teisipäev, 29. juuli 2014

Tööd ei ole laos ja ostja 2006-11-09 16:50:25

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Tööd ei ole laos ja ostja
2006-11-09 16:50:25

Ukrainas natuke ettevõtted, kelle ajalugu ulatub ligi sajand. Loodud 1914. a. ettevõtte toodab mööblit, ellujäänud palju poliitiliste režiimide ja ümberkorraldusi, kujunes 1993 aastal AS-avatud tüüpi "Kiievi mööbel mill". Heads-up ettevõte Vladimir Бусько, mida juhtis комбинатом ammu enne viimase vahetuse vara. Nüüd siin töötab ligikaudu 470 inimest. C-1998 on stabiilne tootmise kasvu. АООТ "KMC" Ukraina viib tootmise m'mööbel elamud ja kontorid. Tootevalik sisaldab umbes 200 liiki tooted; igakuiselt ostjale pakutakse üks-kaks uut mudelit. OFFICE: Millised muutused on toimunud struktuuris on teie organisatsioon viimase paari aasta jooksul: uued üksused, uued postitused"? . B. : Olid meil vastuolu производственниками ja tarnijad, müüjad ja сбытовики. Nüüd on need teenused, kuigi jäävad struktuurilt iseseisvad, eesotsas juba üks ja sama isik. Nüüd ei juhtu seda, et näiteks teenuse müügi выдвигала väidavad nagu varem: mutt, riide ostetud ei ole need. Omandamine kangast tegeleb müügimeeskonna, kuigi seda teha, pealtnäha peaks müügiosakonna, kuid, teiselt poolt, keda nagu ei сбытовики виднее, milline riie allalastav ja milline mitte. See on sama pakkuda. See on производственники ja сбытовики osalevad varustamises ja nii nad nüüd mitte keegi teine ilm kõrvale hiilima vastutus. Lisaks sellele, et meil on toimunud struktuursed muutused raamatupidamise teenust. Enne seda tihti olnud lahkhelisid трудовиками ja плановиками, vahel плановиками ja бухгалтерами. Me p'ühendasime mitu ühikut ja nimetasid selle allüksus бухгалтерско-majandus-service. Selline p'ühtekuuluvustunne me oleme teinud esimesed tööstusele. Tähtkuju juhivad see teenus on peamiselt majandusteadlane ja vanem raamatupidaja, kes on omavahel kõik probleemid lahendavad, ning vahetult alluvate vahel mingeid vastuolusid ei teki. Me oleme juba ammu hakanud rakendada infosüsteemid, mis siis трансформировались loginud "БЭСТ-PRO". Selleks tuli meil ise korraldada ühine mehhanism töö raamatupidajad. See oli raske, kuid lõpuks kontrolli süsteemi, автоматизировали, jama oma talu likvideeriti ja alates 2001 aastast on see süsteem töötab korralikult. OFFICE: viidi läbi viimase kahe-kolme aastat ulatuslike asendamine seadmed otseseks mööbli valmistamine? Millist tehnikat kasutatakse selle - ukraina või välismaine? . B. : 1998, oleme loonud uue puidutöötlemisseadmed saksa firma "Альтендорф". Hiljuti hakanud kasutama jaapani õmblusmasinad Juki. Vedruga plokid teeme oma šveitsi riistvara firma "Шпюль". OFFICE ' i: on tootjad mööbli Rumeenia, Poola ja teised Ida-Euroopa riikides on tõsised konkurendid ukraina kroonist? . B. Kui rääkida, näiteks poola tootjad, siis on nad meie turul on esindatud kahe vahel. Esimene on juba ammu tuntud suurettevõtted, kes on varem teinud head mööbel ja jätkavad seda teha täna, kuid näitaja "hinna - kvaliteedi" nende toodete неконкурентоспособна võrreldes meie. Teine kategooria - ettevõte on peaaegu кустарные, kes teevad odavaid, kuid väga ebakvaliteetse mööbel. Nii et ohtlike konkurentide соотношению kvaliteedi ja hinnaga tooteid meil ei ole. Näiteks, kui võtta mööbel sama taseme materjalide ja tööde kvaliteedile, nagu meie, kuid välismaal valmistatud, imporditud mööbel vähemalt poolteist korda-kaks, ja siis kahe ja poole kallim. OFFICE: milliste andmete võetakse vastu otsus, et on vaja muuta stiili toodetava комбинатом mööblit? . B. : Oleme pidevalt osalenud messidel - Кельнской Saksamaal, Познанской Poolas, Moskva, Venemaa. Need messid täpselt kindlaks moe ja stiili mööblit. Tänu neile me jälgime trende moes, vahetame disain meie toodete ja uus stiil elab Ukrainas. Oma kogemusest võin anda nõu: tuleb tegeleda ennekõike suurte messide. Nüüd, areng nn näitus äri, peaaegu iga pooleteise-kahe kuu jooksul toimuvad näitused mööbli ainuüksi ukrainas. Seega, võttes otsus osaleda näitustel, tuleb rohkem tähelepanu pöörata uurida, millised kategooriad inimesi ja organisatsioone osaleb, on külastajate tulevase näituse. Põhimõtteliselt, näitus - see on väga võimas tõuge edendada tooteid, mis on peamine allikas teavet, mis on tehtud tootmise mööbel, mis on'on trend. Ja tegelikult on suur osa ärikontakte algab näitusel. Muide, mis puutub disaini, siis paljud tuntud lääne tootjad arvavad: ei ole vaja midagi leiutada, itaallased ja mõned teised seadusandjad mod selles valdkonnas ise kõik teevad, seega piisavalt sõita näitus, jälgida trende. OFFICE: Mööbel - kaup крупногабаритный ja Kiievis puudus odavaid salvestusruumi. Kuidas Sa otsustad seda probleemi lahendada? . B. : Meil on selline poliitika: tööd ei ole laos ja ostja. Kogemusi ja suhtlemist lääne, eriti saksa ärimehed-мебельщиками, võin öelda, et neil on kalduvus üldse ei tegelda складированием. Aasta n'viisteist-kakskümmend tagasi nad olid suured laod, see oli kogu teema on äri. Ja nüüd on peaaegu 90% mööbel ettevõtete Läänes töötavad ainult all päris tellimused. Ja me oleme ka sellele tuli: umbes 80% toodangust meil tehakse otse tellida. Valmistamise tähtaeg - tavaliselt poolteist kuni kaks nädalat. Muidugi, see on tülikas. Püüame arvestada kõigi soove kliente ja nad on väga erinevad. Näiteks näitame kliendile diivanid roheline, kollane, punane, lilla nahkpolster, ja inimene tahab mingi muu kangas, millega meil ei ole. Siin on selline psühholoogia, ja tuleb seda arvesse võtta. Lisaks võtame kasutusele uued hinnakujunduse strateegiad. Näiteks on teatud perioodidel teeme allahindlust 15% asemel meie tavaline 5%. OFFICE: Nüüd õitseb äri hotell, ehitatud uued hotellid, kuurordid. Ei kas kaalute perspektiivi oma kompleks pakkumise mööbli firmadele korraldajad turismi -, hotelli teenuseid? . B. Jah, meil on raske sellega tegeleme. Probleem on aga selles, et tavaliselt, kui hotell tellib esemed inter'interjööri, siis püüab saada kõik kokku: alates aknaraamide, baseboards ja lõpetades valgustitega ja kardinad. Nii et me отходим alates kitsas spetsialiseerumine - release m'mööbli - ja осваиваем uus kategooria tooted. Hakkas tegema riidekapid, öökapid, voodi, kirjalikud lauad. Paljud hotellid ja motellid me juba оборудовали. Üldiselt, turg on meile õpetanud tööd väga raske režiimis ja pidevalt ajakohastada valik, et parandada kvaliteeti. Sõna otseses mõttes iga pooleteise-kahe kuu jooksul, mis meil on,'on uus mudel või täiendatud vana. Ja kui näevad, et saavutada mõni firma, pöörates tähelepanu eelkõige see, toimub uuendamine. OFFICE: Kuidas asjad on koos raamidega on комбинате? . B. : Probleem on tööjõu voolavus on hädasti ei ole seda väärt. Mures kas see on piisav hulk noori. Tõsi, viimase aasta-pooleteise jooksul meie kollektiiv омолодился veidi, kuid sellest on vähe, ja me jätkame tööd kaasates noori töötajaid. Peamine raskus seisneb selles, et meie ja meie konkurendid töötame ebavõrdne "majanduslikke tingimusi". Ja kui "shadow" ulatus majanduse Ukraina kahaneb, kui kõik on sunnitud töötama täiesti õigustatud alusel, siis me oleme väga suurelt võita.
ALLIKAS: Office

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar