esmaspäev, 28. aprill 2014

Lossi Нойшванштейн: idee ja teostus 2006-10-28 15:46:28

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Lossi Нойшванштейн: idee ja teostus
2006-10-28 15:46:28

Lukud, ehitatud баварским kuningas Людовиком II, külastab igal aastal miljoneid turiste. Suurim huvi on äratanud lossi Нойшванштейн, asub kõrval väike городком Фюссен on pooleteise tunni autosõidu kaugusel München. Kuni keskel 60s eelmise sajandi on ta славился vaid "пряничным lukk stiilis "kitsch", kuid hiljem tuntud ajaloolased ja искусствоведы muutnud oma meelt. Täna on ta teenib arhitektuuri näide ajaloolise ajastu - teisel poolel XIX sajandi, sest ajal, mil kogu Euroopas ehitati sarnaseid ehitisi, ja see kindlus on üks imeline. "Vapustav," Baieri kuningas Louis II sündis 1845. a. ja elanud kokku 41 aastat. See oli ebatavaline kuningas, Baieri siiani selle amp'mäletavad, armastavad ja nn "vapustav". Sellest annavad tunnistust arvukad flaierid koos selle pildiga, mida müüakse mitte ainult Münchenis, kuid ka väikestes linnades. Louis sai kuningas vanuses 18, 5 aasta jooksul. Oma noorus tulevane kuningas veetis peamiselt ostetud ja renoveeritud korraldusel isa Hohenschwangau loss, mis on olemas ja nüüd ja asub lossi Нойшванштейн. Ere mulje jätsid prints jäävad lossi arvukad maalid maailma keskaja сказаний ja saksamaa ajalugu. Nad усиливали eestlaslikku talle armastus kogu романтическому. Ta on sageli ekslemine mööda metsi ja долинам see imeline ilus maastik, kus oli kõike - mäed, kaljudega, kitsas kuru, järve. Vanusega on ta üha rohkem ja rohkem kiindunud õppinud kunsti, luule, maali, arhitektuuri. On hea pianist, on ta kõrgelt muusikat Richard Wagneri ja kogu oma elu heldelt toetas teda ja salvestaks temaga sõbralikud suhted. Olles kuningas väga noores eas, millel ei ole praktilist kogemust, Louis mõistis: ideaalid kuningriigi kohta ei vasta tõele ja ta on vaid nominaalne valitseja riik ja kõik otsused võetakse vastu kahe палатами baieri parlamendis. See asjaolu, aga ka konflikte oluliselt vanemate vanuse valitsuse liikmed kabineti järk-järgult vähendanud tema huvi juhtimise riigi poolt. Lahe oli takistab sõjaliste operatsioonide puhul ja презиравший sõda, Louis püüdis päästa oma riigi sõjalist ohtu. See tal ei õnnestunud, ja обостряло niigi keerulised suhted parlamendiga. Vaatamata atraktiivne välimus ja võlu, mis ei складывались oma suhtumist ja ühiskonna ja daamid. See on nii ja ei ole abielus, kuigi nõrgem pool ja ilmutas huvi teda. Lõpuks see kõik on viinud selleni, et ta hakkas suure osa ajast pühendama isiklikud huvid, kuigi mitte пренебрегал oma королевскими обов'kohustused. Kui suur kuristik разделяла tema ja ümbrus, seda sügavamale ta läheks ise. Kuningas sageli sõitis öö varjus üle передальпійській maastik ja väga harva показывался ühiskonnas. Sel ajal levivad kuulujutud ja legendid pro üksildane kuningas: lihtne rahva ta sümboliks vapustav kuningas. Louis II сосредотачивает oma tähelepanu ja luua oma maailma, kus kõik on täiuslik ja ei ole ruumi подлости. Kuningas hakkab ehitama oma lukud. Alates 1869 aastal ette lossi Нойшванштейн, Linderhof - 1874, ehitus Herrenchiemsee lossi algab aastal 1878 ja valmistada ehitus lossi Фалькенштейн liiguvad 1885. aastal. Ehitus lukud eeldas manuseid suuri rahalisi vahendeid. Isiklik raha on kuningas seda ei olnud, hakkas ta laenama. See tekitas pahameelt valitsuse poolt ja liikmed kuningliku seitse'd, mis p'соединившись, võtavad vastu otsuse kuulutada kuningas hull ja saada обов'язки monarh kätte регента. Vastavalt baieri põhiseadus, see oli ainus viis kõrvaldada kuninga võim, kui ta ei jäta trooni vabatahtlikult. Kasutades arsti kuningas suutis сфабриковать järeldus tema haigus. 12 juuni 1886 kuningas koos Нойшванштейн viidi lossi Berg on Штанбергском järve ääres. On Kolmsust 13. juuni 1886 kuningas oma arstiga läksid jalutama, kus ei ole tagasi lossi. Pärast pikki otsinguid neid leitud surnud järves. Seni on teadmata, kuidas see juhtus. Mälestuseks oma king баварцы ehitatud lähedal loss Нойшванштейн teater 1380 kohti esietendunud muusikal "kuningas Louis II". Arhitekt J. Барбаріно kasutas selleks rajatised originaal projektid Louis II, mis on mõeldud omal ajal ehituse teatri Richard Wagneri Münchenis. See on maailma esimene ja panna kohapeal ajalooliste sündmuste muusikal, mis on justkui sümbol igatsus несуществующему paradiisis ja peegeldab elu armastatud rahva kuningas kogu oma traagiline arengus. Ehitus lossi Нойшванштейн Lossi Нойшванштейн asub kõrgel mägedes kohapeal kahest kindlusest - ees ja taga Швангау. Kuningas on tellitud teel plahvatuse kalju tilk platoo umbes 8 meetri ja luua seeläbi pad püstitamiseks palace. Pärast ehitamiseks tee ja torujuhtmete 5 september 1869 aastal pandi nurgakivi hoone tohutu lossi. See oli usaldatud придворному arhitekt Eduardo Ріделя. Ja мюнхенский kapten Christian Янк kehastama oma plaanid kunsti liiki, nn ведуты. Baieri kuningas Louis II, siis võib julgelt nimetada kaasautor projekti, kuna peamine idee tuli temalt, ta võttis ka vastu деятельное osaleb projekti väljatöötamisel ning selle rakendamisel. Neist on säilinud dokumente, mille ehitamiseks on näha, et kuningas lasi näidata talle kõik plaanid, ja teha neid muudatusi nii kaua, kuni nad ei vastanud tema ettekujutusele. Ta on nii углублялся üksikasju, et tänapäeval arvatakse, et loss Нойшванштейн nagu terviklik kunstiteos on toode kuningas. On 1869-1873 aastatel ehitati võimas vundament ja täidetud all'trepikoda poole lukustus, väravad, osa ruumid teisel ja kolmandal korrusel. 1883. aastal ja ehitus loss oli peaaegu valmis, kevadel 1884 kuningas võiks elada oma покоях neljandal korrusel. Pärast kuninga surma kõik ehitustööd peatati. Avaleht torn lossi kirik on gooti stiilis, mis pidi seepeale üle kõik hooned on ehitatud kokku. Ei püstitatud ja lääne-terrass, mis pidi viia unconsummated купальне. Paljud kavandatud kuningas inter'camera juba ehitatud ruumides ei ole täidetud. Siiski, huvi lukustus oli nii suur, et paar päeva pärast kuninga surma ta oli külastajatele avatud, palk oli väike, kes soovivad tutvuda lukk on osutunud väga palju. Planeeritava ala pindala on kogu kompleksi, mille pikkus on võrdne 130-meetrine, on 2557 kv. meetrit. Maht kõigis ruumides on võrdne 67179 kuubik. meetrit. Kõrgus peahoone, 56, 94 meetrit, kõrgus peamine torn on 79, 16 meetrit, kandiline torn - 48, 22 meetrit. Üldpind ruumide 55935 kv. meetrit. Rock, kus seisab loss, mis koosneb доломитовой mägi tõug. Maja kompleks on ehitatud tellistest. Ehitis värava poolt õue облицован kollane песчаником, väljast punane tellis. Majade fassaadid on plaaditud, tahvlid paekivist, kaevandatud kohaliku каменоломнях, paksus keskmiselt 20-30 cm. Transport mäele tehti hobustega ja быках. Koos kõrgete kulude ehitamiseks (kokku kulutati 6 miljonit. 180 000 kulda marki) on vaja selget töö korraldamine. Täna on raske ette kujutada, millised probleemid siis on kohanud ja milline kogus ehitusmaterjalide oli vaja. Ainult üks tootja, tsement, Jakob Lang on Шонгау, pani 1872. aastal vähemalt 450 tonni tsementi. Samal aastal firma "Унхох" pani 1845 hektoliitrit lubi. Liivakivi portaali ja эркера toodi välja Нюртинген (firma "Karl Шалл"). Aknad, sisselõigete võlvkelder, tulbad ja капителей kasutati marmor all Salzburg. Tohutu hulk ehitusmaterjalide tõstsid lääne pool hoone вагонетках kraana abil, töötab auru jõul. Nad toodi ja paigaldatud õiges kohas kasutades spetsiaalset süsteemi tõstame plokid. Ehitusmasinad, juba siis oli igal aastal ohutust ja usaldusväärsust "Baieri kontrolli komisjoni паровым котлам" (millest on tekkinud praegune "ТЮФ"). Piisavalt progressiivne nähtus oli luua sotsiaalset institutsiooni, mis tol ajal oli ainus omalaadne. Aprillis 1870 asutati "'ühing käsitööliste royal ehitus ja Hohenschwangau", mis on olemas ja täna linnas Швангау nagu "Era kohta'liidu toetada haigeid inimesi." Eesmärk on selle asutuse - kogumine kuutasu summa on 0, 7 marki iga liikme kohta'ühtekuuluvustunne ja annetusi, et tagada garantii palga 15 nädalat haige või mõjutatud ehitusel töötab. Kodused ruumid, inter'camera, seadmed lossis on palju väikseid ühendatud toad. Trepp, peamiselt kruvi -, asuvad ümmargused tornid. Esimesel korrusel asusid дворцовая köök, teenijatüdruk ja rüütellik ruumides (praegu seal (valve). Teisel korrusel elanud kontrolli lukk ja olid külalistetuba. Kolmandal korrusel oli ette nähtud mauride saal koos purskkaevu, mis ei ole paigaldatud. Покои kuningas (magamistuba, söögituba, kodu kabel, kabinet, elutuba) ja troonile tuba asub teisel küljele neljanda korruse, Камердінерская ja põrgu'ютантським tuba - keskmine osa. N'viiendal korrusel oli Tuba lauljad. Ruumid kolmanda, neljanda ja n'viies korruseid lossi suurepäraselt töödeldud ja on palju seinale kinnitatud maalid, mis on kantud õlivärv sileda гипсовый kiht. Lood maalid - see on, põhimõtteliselt, illustratsioonid siseriiklik саг ja legende, millest paljud olid valitud Рихардом Вагнером kui lood oma ooperid - "Ring Нибелунга", "Tannhauser", "Тристан ja Isolde", "Лоэнгрин" jt Seina raamimine, bench, mööbel on valmistatud tamme ja rikkalikult nikerdatud. Kuna loss on ehitatud stiilis keskaegse linnuse ja XII sajandil ei olnud klaasist aknad, kuningas tahtis luua mulje avatud akna сводов! Nii klaas сводов, samuti klaasi vahel veergu on integreeritud otse kam'jan seina. Eriline koht võtab suurepäraselt graveeritud marmor troonile tuba. Nii nagu ideaalid kuninga kohta absoluutne ühendkuningriigis olid kadunud, trooni valitseja puudus. Дворцовая köök tolle aja kohta oli väga hästi varustatud, seda oli paigaldus, jooksva sooja ja külma veega ja automaatne twirling praadimiseks. Juba 1884. aastal lukk Нойшванштейн отапливался tsentraalselt keldris või esimesel korrusel. Üle spetsiaalse шахтам подавался õhku ülemised korrused. Suured küte ahju paiknevad majapidamisruum köögi ruumides. Eriline tõsteseadet varem pakkus suurt tohutu hulk puid ahjus. Täna on seisukohal, et ehitus ja viimistlus lossi Нойшванштейн soodustas uute ehitustehnoloogia ja folk käsitöö, nii nagu paljud unikaalsed tooted, tikand-ja viimistlustööd on tehtud kohalike käsitööliste ja мастерицами. Imeline maalid, mis on kaunistatud lukk, oli tellitud kuningas paljud saksa kunstnike ja lukk on omapärane maaligalerii. Lossi meelitab miljoneid inimesi ja kuidas oleks vaimne pärand romantiline traagiline isiksus ja unikaalse arhitektuuri loomine, mis moodustab ühtse terviku koos kauni ümbritseva looduse kohta.
ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar