kolmapäev, 30. aprill 2014

Köök lahtivõtmist 2006-11-09 14:51:20

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Köök lahtivõtmist
2006-11-09 14:51:20

Rootsi kontsern Nobia - Euroopa suurim tootja köögimööbli. Vastavalt firma ise esimesel poolel 2001 maht selle müük oli $ 333 miljonit eurot. Venemaal rootslased kuni halvem itaalia partneritega. Püüdes välja murda juhid vene turu köögimööbli, Nobia muudab сбытовую poliitika. P'ятірку suurim euroopa tootjad köögimööbli hulka kuulub ainult üks itaalia - Snaidero, jah, ja võtab ainult n'viies koht müügimaht. Juhtpositsioonil on sama neli skandinaavia firma, ja kõige suurem neist - rootsi Nobia. Vene kaupmehed köögimööbli selline valik on mõistatuslik. Selgitus selle asjaolu saab olla ainult üks: itaalia tootjaid on palju, aga tegutsevad nad разрозненно, samas kui nende skandinaavia kolleegid vastu южанам ühiselt, p'єднавши kätt. Tegelikult edulugu Nobia - see on lugu edukaid oste. Northern ühinemine Holding Nobia loodi 1996. aastal, mil ettevõte Industri Kapital ostis Stora Byggprodukter, tootja ehitusmaterjale. "Mure Nobia algselt mõelnud kui rahvusvaheline, - ütleb tegevjuht, kellel Fredrik Каппеля. - Strateegiliste plaanide Nobia oli ette nähtud osta juhtivaid tootjad ja nende kaubamärkide ". Tõesti, Nobia alustada sellest, et ostsin kõige suurem köök firma Rootsi (Marbodal maht aastakäibest $ 50 miljonit eurot), Norra (Norema, $ 43 miljonit eurot) ja Taani (HTH, $ 88 miljonit eurot). 2000 Nobia muudetud arengu strateegia. Esiteks, mure on otsustanud keskenduda кухонном äri ja müüs скандинавскую firma Star Byggprodukter - tootja uksed ja aknad. Korraga Nobia rakendanud laienemise kohta центральноевропейский piirkond ja ostis kohe mitu saksa köögi firmad: Poggenpohl, Goldreif, Optifit. Lõpuks, juunis 2001 Nobia десантировалась Suurbritannias. Mure omandanud briti ettevõttes Enodis firma - tootja köögimööbli Magnet $ 88 miljonit. Tavaliselt Nobia käitub uusi liikmeid "rootsi seitse'd" (ja neid on praeguseks kogunenud juba umbes kaks tosinat) on täiesti демократично. Turundus ja turustamine tema firmad jäävad samaks. "On mure puudub selge eraldamine hallata erinevate valdkondade turul, " ütleb Hannu Авон direktor eksport soome firma Novart, mis kuulub Nobia. - Supply poliitika ettevõtted, rääkida mure, määratakse nende eelmise tegevusega ". Sõda Lõuna-ja Põhja-Kui Lääne Nobia suutnud выбиться juhid, ostes konkurendid, kes toodavad enam-vähem sarnane disain mööbel, venemaa territooriumile rootslased konkureerivad peamiselt koos toetajate on täiesti teist laadi. "Aken Venemaale" Nobia прорубила soome firma Novart, mis on kantud "шведскую seitse'u" 1998 aastal. Soomlased, kes on kogenud asju territooriumil endise NSV liidu, igal aastal müüa kogu maailmas köögimööbli $ 53 miljonit. Novart kuuluvad kaubamärgid kaubamärk A la Carte, Petra, Parma. Siiski, kui teil on rootslased jõudsid lõpuks kätte kuni Venemaa, siin on juba tegutsenud ушлые itaallased. "1993 - 1994 soome köök on kasutanud Venemaal väga populaarne, " ütleb Arseni Rongad juht turustamise osakonna firma" Еврокомфорт ", mis toodab söögitoa mööbel on valmistatud itaalia komponendid. - Nad erinesid usaldusväärsus kasutada, kuid olid väga kallid ja teiste disaini vene tarbijale. Seega, kui teine pool ja 90-ndate Venemaal nautimiseks itaallased, nõudlus soome köök on langenud ". Ilmselt seistes silmitsi nõudluse langus, soomlased olid sunnitud hindu langetama. Aga pilt on auväärsus, mis Novart püüdis anda oma кухням, подтачивали mööbli palavik, sest aasta keskel 90-ndate alguses. "Siis assistent paigaldamine turul oli kaos,'on esinenud palju uusi väikesi ettevõtteid, kes on importinud kõike, mida iganes sa tahad, " ütleb peatükk esinduse Novart Venemaal Paulus Овсянников. - Et ellu jääda, et need ettevõtted moodustasid meeleheitlikult демпинговать. Lõpuks meie tooted on suutnud neid maksta on odavam, kui meil ametlikud edasimüüjad, kus me oleme olnud seisukohal, - sh-ja rahandust. Lõpus 90-ndate see on viinud selleni, et soome köök alahinnatud venemaa ostjad. Ettevõtte maine kauba tulemusena halvenenud, tootlus on muutunud vähenema ". Köögimööbel propaganda Kõik see on viinud selleni, et 2000. aasta sügisel Novart otsustas lõpuks muuta seadme venemaa osa oma köögi äri. Seni on ettevõte продвигала Venemaa kolm marki - Petra, Parma ja A la Carte restoranis. Nad kõik olid üksteisega väga sarnased ja erinevad vaid mitme mudelid. Nüüd on firma loobunud edendada Petra ja Parma ja on koondanud kõik jõupingutused kõige kallim mark A la Carte. Muutused turunduses on toonud endaga kaasa muutusi ja müük. Esiteks nad on puudutanud "köögi propaganda". Kõrgemasse toodete Novart tegelevad "show-rooms" - võrk pidevalt tegutsev mini-mess, mis on "jõuavad" potentsiaalse kliendi ja soovitavad tal üks vahendajad. Pärast loobumist edendada kaubamärkide Petra ja Parma 30 show-rooms Novart Venemaal jäi 15. Siis Novart sai vaadata ja põhimõtted töö ise edasimüüjad. Perspektiivis on ettevõte loobub turustaja'turustajad, kes töötavad suurust, must konkurendid, vaid teha seda kohe ei õnnestu. "Selleks on vaja avada palju oma salongi, leiab Paul Овсянников. - Näiteks selleks, et loobuda teenused firmad "B" ja "" Moskvas, tuleb avada n'viis-kuus kaubamärgiga salon ". Nüüd Novart Moskvas üks müügisalongis kevadel tema juurde lisandub veel kaks. Teine olukord on Peterburis, kus köök Novart reklaamivad neli salongi. Põhja pealinn jääb плацдармом firma Venemaal. Soomlased on kohal Peterburis alates 1993. aastast. Ja siinkohal, vastavalt Овсянникова, mitte ainult traditsioone või logistika: "Kõik meie edasimüüjad rõhutavad erinevusi arvesse maitse-eelistused ja mentaliteet elanike põhja-ja ametliku pealinnades. Peterburi eelistavad skandinaavia disaini, samas kui jää all on suurem импонируют Itaalia ja Hispaania ". Kuni venemaa piirkondades reformi Novart pärale hiljem veel - seal, vastavalt Овсянникова, raske töötada дистрибуторам, et edendada ühte marki. Konkurendid soomlased usuvad, et üleminek müügiks kallis mööbel ja vähendades arvu edasimüüjate Novart läks valele teele. "Soome köök ei nautinud edu Venemaal tõttu vale turundusstrateegia, - ütles Anatoli Шленкін, disainer-konsultant firma" Trio-inter'ep ", mis kaupleb itaalia mööbliga. - Tarbija on Põhja-Euroopas rohkem praktiline ja skandinaavlased tunnevad end seal mugavalt. Venelased eelistavad sama või klassikaline või moderne, sestap ei ole enam funktsionaalsust ja vormi kohta mööbli ". Vastavalt Eugenia Хенкин, asjaajaja-direktori firma "Ельта", mis toodab köögid, itaalia osade kategooria kallis mööbel esiplaanile tõuseb üles, tema välimus: "Skandinaavlased ei suutnud saavutada edu meie turul eelkõige tõttu range disain oma mööbel. Ma kahtlen, et müük soome köögid kasvavad kiiresti. Seda ei juhtu, kuni nad hakkavad mitmekesistada välimus oma mööbli ". Soomlased aga arvavad, et päeva вычурной mööbli loetud. "Klassika oli populaarne vene turul, kuid tema aeg möödub, " ütleb Hannu Авон. - Ma usun, et öeldu talle tulevad функционализм. Lisaks oleme teinud bet kasutada uusi tehnoloogiaid ja materjale - näiteks термообработку kask ". Tundub, et vastasseis Lõuna-ja Põhja-köögis küsimuses сведется lõpuks извечному kahtlust selle kohta, et on tähtsam, kas vorm või sisu. Oma ülimuslikkuses vormi nõudma rõõmsameelne itaallased (meenutagem, Nikolai Fomenko stendidel salongid itaalia mööbli "Tango": "Ma teen SEDA, köök"), praktiline sama soomlased kutsuvad publikut kasutada kööki otstarbel.
ALLIKAS: Kovalenko.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar