reede, 4. aprill 2014

Venetian krohv

Kogu mitmekesisuse viimistluselemendid tahaks eriti esile tõsta венецианскую krohv. Üldiselt nimetatakse veneetsia krohv, расписанная all marmor. Kaasaegsed disainerid on nn dekoratiivne kate on imitatsioon looduslikud kivid marmor. Selline viimistlus suurepäraselt klassikaline ja vanu inter'kulleriga, annab ruumi staatus rikas, шикарного kodu, sellist vanu особнякам. Efekt marmorist seinad on loodud kasutades вододисперсионных värvid, mida kantakse otse krohv.

Selleks, et loetleda võimalusi veneetsia krohv, vaja on vaid esitada kõik kunagi виденные sinuga toonid on selle looduslikust kivist - nagu teatud Мраморном saalis: valge marmor, marmori hall, roosa, punane, valgete triipudega, агатовий, metallist suurima üksiku värve, kuldse ja платиновым efektiga, läikiv ja matt, maalitud on marmor, nagu vanade Veneetsia - kõik see sort on võimalik kanda Oma seinad!

Enamikul esitatud dekoratiivsed штукатурок kasutada põhimõtteid valguse peegeldus moodustavate elementide katta. Pilt ei suuda edasi anda kogu täiust tooni ja dünaamika arve elava materjali, muutuvad sõltuvalt vaatenurgast ja valguse pinnale. Pind, mis on kaetud selle materjaliga, kui hästi valitud valgustatud ja kvaliteetse tehnika pealekandmisel on sügavus ja mõju looduskivi.

Venetian krohv - kaunistamiseks, dekoratiivne materjal, mis on sisuliselt katted itaalia meistrite eelmise ja võimaldab teil naasta ilu üllas seinad antiikajal. Klassikaline venetian krohv on tuntud aegadest, Renessanss - see on selge krohv põhineb paljude komponentide, põhi-millest-lime ja marmorist ja jahu. Tehnika мраморирования seinad on laialt levinud итальянцами ajastu Renessanss kogu Euroopas. Valget krohvi all marmor võib leida paljudes euroopa соборах. Seda kasutati aluse seina murals. Rafael ja teised kunstnikud on seda aega kasutanud колорировать венецианскую krohv kaunistavad losse ja pargi paviljonid.

Kõige kuulsam näide kehastus " veneetsia krohv on freskod Francesco Пріматіче ja Rosso Fiorentino royal Fontainebleau lossi, Prantsusmaa (1533-1565), töö Giulio Romano ja Giorgio Вазари Rooma, Napoli ja Firenze. Tehnika veneetsia штукатурок jõudis haripunkti XVII ja XVIII sajandil. Veider euroopa paleed barokk ja rokokoo, majesteetlikud kirikud ja lihtsalt kodus tuntud inimesed olid kaunistatud mitmevärvilise veneetsia krohv.

Venetian krohv - kaunistamiseks dekoratiivne materjal, mis on sisuliselt katted itaalia meistrite eelmise ja võimaldab teil naasta ilu üllas seinad antiikajal.


Tehnoloogia kasutamine veneetsia krohv

Hoolikas ettevalmistus pinnad. Sein peab olema ideaalselt sile, puhas ja kuiv. Kantakse peale üks või kaks kihti special primer, et see krohv või vinüül kiht (akrüül) värvi.

• Tekitamine, veneetsia krohv.
Tööd võib alustada ainult pärast kuivamist mullast. Õrnalt - triipkood eest puudutus, kiht kihilt - spaatliga põhjustavad kate. Iga kiht anda kuivada ja siluda seda, et kõrvaldada ebatasasused. Alumised kihid on soovitatav kanda lai ning viimane kiht - kitsa pahtlilabidaga. Minutit kakskümmend pärast pealekandmist on viimane kiht on võimalik pühkida pind peene liivapaberiga õrnalt ringjate liigutustega.

• Pealekandmine kihi kaitse valge vaha.
Taotlus lakkide ei ole soovitatav (neist pind võib помутнеть). Vahend: venetian krohv kantakse peale kasutades metallist шпателей. Kuju ja suurus on valitud spaatliga määravad saateleht ja joonis katta. Nurgad шпателей peavad olema ümardatud servad ilma mõrasid ja шероховатостей. Kate kantakse valget või värvilist alus väikeste kogustena pahtlilabidaga. Töötamisel on soovitatav hoida vahend nurga all 30 kraadi pinnale. Luuakse mõju õhuke kile. Venetian krohv kuivab kiiresti, seetõttu on kiirem pealekandmist võib kasutada kahte spaatliga.

• Pealekandmine.
Заколеруйте materjal. Esimene kiht kantakse peale ühtlaselt kogu pinnale ja pakub värviline taust. Lase kuivada jooksul 2-5 tundi, isegi pinnapealne (null) lapiga. Tolmu eemaldada enne taotlemise teine kiht. Teine kiht kanda kaootiline pintslitõmbed eri suundades. On vaja pidevalt eemaldada liigse materjali servad spaatliga, nii nagu kuivanud killud, mis võivad põhjustada madala kvaliteediga tööd teha. Kolmas kiht viimistlusmaterjalid. Layering plekid loob teatud joonis soovitud "marmor" mõju. Seda saab teha nii сырому, nii высохшему pinnakate. Et saavutada soovitud läige katvus hõõruda spaatliga peaaegu paralleelselt pind, väikese survega, korduvalt, kuni kuvatakse läige (mõju железнения). Нанесенное kate kuivab täielikult 24 tunni jooksul toatemperatuuril ja normaalse niiskuse.

Saladus töötlemine seisneb selles, et pärlmutter toon pinnal saadakse tänu erilist отделочного koosseisu, наносимого kaks baasi kiht veneetsia krohvi. Erinevaid efekte saavad, erineva tehnika liikumise spaatliga, selle suuruse ja vaeva push. Protsessi loomulik карбонизации tugevdab pealmine kiht katta.

Tehnoloogia ja koosseisu antiik krohv on jõudnud oma täiuse 1700. aastal, kui veneetsia kapten säilitasid saladusi oma oskusi isalt pojale, segada õli, vaha, looduslik krunt, lubjarikkad pahtleid ja marmorist tuhksuhkrut, muutes need pasta, mille on loonud ainulaadse töötlemine.

Венецианскую krohv koos перламутровым mõju võib kanda seinad ja laed on praktiliselt tahes materjalist. Sisuliselt tehnoloogia töö temaga on pealekandmisel üksikute lööki ja разравнивания materjali spaatliga. Erinevus seisneb selles, tekitades kolmest kihist:

  • kaks peamist (выравнивающего ja tausta)
  • ja kolmas - отделочного, komponendid, создающими pärlmutter efekti.

Vajadusel taotletakse ja neljas kaitsva kihi. Värv veneetsia krohv koos перламутровым mõju valida värvi-kaardi, mis sisaldab 35 tooni peamised värvid on valge nacre kuldse või roheline mõõn.

Осваивайте tehnikat pealekandmist veneetsia krohv blokk pappi niikaua, kuni sa saad vasta teile tulemusi.

Klassikaline tehnika joonistus veneetsia krohv: esimene kiht on õhuke, ühtlane (kellu 240 mm), kantakse peale ühtlaselt kogu seina ja määrab tooni tulevikuks pildile kaudu 2:00 pühkida peene liivapaber. Kõik järgnevad kihid - ja viimistlusmaterjalid, kohaldatakse intervalliga 2:00, шпателями väiksema suurusega (joonistatud) üksikute, lühikese sokliga pintslitõmbed vahedega teine, kolmas ja nii edasi. kihid kantakse ristumiskohas varasemate, ja nii kuni määrimine muutub vaevu уловимой, kuidas mäng valguse ja varju. Pärast kuivamist on viimane kiht poleeritud spaatliga, seejärel kantakse vaha. See on vahajas kiht annab tunde optiline illusioon, muutuv nurk valguse ette.

Seda tüüpi seinad nagu ei kunagi kohane klassikaline inter'ери. Tänu mitmekesisust tehnik pealekandmise ja värvivalikus venetian krohv aitab rakendada kõige julgeid projekte.

Allikas: АрмаСтрой

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar