neljapäev, 31. juuli 2014

Aknahaldurit ukraina turul 2006-11-02 17:19:27

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Aknahaldurit ukraina turul
2006-11-02 17:19:27

me jääme ainsad, kes hooliks, et analüüsida turgu ja vertikaalselt ja horisontaalselt, määrata juhte, korraldada firma positsioonid, printida hinneteleht kohta).

1. Sissejuhatus.
Kaks aastat tagasi ajakirja "Presentatsioon", teadvustab oma rolli ja vastutust juhtiv professionaalne väljaanne valdkonnas aknas tehnoloogia, mis on vabatahtlikult võtnud initsiatiivi, et viia läbi ulatuslik turu-uuringud. See oli esimene katse selles turusegmendis. Ja ikka jääme me ainsad, kes hooliks, et analüüsida turgu ja vertikaalselt ja horisontaalselt, määrata juhte, korraldada firma positsioonid, printida hinneteleht kohta). Peamised tulemused avaldati ajakirjades (cm.. 4 (10) - 2000, 1 (1 1) - 2001, 2 (12) - 2001, 1 (15) -2002). Esimest korda on määratletud kehtivad makromajanduslikud näitajad, nagu mahutavus ukraina turg profiili kilogrammides ja rahas, turu maht on PVC-akende jaemüügi hindadega, kogus toodetud akende tootmise kasvutempo jt Oleme pakkunud lugejale ei ole lihtsalt numbrid, ja ainulaadsed autori metoodika ja arvutamise langetanud neid всенародное arutelu. Ja kui esimese postituse tekitasid erinevat reaktsiooni lugejate: rõõmu, kuni häired (sõltuvalt kohast, hõivatud turul firma autori tagasikutsumise), ja igati обжаловались, kõik hilisemad on juba tajutakse kohta'erapooletu professionaalne arvamus lugupeetud väljaanne, kus аккумулируются kõik uudised ja muudatused meie turusektori.

Andmebaas, mis sisaldab andmeid umbes 2800 tehtemärkide akna turul Ukraina ja tellitud nimed, mis kuulub 1500 eksemplari, mis võimaldab jälgida inforuum, pöörduda kõigile sub'objektide turu ja kujundada oma arvamus.

Kui aastal 2000 me kindlaks leadership saksa firma REHAU, see on tekitanud palju proteste teiste firma, претендовавшие sama positsiooni. Muidugi, me tõdeti fakti, mis tol hetkel oli teada ainult töötajate esindatus ja oma edasimüüjatele. Kuid kaks aastat tagasi moodustati meiega koht liider on juba keegi ei julge vastu vaielda.
Käesolevas artiklis, täitmine lubadus meie lugejad, oleme jätkuvalt avaldamise läbivaatamise akna turu 2001 (riigi turul PVC - vaata№ 1 (15) -2002).
Aknahaldurit turul Ukrainas viimastel aastatel iseloomustab tormiline arengutempo. Dünaamika ametlik import materjale vastavalt Госкомстата on toodud tabel. 1.

Tabel. 1. Maht ametlik import materjalide tootmiseks akna kujunduse kujul profiilid ja valmistoodet, t
PVC-Alumiinium-Puit
1998 2631 1060 894
1999 3508 865 540
2000 5633 -
2001 8994 2211 588


Sektoris PVC-asjaomaste süsteemide välismaiste tarnete viimase nelja aasta jooksul kasvanud 3, 4 korda, samal ajal, akna alumiiniumist oli ввезено 2, 1 korda rohkem.

Ja kui plastikust profiilid olukord riigis on ühemõtteline, kuna ukraina PVC-profiil praktiliselt ei toimu ning tarbitakse ainult imporditud, siis alumiinium tehased Ukraina экструдируют laia valikut tooteid, sealhulgas akende ja fassaad süsteemid.

2. Ukraina.
Tootmine alumiinium profiili.
Ukraina täna kolm hiiglased pakuvad oma info süsteem: suurim neist-Kiievi (endine Броварской) taim alumiiniumist ehituskonstruktsioone toodab profiilid, et võistlejad kohati hinnaga enamuses imporditakse. Днепропетровский Югчермет toodab peamised külgmised profiilid - analoog itaalia süsteemi all oma маркий TECNA. Teised, harvem kasutatakse edukalt jaoks neile välismaalt. Selline olukord on tüüpiline, et kodumaised tootjad. Piisavalt kõrge hind экструзионной фильеры kütusekuluga eriline profiilid on korrutatud ассортиментную arv, raske koorma tootja, mis nõuab suuri rahalisi investeeringuid ja tõstab капиталоемкость tootmine (sarnase skeemi püüavad toota PVC-profiili Täpselt, osta ekstra osad ungari PANORAMA). Donetsk alumiinium tehase juhtimisel türgi ärimehed on jõudnud suhteliselt head tulemused. Igatahes, siin püüavad toota kõike, mille eest makstud raha. Ja pühendunult клепают donetsk võltsimise türgi profiilid, räägitakse, et ei брезгуя isegi rohkem nimekäs kaubamärgid. Selline endale Saray donetsk kõrvalmõju. Peaaegu, nagu Odessa, kus kogu import toimub Väike Арнаутской. Veel kaks olemasolevate siseriiklike tootja - kiievi tehase "Эфкон" ja харьковский "metallik" - võttes napp turuosa, ei mõjuta täpsust meie arvutused.

3. Osa materjalidest tootmise aknad.
Kogus valmistatud Ukraina akna alumiinium profiili usaldusväärselt keegi ei tea, kardan, isegi ise tehased. Tavaliselt kasutatakse neid statistika arvestab kogusummast näitajad massist ja rahas, ei isoleerides toote otstarbel.
Nii, et arvutada iga osa materjalidest tootmise akna kujunduse - laialt kasutatava Läänes iseloomustamiseks mis tahes riigi - i ja see koefitsient, mis vastutab toodetud Ukraina profiili võrdne 20% imporditud. Niisiis,

tarbimine Ukraina alumiinium profiili 2001. aastal oli: 2211 t (import) + 20% (ukraina) = 2653, 2 t.

On teada, et kasutatud 2001. a külgmised PVC profiilid (8994 t, vt tabel. 1) moodustavad 47, 9% turust (vt. "Presentatsioon" nr 1 (15) - 2002, lk. 3). Koostame osa:

8994 t - 47, 9%
x - 100%

x = jaanuaris 8777 t - kogukaal tarbitud profiilid Ukraina turul aastal 2001.
Õpime osa, hõivatud alumiiniumist profiil:
18777 t - 100%
2653, 2 t - x
x = 1; 4, 1%

Seega, Ukrainas 2001. aastal. 47, 9% aknad on valmistatud PVC-14, 1% - valmistatud alumiiniumist ja 38% - puidust (joon. 1)

Puud'puidust konstruktsiooni hulka kuuluvad nn "евроокна", kui ka traditsioonilisi Доківська. 38% akende massist osas moodustavad 71 30 tonni. Neist 588, 3 t või 8555 tk imporditud välismaalt, mis moodustas 8, 25%. Мансардных akende, kus Ukraina ei tooda, toodi 4802 tk., mis ületab aknad standard sihtkohta 1050 tk ja on 56% kogu imporditud kujunduse. On lihtne leida, kaal keskmine imporditud akna, mille стеклопакетом, peer 588, 3: 8555 -68, 7 kg.
Analüüsides joonisel. 1, pange tähele, et kõige saadaval riigis tooraine - puu - halvem ajal "agressiivne" rünnakut välismaa PVC (joon. 1, a, b). Ja põhjuseid selleks on mitu protsessi. Traditsiooniline "Советсткого" puud'puitkonstruktsioonid ei vasta täna mitte ainult nõudmistele kaasaegse tarbija, kuid nõuetele ДСТУ, määrav omadused, soojus-, heliisolatsiooni ja воздухопроницанию. Alternatiivsed aknad, mis on valmistatud трехслойного kummeeritud immutatud koos стеклопакетом jää oma plastikust kaaslasi nii hinna (nad on kallimad ligi 30%), nii operatiivsed omadused (katta isegi kõige kvaliteetse aknad 3-5 aastat hakkab облущивается väljast). Nii et keskmine kodanik teeb valiku kasuks металлопластиковых aknad kahju "looduslikud" (immutatud vahenditega kaitsta kuni täieliku kaotuse гигроскопичности ja натуральности, mis hoiavad ainult oma välise struktuuri). Samal ajal on ettevõtte tarnijad profiili PVC, kannustatuna ostjale, pakuvad väga palju lamineeritud (кашированы) profiilid, mitte madalama autasu identne puu, ja mõnikord isegi ületavad seda. Teine sama vara omistada "looduslikud" toodetele - niiskuse imendumist - puu "евроокна" ja plastikust võrdselt, täpsemalt, see on täiesti puudu.
Nii et protsess muutus puude'puidust aknad plastikust mustreid kohta'єктивний ja ei sõltu geograafilisest asendist riigi. Ainus hoiatus - dünaamika üleminek on peegeldus tase majanduse arengut. Analüüsides joonisel. 1 näeme, et kompenseerida populaarsus kõrvale aknad PVC toimub ka teistes Euroopa riikides. Sest kiiruse muutusi me oleme ületanud isegi lähima lääne naabri - Poola, tee, mida me traditsiooniliselt päri, ja liiguvad hüppeliselt juurde saavutuste juht akna tööstuse - Saksamaa.

5. Osa alumiiniumist info süsteemid.
Tarbimise tase on alumiiniumist süsteemid on märk sellest, et suurenenud arvu võlusid arhitektuur, kohaloleku keeruline kaasaegse kujunduse.
Rõõmustav on see, et see näitaja on viimase kahe aasta jooksul ka kasvanud ja püsinud kasutada Poolas (joon. 1). Samal ajal Saksamaal on see näitaja oluliselt kõrgem.
14% - piltidel Ukraina alumiiniumist süsteemide n'viies osa - ukraina päritolu. Praeguseks ei ole tehniliselt võimalik analüüsida vaid veeta tooteid sisse riiki profiili. Osa iga profiili süsteeme on toodud tabel. 2. Ridadel sõnaga "muud" jälle meie mahud on alumiiniumist kärestikud tootmisel kasutatud uksed PVC ja ka ebaregulaarne, ühekordsed saadetised teatud riikides. Kõige sagedamini juhtumeid tarbimise ettevõtete oma tarbeks profiili, mida ei ole kasutatud edasimüügi ja kaubamärgid - teadmata.

Tabel. 2. Tarbimine imporditud alumiiniumist asjaomaste süsteemide Ukrainas 2001. aastal.
Profiili Mass, t Mass. kg (%)
ASAS 105, 1 4, 75
ALUMIL 204, 4 9, 24
BALKAN 228, 2 10, 32
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HEROAL 5, 7 0, 25
HILAL 14, 1 0, 63
HUECK 29, 0 1, 31
KLIL 7, 1 0, 32
KURTOGLY 12, 1 0, 54
METALPLAST 146, 7 6, 63
METRA 13, 5 0, 61
RC SYSTEM 23, 7 1, 07
REYNAERS 207, 9 9, 47
SARAY 240, 5 10, 88
SCHUCO 38, 9 1, 75
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
WICONA 0, 9 0, 04
YAWAL 64, 6 2, 92
Агрісовгаз 7, 5 0, 34
TEINE KREEKA 24, 0 1, 08
TEINE ITAALIA 4, 8 0, 21
MUUD* 534, 8 24, 19
TEINE VENE 5, 6 0, 25
TEINE TÜRGI 251, 8 11, 39
2210,9 100

* Alumiinium-profiilid tootmisel kasutatud uksed (kärestik)

Tabel. 3 on esitatud osa iga profiili süsteemi ulatuses imporditava alumiinium profiili, sorditud kahanevalt. Näeme, et suurima panuse annavad türgi profiilid (summa imporditud SARAY, ASAS, KURTOGLY ja teised), kumulatiivne osakaal, mis moodustab 27, 56% impordi-või 23% kogu tarbimisest alumiiniumist. Teisel kohal populaarsus on kreeka süsteem, mis on esitatud BALKAN, ALUMIL ja teistega. Nende summaarne turuosa - 20, 64% impordi-või 17, 2% alumiiniumi sektoris üldiselt. Erinevalt türgi marki, millest ükski ei ole oma esindused Ukrainas ja äri millega kaootiline ja pigem meenutab basaar, kus igaüks püüab "ok", kreeka tehased saatsid meile oma täis esindajad, annavad tehnilist ja teeninduse. On näha, et nad tulid Ukrainasse, tõsiselt ja kauaks. Ja mitte asjata ei ole selline oluline teave'dega, nagu Бориспольский lennujaam-ja Lõuna-x. d. terminal - arhitektuuri pärl pealinna - liiv, killustik täidetud üks BALKAN ja ALUMIL vastavalt. Oluliselt vähem ja peaaegu sama osa süsteemide belgia ja poola päritolu. Kaks korda andnud teed kreeklastele belglaste - REYNARS ja RC SYSTEM, lüües üldiselt on ainult 8, 7% turuosa. Kas poolakad - METALPLAST, YAWAL ja SPECTRAL - osakaal 8, 2%. Kardinaalselt erinev olukord saksa asjaomaste süsteemide alumiiniumist ja plastikust turu sektorites. Kui valdav üleolekut sakslaste valdkonnas akna PVC, nende hulgas "алюміньщіков" neil üldiselt õnnestus võtta vaid 4, 53%. Päris pisikesed niši võtavad pakkumise profiili itaalia tootmine - METRA ja WICONA - 0, 72%, vene Агрісовгаз ja muud - 0, 49%, iisraeli KLIL - 0, 26%.

Tabel. 3. Sordi impordi desc
Profiili Mass, t Mass (%)
MUUD* 534, 8 24, 19
TEINE TÜRGI 251, 8 11, 39
SARAY 240, 5 10, 88
BALKAN 228, 2 10, 32
REYNAERS 207, 9 9, 47
ALUMIL 204, 4 9, 24
METALPLAST 146, 7 6, 63
ASAS 105, 1 4, 75
YAWAL 64, 6 2, 92
SCHUCO 38, 9 1, 75
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HUECK 29, 0 1, 31
TEINE KREEKA 24, 0 1, 08
RC SYSTEM 23, 7 1, 07
HILAL 14, 1 0, 63
METRA 13, 5 0, 61
KURTOGLY 12, 1 0, 54
Агрісовгаз 7, 5 0, 34
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
KLIL 7, 1 0, 32
HEROAL 5, 7 0, 25
TEINE VENE 5, 6 0, 25
TEINE ITAALIA 4, 8 0, 21
WICONA 0, 9 0, 04
2210,9 100

* Alumiinium-profiilid tootmisel kasutatud uksed (kärestik)

Analüüsides üksikute positsiooni, hõivatud ühe või teise profiili süsteem turul, tuleb tõdeda fakti, et leadership on viimased kolm aastat püsib eest турецким profiiliga SARAY (vt joonis. 2, a, b). Ainus konkurentsivõimeline omadus see süsteem on selle odavus, kuigi kvaliteet on sageli halb. Jah ja süsteem seda profiili võib nimetada suurte reservatsioonidega.


Viimase paari aasta jooksul kiire areng akna ala, stabiliseerida majanduslik olukord kogu riigis, hakkas muutuma prioriteediks tarbijate, seades esikohale kvaliteedi nõuded ja ainult siis - väärtus. Seetõttu on profiilid viimast jõudu säilitades esikohale Ukraina, oluliselt kaotada turg (35% 1999. aastal ja on jäänud ainult 1 7% - 2001. a.).
Tugevnenud positsioon kreeklased, mis võib viidata kasvav professionaalsus ja parandada teenuse ukraina tootjad. Nii, BALKAN, sest kolme aasta jooksul suurendanud oma isiklikku turuosa on peaaegu kaks korda - 9%, 1999. kuni 1 6% 2001, seega ta потеснил isegi vanim välismaine profiili, mis algas Ukrainas enne kõik - REYNARS, liigutades seda kolmas koht individuaalses arvestuses. Ja kuigi isiklik nišš REYNARS kasvas kolme aastaga 10% - lt 15%, arvan, et rõõmustada firmas "gay inimene", üksi on belgia profiili, mitte midagi erilist. Usaldust oma üleolekut ja почіваніе jääda, kui nähtav ettevõtluse arendamise tegelikult viis kaotust turul. Oluline on ju jälgida mitte ainult asjad oma kodus, kuid aega, sest konkurendid - noored ja резвыми, kellele ei anna rahu edu esimene.
Jah, konkurendid ei ole magama... Üllatas kõiki teine kreeka esindaja - firma ALUMIL. Kolm aastat ALUMIL suurendas oma turuosa kolm korda - 5% - lt 1 5%! Arvestades turu mahtu kahekordistada selline kasv tähendab tegelikult, шестикратное suurenenud tarned Ukrainasse. Analüüsides edukad ühel või teisel ettevõtted, tuleb võrrelda mitte niivõrd absoluutne maht tarnete, kui palju on tuletatud sellest väärtusest - arengu kiirus. Nii, "gay inimene", mis impordib REYNARS, et on suurendanud oma niši 50%, areneb 6 (! ) Korda aeglasem firma ALUMIL. - Andmete salvestamisel arengutempo, arvan, et lähiaastatel me tunnistajaks vahetuses lemmikud juhtiv esikolmikusse.
Tugevdatud finantsinvesteering kaudu ühinemise kaks poola ettevõtted - SPECTRAL ja METALPLAST, koos uue kontseptsiooniga äri pärast kreeka ALUMIL poola METALPLAST näitas ka kiire edendamine, kolivad koos seitsmenda positsiooni n'viiendiku.
Selline спринтерские-pööris tabada turu продемонтріровалі ainult kaks firma turul Ukrainas. Esindused on ainult nende ettevõtete sellisel traditsiooniliselt meeste äri juhivad naised. Issand, ja võib tõesti naised on tuntud edu saladused peidetud meeste silmad?
Mis puudutab muid süsteeme, võtavad oluliselt väiksemad turusegmentides, pange tähele, et firma SCHUCO, kes on kogenud valus üleminekul esindaja esinduse, rasked ajad lõppes aastal 2001. Juba 2002. aastal firma korraldas ladu Ukraina, omandanud uusi tugevamaid töötlejad (sellest järgmises numbris). Arvan, analüüsides kokku 2002, me näeme SCHUCO esimesel n'ятірці.
Tahaks lisada, et palju ettevõtteid, mis on turul piisavalt pika aja jooksul, nagu näiteks HUECK või RC-SYSTEM, hõivata peaaegu sama niši, kuidas mõned töötajatega. Nii, eksklusiivne esindaja itaalia firma METRA Ukraina firma "Витрал", стартовав alles 2001 aasta alguses, on suutnud osalise tööajaga aastas peaaegu sama palju kui ülejäänud meetrit alumiinium turul.
Tore, et prognoosid avaldatud eelmise tubades "Mart" täidetud ja kinnitatud.

Selle numbri "Presentatsioon" muutub ametlik ajakiri Kõrgema Аттестационной komisjoni, kirjastamine kus võetakse kaalumisele, kui kaitsta doktoritöö saamiseks teadusliku kraadi. Kõik mis on sätestatud artiklis andmed lamama aluse teadusliku töö.

Lõpetuseks tahan märkida, et artiklis väljendatud sub'objektiivne autori arvates põhineb reaalsetel numbrid ja andmed.
ALLIKAS: Showcase

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar