kolmapäev, 30. aprill 2014

Pluss perforatsioon kogu riik 2006-11-09 10:08:08

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Pluss perforatsioon kogu riik
2006-11-09 10:08:08

Soodsaim koht on juba "on" suured kauplejad. Kes soovivad kaubelda дрелями ja перфораторами on alustada väikeste pöörete. Näiteks töötada edasimüüja importija-аксакала. Kaubavahetuse ülevaade Tooteid, mida turul - käsitsi veenduge, et ehitus-ja viimistlustöid: puurid, перфораторы, lihvimis masin, рубанки jt Aastane läbimüük - $ 15-16 miljonit eurot (arvestades tarbekaubad - üle $ 30 miljonit eurot) jaemüügi hinnad. Paljud ettevõtjad - kuni 10 suurfirmade-importijad, üks suur kodumaine tootja. Osa imporditud ja kodumaiste toodete - 70% - imporditud, 30% - kodumaiste toodete (kvantifitseeritud). Suhe müügi - professionaalne tööriist - üle 40%leibkonna - umbes 60% (kvantifitseeritud). Müügi struktuur - перфораторы - 25-30%, puurid - 25-30%, lihvimis masin - 20-25%, muu vahend - 15-20%. Turu suurus on 2000 aastat võib nimetada edukas müüjad remondi ja ehitamise elektrilised tööriistad. Eelmisel aastal turu elektrilised tööriistad, hinnanguliselt müüjad, перевалил $ 15 miljonit eurot, mis on ligikaudu 15% rohkem kui 1999. aastal. Turu aktiivsus-2000 kaupmehed-wops'siduda nii, et see on esimene stabiilne aasta pärast kriisi 1998-1999 aastatel. Stabiilne müügi kasv on olnud kogu 2000 aasta. Nagu varasematel aastatel, on turul domineerinud vahend välismaa päritolu (70% müügist kvantifitseeritud). Kuid kaupmehed märganud suurenenud huvi tarbijate kodumaiste дрелей ja шлифмашинка. Vaatamata sellele, et ukraina turul kodumaise kauba esitatakse nõrgem imporditud, peamine ukraina tootja elektrilised tööriistad - симферопольский plant "Фиолент", rohkem kui 50% oma tooteid turustab välismaale. Vastavalt Госкомстата möödunud aastal Ukraina oli välja võetud elektrilised tööriistad rohkem kui $ 4, 6 miljonit eurot, mis on ligi kolm korda rohkem kui 1999. aastal. Samal ajal on 11 kuuga eelmise aasta Ukraina oli ввезено дрелей, перфораторов, шлифмашинок ja muu долбяще-сверлильного vahend väärt rohkem kui $ 6 miljonit. Valikus Vaatamata sellele, et tootjad esitavad turg on üsna lai ассортиментный mitmeid (kuigi igaühel on oma "horse"), müüjad üritavad müügikohtades pakkuda kõige müüdav mudel. Hinnanguliselt kaupmehed, nagu varem, on kõige toimivam kaup - see löökpillid puurid, перфораторы väikese ja keskmise võimsusega, шуруповерты, erinevaid lihvimise masin, рубанки, saed. Müüjad "jaga" müük järgmiselt: umbes 25-30% müüdava vahend (kvantifitseeritud) - перфораторы, 25-30% - puurid, 20-25% - шлифмашинки ja 15-20% - muu vahend. Seejuures ettevõtjad märgivad, et suur nõudlus on kas ukraina tarbija igapäevane töövahend (ligikaudu 60% müüdud vahendid on mõeldud kasutamiseks olmes). See on tingitud mitte suurem soov on ukrainlased majapidamise самодеятельности, ja seda, et igapäevane töövahend odavam professionaalne. Ja sageli ehitus brigaad omandavad odav igapäevane töövahend, kuid kasutab seda professionaalse eesmärk. Kuid müügitöötajad juhtivate firmade müüjad elektrilise tööriista rõhutavad, et sel aastal on ostjad muutunud rohkem omandada professionaalse tööriist. Aga müüjatel on patt kurta, müük Профинструмент - ta neile annab, on meie hinnangul üle 70% tuludest. Jah ja hinnanguliselt ise kaupmehed, eelmisel aastal Ukraina professionaalne manuaal elektrilise tööriista müüdi $ 12-13 miljonit eurot, mis on 15-20% võrreldes 1999. aastaga. Seejuures olme instrument kaupmehed выручили veidi üle $ 5 miljonit. Edukas müük перфораторов, дрелей, шлифмашинок ja рубанков üldse ei välista välja sortimendi muu vahend. Müüjad usuvad, et klient, kes tuleb kauplusse, näiteks електрокосілкі, tule tagasi siia sama ostmiseks muu vahend. Ettevõtjad märgivad, et professionaalne tööriist müüakse valdavalt kaudu spetsialiseeritud keskused ja leibkonna - turgudel. Müük sõnul On müüjad, Ukrainasse, elektrilised tööriistad läbib järgmise müügi ahelas: "tootja - suur hulgimüüja ostja (juurdehindlus - 20%) - hulgimüüja keskmise käed (juurdehindlus - 15-20%) - jaemüük (juurdehindlus - 25%) - lõpptarbija ". Tavaliselt hulgimüüjad on oma jaemüügi võrgu või kauplusse. Hulgi-ja jaemüüjad, nagu näiteks "Alceste", "Эско", "MTÜ" ja mõned teised, on oma oste ja edasimüüjate eri piirkondades Ukraina. Kasv turul ei ole veel näitab järsul suurendamisel hulk müüjaid. 2000 näitas, et turg on piisavalt kõva "mis on jagatud" vahel mitu maaletoojad, kes kamandama kauplemise kogu Ukrainas. Viimase kolme aasta jooksul on importijate arv jääb praktiliselt muutumatuks. Näiteks Kiievis nagu varem saab loota pool tosinat mainega ettevõtted, mis on spetsialiseerunud müügi elektrilise tööriista välisriigi (nad on nii "проталкивают" oma ja teiste piirkondadega riik). Suured importijad on võimelised müüa aastas rohkem kui 5 tuhat ühikut elektrilised tööriistad. Veel kümmekond importijad ja väiksem kehtib suuremates linnades Ukrainas. Tavaliselt eelistavad nad töötada vahend kaubamärkide Bosch (Saksamaa), Sparky, Eltos (Bulgaaria), Rebir, Dauer (Baltikum), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Hilti (Liechtenstein), Makita (Jaapan). Firma Bosch, Black & Decker, Hilti on juba oma esindused Ukrainas. Osa importijad töötab samaaegselt mitme tootjad, pakkudes tarbijale kauba erineva klassi ja erinevate hindade rühmad. Mõned suured importijad, kes on varem специализировались ainult импортном toote kohta, 2000. aastal sai täiendada valik kodumaiseid tooteid, sõlmides äri kokkuleppele ukraina tootjad. Kuid avada erialast punkti müüa, näiteks tööriista симферопольского tehase "Фиолент", kuni ei julge ükski suur kaupmees elektritööriistu. Suured hulgimüüjad võtavad kaup on firma keskmine käed, kes rakendavad oma poodides ja turu kaupmehed. "Середняки" aasta rakendada mitte rohkem kui 3 tuhat ühikut vahend. Turu kaupmehed ei saa kiidelda kõrged müügiga, kuid üks kaupmees kuu võimeline müüa kuni 100 ühikut дрельно-lihvimine tooteid. Kaubanduse juurdehindlus seejuures ei ületa 25%. Hinnanguliselt importijad, osa дрелей, перфораторов ja шлифмашинок imporditud riik лодочками. "Официалы" märkis, et eelmisel aastal челночный sissevedu vähenenud. Aga muutunud ei ole, on palju väiksem kui 1999. aastal. Vahend, ввезенный челноками, rakendatakse peamiselt turgudel. Vastavalt märkustele kaupmehed, rohkem hästi lähevad müügiks spetsialiseeritud hulgimüük turgudel ehitus orientatsiooni. Turu kaupmehed, kes veel kaks-kolm aastat tagasi eelistas челноками ise, ei ole enam nii sageli sõidavad välismaale. Umbes 70% müüjad salve omandavad vahend importijad hulgimüüjad, kes pakuvad лоточникам hulgihinnad. Pealegi, ostetud kauba ametlik maaletooja, saab, kui midagi, et parandada ametlik garantii. "Tarvikud" Kaupmehed usuvad расходный vahend обов'kohustuslik täiendus müümisel elektrilised tööriistad. Müüa vahend ilma "расходников" ebasoodne. Ostja eelistab ühe väljalaskeava osta puurida ja puurida juurde. Hinnanguliselt müüjate müügitulu müük "расходников" ja elektrilised tööriistad on umbes võrdsed. Selline suhe on tõesti täna nii spetsialiseeritud poed nii äri turgudel. Kuigi turgudel ei haruldasi plaate, mis müüakse ainult kulumaterjale. Kuid asuvad kauplemise punkti vahetus läheduses "инструментальным" plaate. Müügi edendamine on Otsene reklaam. Reklaami elektrilise tööriista müüjad tervishoiu peamine tähelepanu on suunatud edendamisel kauba. Umbes 70% keskmise suurusega ja väikesed ettevõtted eelistavad hind-sakid äri-ja erialases ajakirjanduses, samuti erinevate reklaami-väljaannetes. Firma järsku lubada endale luksust anda имиджевую reklaami maineka ehitus, mööbel -, arhitektuuri-ja äri väljaannetes. Hea koht reklaami elektrilise tööriista pealinna firmad usuvad metroo. Vastavalt kaupmehed, reklaami paigutamine vagunites rongide saabumisel metroo on eriti tõhus siis, kui ettevõte on lisaks müügi -, tööriista tegeleb veel ja tema прокатом. Praktiliselt ei naudib tähelepanu kaupmehed reklaam raadios ja televisioonis. Aktsiad. Läbiviimise erinevaid aktsiate - on üsna levinud meetod, et edendada müüki. Seejuures müüjad märgivad, et protsessi läbiviimise aktsiad ettevõtte kasum peaaegu ei vähenenud, sest hinnad alla ei kogu rühma tooteid, vaid teatud asendis. Tavaliselt selle aja jooksul müügimahud suurenevad, mis katab kulud reklaamikampaania. Kuigi, veetes aktsiad, müüjad ei ole nii palju loodavad распродать kaup soodsate hindadega, kui palju tähelepanu väljalaskeava on ostjaid ja toetada oma mainet. Näiteks firma "Alceste" korraldab igal aastal kaks suurte varude ja mitu väikest. Kampaania "Пропозіція nädala" Alceste ", nädal pakub elektrilised tööriistad erihinnaga, kestab juba poolteist aastat. Väikesed ettevõtted ei saa endale lubada kellel on sellised aktsiad, sest see nõuab täiendavaid kulutusi. Näituse. Osalemine spetsialiseeritud näitustel võivad endale lubada suured ja keskmise suurusega ettevõtted. Sest mitte iga ettevõte on valmis maksma umbes $ 200-300 kohta 1 sq m näituse. Mõned usuvad, et on mõistlikum investeerida raha reklaami ajakirjanduses. Müüjad eelistavad kuidas spetsialiseerunud "инструментальным" näitustele nii ja ehitus, мебельным, pühendatud, tööstused. Just need sektorid on kõige tunnevad huvi erinevate elektriseadmed. Vastavalt märkustele korraldajad erinevaid näitusi, umbes 70-75% osalejatest - suurfirmad-importijad ja hulgimüüjad keskmise käed. Tootjad ei ole nii tihti "kuma" sarnastes kohtades. Välismaised ettevõtted usaldavad tegu ametlikele esindajatele, vaid kohalikud müüjad kas ei ole raha kohta, kellel sellist tegevust, või alahindavad näitustel osalemine. Lisateenuseid. Viimasel ajal, et tuua väljalaskeava täiendavaid kliente, kaupmehed üha enam kasutanud sellist teenust, nagu rent, elektrilised tööriistad. Kiievis on juba võimalik loota 10 rentimine võrra. Kuigi on spetsialiseerunud ainult piletikassa ei ole nii palju. Kaupmehed näevad edu selle asjaga edukalt koos elektrilise tööriista müügiga. Kogemuste põhjal tegutsev punkti valtsitud, üleandmisel vahend посуточную üürile eest 40-150 uah. juba pool aastat-aasta, ostetud tööriist täiesti maksab ise. Kui прокатные teenused on mõistetavad ja kättesaadavad enamik tavalised kliendid, siis on ka selline teenus, nagu tehniline lahendus probleemidele ostja tasku ja "meeleni", saadaval, pigem spetsialistid (näiteks ehitusfirmad). Arvutus kandekonstruktsioonide, nõustamine erinevates tehnilistes küsimustes jne. pakkuda klientidele ainult suured ettevõtted, sest selleks on vaja kasutada spetsialistide abi. Tollimaksu Määrusega КМУ "teha muudatusi kuni pakkumiste tollimaksude ja teatavat liiki kaupade" nr 16 12. 01. 01 pm paigaldada järgmisi tollimaksumäärasid kohta elektrilised tööriistad. Prognoosid ja väljavaated 2001 klientide vähene nõudlus püsib eelmise aasta tasemel. Äkilised tõmblused turul ei ole oodata. See ei kehti mitte ainult nõudlus vaid ka hinnad. Elektrilised tööriistad ei ole oluliselt odavam. Ja kodumaise tööriist isegi võimalik hinnatõus kuni 20% võrreldes algus 2000 aastal (põhjus - hinnatõus materjalide ja energia). On sv'язку asjaolust, et välismaised tootjad pigem valmis hindu tõsta, kui vähendada, siis on võimalik tõsta hinnad on mõned liigid imporditud elektrilised tööriistad on 4-7%. Kuid see ei pruugi mõjutada tarbija taskus. Tõenäoliselt müüjad lähevad vähendada oma kauplemise juurdehindlused. 2001. aastal müüjad on ikka ootavad, et suurendada nõudlust professionaalne tööriist. On suur tõenäosus, et sel aastal suureneb ettevõtete arv, mis pakuvad autorent elektrilised tööriistad. See teenus on muutumas üha populaarsemaks edasimüüjatelt дрелей ja перфораторов. Et tootja ütleb Andrei ВИМБЕРГ, juhataja asetäitja osakonna marketing AS "Фиолент" (g. Симферополь; tootja elektrilise tööriista): - Arvan, et 2001. aastal turule elektrilise tööriista Ukrainas hoogu juurde. Me seda tunneme, ja me kavatseme suurendada toodangu maht veel 30%. Märgatav huvi meie mudelite poolt välisostja, nii et me uurime turud Ida-Euroopas ja Lähis-Idas. Kuid ei tohi unustada ja seda kodumaiste tarbijate. Praegu on põhirõhk teeme meie piirkondlike vahendajad, mis hõlmavad suured keskused Ukrainasse. Nad veedavad hooldus meie vahend. Ja siin on riigi tellimused, mis on meie vahend meil ei ole. Nagu ei ole ja kaupluseketid. Me usume, et see on väga затратное tegevusliin. Kuigi Simferopol avasime oma kauplusse, kuid siiski пополняем valik vahend ja "расходниками" teised tootjad. Mida ütlevad müüjad Aleksei VARBLANE, müügijuht, firma "Проминструмент" (g. Kiiev; hulgi-ja jaemüüja elektritööriistu): - viimase aasta Jooksul oluliselt muuta tarbijate nõudlus. Üha enam eelistavad osta professionaalne tööriist. See on nagu kord juhuks, kui nad ütlevad, et me ei ole nii rikas, et osta odavat kaupa. Peamised tarbijad elektrilise tööriista täna on suured ja keskmised ehitusettevõtted. Suurenenud hulk ostjaid professionaalne tööriist ja pool väikeste ehitus-brigaad ja privateers. Kuid kõik nagu enne suurt tähtsust ka tööriistad. Kliendid on rohkem valmis omandavad vahend neile ettevõtjatele, kes tagavad tema edasine hooldus lühikese aja jooksul. Andrei KRAVTŠENKO, juht müügi firma "Эско" (g. Kiiev; hulgi-ja jaekaubandus elektritööriistu): - Hinnad imporditud elektrilised tööriistad on aasta-aastalt vähenenud umbes 5-10%. Juhtub see kiiresti, sest kõrge konkurentsiga turul, kui hinnad langevad tootja. Kaupmehed on valmis ohverdama oma kasumit, et ei tõsta hindu kaupadele. Üldiselt turul on olukord stabiliseerunud. Arvan, et veel kolm aastat on see turg on piisavalt atraktiivne, et kaupmehed, kuigi aasta-aastalt tööd üha raskemaks. Kuid samal ajal on hea tõdeda, et ostja on muutunud rohkem loetav. Tal on palju valida ja oma raha ta tahab veeta tõesti targalt. Nüüd on juba raske leida inimest, kes oleks ostnud igapäevane töövahend professionaalset tegevust. On'vjatšeslav DOROŠENKO, kontrolli teenuse turustamise firma "Alceste" (g. Kiiev; hulgi-ja jaekaubandus elektritööriistu): - järgnevatel aastatel, kui stabiilne majandus, Ukraina turul kasvab pakkumiste arv elektrilised tööriistad. Vastavalt meie tähelepanekud, aktiivsemalt kui eelmisel aastal, areneb turg elektrilise tööriista piirkondades. Piirkondlike tarbijad pööravad täna seisukohad palju importijad. Olemasolevate suurte hulgimüük firma laiendab oma valik ja kettidega, seega on'ilmuvad uued konkurendid. Koos sellega tõstetakse tarbija nõudmisi kvaliteedile elektrilised tööriistad, turvalisuse tema töö. Nii et rahulik elu kaupmehed mõtlema ei pea. Juri., füüsilisest isikust ettevõtjana, müüja koos salve pealinna turul "Noorus": - elektrilised tööriistad, mida müüakse plaate, imporditakse peamiselt Poolast. Sõita Saksamaale mitme kaubamärgiga дрелями või перфораторами era-ettevõtjale, muidugi kahjumlik. Poolakad sama müüvad kõik, mida tahad. Arvestades seda, et ostja "pecks" раскрученную mark, pakume talle, näiteks, elektrilised tööriistad firma Bosch tootmise Türgi, Hiina, Iisrael. Sellised puurid võib maksta peaaegu kaks korda odavam käesoleva Bosсh. Müüme elektrilised tööriistad ja seadmed talle juba neli aastat. Viimasel ajal on müük kukkunud. Nii et me tegeleme mitte lihtsalt müük, vaid ka tava remont tehnikat. See on päris tulus asi. Teemaks ei ole mitte ainult see, et elektrilised tööriistad katki minna, kuid puuduvad nõutav arv remondi võrra. Ettevõtte teenus, mida nii näitavad ametlikud müüjad, üsna kallis, kuid remonditöökojad, mis varem olid igas kodus elu, nüüd suletud
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar