neljapäev, 24. aprill 2014

Välisvärv 2006-11-27 11:40:02

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Välisvärv
2006-11-27 11:40:02

Vaatamata aga see, et viimasel ajal on ukraina turul'on ilmunud mitmeid kaasaegseid materjale fassaadide, fassaadi (näiteks väga erinevaid fassaad plaadid on valmistatud erinevatest materjalidest, hingedel fassaadid, jne ), üks kõige populaarsemaid viise, viimistlus ja uuendada fassaad on endiselt kere-ja оштукатуривание pinnad. Need meetodid eelistavad mitte ainult ajalooliste hoonete rekonstrueerimisel, kus lihtsalt ei saa kasutada kaasaegseid vastamisi materjali, aga ka uusi ehitisi (kuna värv on arvatavasti üks kõige ökonoomsemaid viise soojustamist). Siiski, valides süsteemi värvimine fassaad, vähe kes mõtleb, millised väliskeskkonna tingimustes toimiks kasutatav окрасочная süsteem. Sest kõigile on täiesti selge, et ei saa kuidagi võrrelda resorts Закарпатья, oma puhta õhu keskkonnas ja mereäärsed alad Krimmis, kus õhk on küll puhas, aga täidlane vaenlaseks kõikide värvide - soolad; väike linn provintsis, kus слыхом ei kuulnud tööstus смозі ja tööstuspiirkonna mõned meie linnades. Sel eesmärgil on välja töötatud euroopa standardi korrosiooni õhukeskkonna ISO nr 9223 (vt tabel. 1), kus вредность õhukeskkonna on 5 peamist gradatsiooni - vahemikus C1 kuni С5. Lihtne näide - mere õhust kolmapäeval allpool kriteeriumi С5 (! ) Pidada hävitustööle puutuda värvi. Kuid sellest on vähe kes teab ja kui teab, siis ei võeta arvesse, kui valite nurkade красящей süsteemi. Seetõttu ei ole üllatav, et üks ja sama värv, mis löödi esipaneelile ökoloogiliselt puhtas piirkonnas, talub hästi kõik kokkupuute õhukeskkonna ja sama värvi tööstus piirkonnas, on aasta teine fade ja hakkab отшелушиваться... Fassaad on teada, et "nägu" kodus. Ja valimise protsess on "make-up" teda ei ole vähem oluline, kui protsessi valida dekoratiivkosmeetika tänapäeva naine. Nagu teada, защитно-dekoratiivsed pinnakatted fassaadide eesmärk on lahendada kaks peamist ülesannet: usaldusväärselt kaitsta hoone kahjulike välismõjude - vihm, lumi, tuul, uv-kiirguse, kemikaalid, mikroorganismid jne. ja vastama kunsti-ja esteetilistel ja arhitektuuriline nõuetele, tõsta kiitus hoone. Nende ülesannete täitmiseks ja on ette nähtud erinevaid esiotsa värvi. Peaasi, et õigesti valida vajalik materjal. Peamine kriteerium värvi fassaadi teenib materjal põhjust. Laias laastus, värvi väljas tööd võib jagada kolme rühma : metallist, mineraal-ja puud'puidust alus. Nii näiteks värvi, mõeldud värvimiseks puud'puitpindade katmiseks fassaadi tellistest kodus põhimõtteliselt saab, aga tulemus selline töö on ebatõenäoline, et rahuldada klientide vajadusi. Oluline on stabiilsus värvi fassaad värvide mõju uv kiirguse eest (UV), või lihtsamalt öeldes - stabiilsus läbipõlemiseni päike. Kõrgem vastupidavus UV on värvid, pigmenteerunud looduslikke mineraal-pigmendid (hinnanguliselt tehnoloogid, nende tähtaeg цветоустойчивости mitte vähem kui 10-15 aastat), mitte sünteetilised värvained ja пастами. Sissejuhatus sama värvi looduslikud pigmendid toimub tavaliselt tehase tingimustes, mitte poodides ja kontorites. Oluline tegur, mis mõjutab valikuid ühe või teise brändi värve, toimib ja hind. Vastavalt märkustele müüjad, viimasel ajal on ostjad pööravad rohkem tähelepanu ei kulu 1 liiter värvi ja kulu 1 m2 fassaad, värvitud ostetakse värvi (vt tabel. 2). Vastavalt turuosaliste, igal aastal müüki fassaad värvide paar viimast aastat (alates 2000 a. ) suureneb umbes 15%. 2001. aastal, kui uskuda hinnangul ettevõtjate arv kehastab Ukraina värvid on väljas töid ületanud 50 tuhat tonni. Käesoleval hooajal on kaupmehed loodavad müüa umbes 70 tuhat tonni fassaad värvid. Kuidas usuvad spetsialistid, et viimastel aastatel on tarbijate nõudlus "ehitus" лакокрасочную tooteid nihkunud poole водоразбавляемых värvid. See trend on täheldatud ka segmendis fassaad värvid. Nii, erinevatel hinnangutel on nende osatähtsus hoone värvid on väljas töid täna on umbes 70-80%. See trend wops'on seotud pidevalt kasvavate nõudmistega mitte ainult kvaliteedi, vaid ka intelligentsed materjalid. Seadus turumajanduse ütleb, et kui on nõudlus, siis on ka pakkumine, saab väepealik täheldada siseturul on TÖÖTURUAMET. Turu nõudlus on korralikult vastas peaaegu kõik kodumaised tootjad maalimisvahendid - toote valik on iga enam-vähem suur ettevõte esineb vees lahustuvad värvid, sealhulgas esiotsa. Huviväärsuste vees lahustuvad värvid välised ehitustööd, spetsialistide arvates vaieldamatu juhtpositsioon kuulub vee-дисперсионным (латексным) краскам - nende osakaal kogumüügist värvide seda tüüpi on umbes 60-70%. Teine koht, sagedus kohaldamist, maksavad силикатные vees lahustuvad värvid - need võtavad 30-35% kogumüügist. Osa silikoonist ja mineraalide sisaldus vees lahustuvad värvid moodustavad mitte rohkem kui 10% mahust rakendamise värvid on väljas töid (umbes 6% müügist moodustas mineraalsete ja 4% - silikoonist esiotsa värvi). Turul on esindatud kodumaise ja impordi tooted. Hinnanguliselt ettevõtjad, sel aastal, impordi osatähtsus moodustab umbes 40% kogu turu mahu fassaad värvid (füüsilises mõttes). Nagu märgivad ettevõtjad, viimase aasta jooksul, hulk välismaiste värvide ukraina turul on suurenenud umbes 1, 5 korda ja üldise käibe kodu fassaad värvide oli mitte rohkem kui 5-10%, võrreldes eelmise hooajaga. Vastavalt paljude turuosaliste üsna märkimisväärselt suurenenud kogus "välismaa" juhtus tänu efektiivsele tööle müügipunktides välismaiste kaubamärkide ja asjatundlikult ehitatud reklaami poliitikas. Kohalikud ettevõtted ei saa veel kenasti esitada ise tarbija. Peamine nende trump - madal hind. Täna on tootevalikus iga tootja лакокрасочной toodete kohal esiotsa värvi. See on mõistetav, sest on ju, vastavalt erinevate turu-uuringud, osa fassaad värvid moodustavad umbes 40% (füüsilises mõttes) kogu ukraina turul on TÖÖTURUAMET (vt. nr 9?? &? , 2002). Vastavalt müüjad, kõige populaarsemad neist on kodumaiste toodete nõudlus tuntud brändi, ammu käivad turul ja millel on hea maine. See toode ДЛКЗ JSC "Лакма", Коростенского § -jah "Merevaik", "JOBI-Ukraina", ütleb müügiesindaja jsc "Химрезерв", Яворивского-gu "Lumi-Ukraina" jne Seas imporditud värvide turul ennast hästi tõestanud esiotsa värvi järgmisi kaubamärke: FEIDAL, CROWN, MARSHALL, Sadolin, TEXCOLOR, JOBI, Малтон, TIKKURILA, CAPAROL, AlcroBeckers, SNIEZKA, CHEMOLAK, CAP jt märgivad eksperdid, nõudluse kasv esiotsa värvi, tõi kaasa nõudluse kasv ja primer, kuna nende kasutamine tagab kvaliteetse kattega fassaad. Peaaegu kõik kodumaised ja välismaised tootjad on oma tootevalikut ja selle tooteid. Nii, seas грунтовок kodumaise tootmise väärt koht, võtab tooteid § -jah "Lumi-Ukraina", Коростенского § -jah "Merevaik", UAB "Лакма" jt enamiku osalejate turu TÖÖTURUAMET, peamised ostjad fassaad värvid esinevad suured ehitusfirmad ja linnavalitsuse (Hoo, LIIGA jne. ) Nad moodustasid ligikaudu 40% kogu müügist. Kusjuures, kui suured ehitusfirmad omandavad kuidas kodumaise ja impordi värvi (tavaliselt viimistlus eliidi kodudes), siis algab võimu tavaliselt töötavad ainult ukraina tootja (kaup ikka odavam välismaa analoogid). Vastavalt märkustele turu korraldaja, need kategooriad ostjad sõlmivad lepingud varustamise vajaliku hulga värvide otse tootja tootja (või importija, kui lasen hind). Umbes 20% rakendamine fassaad värvide moodustas osa ehitus-brigaad (коттеджное ja eraldi hoone). Valida värvid on selles kategoorias ostjad peamine mõju avaldavad soove ja rahalised võimalused investori (tellija). On jaemüügi võrgu saabub umbes 20-40% kogu toodetud kodumaiste värvid. Seotud imporditud tooted on olukord pisut teistsugune, läbi jaemüügiga rakendatakse mitte rohkem kui 25% ввезенной tooteid. Vastavalt turuosaliste, "индивидуалы", kes ostavad värvi väljas tööd tarbida mitte rohkem kui 5-8% kogumahust rakendamine - see-wops'seotud omadused teostama tööd. Pealegi, kui uskuda ettevõtjad, eraisikud, kes omandavad esiotsa värvi, kasutavad neid tavaliselt läbi покрасочных töötab siseruumides. Esindajate arvates kauplemine organisatsioonid, kogu sortimendi лакокрасочной toodete nõudlus esiotsa värvi kõige aldis hooajalisi kõikumisi. Kui nõudlus inter'єрні värvid ja lakid, talvel märgatavalt väheneb, siis nõudlus esiotsa värvi (vähemalt tootjatelt) peaaegu vähenemist ei ole. See asjaolu on seletatav - tehnoloogia, töö värvimine, fassaadide on võimalik teostada temperatuuril mitte alla +5 ° c. Aga turg on esitatud mõned liigid, import, värvide, turustamise, mille hooajalisus praktiliselt ei mõjuta. Wops'see on tingitud asjaolust, et selliseid värve võib kanda isegi siis, kui "ja " - " klemmide vahel" temperatuuril. Vastavalt paljud turuosalised, reklaam on, kui mitte väga, siis on väga oluline keerulises küsimuses turustamises. Isegi väikesed ettevõtted püüavad leida oma eelarve vahenditega korraldada reklaamikampaania. Aga reklaam лакокрасочной tooted üldiselt ja fassaad värve, eriti on mõned eripärad. Värvid, seda suurem on esiotsa ei kuulu hulga tarbekaupade, nii, nagu märgivad turuosalised, tõhusust ja televisiooni, ja veelgi enam raadio-reklaami ei saa nimetada kõrge. Enamik kodumaiseid tootjaid ja peaaegu kõik esinduste välismaiste ettevõtete kõige tõhusam reklaam usuvad tänava бигборды, samuti reklaami erialases ja asjalik ajakirjandus. Tõhus hooajaline reklaam ühistranspordis. Üldine stiil on reklaami - kindel-diskreetne ja tavaliselt teksti sisu. Enamik tootjad ja importijad ei rahulda ja osaleda spetsialiseerunud ja tööstuse näitustel. Viimastel aastatel importijad piisavalt aktiivselt läbi temaatilised seminarid, kus kutsutud eksperdid selgitavad töö eripära kavandatud materjalidega. Jaemüük suur tähtsus on eelkõige mugav territoriaalne asukoht ja muidugi silmatorkav välireklaam. Spetsialiseeritud kauplused ning ehitus-supermarketid üritavad end reklaamida ei ole ainult äri ajakirjanduses, vaid ka ühistransporti (metroo, shuttle takso, jne. ) Edasimüüjad eelistavad reklaami äri-ja erialases ajakirjanduses aktiivselt näitustel. Siiski, enamik turuosalised usuvad, et parim reklaam - fassaadid nähtav ja tuntud hooneid, kvaliteetselt värvitud "oma" värvi.
ALLIKAS: http://www. konstanta. kiev. ua/

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar