kolmapäev, 30. aprill 2014

Топорных asjade kapten 2006-11-09 10:08:46

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Топорных asjade kapten
2006-11-09 10:08:46

Müüjad ennustavad Venemaa mitmeid turustamise sõjad. Turg on juba peaaegu ammendunud, konkurendid võitluses mõju toodete tarbija relvastusele ise убойными kaubamärkide ja kavatsevad kampaaniad hoolikamalt kui Генштаб - общевойсковые operatsiooni. Kuid kuulamise peamiselt turu strateegia suured ettevõtted, kuigi väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted elab samade seaduste ja kohati näitab mitte vähem huvitav turundus liigub. Tähelepanu "Äri kvartali" on püütud väike ettevõte Jekaterinburg "Стройінструмент". Loodud nullist 8 aastat tagasi, see ei ole ainult kindlalt oli sissetoodud vene turul, kuid hiljuti saatis partei oma toodete ekspordiks kaugele зарубежье - Saksamaale ja Sloveeniasse. Meetod on teadusliku тыка Ajalugu "Стройинструмента" on sama lihtne, nagu tema peamised tooted. Võib-olla ainult meie riigis teadlased otsivad toimetulekut oma pered saaksid teha tööstusliku tootmisega lihtsat ehitustööriistad: шпателей, кувалд ja kirved. Lugu turundaja firma Irina Medvedev kõlab nagu ettevõtte legend, mida, kui ta poleks olnud tõsi, oleks väärt tulla. 1994. aastal, kui kolm noort teadlast Keskne teadus-research institute of metallurgia ja materjalid, измученные безгрошів'te ja väljavaadete puudumine kodulinnas kauplus, скинулись 30 rubla ja valmistasid partii шпателей. Möödunud rakendamise üks poed. Spaatlid müüa üllatavalt hästi, oli võimalik teha veel ja veel. Põhjus kaubamärk on nälg рознице oli lihtne. Selgus, et alates 1992. vähemalt hävitamine nõukogude hulgi-jaotus -, sv'seoseid inimkaubanduse ja suured tehased on nõrgenenud nii, et tuttav kauba Новосибирска või nižni Novgorodi oblast üldse enam tulla Jekaterinburg. Ja mitte ainult spaatlid vahade kandmiseks nahale. Müüjad on kurtnud, et ei saa pakkuda ostjatele isegi selliseid lihtsaid asju nagu uuesti värvimine rullid või kölnis. Nende tootmine ja asus "Стройінструмент". Valik on kasvanud, erineva suuruse ja konfiguratsiooni järgmise toote kohta: tehtud "kellu metallist, plastikust käepide", küsis laius 45 mm, 60, 90 ja nii edasi. kuni 200. -. See on sama "metallist spaatliga ilma käepidemeta", siis фасадным, plastist täkiline või metallist täkiline spaatliga. Iga kohaldatakse oma liiki viimistlustööd - üks ровняют шпаклевку all maali, teistele мастику enne paigaldamist ліноулема. Ja kaupmehed eelistavad tööriistad-rullid sellest, et tootja, kes pakub kohe kogu klipi suuruse, kuju ja tekstuure. Selline firma ja sai "Стройінструмент" - abivalmilt vastavad soove товароведов vabastamise eraldi positsioonid, kuigi väheses koguses - ainult selleks, et täita auke valikus. Tootmine paigutatud on üüritud on ЦНІІМО kauplus. Kui seda sama on loonud hulgimüügi osakond särituse kauba koostis ja haldusosakonna. Siis "Стройинструмента" ja'ilmunud ja muud ala. On värvimistööd валиках ja spaatliga "Стройінструмент" on teeninud endale kõige tähtsam - hea ärialane maine. Neid nüüd võtavad kohalikud jaemüügi võrgu - "Хозтовары", "Суперстрой" või "ІнтерКорТрейд". Kaunistamiseks vahend varustamine ja suured hulgimüüjad, täidavad sama leti või osade kinnisvaraarendajad nii, nagu "Облстройкомплект" või PP Брозовського. Ise kinnisvaraarendajad on liiga osta rullid ja spaatlid, et firma suurim mahud on see tarbijate rühm langevad УКС Екатеринбурга. Насытив kohalik turg on väike стройінструментом oli võimalik alustada väljaanne uus kaup: молотков, kirved, кирок, кувалд ja aiatööriistade. Selle toote grupp laieneb sama turustamise kanalid, kuigi ja saadakse mitu muul tarbijale. Mõned proovid selle toote muutunud käesolevate turu saada tabamust. Selgitades populaarsust oma tooteid, juhid "Стройинструмента" немногословны: ta on väga kvaliteetne ja vastab ГОСТу. Üks firma asutajatest ja selle tegevjuht ANDREI Бессонов räägib oma poliitika valdkonnas kvaliteeti nii: ajal minu tööd ЦНІІМО olin uurides erinevate protsesside metalle. On tööliskond, kes nüüd me üürime, elektron-tala ahju переплавлял volfram, molübdeen, ниобий ja muud haruldased metallid. Ja palju minu teadusliku kogemuse ma saan kasutada praegu, otsib suur tugevus tooteid. Nüüd, nagu me ta valab kirves induktsioon pliit. Kui oleks nende tootmisega tegelenud, ütleme, lõpetanud Лестеха, talle vaevalt pähe tulnud, et tavalised kirved saab teha nii ebatavaline viis. Aga me taotleme, et see toode on'tekivad uued omadused - ütleme, eriline tugevus. See on märgitud moskva hulgimüüjad. Valides, kellega pakkuja sõlmida lepingu pakkumise aia-kahvlid, nad veetsid mini-uuringu eesmärk oli selgitada, milline taim kasutab rohkem kvaliteetset teras. Need testid "säde" (mida heledam on säde, seda suurem protsent süsinik metallist) leidis, et materjali "Стройинструмента" kõige kvalitatiivne - lähedane omaduste vahend terasest. Andrei Бессонов: Müüjad meile mõnikord pakuvad asendada ühte liiki metalli teistele. Sellistel juhtudel olen võtke koos riiulil "Марочник terased ja sulamid", millega harjunud kasutama veel ЦНІІМО ja parameetrite määratlemisel piisav või asendamine ei ole. Jah, meie konkurendid teevad kahvlid terasest 20, ja ma olen nagu metallurgist, otsustasin, et see materjal слабоват - on vaja võtta teras 45. Ja taasise meile tasuta reklaami teinud - öelnud oma ostjatele, et meil kahvlid valmistatud vahend on muutunud. &Quot;Стройінструменте" on arvamusel, et, pakkudes tarbijale kõige kvaliteetset ja usaldusväärset toodet, firma ei ole piirab müüki. Sellega ta erineb teiste tootjate vahend - nii vene kui ka hiina või poola, mis обов'kindlasti удешевляют oma tooteid maksimaalselt, muutes oma heakskiidu ühekordse planeeritud asendada: kui vahend затупится või laguneb (ja see toimub kiiresti), tema kohe võitmas taas, hea hind väike. Hinnad "Стройінструмент" hoiab umbes samal tasemel, kuid loodab, et tema tooted teenib aastakümneid. Irina Medvedev: Me eeldame, et Venemaa - väga suur turg. Kui me ei täida meie vahend suure eluiga külgneva ala, ärgem saata tema Ida-Siber, siis Kaug-Idas, ja seal, näed, ja Hiinasse. Autoritasu ime aiatööriistad "Стройінструмент" toodab juba kolm aastat. Esmapilgul midagi uut selles vallas tulla ei saa - лопастям Interneti-ühendust enne kui keegi додумался, ja kui додумается, vaevalt, et on vaja tarbijale. Siiski "Stroi-tööriista" tõestab, et turundus on kõige traditsioonilisem asju saab läheneda loominguliselt. Juba paar aastat kogu sortimendi ettevõtte kõige kiiremini раскупаются ebatavaline разрыхлители (прайсах ettevõtte nad on nimetatud ime-labidad). Tootmise programmi ime-labidas'on ilmunud nii. Meeskond ettevõte on väike, nii et iga töötaja pidama ja tegelikult võib mõjutada turunduspoliitika. Ühel päeval keevitaja JURI Гостюхин rääkis juhtkonnale umbes ebatavaline, aed vahend, придуманном mingil uurali leiutaja. Lihtne ja töökindel konstruktsioon seda abivahend lülitab on väga töömahukas ja monotoonne tegevus - maaharimine ja kaevamine pinnase - lihtne ja põnev protsess, millega saavad hakkama isegi väikesed lapsed ja vanavanemad. Poole loo juurde võtnud tähelepanu - töö tootmishalli "Стройинструмента", nagu paljud nende kolleegid teistest uurali mäed tehased töötavad oma aed krundid ja nii saab hinnata nende toodete tarbija seisukohast. On saanud selgeks, et disain ja kes selle leiutas. Pool aastat otsinguid saatnud edu - 'arvasin, et perekonnanimi умельца Maslak ja tema vaimusünnitus tööstuslikult keegi toodab. Kõige raskem oli teada, aadress ja telefon, et pakkuda koostöö. Hr Маслаков kokku saada "Стройінструменту" oma arengu ja õigust selle tootmine. Vastutasuks saab ta autoritasu lepingu - mahaarvamised iga müüdud ime-labidas. Eriti reklaamida seda ei pidanud. Ta kohe hakkas распродаваться "hurraa", kusjuures piisavalt kõrge hind - umbes 600 rubla. Ime-labidas võtta nagu aednikud-entusiastid ja need, keda hakkama maa krunt panevad sugulased. Mingis esimehe asetäitja panga varem moodustas omakäeliselt lahti aed krundil oma vanemate ja siin ta привозит see revolutsiooniline toode, näitab, kuidas seda kasutada, ja siin on juba vanad mehed ise elus hakkama voodikohta aluspinna tehnoloogia ja veel ja hoobelda naabritele, et selg jäi haigeks. Seega kogu mai kauplusesse "Стройинструмента" on väärt koht. Inimesed tulevad avamisele ja, nagu vanasti, headel aegadel, moodustavad nimekirjad, mida juhib starosta (töötab avalikes alustel). Kui öises vahetuses tuuakse 10-15 разрыхлителей, neid müüvad seda, kelle kord on tulnud, ja ülejäänud kutsuda tulla 14. 00 - importida kuni järgmise poole. Ausalt öeldes, meil ei ole aega seda täita kasvav nõudlus, kuigi ennustada on asju. Kõik piiratud võimalustega tootmine. Palume keevitajate välja pühapäeval, kuid nad ütlevad, et neil on vaja harimine nädalavahetusel oma aedades, " selgitab Irina Medvedev. Ime-labidas - üks erand sellest reeglist. Kõikidel muudel juhtudel uued tooted on välja töötatud ettevõtte sees. Ideid kasvatab ja arutab директорский триумвират: Andrei Бессонов ja aseesimehed - Адександр Богородське ja ANATOLI ХОЛМАНСКИХ. Nii, hr noh Холманских kuulub idee disain kirves, mis meenutab kas индейский tomahawk, siis keskaegne чекан. Uus toode meeldis küps meestele, kes soovivad riigis on tähelepanuväärne asi, mida pole häbi näidata külalistele, ja juhul, kui teine ja puu saab vanaks. Irina Medvedev: Üks viimaste näituste, kus oleme osalenud, осматривала delegatsioon piirkondliku võimu eesotsas kuberner Россель. Ministrid sõna otseses mõttes swooped mind: " enne müü neil kirved! Iga ulatab üle пятісотрублевой купюре, ja mul on üleandmise-siis ei ole. Just need kirved ja ime-разрыхлители huvitatud välismaistele ostjatele. Esimene partii on juba esitatud läbi moskva edasimüüja "Стройинструмента" - OÜ "Agro-импекс". Firma ei oota, et välismaale lähevad mingeid olulisi maht - ikka eurooplastele selle toote esimene eksootika ja ei ole teema on suur nõudlus. Pealegi tungida высококонкурентный euroopa turule vahend ilma miljoni dollari reklaami eelarvete võimatu. Irina Medvedev ütles, et palju lihtsam suurendada müüki siseturul, leides tarnijate odava tooraine ja vähendades puhkusetasu hinnad: meie Juures näiteks odavaim Venemaal peitlid ja стамески. Nende hakkasime tootma, kui kaks aastat tagasi meil valdkonnas on leidnud ettevõte, kellel on veel, kus vanade aegade on jäänud hoiused vahend on muutunud - nad lastakse tooraine peaaegu ei ole kingitus. Tihe suhtlemine товароведами kauplustes on viinud selleni, et ettevõte hakkas tootma kauplemise seisab tapeet. Vene ettevõtted, mis on spetsialiseerunud торгоборудова-vannituba, neid ei tooda - liiga väike vajadus meie kauplustes. Varem tapeet lagedale saksa seisab. Nüüd välismaalt Uuralitesse neid juba ei ввозят - "Стройінструмент" on kindlalt võttis selle kompaktne niši. Teine vabandus ilmuva uue toote - innovatsiooni konkurendid, defektide poelettidele. VLADIMIR Мехонцев, peainsener: Заходишь mis kunagi "Хозтовары" või "Tools". Näed hea asi, see ei ole tähtis, kus see on valmistatud Venemaal, Saksamaal, Inglismaal või Hiinas. Kohe hakkad mõtlema, saab meie riistvara toota midagi sellist. Teha ettevõte võib palju tuua. Muidugi, металлообрабатывающее seadmed ei hiilga uudsus (vana masin vabastatakse veel 1961. aastal., viimane - hiina - 1992. aastal. ), kuid see on toetatud heas korras. Vladimir Мехонцев kurdab ainult, et järjest raskemaks muutub omandada kontrolli seadmed mõned tööpingid, снятым tootmiseks, näiteks пластавтоматам, kus teevad plastikust käepidemed vahend. Vanemmehaanik usub, et veel 10-15 aastat tööpingid "Стройинструмента" saavad töötada ilma uuendada, siis kulud remont ja hooldus ületab kriitilise väärtuse. Uuendada technology park on kavas kulul osta kasutatud seadmed - sama hiina näiteks. Uus lihtsalt ei ole piisavalt raha. Meile sobib piisavalt odav tööpingid - umbes $ 20 tuhat. Ning neid krediidi-või лизинговым skeemid ei müü, " selgitab härra Мехонцев. &Quot;elusad" raha ettevõttes ostavad ainult seda, ilma milleta hakkama ei saa. Eelmisel aastal üle 400 tuh. ostetud rida pulber värvimine. Nüüd on ülesanne nr 1 - kanda üks töökoda kõik seadmed tootmise värvimistööd rullide. Kui seibid отливают on tööliskond on Elizabeth, поролоновые rullid valmistatakse teisel korrusel renditud taimede ЦНІІМО, sulgudes teevad tööliskond kõrvalmajas, siis kõik see свозится ühte kohta ja läheb valmistoodangut. Ettevõtte juhtkond on veendunud, et õigustada kulusid transport ja tegevuse koordineerimist erinevate tsehh enam ei saa. Kuigi juba praegu on "Стройінструмент" töötab efektiivsemalt kui konkurendid. Vastavalt Andrew Бессонова, kui keskmine tugevus tööpäeva 150 inimest (suvel, kui on oluliselt suurenenud tootmismaht ehitus ja aed vahend, põrandal töötavad kuni 200 töötavad), müügi ettevõtted on umbes 3 miljonit rubla. UAB "MEDIA" aleviku Арефіно nižni Novgorodi piirkonnas., Mis toodab sama valik, mis екатеринбургская firma, kuu müüb 8 miljonit rubla. kui töötajate 700 inimest. Ja seda hoolimata asjaolust, et "Стройінструмент" on sunnitud maksma palga tasemele vastav екатеринбургского tööturul. Tööline saab keskmiselt 6-7 tuhat, ja kõige kogenud - 10 tuhat. Aastal 1998-2000 a. tootmine ja müük удваивались iga aasta, nüüd on kasv aeglustunud kuni 25-30%. Vahetus ассортиментными maatriksite Kaks ja pool aastat tagasi guide "Стройинструмента" on otsustanud, et müügiga on vaja suurendada mitte ainult laiendada oma tootevalikut, vaid ka tänu laiendamine piirkondadesse. Kõigepealt turustusvõrgule olemas isiklik sv'avalike: kui kellelgi on sugulane või sõber istub tegevusetult kuskil Омске - miks ta ei kaubelda шпателями ja rullid? Esimene иногородним vahendaja firma sai PP ЗИНОВ'TE on Омске. Tal on nüüd koostis, mis on Irina Medvedev kutsub teine mahust pärast екатеринбургского. "Стройнструмент" отгружает toodete all rakendamise ja PP Зинов'te viib kaubanduse üle kogu ala. Ettevõte делегировала talle volitused vallutavad kogu Siberis, kuid niikaua, kui ettevõtja ei taha kasvada laius ja palgata uusi inimesi: müügimahud, обеспечиваемые kolm töötajate tema täiesti rahul. Selline olukord on väga iseloomulik edasimüüjate valdkonnas - nad varem või hiljem lähevad sissetulekute tase, mille üle neil ronida ei tahaks. Ütleme, varem kaubaga екатеринбургского tootja Ufaas müüs PE ЗЛОБИН. Kui "Стройінструмент" soovitas tal saada ametlik esindaja ja arendada kaubandust kogu Башкирии, ta ütles, "et sellised головняк talle üldse midagi": tal on konteiner turul, ta seal vaikselt-rahulikult kaupleb, ja talle ei piisa. Kuid ta soovitas pöörduda Уфимське UAB "Полімербуд", mis pakub Башкирию viimistlusmaterjalid екатеринбургского tehase "Polümeer": värvid, postmark, pahtleid. Alliance "Полімерстроя" ja "Стройинструмента" on osutunud väga edukaks. Baškiiri hulgi ostjad екатерінбургськіх viimistlusmaterjalide võtavad ja sellega seotud tooteid - rullid ja spaatlid vahade kandmiseks nahale. Seega Irina Medvedev kaalub koostöö иногородними hulgimüük müüjad viimistlus materjale ja vahendeid, kuidas üks peamisi müügi valdkonnas. Partner võib toimida mitte ainult müügimehed, vaid ka tootjad. Ütleme, "Стройінструмент" lepib kokku tehased, mis toodavad uuesti värvimine pintslid ja harjad. See on kaup, mida ehitajad omandavad koos rullid ja мастерком, - nii et miks mitte pakkuda neile täielikku ассортиментную maatriks? Aga "Стройінструмент" hõlmab oma прайсы pintslid ja harjad need tehased. Selline rist дилерство juba reguleeritud koos Велікоустюгскіе кістещеточной tehase, новосибирским "акори", "Valgevene harjatud", nižni novgorodi кістещеточним комбинатом. Osa toodete teiste ettevõtete müügi "Стройинструмента" moodustab umbes 20%. Nüüd valdkonnas müüdud ligikaudu 50% firma toodangust, teine pool on erinevad piirkonniti ja saanud valgevenesse ja Kasahstani. Kõige tõhusam viis, kuidas edendada firma juhid usuvad osalemine näitustel - nii kodus, kui ka võõrsil. Otsest reklaami vahendeid ei piisa, jah ja mitte alati ta viib suurenenud müügi. Ja näitus - see on peaaegu alati sõlmitud lepingud uute töövõtjad, - ütleb Irina Medvedev. - Поднимешь päev ime-labidas 80 korda, mis näitab, kuidas seda kasutada, ja uued kliendid lahkuvad taotlused osakonna müüki. Väga paljulubav asi usuvad firmas раскрутку oma kodulehel. Et stimuleerida müük Interneti kaudu, igale ostjale, заполнившему taotluse ettevõtte e-poes on antud allahindlus 1%. Möödaminnes on veebileht aitab spin uue brändi "Стриня", mis on juba läbinud registreerimise, nagu arvavad ettevõttes, muutub varsti общероссийским.
ALLIKAS: Äri-kvartal

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar