teisipäev, 29. juuli 2014

Saada veeni 2006-10-30 10:42:05

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Saada veeni
2006-10-30 10:42:05

Kaupmehed juhtmed ei väsi parandada oskusi konkurentsi. Kuid mitte kõik ei saa saada veeni. OPT mitu aastat kohordi suurte hulgimüüjate MANUAALKÄIGUKAST (keskmine käive on üle 300 tuhat uah. ) Algajad ei ole järel, täiendada. Erandiks ei ole ja 2002 aasta. Vastupidi, olemasolevate крупнооптовые upsize mis firma ja luua oma käivet. Selle tulemusena on viimase kahe aasta jooksul turule tuli minna märgatav summa мелкооптовых kaupmehed. Üha vähem on tarbijate seas kaablite ja juhtmete (ehitus, elektri organisatsioonid jne. ) asub soovivad osta tooteid tellimuse alusel. Lisaks ostjatele mugavamaks отовариваться kompleks, osta MANUAALKÄIGUKAST erinevad sihtkohad üks kaupmees. Ja kuna nomenklatuur MANUAALKÄIGUKAST väga mitmekesine, moodustavad laos lai tootevalik kaupmehed pea olema suured оборотными vahenditega. Hinnanguliselt mõned ettevõtjad, et luua "null" hulgimüügi firma kaubandus-kaabli juhtmed tooted, silmapaistev turul, on vaja umbes 3 miljonit uah. Millest üle 90% on "läheb" sortimendi kujundamine. Kuna üle 70% MANUAALKÄIGUKAST hulgimüüjad müüvad ettevõtte klientidele tootmise eesmärgil, müügiedu sõltub otseselt laius valikut, mis on "käepärast". Lisaks äratamiseks kliendi ainult müügiga kaablite ja juhtmete muutub iga aastaga üha keerulisemaks. Nii et lisaks MANUAALKÄIGUKAST on oluline kaasata valik ja elektriseadmete (ЭТП). Ja see on täiendav "koormus" eelarve firma. Muide, viimase aasta jooksul on kõik suuremad müüjad (mõõdukalt võimalusi) saanud arendada kaubandust ЭТП, erikaal müügi käibest ettevõtete електромонтажному turul igal aastal kasvab (pro tootmine ja kauplemine ЭТП loe toas. - Toim. ). Tavaliselt enamik ukraina tootjad kaablite ja juhtmete ei ole arenenud jaotamise võrke, millel on tema käsutuses vaid представительствами mõnedes linnades (peamiselt püüavad nad omandama представительствами Kiievis). Kuid mõned tehased regulaarselt teevad püüab luua oma jae-või hulgimüük võrgud. Vastavalt hulgimüüjad, teevad nad seda ei ole väga efektiivne, püüdes võistelda juba olemasolevate сбытовыми võrkude professionaalsed kaupmehed. Tegelikult ainult üksikud kaubandusettevõtted on eksklusiivne õigus müüa tooteid konkreetse taime. Sel juhul on hulgi alati on lai valik tootjad, sealhulgas ka venemaa. JAEMÜÜK Umbes 30% üldisi müügi-MANUAALKÄIGUKAST viiakse läbi leti. Aga kui aasta tagasi. Mõned hulgimüüjad on hakanud avastama spetsialiseeritud kauplustes uusi стройбазарах, vähemalt pealinnas. Ja mitte ilma põhjuseta. Hinnanguliselt ärimehi, kiievi turgudel rakendatakse umbes 25% "jae - " MANUAALKÄIGUKAST pealinna. Seejuures kaupmehed ütlesid, et hinnad базарных plaate on sageli kõrgem, kui kauplustes. Mugavuse sama ostu MANUAALKÄIGUKAST kauplustes selge. Üldiselt, sest Ukraina avatud turgudel toimub umbes 40% kogu jaemüügist juhtmed ja kaablid. REKLAAM Paljud ettevõtjad usuvad, et kuna однотипности ja ühtlustada MANUAALKÄIGUKAST arendada kauba marki kõige tooteid ei ole mõtet. Tavaliselt sub'objektid turul (tootjad ja kaupmehed) üritavad spin ім'i firma, mis on tarbija seisukohalt ja peab seostatakse hea kaup. Kusjuures ettevõtjate hind-plaatidele harva näitavad ім'i tootja, ainult, näidates päritolu (sissetulev või kodumaise). Seejuures on enamik markkinoijat on enamasti eelistavad reklaamida oma kauba hind-plaatidele äri-trükised, spetsialiseeritud elektri trükistes, näitustel ja kasutades trükkimiseks. Ainult üksused kasutavad aktiivselt "arenenud" meetodid promotion ettevõtte nimi. Ja nagu tavaliselt, ei ole kaotada. Näiteks annavad välja tasuta e-kataloogid MANUAALKÄIGUKAST ja ЭТП (mille loomulikult avaldavad informatsiooni ettevõtte kohta), luua online-kauplustes, kes tegelevad aadress listiga, üritavad eestist välja paistma erinäitustelt jne. TEENUSE tingimustes viimist hinnad turul üha suuremat tähtsust omandavad неценовые viise, kuidas stimuleerida müügi - olemasolu laia valikut MANUAALKÄIGUKAST laos, kauba kohaletoimetamine, kiirendus klienditeenindust. Muide, vaatamata hindade stabiilsus, "võidelda" turul saab ja vähendades kulutusi ette kauba. Nii et üks nende suur suurlinna hulgimüük firmad läbi viidud analüüs hinnad MANUAALKÄIGUKAST piirkondades Ukraina. Tema andmetel piirkondlikud hinnad on kõrgemad kiievi umbes 15-40%. Kui see firma on suutnud saavutada 30%-list allahindlust kauba veo üks transpordi firmade ("vaheta" sisse selle oma reklaam). Arvutuste kohaselt hulgimüüja, kauba piirkonnad ostja maksab vaid 1-7% paki väärtusest (sõltuvalt kaugusest veo liigist ja mahust доставляемой tooted). Seega firma loodab "sorteerida" ise osa potentsiaalseid tarbijaid piirkondades, kus see ei ole enam oma võrgustikke. PROGNOOS Vastavalt erinevate hinnangute sel sügisel müüki MANUAALKÄIGUKAST võrreldes 2001. aasta sügisel kasvab 20-50%. Kuigi, arvestades müügi langus esimesel poolaastal, aastane kogusumma rakendamise MANUAALKÄIGUKAST näeks tagasihoidlik - turule 2002. aastal võib suureneda umbes 10% võrreldes 2001. aastaga. Märgatav muutus hind on MANUAALKÄIGUKAST juhtuda ei tohiks. Kui, muidugi, ei kallineb (odavam) tooraine, mida kasutatakse juhul, kui selle tootmise.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar