teisipäev, 29. juuli 2014

Turu ülevaade remondi-ja ehitustööde

Ettevõtetel on kulutada remondiks palju raha, kuna suur osa äripindade, mis on esitatud turul täna, et nõuab suuri kapitalimahutusi. Spetsialistide arvates on Venemaal "lõviosa renoveerimise kulude läheb vigade parandamine projekteerijad ja ehitajad, samuti kõrvaldada недоделок". Pole ime, et turu remondi-ja ehitustööde on jätkuvalt kasvada ja oma tugevusega ta paljuski on kohustatud'on kohustatud eripära vene стройкомплекса.

Selleks, et hinnata olukorda kohalikul ehitusturul "Selts, ettevõtluse arendamise" viidi läbi uuring, turu-remondi-ja ehitustööde g. Chelyabinsk, mille käigus küsitleti 167 ettevõtete meie linna erinevates tööstusharudes.

Nii, uurimuse kohaselt on üle poole (57%) on kõigi küsitletud ettevõtete g. Chelyabinsk juba läbi remonttööd viimase 1-2 aasta jooksul ja 70, 3% neist ja sel aastal on plaanis remont bürooruumid. Põhjus on üsna suur nõudlus remondi teenused, esiteks, on tõsiasi, et suur osa bürooruumid, renditud ettevõtete g. Chelyabinsk, see on eeldus klassi "Ja" - tüüpilised институтские hoone võimalik "ilma remont", mis õigustavad osalise või kapitaalremont, mõnikord перепланировкой. Üldjuhul on remont peamiselt bürooruumid (60%), eelarve organisatsiooni (40%), samuti p'objektid kaubandus ja teenindus (9%). Struktuur muutub nõudluse kohta'objektide remondi enne aasta lõppu pole ette näha.

Täna turul remondi-ja ehitustööde täheldatud kiire kasv valik pakutavatest teenustest. Kui 2003 aasta algus täis teenuste loetelu sisaldab üle 100 positsioone, siis nüüd - umbes kolmsada. Tellija võib valida seda, mis talle rohkem sobib ja kvaliteet ja hind. Ettevõtete seas g. Chelyabinsk kõige populaarsem vaade remondi teenused on штукатурные töö ja kleebitud tapeet (96%). Stabiilsus nõudlus seda tüüpi tööd on seletatav sellega, et remont taotluse tapeet - see on võimalus, kiire, lihtne ja suhteliselt odav taastada ruumi. Edasi tulevad maalritööd, viimistlemine fassaadi (90%); kolmanda koha - paigaldamine vaheseinte, seinte viimistlus ГВЛ ja GCR (35%); seejärel paigaldamine ripplagede paigaldus, viimistlus põranda paigaldamine, uste ja akende (25%). Ühed kõige levinumat remondi teenuseid võib olla tingitud paigaldus sanitaartehnilised tööd, samuti paigaldamine кафельных ja keraamilised katted. Keskmiselt iga üksik ettevõte, mis on juba kasutanud teenuseid remont viimase kahe aasta jooksul kasutanud vähemalt 3 erinevat liiki remondi teenuseid, ja viimistlus seina, sel juhul võib nimetada обов'kohustuslik osa kompleksis on kõik sisemised viimistlustööd. Nagu näitas tulemuste analüüs, struktuuri muutused nõudluse nimetatud liigid remonditööde enne 2004 ei ole oodata. Mis puudutab üldkulusid remondi-ja ehitusteenust, siis kõik ettevõtte seast on ettevõtte tarbijate oli järgmine:

  • Esimene rühm kliente - need on need, kes vajavad kosmeetikatoodete või nn osaline remont: kleebis tapeet, paigaldus, põrandad jne. See rühm 2 aastat kulutanud remont kuni 100 tuhat eurot ning moodustas 70% arvust ettevõtte tarbijate remondi teenuseid.
  • Teine rühm on kliendid, kellel on vaja integreeritud viimistlus turistiklassi väike перепланировкой ja kogumaht kulude kus oli 100 tuhat kuni 1 miljon rubla - 19, 2% ettevõtetest.
  • Kolmas rühm - kliendid, kulud remont, mis moodustas rohkem kui 1 miljonit eurot - 9, 5%

Tähelepanuväärne on, et keskmiselt umbes 60% kogukuludest remonditööde ettevõtted kulutavad viimistlusmaterjalid.

Eksperdid märgivad, et täna on juba'on sümptomid "ülejääk" turul remondi-ja ehitusteenused. Iga kuu ajakirjanduses'on 120-160 päris uusi pakkumisi firmadelt, brigaadid ja üksikisikud sarnaseid teenuseid. Siiski on pöördunud firma, kes tegeleb remondiga äripinnad, ainult mõned ettevõtte tarbijad. Muidugi firma võtab endale kolmandik summa väärtusest remonti. Nii et 25% ettevõtetest g. Chelyabinsk организовывало remont oma jõududega või нанимало erasektori töövõtjate; 75% tellitud remont / viimistlus spetsialiseerunud firmades, mille nimi on suutnud meenutada vaid 28% ettevõtte teenuse kasutajad remont. Kuid, nagu on näidanud uuringud, mis on nimetatud респондентами ehitusettevõtted moodustab vaid 1% ettevõtete sektori klientidele. Nimetagem mõned neist: OÜ "Altair", LTD "Arcade", SC "Hetkel", LTD "Полістрой", LTD "Реммедстрой", SC "Спецбудсервіс", LTD "Ehitus-ja väljavaated", UAB "СтройАгро", UAB "Уралстройекспо ", AO" Уралметаллургремонт ", LTD" Esi-remont ", AS" Южуралелектромонтаж "ja teised Kõik, kuni 2003 aasta lõpus Chelyabinsk piirkonnas oli juba 1000 ehitusettevõtted. Kõik loetletud ettevõtted on orienteeritud võrdselt laia valikut hooldus-teenuste loomisele ja erinevate tööde mahud. Pealegi, ettevõtte tarbijad remonditeenused suhteliselt võrdselt hinnata ühe või teise osaleja turul. Nii endi hinnangul ettevõtte klientidele valdav enamik neist on ainult "osaliselt täidetud" kvaliteeti teostatud tööde, tähtajaga ja hinnaga. Kõige rohkem vastanutest ei ole rahul tööde kvaliteet ja pakutavad garantiid. Nagu varem turule remondi-ja ehitustööde jääb нецивилизованным - pole selged kriteeriumid kvaliteedi ega usaldusväärne garantii. Kuid nõudlus ettevõtte tarbijate seda tüüpi teenuseid on oluliselt kasvanud. Märgatavalt suureneb ja valik pakutavatest teenustest.

Allikas: Asutus ettevõtluse arendamise

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar