kolmapäev, 30. juuli 2014

Kes on tool teeb, see on tema ja kaupleb 2006-11-09 16:48:22

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Kes on tool teeb, see on tema ja kaupleb
2006-11-09 16:48:22

Venemaa turu maht büroomööbel 2000 oli $ 250 miljonit. Ahvatlevad kasvav äritegevus ja suurenenud nõudlus esemed office inter'interjööri, see sektor tormas uued mängijad. Nüüd on ilm turul büroomööbel määravad kaks ettevõtete rühma: jaekaubandusketid, loonud keskel neiud,'tootjad oma toodangu ja vanad, veel nõukogude ajal mööbli müük tehases. Tõend huvi мебельному äri sai tema liikmete tulek turule "Alfa", mis juubeliaasta "Ko", viimase kahe aasta jooksul omandatud aktsiad mitme mööbel ettevõtetele. Kauplused müüa büroomööbel, mis on välja kasvanud hiljem võrgustik spetsialiseeritud poodides, tegutsesid 90-ndate alguses. Üks esimesi poode avati 1991 aastal praegune juht firma "Käsitöö" Dmitri Пикулин endises sööklas вертолетного tehases. 1992. aastal tegeleda мебельным äri on hakanud "Felix" ja "Фронда". Mõlemad ettevõtted - otseste konkurentide "Käsitöö". Mööbel välismaa tootjad on muutunud aktuaalseks Venemaal ei ole kohe. "Majandus on ebastabiilne, tarbijate büroomööbel huvitas kõige lihtsaid ja odavaid lahendusi, - ütleb juht turustamise osakonna firma" Käsitöö "Georgi Малков. Seetõttu on selle aja jooksul müüdud vaid odavamad tooted on kodumaiste ja poola tootjad ". Aga aasta keskel 90-s on olukord muutunud. Äri tugevaks, ja top-juhtimine soovis пересесть on mugavamad toolid. Vene ja poola mööbel asendatakse itaalia ja saksa. Kohalikud võrgu kiiresti püütud muutmine con'maailmaturu ja hakkasid aktiivselt importida kontorimööbel. Vene tootjad ning siis müügi langus сориентировались olukorrast ja ei leiutanud midagi paremat, kui наслать kohta importijad таможенников. Teisel poolel neiud,'tootjate tollimaksu impordi mööbel on pidevalt suurenenud. Jaemüüjad on vastanud tolli blokaadi lääne tootjad piisavalt - nad hakkasid arendama oma toodangu. 1997. aastal firma "Фронда" alustas Moskvas on tootmine, toolid ja tugitooli. "See võimaldab meil kiiremini tarnete klientidele, vähem sõltuda probleeme, wops'seotud viivitusi kaupade ja transportimisega, " ütles Jekaterina Безнощенко, osakonna juhataja, turundus" Фронды ". Pärast "Фрондой" 1999 tehas "Ілкон" Подольском ehitas "Felix". Nüüd, vastavalt гендиректора firma Ilia Кондратьева, tehas toodab 10 tuhat toodete kuus. &Quot;Käsitöö" vajadus oma tootmine tekkis pärast kriisi. "hinnavahe mööbli töötajate vahel, venemaa ja itaalia kit sai kahe-трехкратной meenutab Georgi Малков. - Hoolimata sellest, et veel kevadel 1998 aastast on ta olnud ning 20%, kui on märgatavalt hullem kui vene mudelid ". "Käsitöö" ei ehitas uue tehase ja скооперировался, vastavalt Малкова, juba olemasolevaid. Kui pärast maksejõuetuse 1998, impordi osatähtsus vähenes, kõikjal hakkas tekkima väikesed tootmine, преследовавший mööbel "viha päev" - odav ja lihtne. Turul aeg tagasi 1991. aastal. Midagi muud sel hetkel muutub uuesti jalad отечественному äri ja ei ole vaja oli. "Suured mööbli müük tehased, sõltuvad suuresti imporditud komponente ja on mõeldud suurtes kogustes, ei suutnud konkureerida väikeste tootjatega, " ütleb Малков. - Parim lahendus tundus meile koostööd juba olemasolevate väikese tootmise, mis eeldab meie poolt arendada mudeleid, investeeringud tooraine ja areng tootmise, kvaliteedi kontrolli ja turustamiseks ning poolt vabrikud - organisatsiooni tootmine ". Alates 1999 aasta "Käsitöö" alustas koostööd sellise skeemi kahe фабриками. Lõpuks selle aasta oktoobris "Felix" avas oma tehas Кожухове. Investeeringud seadmetesse tehase, mis võimaldab ettevõttel suurendada tootmismaht neli korda kuni 40 tuhat toodete kuus, ulatus $ 12 miljonit. "Felix" arvutab потеснить lääne tarnijate büroomööbel keskklassi arvelt, madalad hinnad. On iseloomulik, et konkurendid suhtusid kontseptsiooni "Felix" skeptiline. "Nad teevad operatiivset mööbel ja odav ravikabinetid, " ütleb Anton Черныш. - Edasi liikuda raskem. Selleks on vaja võtta kasutusele uusi tehnoloogiaid ja palgata kvalifitseeritud personal ". Firma "Käsitöö", omavad võrgu salongid müüa kontorimööbli Moskvas kahtlust, et "Felix" suudab hoida madalad hinnad. "kõige Tõenäolisemalt hinnad on nende uus mööbel on sama, nagu on западников", usub Georg Малков. Vahepeal taktika "Felix" ja "Käsitöö" midagi, mis on sarnased. Mõlemad ettevõtted õpivad tootmine odav tegevuse (mille eesmärk on töötajate) büroomööbel. "Lääne tootjad ei saa vaidlustada sarnased tooted, selgitab valik niche Малков. - Esiteks, kõrge tollimaksu impordi mööbel, ja teiseks, et välismaalased tootmine selliseid tooteid tulutu, sest nõudlus on Euroopas vähe. Seadmed suurte lääne-euroopa tehased seatud all väljaanne kõrgtehnoloogia mudeleid ". &Quot;Felix" püüavad selgitada valik odav segment office turu võimalike rahalistes raskustes, on venemaa valitsus. "2003 Venemaa peaks hakkama tähtajani välised võla - ütleb Ilja Kondratiev. - Võib-olla eelarved valitsusvälistele organisatsioonidele (meie kõige suuremad kliendid) on kärbitud. Saada pikaajalised pangalaenud on ka raske. Ootame langemist nõudluse kallis mööbel ". On valitsuse probleem tagastamisega võlgade 2003 või mitte - мебельщики võib vaid aimata. Palju suurem on tõenäosus, et nõudlus odava "koos operativku" ei ole igavene. Sest varsti uued ettevõtjad, kes on alustanud tegevust pärast maksejõuetuse, nii nagu nende eelkäijad 1990ndate keskel, soovivad пересесть tooli pehmem. Alates palkide laud Vaadates tööga seotud mänge müüjad büroomööbel, traditsioonilised tootjad пожимают õlgu. "Vene jaemüügi võrgu püüdma ei ole nii palju arendada jaotus, et parandada tehnoloogia müügi, kui palju on kasumi arvelt investeeringuid oma toodangu, " ütleb ärijuht" DOK-17 "Anton Черныш. - Tee see okkaline. Ma usun, et mitmekesistada äri ei ole tõhus nende ettevõtete jaoks ". Tootjad mööbli ja müüjad valmistuvad eelseisva lahingu koht ja venemaa kontorites. Esikohal on tootjad näitajatele, büroomööbel võtab подмосковное enterprise "Шатура". Firma 2000 kontrollis 12% turuosa büroomööbel. "Шатура" toodab büroomööbli ks keskmine hind segmendis. Ära "Шатуры", arvates Anton Черныша, on see, et ta omab tootmise wallboard. Paljud tootjad - näiteks sama "Felix" - ostavad CPD "Шатуры". Analoog "Шатуры" nüüd üritab luua "Alfa". 1999. aastal "Alfa", vastavalt "Ko", ostetud aktsiad "DOK-17". Eelmisel aastal oli ostnud paketi "Кіровлеспрома", kuhu kuuluvad ettevõtted лесозаготовке ja puidu töötlemine. Seega, "Alfa" pakub "DOK-17" tooraine. &Quot;Alfa" loobunud kinnitada või ümber lükata teavet nende omandamist. "Alfa" hakkas kohe ümberkujundamise müügi valdkonnas "DOK-17". Uus omanik nõudis guide to reaalne turg büroomööbel. Varem kombineeri oli peaaegu täielikult koormatud riigi tellimuste: поставлял mööblit kontorite Keskpank, maksu-politsei, POLITSEI, "Мосводоканала". "Госзаказ hea suurte mahtudega, " ütleb Anton Черныш. - Kuid, lootes, et eelarve vahendid, sa ei развиваешь toode ise: on oluline pakkuda vaid aja ja tööriistad. On oht, et järgmisel aastal te ei omanda seda tellida, sest konkurendid on teinud mööbel on parem kui sina. Negatiivse poole pealt госзаказов just selles, et kaotus on vähemalt ühe neist tootmisel tekib rike. Et seda ära hoida, on vaja arendada jaotus, mängida reaalne turg ". Praegu госзаказ moodustavad umbes poole tootmismahud "DOK-17". Otsustades, et 2001 aasta alguses "Alfa" järglaseks top-juhtimine ettevõtte ja juhtkonna struktuuri, endise juhtkonna "DOK-17" ei ole liiga hea справлялось ülesanne. Ei oodanud Läinud koostis omanikud "DOK-17", "Alfa" переориентировала сбытовую poliitika ühendada kasuks piirkondades. Ees juhtimisel "DOK-17" oli ülesandeks intensiivistada tööd väljaspool Moskva. "Me ei saa kiidelda ühtlane areng meie levitamise kõigis piirkondades, " ütleb Anton Черныш. - Hästi arenenud jaotus Ida-Siberis, Забайкалье, nõrgalt esindatud tooted Lõuna-Venemaal. See-wops'on tingitud asjaolust, et seal on palju kohalikke tootjaid. Lisaks on raske veenda kohalikke müüjaid, et meie mööbel saavad vääriliselt asendada import, positsiooni, mille piirkondades kesk-ja kõrgemas hind segmentide piisavalt tugev, ". Praegu piirkondadega moodustavad 25% kogu müügi "DOK-17". &Quot;Шатуры" olukord peaaegu vastupidine. Moskva piirkonnas müüa mitte rohkem kui 30% kogutoodangust. &Quot;DOK-17" oma piirkondlike аппетитами oleks huvitav arenenud товаропроводящая võrgustik "Фронды". Vastavalt "Ko"juhtimine "DOK-17" on korduvalt vello läbirääkimisi "Фрондой", kuid iga kord, kui pooled ei ole olid ka müügihinnad. Mõlemad tootja - ja "DOK-17"ja "Шатура" - kui kogu oma несхожести ei suuda leida ühist keelt müüjate hulgast suurlinna networkers. "DOK-17" praktiliselt ei rakendab toodete kaudu salongid moskva mööbel kaupmehed (erandiks on kauplemine punkti "Arendada")ja "Шатуры" moskva jaemüük shopping online moodustab vähem kui 10% kogumüügist. "Felix" loobunud müük, mööbli "DOK-17" kuidas, üks kord pärast seda, kui tal on'ilmus enda tootmine. Tasakaalu jõudude väljaspool pealinna ja selle vahel, nende omanike vastavad firmad oluliselt erinev. Moskvas arvu salongid esimene koht, võtab "Käsitöö" (10 punkti), teine "Felix" (6), kolmas - "Фронда" (5). Piirkondades, "Фронды" 55 ilusalongid, "Käsitöö" ja "Felix" - ükski. "Hiljuti'ilmub üha rohkem tõendeid, et paljudes venemaa piirkondades äritegevus tõusuteel, mis tähendab,'on raha areng, " ütleb Georgi Малков" Käsitöö ". - Nii et lähiajal avame kaks-kolm salongi väljaspool Moskva ". "Felix" ainult töö algab avamise piirkondlike salongi. Vastavalt Ilia Кондратьева, ei ole mõtet minna piirkonnad ilma hästi arenenud tootmise baasi. Nii traditsioonilised ja uued tootjad, eelmisel разнопрофильные firma, olid teisel pool tara. Ära "vana" tehaseid раскрученных margid, väärikust ja firmade - arenenud товаропроводящих võrkudes. On ebaselge, kui lõpeb eksperiment võrgu firmade mänge oma tehased. Kuid juba on selge, et vastupidine teed neil ei ole.
ALLIKAS: Kovalenko.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar