Artikkel on pühendatud uurima eeliseid hooldus-hoone organisatsioonide turul kuivatatud segud g. Moskvast.
Kuiv ehitus segu (CAS) - suhteliselt uus, et Venemaa selline ehitusmaterjale. 90-ndate keskel algasid esimesed tihe tarned Venemaale kuivatatud segud välismaalt. Samal ajal areneb kõige suuremad kodumaised tehased. Kohalikud tootjad CAS kiires tempos, suurendades mahud vabastamist oma tooteid. Vastavalt "Liidu tootjate kuivatatud segud", mahud kuupäev muundatud CAS 2002. aastal tõusis 850 tuh t., 2003. aastal toodeti ligi 1400 tonni, 2004. aastal. - umbes 1900 tuh t. Nüüd Venemaa tootmise kuivatatud segud tegeleb ligi 200 ettevõtete [1]. Kui оптимистическом prognoos, arvestades dünaamika, tempo kasvu tootmise, võib eeldada, et tarbimine CAS lühiajaliselt võib saavutada taseme, 2, 5-3 miljonit tonni.
Kasvav tempo elamu-ja ärihoone loovad tegelikku nõudlust kuiv ehitus-segud, mille kasutamine on muutumas vene ehitajad üha suuremat populaarsust. Dünaamiliselt arenev Moskva turul CAS: laieneb tootmine CAS, nende nõudlus kasvab, seega suureneb esindatuse marki CAS süsteemi jaemüük.
Amet Symbol-Marketing alles järelevalve kuivatatud segud jae-Moskva: esimene laine - märts 2003 g., teine - november 2003 g., kolmas - märts 2004. a., neljas - märts 2005 g. Läbiviimise käigus neljas laine analüüsis 117 marki CAS. Neist selgus, 18 uut, ei встречавшихся eelmised lained мониторингах.
Analüüsi tase levitamise marki dünaamika (alates märtsist 2003. aasta märtsini 2005. ) näitab, et üldiselt koosseisu top 10 kaubamärkide CAS moskva jaemüük устоялся. Siiski seas kaubamärke, istuvad ülemised seitse seisukohtade üle uuritava perioodi, tugevneb võitlus pingerida juhid: vaheldumisi nad siis tõusevad, siis olid üks-kaks ruumi. Nii, poolteist aastat "Maavaraotsijate" taas said esimese koha, edestades "Eunice" ja Knauf. Vetonit, mis hõlmas 2004 aasta lõpuks teise koha loovutanud oma positsiooni, olles neljanda koha. Selline olukord Atlas ja "Глимс": 2004 aasta lõpuks nad viibivad vastavalt kolmanda ja neljanda koha ja 2005. aastal. - n'viies ja kuues. Üldine tase levitamise marki "Maavaraotsijate" oli 81, 2%, "Eunice" - 80, 5%, Knauf - 78, 5%, Vetonit - 75, 8%, Atlas - 69, 8%, "Глимс" - 61, 1 %, Pufas - 40, 9%, Sheetrock - 28, 2%, Feidal - 24, 8% ja "Русеан" - 24, 2%.
Vastavalt seire, suurenes nõudlus klientide hulgas nautida marki "Maavaraotsijate" (mainisin seda marki vastuseid müüjad moodustab 23%). Veidi vähem populaarsem hulgas ostjaid on Vetonit, Knauf, "Eunice" ja "Глимс".
Seejuures kõikide rühmade kaupa CAS suurim populaarne liimid (30, 8%) ja kitt(25, 9%).
Peamised tarbijad CAS - see on eraisikud ja ehitus organisatsiooni, millest osa tarbimine viimase ületab oluliselt esimene osa. Teadmisi tarbija eelistustest remondi-ehitus-organisatsioonid (РСО) võimaldab tootjale kindlasti konkureerida ja olla turuliider. Vastavalt Symbol-Marketing, remondi ja ehitus organisatsiooni kõige sagedamini kasutavad kitt (63, 5% küsitletuist РСО). Ka laialdaselt kasutatakse krohv (50, 4%), universaalne segu (47%), liimi plaadid (39, 1%), kruntimine (35, 7%), tsementeerimine, et õmblused (35, 7%), oluliselt vähemal määral hüdroisolatsioon,'sideaineid ja materjale vedel põrandad.
Erinevalt VENEMAA piirkondades, kus kasutatakse laialdaselt kodus valmistatud segu, moskva РСО eelistavad töötada koos CAS, изготовленными фабричным viisil. N'viie kõige populaarsem marki CAS seas hooldus-hoone organisatsioonide sisse loginud Vetonit, "Maavaraotsijate", Knauf, Aed ja "Глимс".
Remondi -, ehitus organisatsioonid eelistavad osta CAS suuremal määral hoone turgudel, vähemal - ehitusmaterjalide kauplustes.
Seega, vene turg on kuivad segud paisub, muutub kultuuri tarbimise, eelkõige tähistatakse arvu suurendada tellimuste viimistlustööd, kasutamise vähenemine isetehtud lahendusi, karmistamist kvaliteedinõuded ehitustöödel.
[1] Vastavalt "Liidu tootjate kuivatatud segud".
T. Еферіна. Škurin
Build Aruanne, juuli 2005. Ss. 32-33
Allikas: www. еremont. ee