Ehitus ja rekonstrueerimine.
Ostavad kõik! 2006-11-09 15:59:52
Kits ja erinevad asjad - alates väljaheites enne komplekt suvila - leiavad oma ostja, kui hind ei ole väga "кусачая", või nagu nad ütlevad, "asi on seda väärt". Kui aga need kaks parameetrit sobi, on näitusel mööbel раскупается 2-4 nädalat, kujutab endast ihaldatud normi käive kauba kaasaegne mööbel kauplustes. Kui kompaktsem komplekt, seda parem ta on müüdud hinnanguliselt osakonna juhataja mööbli tootmine Минпромполитики Ivan Розора, turu maht on sel aastal püsinud stabiilselt $ 270-290 miljonit. Segmenteerimine muudatusi ka ei olnud: 70% moodustab kodune mööbel, 30% - kontoris. Osa kodu on jaotatud umbes nii: 30% - m'mööbel, 20% - köök, 20% - eraldiseisev mööbel elutoas ja esikus, 15% - magamistuba, 10% - laste tuba, 5% - mööbel tühiasi. Kuid selline jagunemine väga условна, sest näiteks trendide viimase aasta - sisseehitatud kapid kupee - "откусывают" osa segmendi esik, гарнитуров elutuba ja magamistuba. Täna võimaluse kasutada ruumi maksimaalselt tõhusalt ja ise konstrueerida kapp on muutunud üha enam oluline faktor valiku sisseehitatud kapid. Nagu teatas tütarettevõtja Stanley, igal aastal on nõudlus pidevalt kasvanud kõigis piirkondades, kuid keeldusid nimetada numbrid. Teised eksperdid ütlevad umbes 40% võrra nõudluse kasvu selles segmendis. Nüüd struktuuri nõudlus on traditsiooniline sügisel - veidi rohkem, kui kevadel, раскупается büroo-ja laste-ja noorte mööbel. Teise koha võtab erinevat m'mööbel, kolmas eraldiseisev elutuba ja köögimööbel, et korterid on ehitatud või remonditud suvi. Vastavalt pealinna kauplused ja tootjad, millel on filiaalid üle kogu riigi, kohalike huviväärsuste büroomööbel, kui varem, kõige paremini раскупаются funktsionaalne modulaarne disain hinnaga vahemikus 600 kuni 2500 usd sätestatud töökoha ja kuni 7500 usd eest kabineti juhataja koht koosolekutel. Kui kompaktsem komplekt, seda paremini see müüb. Nagu teatas osakondade turundus firmad "Энран" ja "Інтертехстіль", püsinud stabiilne nõudlus приставное mööbel rulluisutamine ja lauad koos võimalusega reguleerida kõrgust. Täna ostjad eelistavad mööbli paigaldamine metallist ja seintega välja перфорированного metallist või polümeer. Kasvab huvi värviline büroomööbel, samuti komplektid, kasutades metallist profiil, mis on jäätunud klaasi või perforeeritud ekraanid. Huvitatud ettevõtete ostjatele ja tootmine kontori tool ja lamamistoolid on koos polster toon kapid, lennukid on lauad ja vaheseinad. Hulk selliseid pöördumisi võrgustik "Енрану", sest suve lõpp ja sügise algus on tõusnud 25% ja moodustab poole kõigist ostu värviline mööbel. Ka müüjad märgivad suuremat tähelepanu ostjad servad pinna-ja torukinnitussüsteemide: usaldavad eelkõige saksa tootjatel ja on valmis maksma rohkem, sest muretu toimimise uusi riideid büroo. Нераскладные diivanid ei ole фаворе info firma "Інтертехстіль" (TM "Снайт"), ilus disain tegur valiku väärtus on kapitali, Kiievi piirkonnas, Odessa, Kiievi ja Dnepropetrovsk. Teistes linnades ja piirkondades ostjad on orienteeritud peamiselt hinna ja funktsionaalsuse. "Probleem" teiste ukraina tootjad Lääne-Ukraina. Siin ostjad on suuresti keskendunud salakaubana ширпотреб Poolast üle демпинговым omamaise tootja hindadega. Vastavalt firma "Edu", mis omab kõige laiema Ukrainas võrgu marginimega kauplustes (34)jaotises m'mööbel suurim nõudlus nautida раскладные diivanid või peakomplekti, samuti nurgad modulaarne komplekteerimine hinnaklassis 1000-2500 uah. "kahjuks mass ukraina ostja ei ole veel valmis ostma нефункциональную (st нераскладное) mööbel, kommenteerib olukorda turundaja firma Sergei Halb - nii eksperimentaalsed mudelid, kus on maksimaalselt rakendatud erikujundusega leide, kuni on jäänud fännid" võimekuse "- eelkõige mõttes просторного eluaseme. Ainus rühm нераскладной mööbel, mille nõudlus kasvab, nahksisu, kasutades elementide metallist, tahke puidust ja suurte iseseisvad, turvapadi. Elutuba eraldiseisev mööbel aktiivne nõudlus on piiratud, hindade rihm 5000 usd eest komplekt. Rohkem oste - ajalt tehtud "экскурсионной väsimus" Nagu ütles peaökonomist suurlinna Kodus mööbli Tatjana Лирниченко, nüüd ei saa joonistada portree tüüpiline ostja ja tuletada valemi nõudlus, sest ostja on üha enam ettearvamatu käitumise ja teguritest valida. - Täna ei osta see, mis on moes, ja seda, mis meeldib ja et seal on raha. Samuti on raske kindlaks teha, milliseid mööbel, välja arvatud hooajalise - aed, nõudlus langeb. Ei saa määratleda lemmikute müük isegi ühe tootegrupi, kuna tulemused igal päeval võivad oluliselt erineda eilne märgib Лирниченко. - See on tasakaalust lisab "стремя" müüjatele: shareware ходовую mööbel poed tellivad tootjate ja kui kõrvaklapid kena rohkem kui kuu, siis loetakse ebaõnnestunuks investeering raha. Mis puutub funktsioone käitumist ostjad sel aastal, müüjad märgivad selline nähtus, nagu uimasus valimisel. Põhjus on, sest nad usuvad, - ühe liigi arvukus pakkumisi. Üha sagedamini ostude tegemist ei ole põhimõttel valida parem pärast läbiviidud otsingud, samas mõju all "экскурсионной väsimus". Seega tegur eduka müügi kuidas kunagi muutub professionaalne käitumine müüja, kes võib rääkida ostja, anda võrdlev analüüs mööbli - seda, mis on olemas, ja selle, mida pakuvad konkurendid... ALLIKAS: Галицкие lepingud
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar