lõunaosas. Mõnes kohas seda saab osta peaaegu $10 (hind PKm60 - 250 uah. ). Võib-olla tekkimist turul hiina "кошечек" ja ei tulvil mingit ohtu, et müüjad euroopa ja ukraina pumbad. Kuid võib olla, ja esimene piisk niit odav hiina toodete. Paar aastat tagasi ta "üleujutatud" aafrika turg on tugevalt потеснив itaalia firma. Raamotsuse. andmed. EKSPERDID ÜTLEVAD Vadim ЛОБОДА (35), tegevdirektor OÜ "Гидротехника" (g. Kiiev, tarne -, pumba marki Speroni, Marina, turul aastast 1996, töötajate arv - 10): --- tulemusi 2001 aasta esimesel poolel 2002. aasta realiseerimise pumbad piirkondades kasvas kiiremini kui Kiievis. Pealinnas nõudlus pumbad on juba stabiliseerunud. Tuleb märkida, et müük kauplustes kasvab iga päevaga suurenevad. Aja jooksul kõigile импортерам peab õppima, kuidas töötada kauplused - kas otse või läbi piirkondlike edasimüüja (veel paar aastat tagasi mõned importijad toetanud tegelikult rolli jaemüüjad. Suurema osa kaubast nad on rakendanud kontorist otse lõpptarbijale. Nüüd need samad ettevõtted kuni 75% tuludest saavad müük kauplemise посредникам. Aut. ). Eduka müügi peab tingimata esitama kliendile ja sellega kaasnevaid teenuseid (paigaldus -, seadistus -, garantii ja teenindus). Ljudmila DEMENTJEVA (42), direktor OÜ "Päritolu" (g. Kiiev, tarne pumpamise seadmed (Pedrollo, Calpeda), eksklusiivne дистрибутор templid Zeus, turul alates 1994 töötajate arv - 11): --- Pakume üha enam eelistavad kvaliteetseid tooteid, isegi kui see on kallim. Pump - toode pikaajaliseks kasutamiseks. Viska raha, tund on probleeme, remont, ja kaks - osta uus - selline väljavaade on vähe keda прельщает. Oleg DANILOV (26), juhataja suund müüa pumpamise seadmed JV "УДТ" (g. Kiiev, tootmine, müük plastist veevarustuse -, kütte-ja kanalisatsiooni -, import pumbad DAB, on loodud 1995. aastal, töötajate arv - 20): --- Iga algaja alati väga raske. Peab firma tuleb turule, omades teatud baasi, pagas, mille ta saab toetuda võitluses ostja. See võiks olla, ütleme, arenenud struktuur müügi mõni lähedane pumbal mercantile group (näiteks meil - veevarustuse-ja küttesüsteemide). Kas sama algaja pea võita oma koht päikese all läbi väga madal цэн
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar