esmaspäev, 28. aprill 2014

Demo stiili ja tooli 2006-11-09 10:25:36

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Demo stiili ja tooli
2006-11-09 10:25:36

Tootjad kasutavad praegu näitus täiendava võimaluse detuning konkurentide ja suhtlemine lõpptarbijale. Üha enam ettevõtteid hakkab rakendama turustamise meetodid tasakaalustatult vastavalt oma pika-ja lühiajalised eesmärgid. Eriti palju on juba üsna selgelt jagavad reklaam, mille eesmärk on otsemüük ja image aktsiad. Muutuvad ja kasutamise eesmärgil neid või muid vahendeid. Nii, veel paar aastat tagasi, osaledes näitustel, paljud ettevõtted on võtnud eesmärgiks suurendada müüki ja kujundada turustusvõrgule. Ja nüüd on paljudel turgudel näitused aitavad lahendada ülesanne on luua ja tugevdada mainet. Mööbel turg - üks särav näide sellest. Kanalid side", Kui kaubamärk on juba hästi tuntud turul, ning tooted" раскручена "teket ja säilitades maine peab olema suunatud reklaami, nii ja näitustel osalemine", - avaldab arvamust esindajad mitmeid ettevõtteid Tamara Mees, tootejuht, reklaam ettevõtte "Энран-Акрос". Ütlematagi selge, et näitus ei ole ainus fashion vahend. Hoone kommunikatsiooni strateegia, ettevõtte erinevalt määravad ise hierarhia erinevate kanalite edendada. Näiteks Andrei Вальчук, kontrolli osakond turundus ja reklaam DP "Меркс-Mööbel", leiab, et peamised kanalid suhelda tarbija on kõige olulisem välireklaam (big-борды ja reklaam metroo). Edasi tulevad ajakirjandus ja raadio. "Kusjuures esimesel kahel juhul me järgime ainult image eesmärgid, - ütleb Ja. Вальчук. - Film müügitingimustega kleebitud plakatid ainult ajal eriüritused - 8. Märts, Päeva Kiievi ja teised Siis sama spetsiaalselt vormistatakse mart ja käivituvad радиоролики ". Maksim Садчиков juht turustamise osakonna firma "Неопол"nõustub, et ajakirjandus (äri, mass ja spetsialiseerunud tööstus-põhise) on järjestatud, ja see on 90% struktuuris reklaami firma kulutusi. Aga järgmine jaotus "kohti" erinevad firmad on erinevad. "Me oleme rahul mitme otse-turundus aktsiad märgib Maksim Садчиков. - Tip neile traditsiooniline ja moodustab umbes 5%, samas kui müüki järk-järgult kasvavad." Kuigi intervjueeritavad meie eksperdid ei suutnud anda näitustele-milline koht hierarhias kanalite edendada, on nad veendunud, et näitus ürituse üks обов'язкових vahendid, et toetada mainet. "Viimastel aastatel on enamik juhtivaid mööbel ettevõtted kaaluvad näituse seisukohalt moodustavad oma mainet tarbijate silmis ja konkurendid, - ütleb Andrei Вальчук. - Ja kui eesmärk on osaleda määratleda kui имиджевая, see on kujundada metoodikat ja tehnikaid töö eksponent. Ju suure firma ootavad palju, ja ta on lihtsalt зобов'seotud õigustada neid ootusi ". Trend rõhuasetused koos otsemüügi ja soov sõlmida lepinguid küsimustele hoone maine järk-järgult hõlmama ja piirkondades. "Viimastel näitustel Odessa, Dnepropetrovsk ja Harkovi oleme paigaldanud oma mood seista, sest meie peamine eesmärk - näidata, et uuenduslik lähenemine lahendusi disaini m'mööbli, - ütleb Oleg Скрипник firma üldjuht" Экми-Mööbel ". - Piirkondliku näituse otsustavad küsimus дилерства vaid osaliselt. Tegelikult on turuosalised juba teavad üksteist, ja tööd tuleb täna lõppkasutajale. Suurim näitustel Euroopas ja Venemaal eksponent on juba ammu ei taha müüa, sest nende eesmärgid on turustusvõrgule. Ja me jõudsime järeldusele, et parem on tööd lojaalsusega, kui lihtsalt müüa oma "nurgas". Nutikaid nippe osana strateegia Peamine probleem ukraina mööbel näituste seisneb selles, et sageli nad on igav ja monotoonne. Nii et nüüd mööbli müük ettevõtte juhid arendada oma maksimaalse äratuntav lähenemisviise osaleda näitustel. Kusjuures mõned teevad pakkumise ainuõiguse seista ja hooldus, teised usuvad, et on vaja interaktiivset suhtlemist tarbijatega erinevate ootamatu ja huvitav inimesi viisil. Anna Грузина, PR-firma juht "League-Nova": "Kolm aastat tagasi alustasime kasutada spetsiaalseid reklaam disain" гусеницу "ja" tool ", kuigi tegelikult on neid õigem nimetada kostüümide elluviijad. Muidugi, siis "röövik" (ta'ilmus esimene) ei ассоциировалась ükski firma ega tooteid. Kuid tänu rõõmsameelne клоунам, kes provokatiivselt hüüdis loosungid, "заводили" publikut nalja ja seejuures andis reklaam brošüürid, külalised on meid hästi meelde'näinud. Inimesed meeleldi võtsid meened koos nende käest ja фотографировались "гусеницей"ja informatsioon firma kauaks jäi neid seitse'yah. Paljud neist, kes on hiljem saanud meie kliendid on rääkinud, et pärast näituse meie voldikud tekitas meeldivaid mälestusi ja valides мебельную firma, kõigepealt nad kutsuvad meid." Järgmine samm rakendada mittestandardseid meetodeid ettevõtte "League-Nova" näitus on saanud "ходячие tool". Seekord uue kujunduse suuremal määral ассоциировались firma toodangust. "Tool - üks meie peamiste kaubagruppide ja võrk salongid kauplustes nimetatakse" Tool, Toolid-Lauad ", - ütleb Anna Грузина. Ja ainus probleem, mida tuli siis lahendada, osutus otsing firma-tootja kujunduse. Suurim киевские tehases toota mänguasju aidata ei suutnud. Kuid nagu märgivad eksperdid, iga uuendus ähvardab sellega, et tema on hakanud massiliselt kopeerida. Vastavalt märkustele mitmed eksperdid, ettevõtte keskastme võtvat üle uue versiooni представленности näitusel esitamise mööbli ja mudel ise on juba pool aastat. "Vältida kopeerimine on võimalik ainult tänu unikaalse tehnoloogia. Ja ainus väljapääs - kogu aeg läheb edasi turg ", - ütles Alexander Бабич, turundus-ja müügi firma" Снайт ". Kusjuures küsimused edendada paljud tootjad mööbli eelistavad innovatsiooni nüansse, mis põhinevad otseselt äritegevuse ja seotud just temaga. Selgitus strateegia on lihtne: selline leiutis raskem üle võtta. Anna Грузина: "Kaks aastat tagasi tegime võistlus on kõigile külastajatele näitus, pakkudes tulla motoga meie firma. Auhindu võitjad said tooli ja suveniiride tooteid. Ja lisaks, leiutati üks võistlejad четверостишие oli aluseks infomercial ". Muidugi, kes erinevatel võistlustel ja viiki on juba muutunud harilik tava ja nagu turundus vahend vähem tööta meelitada tähelepanu tarbijatele. Seetõttu leiab мебельщиков, on äärmiselt oluline vaadelda näitust (ja kõik see toimub) osana integreeritud turundus kommunikatsiooni firma. "Kolm aastat tagasi meie firma спонсировала programmi" Naljakas koduvideo ". Ja oli hea kutsuda teda juhtiv Anatoli Дяченко töötada paar tundi meie boksis, - ütleb Andrei Вальчук. - Teine kord oleme kutsutud professionaalne akrobaadid, mis näitasid erinevaid trikke tugitoolid. Külastajatele oli korraldatud konkurssi arm-рестлингу. Kusjuures see ei olnud lihtsalt meie soov silma paista. Sel ajal üldine reklaam, kommunikatsioon firma oli wops'on seotud inimese keha ja vormidega mööbel ". Kogemusi jagab firma "League-Nova": "Käivitamine tugitooli näitusel oli osa üldisest reklaamikampaania, ja samal ajal telekast läks infomercial" laulvate diivanilaud "levinud voldikud, flaierid,'ühendatud ühe idee. Ja kui me esindasid mööbel kohvikud, baarid ja restoranid, külastajate otse putka oli korraldatud mini-kohvik koos tasuta jooke ja meie toolide ja lauaga ". Kui pädev lähenemine nutikaid nippe toovad ettevõtted käegakatsutav tulemus (kujul müügi kasvu, tugevdada maine ja tugevdada tarbijate ühendused) või vähemalt ei vaevu rahaliselt. Saab ju peale planeeritud kuju osaleda näitusel, täpsemalt teavitada tarbijat, pannes edendaja lähedal hüpata või väljuda metroo. Või üldse loobuda seista. "Sügisel näitus" Киевэкспомебель 2003 "me ei võetud, üldpind all seista (ja mitte panevad ассортиментные positsiooni)ning keskendunud reklaami võrgu salongid kauplustes. Kogu laadaplatsidel olid paigutatud 5 - "Tasuta teavet" konsultantide ja banner pildiga tooteid, töötanud korraldajad kostüümides röövikud ja tugitooli. Samuti viisime läbi аудіорекламную toetust. Ta kokkuvõtted, nägid, et oluliselt vähenevad kulud näitusel, kuid tagasilöök oli tavaline, umbes 40% kasvu jae-ja hulgi ostjatele, " märgib Anna Грузина. Põhimõte "ei ole ohtlik" Üha rohkem ettevõtteid on jõudnud järeldusele, et seista tuleb eeskätt individuaalset loomingulist lähenemist. Kuid isegi kui on'ilmus mingi huvitav leid, seda ei tohiks korrata mitu aastat järjest. Sest äriühingu asukoha murranguline meeles luua midagi uut pidevalt. Juba praegu, näiteks, loetakse, et korraldajad näitustel "igav" ja põhjustavad стендистов ja külastajate reaktsioon tagasilükkamist. Vaatamata eelised kohandatud vormide edendamine, üldiselt suhtumine turul pentsik lahendusi ebamäärane. On oht kasutada mittestandardseid meetodeid. "Muidugi, saate käivitada balloon koos firma logo või teha muud olulised asjad, " arvas Oleg Скрипник. - Aga Moskvas, kus mööbel turul rohkem arenenud, konkurents on karmim, kui tootjad rohkem "arenenud" poolest võitlus tarbija, sellist peaaegu ei esine. Tegeleb peamiselt töötavad tooted ja seista. Ja kui tooted неконкурентная, mõtet käivitada palli üldse ei ole." Ja veel enamik tootjaid ei saa aru, miks näitus on vaja tüdrukud-elluviijad kostüümides. Nagu tunnistas üks ekspert, "Punased Шапочек" ta meelde'see hea, aga meenutada, mis firma, nad olid - on juba võimatu. "Lääne-interaktiivsed tegevused on harjutanud kauplustes, kuid mitte näitustel, " ütleb Tamara Mees. - Luua maine tähtsam - kvaliteetselt брендировать seista. Ja isiklikult mina kui külastaja ei võta materjalid on elluviijad, sest kogutud selgub макулатурой. Palju tulemuslikum ise läheneda huvitav seista ". Nagu märgib üks ekspert, "elemente teater on täiesti vastuvõetavad. Moskva rahvusvahelisel näitusel, näiteks seista tantsis paar (klassikaline peotants), ja see ei ole вступало dissonants koos sisustusega. Ilmselt ukraina turg ei ole veel kasvanud stiilseid asju. Jah ja tavaliselt on need üsna kulukas. Moskva näitusel esindus hispaania firma pani oma kaks peamist sissepääsud maineka брендированные autode all прожекторами. Selline sära lihtsalt oli võimatu mitte märgata. Ja ma usun, et kui eesmärk - moodustada pilt, sellised kulud on põhjendatud ". Ekspertide sõnul ukraina ettevõtted veel üsna sageli nautida turundus võtetega korralikult ja isegi meeletult, allutades enda maine ja müük tõsist ohtu. Näiteks, paljud omaks, et seksuaalne motiiv - üks kõige mitmekülgsem ja arusaadav erinevatele kliendirühmadele. Kuid unustatakse, et see on peaaegu kõige keerulisem rakendada. Tema kehastus peaks граничить kunst, vastasel juhul on väga suur oht suunata имиджевую kampaania vastu ise. "Üks näituste seas elluviijad olid ja" prantsuse koduabilised "метелками, millega nad обмітали meeste ja kõrge" баскетболистки ", ja isegi tantsija, kes on tema erootilise tantsu seista, ja tüdrukud nahast ujumispüksid ja колготках" võrk "punaste õitega kaelas, " jagab oma muljeid üks ekspert. Kuid uuringute kohaselt, nagu tavaliselt, mööbel valib naine, ja maksab selle eest mees. Seega on arvutused eksponenti, kes tegelikkuses seksikas trikke, tundub, vähemalt, on alusetud ". Nagu väidavad kõige edukamad ettevõtted, pidevalt osaleda näitustel, creative writing selgub töötab, kui ta põhineb läbimõeldud filosoofia edendamise strateegia ja käitumine turul tervikuna. Muidu kõik uuenduslikud algatused mängivad otse vastupidine koostatud roll ettevõtte maine. Ei обов'kindlasti iga kord tulemas radikaalseid uuendusi. Eksperdid ütlevad, et piisavalt uuendada üksikasju, aga ise seista vahetada iga 1-2 aasta jooksul (seda veel saab kasutada piirkondlike näitustel). Mõiste on sama putka sõltub firma eesmärgid ja kategooria eksponeeritakse kauba. "M'mis või kontoris mööblit saab esitada stiilis minimalistlik: panna üks diivan või laud ja piiluda. Kuid elutoas mööbel peaks olema inter'ери, sest külastaja tahab näha, kuidas hakkab välja nägema tema enda korter "leiab Tamara Mees. Ei maksa unustada ka seda, et tootja müüb mitte niivõrd mööbel, kui palju üks või teine nägemus elust. See on see, mida on soovitav näidata seista.
ALLIKAS: Kaaslane

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar