esmaspäev, 28. aprill 2014

Omadused ettevõtte мебелировки 2006-11-09 10:26:28

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Omadused ettevõtte мебелировки
2006-11-09 10:26:28

Ametlik statistika, Venemaal müüakse mööbli $ 2, 8 miljonit dollarit aastas. Eksperdid-мебельщики ütlevad, et see arv tuleb korrutada vähemalt kaks: päris hoogu eelistavad nad ei näita. Ja need, kes toodab ja müüb, ja need, kes loeb, koonduvad ühes: küllastunud turul kaugele. Hinnanguliselt moskva keskuse arengu mööblitööstuse SRC лесопромышленного kompleks (ГНЦЛПК), potentsiaalne turu maht ületab tarbimine 8 korda. Eriti kiiresti kasvavad müük sisustus on kontorid. Kui 1997. aastal see segment oli 7-9% kogumahust, siis 2002. aastal. - juba 15%. Kriisijärgses jobu Turg büroomööbel vilgas ja mitmekülgne. Kuni kehtivad pikaajalised prognoosid, rõhu kõikumine nõudluse ja pakkumise võib olla nii suur, et mõned ettevõtjad turul see ei avalda praktiliselt mingit mõju, samas kui teised on sunnitud piirama oma äri. 2003. aasta alguses firma "Шатура", mis toodab 20% kogu kodumaise mööbli, прогнозировала, et aasta jooksul riigis jätkub sama positiivne suundumus tarbimise büroomööbel, et ja 2002. a. - 5-10%. Tõenäoliselt kvartalis selline tulemus on saavutatud. Aga teisel poolel 2003. aasta jae-ja hulgimüük müüjad ning olulise languse. Mõned nimetavad seda tõeliseks kriisiga. Jelena Белоглазова direktor kaupluse "Büroo-komplekt": Me suhtleme tarnijate, mis ütlevad meile hangete mahud on teiste registreeritud ettevõtted. Peaaegu kõik nad langesid. Pr Белоглазова ütleb, et see on sama märganud ja liikmed hiljemalt moskva näituse "Експомебель". Ettevõtjad pakuvad ja kontori ja kodu komplektid, seisavad silmitsi olukorraga, kus turustamise kaupade üksikisikute teisel poolaastal 2003 kasvab ja juriidiliste väheneb. Pr Белоглазова usub, et majanduslangus on tingitud praeguse majandusliku ja poliitilise con'maailmaturu: Meil on tekkinud mitmeid valimisi. Selle tulemusena on turul откачиваются raha meie tegelikke ja potentsiaalseid kliente. Kuhu nad lähevad? Muidugi, käed on füüsilised isikud. Seega on elevust sektoris koduse mööbli, koduelektroonika ja eluase. Auto poodides on järjekorrad on pool aastat edasi. Kuid kõik mõistavad, et see olukord ei ole igavene. Lõpeb valitud perioodil, tutvustatakse ridadesse uusi büroo komplekside ja müügi jälle tõusevad. Aga elada kuni selle hetkeni suutsid ei ole kõik müüjad. On Екатеринбурге 2003. aastal lõppes kauplus "Lemmik", firma "EOS" redaktsiooni teine joonealune märkus kustutab kauplemise ruumi keskel linnas сконцентрировав müük kontorit. Räägitakse, et sulgub üks kauplemise saal firma Alex Zander. Firma keeldus kinnitada või ümber lükata seda teavet, öeldes, et juhtkond ei anna selle kohta kommenteerida. Alates esimesest jaanuarist 2004 enam ei tööta kohalik filiaal üks ja suurte moskva poodidest. Selle juhid on tunnistanud, et hoida сбытовую punkti meile kasulik. Filiaali reporter "KULTUURIMAJA" teatas, et lahkumise põhjustest suurlinna operaatori kaks. Esiteks, kohalik turg on peaaegu ammendunud, teiseks, Jekaterinburg - üks vähestest venemaa piirkondlikud keskused, kus töötab mitu võimas kohalike tehaste büroomööbel. Kuid väljavaated on ja перепродавцов, ja eriti, et toota lei. Makromajandusliku kasvu ja majanduse stabiliseerimine annab võimaluse uutele edukas ettevõtetel laiendada äri. Tööle võtta uusi töötajaid, paljud neist on vaja pakkuda vähemalt tool, laud ja тумбочку jaoks väärtpabereid. Vastavalt moskva võrgu "Soolo", Euroopas struktuuris müük, mööbli kokku kuni 50% moodustab kontori segment. Meil, nagu juba eespool öeldud - vaid umbes 15%. Догоняя Euroopasse, mis jäid turul müüjad selle toote saavad, ei kahtle pikaajalisi väljavaateid oma ettevõtteid. Aga muuta konfiguratsiooni turul võtab aastakümneid. Andrei Novosjolov. direktor "Ida-Getty" (pakkuja saksa furnituuri kroonist Uurali ja Siberi): Sellised protsessid on tingitud muutuste mentaliteeti, mitte ainult turu põhjused. Ja mentaliteet, nagu teada, muutub aeglasemalt kokku. Kui välismaal on harjunud uuendada olukorda, et läks moest, siis meil on istuda ühe ja sama laua taga, kuni ta lagunema. Sageli vahetamisel asukoht veetakse ühest kohast vanad lauad ja kapid. Euroopas selliseid asju ei juhtu. Seal, kui ettevõte kolib või likvideeritakse, mööbel ei püüa ega transportida, ega распродать - lihtsalt ära visata koos comp'arvutite. Järgnevatel aastatel on ettevõtjad office turu meelde kõndides traati - üks ainus vale liigutus võib olla viimane. Andes ise selles aruanne, екатеринбургские tootjad hindavad praegust olukorda turul optimistlikum kui nende kolleegid hulgi-ja jaemüügi tasandil. Vaatamata kohalikud mõõnad, turul jätkuvalt laiendada, väidavad nad, kusjuures meil tempo müügi kasv on palju suurem, kui kogu riigis. Turundajad ettevõtte "Евромебель" tulemuseks sellised andmed: 2000 maht on linna turu büroomööbel oli $ 12, 5 miljonit, 2003. aastal see arv peaks kasvama kuni $ 15 miljonit eurot (+20%)ja 2004. aastal. - kuni $ 17 miljonit eurot (+14%). Kuid ka sellest on näha, et nõudlus ei kasva enam nii kiiresti kui varem. Muide, kõik need loeb lučšesklonen, sest kontuurid kohaliku turu ähmane. Kui palju Екатеринбурге müüa tooteid, mis on valmistatud kohalike tehastes, ja kui palju veeta tooteid sisse väljastpoolt, ei tea keegi. Pealegi on kohalikud tootjad on äärmiselt aktiivsed ja väljaspool Sverdlovski oblastis. Tugevdatud nad pärast maksejõuetuse. Suurim mööbli müük tootmise valdkonnas - "Лиал" ja "Karaat-E" - pärast augustil 1998 suurendavad väljaanne sadu protsenti aastas. Vastavalt tegevjuht ettevõtte "Лиал" Alexander Ойхера, ajavahemikus 1998 kuni 2001 a. ettevõte умножило tootmisvõimsus 9 korda. "Karaat-E" eest 1999. aastal toodetud toodete 6 korda rohkem kui 1998. aastal. Nüüd, muidugi, selline fantastiline kasv võimalik. Tulemus kõigepealt väikeste ettevõtete peamist uurali turu mööbel sisseseade aidanud kaasa kaks tegurit. Esiteks, impordi mööbel, mis on keskendunud ettevõtte ostjad on muutunud, et enamik neist ei ole saadaval. Teiseks, kohalikud tehased, kes on saanud müügi turul oma kauba pärast augustil 1998. a., leidnud lõpuks võimaluse värskendada töökohti oma haldus-hoones. Kokku on need kaks nähtuste andis võimas ja pikaajaline mõju, ta влиял juba 3-4 aastat. 2003. a. kriisijärgses jobu enam tegutseda, ja mitte ainult (ja mitte nii palju) läbi valimised. Uuendatud trendid viimase aasta müüma kaup on muutunud keerulisemaks. Tõsi, ega üks tõsine ettevõtjad, kohalik turg ei tunnistanud, et probleemid on hanke puudutanud teda isiklikult. Suurim mööbel екатерінбургськіх tootmise ettevõtetes - "Лиал", "Karaat-E", "Респект" (lisaks neile, mitmed juhid kuuluvad "Mööbel liit" ("Ексфертехпром"), "МірОфісПроект" ja "Евромебель") - reporter "KULTUURIMAJA "teatasid, et kavatsevad suurendada müüki 2003. aastal 30-40%. Konkurendid "Karaadise-E" on öelnud, et müük langes kõigepealt võiks puudutada just see firma, kuna ettevõte on möödunud tõsist tootmise ümberkorraldamine. Aastal 2003. "Karaat-E" перевозил tootmisliinid kahest tootmisettevõtetes - Ізопліта ja Elizabeth - territooriumile ettevõtte "Средуралмебель". Fakt on see, et asutaja "Karaadise-E" - and steel holding - pärast omandamist kontrollpaki "Средуралмебелі" märtsi 2001. aasta vastutab ettevõte. Siis sama, 2001., on tekkinud plaane'ühtekuuluvustunne võimsus " - Karaadise-E" ja "Средуралмебелі". See võimaldaks vähendada logistika kulud. Post ametlikul kodulehel firma, kuni november 2003. aastal täiendas ta p'ühtekuuluvustunne võimsus platsil "Средуралмебелі", mille tulemusena tekkis suurim tootmine корпусной mööbli Uuralis. Üks juhtidest pakkumise üksus " - Karaadise-E", kes palus mitte mainida oma nime, ütles, et nüüd on suhteliselt uus välismaiseid seadmed p'ütles seejärel on ühendatud tehnoloogia rea высокопроизводительными saksa станками "Средуралмебелі" (mis on, vastavalt "KULTUURIMAJA", mis on välja antud veel esimesel poolaastal 80-ndatel). Küsija reporter "KULTUURIMAJA" сбытовом osakonnas "Karaadise-E" mahust tootmise ja müügi pani oma ettevõte esikohal екатерінбургськіх tootjate büroomööbel. Osakonna müüki "Ліала" Dmitri Багиров ja asedirektor "Респект" Andrei Рябуш ka usuvad, et nende ettevõtted edestavad konkurente, vaid see, kui palju täpselt - mitte rafineeritud. Ei ole nii категорична oli direktor "Евромебелі" Olga Шіколенко, kes ütles, et tema firma toodab büroomööbel vähem, kui "Лиал" või "Karaat-E", kuna töötab teises hind segmendis. Vastavalt prouad Шіколенко, "Евромебель" positsioneerib ennast kui tootja on suhteliselt kallis kontoriseadmete kaasaegsete vormide, on mõeldud ettevõtetele, kes hindavad oma individuaalset stiili ja uudsust. Üha rohkem selliseid kliente "Евромебель" ja-wops'seob suurendada oma müüki käesoleval aastal. Ja Dmitri Багиров usub, et laienemine turustamise "Ліала" tuleneb teine põhjus - suurenenud eelarve rahastamist 2003. aastal. Kui "Евромебель" hiljuti lõpetas töötada välja uus liin mööblit kontorite ees ja tuba juhtide kõrge auaste, mis põhineb стилистике hi-tech, siis " Лиал "kardinaalselt uuendada oma mudeli ridadesse ei kavatse. Dmitri Багиров: Iga eelmise aasta olime projekteerimisel on kaks-kolm uut sarja mööbel ja aktiivselt õppinud territooriumil. Nüüd oleme aru saanud, et lõputult laiendada oma klientuuri tänu uute mudelite ja piirkonna laienemine ei saa enam. Meie strateegia on keskenduda kodumaise kvaliteedi, tootmise ja teeninduse. Erinevad lähenemised kaks edukad ettevõtted on illustreerivad suhteliselt uus trend turul büroomööbel. Neid vähemalt kaks: a) hind lõpetab olema peamiseks kriteeriumiks kauba valimisel; b) suurenev konkurents paneb iga mängija sellel turul otsida ainulaadne turundus liigub. Aeg lihtsaid lahendusi toimub. Segu stiile Vastasseis erinevate tarnijate, mööbli teistes piirkondades kasvab. 2. oktoobril Екатеринбурге lepingu frantsiisimine avati ettevõtte sisekujundus moskva firma "Felix". Jelena Белоглазова: Kõigepealt on meil ärevust tekitanud, siis rahunesime. Neil on omad tingimused töö, meil oma. Konkurents kohalike ja иногородних tootjad on ka muutumas üha raskemaks. Andrei Рябуш: kohalikul turul esindatud on sellised riiklikud ettevõtted nagu "Шатура" ja "Felix". Neile - kogu tootmistsüklit alates valmistamise pliidi juurde kokkupandud komplektid. Nii et hind on neid tooteid võib olla väiksem kui kohalike tootjate - kõik nad töötavad ostuhind pliit. Ja siin on kvaliteedi ja disaini, meie toodang enam konkurentsivõimeline. Oluline eelis on kohalikud tootjad, märgib Olga Шіколенко, - lähedus klientidele: Olukord, kui firma tuleb istutada märkimisväärne töötajate arv piiratud ala, üsna levinud. Nii et me sageli kohandada tüüpilised konfiguratsiooni all konkreetsed tingimused. Pealegi, piiratud ruumi me isegi välja mõiste "vertikaalne kontoris". Sarjas "vertikaalne" mööbel "Cleo" "Евромебель" kehtib countertops on eriline kuju, et kõik asjad oleksid käepärast. Lisaks riiulid saab kohandada vastavalt vajadusele. Muidugi, sellised otsused kallim nii, et valib keskmine ostja. Nii et "Евромебелі" komplekti hind kiire klassi laualt тумбы ja kapp väärtpaberid, mis valib enamik kliente on umbes 10 tuhat rubla. (Teiste kohalike tootjate kulud kõige töötab komplekti vähem - kuni 5 tuhat "Karaat-E"ja 5 tuhat. - "Ліала" ja "Респект"), Dmitri Багиров: 2003. Aastal peamine nõudlus on odavaid mööbel - lähemal kui 5 tuhat. Kuigi rohkem on'on selliseid, kes kõigepealt vaatab ім'i tootja, ja siis - hinnasildil. Et täita võimalikult palju ostjaid, tehase sisaldavad disaini nimel, kohanevad serial arendamise all konkreetse kliendi vajadustele. Iga tootja püüab isegi ühe hind rühma pakkuda mõne mudeli seeria, mis on arvutatud ostjatele erineva maksevõime ja стилевыми пристрастиями. Andrei Рябуш: Varem oleme püüdnud tööd lattu, hoida käes kõige meri positsiooni. Nüüd eelistame töötada tellimuse alusel, kuna vajadused on muutunud üha rohkem individuaalsed, kuid maitsed on erinevad. Vaja kedagi võita suur kontor, keegi tuleb välja üks-ainus jalaga, et comp'arvuti klaviatuuri. Hindade diferentseerimine puudutanud isegi "Евромебелі", mis kuni viimase ajani on topelt töö on madalama hinnaga segmendis. Ettevõte on hiljuti käivitanud mitmeid online mööbel, milles on kasutatud kodu-PUITLAAST plaat. Ettevõtte direktor "Евромебелі" Vladimir Бахтин: Enamasti ühele ja samale kliendile on vaja erinevad komplektid. Oletame, et kommertspank saab укомплектовать front office, mööbel "Ультима", et klientide silmis rõhutada oma staatust kaasaegne ja dünaamiline ettevõte. Ja need töötajad, kes ei tööta посетітітелямі, võtavad mööbel lihtsam. Koht meistrid on tööstuse ettevõttes, ei vaja seda hi-tech. Nii toodame erinevaid esemeid office inter'sisekujundus erinevatest materjalidest - "Ультима" maksab umbes $ 1 tuhat sätestatud kodumaiste ainult kruvid, odav tegevuse mööbli imporditud ainult sulused. Ärimehed koos утюгами suuremad tootjad skaala "Шатуры", "Felixi" või peterburi "Севзапмебелі" екатеринбургские tehas on võimalik väita, et tsiviliseeritud meetoditega - hoon tehnoloogia ja mitmekesistamine rivistus. Ja sellel äärt kaitsemehhanisme, et nad hoiavad kõvasti kinni. Andrei Рябуш: olen Veendunud, et kohalikud ettevõtted saavad võrdsetel alustel riiklikele tootjad ja mööbli osaleda pakkumiste kohta noppimine suured kohta'objekti maksumusega kuni 10 miljonit rubla. "Респект" korduvalt побеждал selliste pakkumistega seotud. Ja siin on osaledes võistlustel, otsuse, millega võetakse vastu Moskvas, kohalikud ettevõtted on sageli satuvad ebavõrdne tingimustes - неэкономическим põhjustel. Nii et me mõnikord isegi ja ei deklareeri ise - kohe selge, kes võidab. Üks tõsisemaid pakkumiste valdkonnas 2003. aastal toimunud Sverdlovski raudtee - kohaletoimetamise mööbel Keskus transpordi juhtimise 60 miljonit rubla. Leping oli "Севзапмебелі". Teiselt poolt, kohalikule ettevõtetel ka tuli võita pakkumiste объявляемых федералами, - "Лиал" комплектовали kohta'objektid "Gazprom". Kuid teiselt küljelt suurte tootjate ründavad sadu käsitöölisi, kes teevad корпусную mööbel полукустарных tingimustes. Lõppude lõpuks on valmistatud kapid, lauad ja тумб puitlaastplaadist vaja üsna vähe - seadmed piisavalt дводисковою циркулярной saed pesitsevate plaadid ja triikrauad et kinni кромочной lindi. Tehnoloogia on kooskõlas "циркулярки" ja triikraua saab panna ükskõik kus - гаражном poks või kerge angaar. Olga Шіколенко: Me nimetame selliseid tootjaid "подвальными", sest neid on väga raske leida. Nad saavad kätte klient, pakkudes talle демпинговые hind ja kvaliteet, mis ei kannata mingit kriitikat. Kuna nende kliendid varsti hakkavad otsima, kes pre'näidata pretensiooni, "подвальные" мебельщики sunnitud kolima ühest kohast. Aastat kaks-kolm tagasi arvati, et mööbel koos криволинейными ala - märk kõrgtehnoloogilise tootmise. Siiski sujuvalt läbi ülaserva ja seeläbi anda kliendile "ergonoomiline" laud saab ka ilma kallis розкроювальних masinad, CNC - piisavalt on elektriline manuaal pusled, et выпиливания lokkis kontuurid. Kuid enamik кустарей piisavalt põiki-ja pikisuunas распиловки. "Подвальные" tootjad võivad panna isegi impordi suluseid, kasuks turul see on külluses ja selle maksumus on lihtne корпусной mööbli hinnangul on Andrei Новоселова, ei ole rohkem kui 5%. Nii, et alustada sellise андеграундный äri, on vaja mitu tuhat dollarit ja elementaarne oskuste kasutamisel rauaga. Olga Шіколенко usub, et järk-järgult "подвалицікі" on ära turu - juba praegu on mõned neist üritavad kvalifitseerida on edasimüüjate jätkusuutlikud tootjad. Andreil Рябушева teine mõte: keegi, Kes on "lendab" turu - kohe teised võtavad oma koha. Ei tooda корпусную kontoris mööbel on nüüd lihtsalt laisk. Et distantseeruda кустарей, firma "ім'te", lisaks odavnemisest nende toodete hakata tootma tooteid seotud turgudel. Näiteks "Респект" tund tagasi hakkas valmistada mööbel hotelle. Peaaegu kõik вынашивают plaanid tootmise keskkonna-kodu ja "Karaat-E" juba toodab ja müüb aktiivselt kodus lauad ja kapid läbi oma 4 jaemüük punkti. Juba 2004. aastal. "Лиал" kavatseb viia tootmine kontori toodete Sterlitamak, ja Екатеринбурге - levitava koju kaupa. Tooted on füüsiliste ja juriidiliste isikute võimaldab kroonist üle elada järjekordne конъюнктурные raskusi nagu valimised.
ALLIKAS: Äri-kvartal

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar