laupäev, 5. juuli 2014

Me oleme kunstnikud, ja juba siis ehitajad ja arhitektid 2006-11-17 12:48:40

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Me oleme kunstnikud, ja juba siis ehitajad ja arhitektid
2006-11-17 12:48:40

Suhteliselt hiljuti design'ilmus uus suund, mille eesmärgiks on süsteemi projekteerimine середовищного ümbrust, mees. Selle kohta, mis on средовой disain ja kuidas valmistada spetsialistide seda profiili lugejatele logi ütleb osakonna juhataja середовищного disain МГХПУ neile. Koos. G. Stroganova, phd искусствоведения, professor Sergei Владимирович Курасов. - Milline peaks olema suunatud jõupingutusi spetsialist, professionaalne töötavast valdkonnas середовищного disain? - Kõige selgemini ülesanne середовищного disaini kui erilist liiki projekti tegevused on sõnastatud ametlikult vastu võetud mõiste meie osakonna. See on nii-öelda meie "harta", tekst, mille ma tahan tuua sõna-sõnalt. Niisiis, "kolmapäeval umbes nagu'objekti projekteerimise esitleb disainer ainulaadne võimalus tunda ja osata mitmesuguseid omavahel'seotud kategooriad. Tasu iga üks ei saa ilma mõtestada erinevaid, ja see on eriti väärtuslik keskkooli koolitus disainer. Projekti analüüs ja süsteemne lähenemine, integreeritud planeerimise ja koostöö teiste spetsialistidega, arengu põhimõtete ja programmide koostamine, stsenaristid modelleerimine olukorda ja kunsti süntees - need ja muud töö kaasaegse disaini vajalikud projekteerimise keskkond. Pealegi ainus määral tema оптимальности jääb alati inimene, mis vastab ka otstarbel disainer tegevust. Disain keskkond täies mõttes tekib vaid siis, kui on осмыслении inimese ruumi reaalses tegevuses, milleks on keskkond peab olema emotsionaalne информативностью, "reageerivad" poole mees. Just sellises olukorras tegevus disainer nagu spetsialist, kes tegeleb keskkonna kujundamisel inimtegevus, on väga suur. Ei piisa "šašlõkk" olemasolevale või проектируемую ruumiandmete olukorda seadmete määramine kelle rahulolu funktsionaalsete ja esteetiliste vajaduste rahuldamiseks isik, peab olema kehtestatud ainele-ruumiline keskkond polüfooniline heli, mis on arengu võimalust ajas ja ruumis, harmooniline seoses isiku kõigis vormides tema elu ". On loomulik, et selline integreeritud lähenemine protsessi optimeerimine inimese elukeskkonna nõuab disainer omavad mitmeid põhilisi teadmisi ja oskusi. Õppekava Строгановки olid alati kohal ja neid on maalimine, joonistamine ja kompositsioon, mis on ehitatud haridus õpilaste mis tahes toolid. Kõik õpilased ühtemoodi õpivad disaini, kompositsiooni alused, joonistamine ja maalimine, ajalugu, kunsti kui akadeemilise distsipliini olemust kõigi nende aastate jooksul koolitust. Vähe sellest, iga osakond õppeaines "Projekteerimine" spetsialiseerumine algab стразу sama, mis 1. kursuse. - Kas Строгановке eripära mõistmist ise середовищного disain? - Jah, muidugi. Esiteks - see idee viisis, kuidas peamine asi ühenduslülist suhetes inimene - keskkond" ja "mees - kodu". On Строгановке kujulised algus valitseb. Me ronida sees, pilt, kõigepealt moodustab tema, ja alles siis loome keskkonna, kus inimene elab. Sest just tänu selles keskkonnas inimene satub ühel või teisel selliseid maailm, предметное ruumi. Eripära Строгановского середовищного disaini, minu arvates, on see, et meil on "üle peatüki tabeli" panna ei ole-kest, mitte välised kategooria ja sise - kes-kujuline ja inimlik, sest me kõigepealt kunstnikud, ja juba siis disainerid ja arhitektid. Muud kõrgkoolid algselt отталкиваются alates joonistus -, side-skeemid jne., all mis on juba siis loovad mingi pildi. Nagu näete, Строгановке olukord risti vastupidine, kuigi meil on olemas täpne teadus, näiteks начертательная geomeetria, - kõik see on vaja, kuid enamasti teema, eriala, õpilased tegelevad kõigepealt leida kanal alustada, mille aluseks on mõiste, nagu "stsenaarium". - Mida tähendab "script" kohaldatakse teemale? - Nagu eespool öeldud, mõiste meie osakond, antud juhul on tegemist сценарном modelleerimine olukorda. Iga temaatika eeldab teatud mängu algus on see, kui inimene elab mingis keskkonnas. Siis on pilt inimene leidis konkreetses keskkonnas, sõltub stsenaariumist, mis üliõpilane-kunstnik peab kujundada all teatud ülesanded. Stsenaarium on ja mise, mis eeldab selge ettekujutus, kuhu mees tuli, kuhu läks, et ta seal teeb, riided, milleks, jne. Sellest sõltub средовое ümbrus ja lisa kogu maailma. Näitena vaatleme projekti mägi moodul. Seal oli ka välja töötatud oma skript. Esmalt õpilased tulla stsenaariumi ja lavastuse... inimesele. Selle kohta, kui palju tal pagasi, mis on üks ta või see on grupp inimesi, kes on see grupp inimesi, nagu nad on tarnitud mägi - helikopter või oma edusamme, millised on need mäed ja mis tõugu nad võivad looma, jah ja üldse, mägedele või liivased барханы. - Selgub, et projekteerimise faasis, wops'язаному koos отработкой script, üliõpilane ajal kastetud kirjanduslikku tööd? - Muidugi, element писательского loovus on olemas. Ja selles on ka oma intriig. Kuid peamine on see, et kogu see töö õpilased teevad эскизах. See tähendab, et nad loovad визуализированный stsenaarium. Ja meie, õpetajad, suhtleme nendega selles visuaalses keeles. Üldiselt, me oleme pühendunud sellele, et meie suhtlemise õpilastega oli kõige визуализировано. Kui nad "tulevad teema", nad võivad midagi наговорить sõnadega, вербально. Aga siis kõiki nende ettepanekuid käsitletakse эскизах, Samm, клаузура. Just эскизной vormis nad meile jutustavad, näiteks selle kohta, mida inimene või grupp inimesi, kes on nii-siis on komplekt, mis koosneb selliste seljakotid, telgid sellist tüüpi jne., kavatsevad rakendada reisi või ronida mägedes. Seejärel tuleb ette, mil viisil nad kuuluvad teatud kohas, teatud tähtajaks, kui palju aega nad veedavad, sest nii või teisiti ajaviide ja kui palju puhata, kuna siis on консервироваться ehitis, kus nad istusid. See on mise sellisel kujul, nagu me seda mõistame. Ja selline lähenemine temaatikale середовищного disain kõlab igas ülesandes. - Niisiis, koolitus Строгановке põhineb mängu ja kujundlik lähenemisi lahendada küsimusi, wops'mis on seotud organisatsiooni keskkonnale? - Kindlasti. Kõige tähtsam meie jaoks on see triaad pilt, script, mise. Muud kursused on teatud ülesanded, näiteks muusika kõla, teatrietendus. Aga see on juba siis. Kuigi põhimõtteliselt on see sama. Ütleme, klassikaline muusika eeldab täiesti teatud märksõna inter'interjöör, kuhu on võimalik sisestada, nt riistvara ja disaini аиле "high-tech" või comp'arvutid. - Milliseid teemasid выносятся on дипломное projekteerimine? - Vaatamata sellele, et meie osakond on suhteliselt "noor" - talle veidi rohkem kui kaks aastat, diplom выносятся kõik sama teema, et pakuti alati suhteliselt disain. Loetleda need vastavalt meie programmi, sest mulle tundub, et sihtgrupp on teie logi see võib olla huvitav. P'objektide projekteerimise diplomi-probleeme meie osakond on: • elemendid ja riistvara keskkond; • elementide visuaalne organisatsiooni keskkond, средовые tarvikud (sise-ja välispoliitika, eraldi seisvad, mis külgnevad ja tabalukud, морфологически ühenduseta alates макроструктуры looduslike ja arhitektuuriliste objektide'objektid); • mobiilne kohta'objektid мікросредовой autonoomia ja nende elemendid (kirjed kaubandus, teenindus jms.); • предметное tarkvara; • ehitatakse ja kaitseriietust. Huvitav on see, et eelmisel aastal osakonna inter'jer üks diplomi seda формулировалась "Eelnõu inter'jer kaubandus-ja jalakäijate silla". Sel aastal sama teema, kuid juba средовой omadused kõlab mul on 5-m kursis. Asi on selles, et meil on nüüd reaalne klient, kes on pakkunud meile suurel hulgal joonistused ja visandid on sv'seoses vajadusega luua infrastruktuuri kaubandus-ja jalakäijate silla МКАД) asub piirkonnas Жулебино. Linnade (ja mitte üks) ehitatud, ja kui tema täitke sees, keegi ei tea. Sealhulgas ja arendajad silla. Seda ma räägin kinnitus sellest, et me arvame, et ainus, - alustada moodustamise keskkond seestpoolt, tuginedes sisemine pilt, mitte välise arhitektuuri vormi, nagu see praegu on, kahjuks, harjutanud. - Oma osakonna pisut enam kui kaks aastat. Kuidas on olukord обкаткой programmi osakond on? - Tavaliselt me teeme nii: anname uue meie enda ülesanne rühma õpilased, kes täidavad seda ülesannet. Siis õpetajad teevad oma muudatusi üliõpilaste tööd, siis me läbi vaatamine, istume maha, mõtleme jälle midagi корректируем, muudame, дополняем. See on наращиваем oma empiiriline kogemus. Seejuures tahan öelda, et oma nišš on meil juba hõivatud. Ja otsustades kommentaare, hõivatud kindlalt. Pealegi on märgitud pidevat vajadust ekspertide koos средовом disain, mida näitab suur konkurss seas tulijatele. Sest see, mida me õpetame meie osakond, mis on raskem, kuid palju huvitavam, kui lihtsalt projekteerimine inter'jer. Osakonna inter'jer antud traditsiooniline, klassikaline Строгановское haridus, kui õppe projektid on käivitatud mitmeid suuri tablette, plaane, развертками, värvusega. Ja средовом disain ei ole oluline многометровая värvi ja kujundlik algus, võime mõelda selged visuaalsed pildid ja visuaalseid märke, mis meelitab meid nii palju tulijatele, mitte ainult Venemaa ja SRÜ, vaid ka välismaalt. - Seega võib julgelt öelda, et kõik hariduse osakonna середовищного disain pärineb visuaalne märk nagu pilt või pilt, превращенного visuaalne märk? - Muidugi. Esiteks, on vaja leida pilt, mis продиктует otsuse projekti ülesanne üldiselt leiab kõik средовое täitmine ja lõpuks aitab korraldada inter'jer. Nii et me läheme ei ole kast, vaid pilt sellest, mis toimub selles kastis, mängu, teater näitab ja nii edasi. Minu arvates on see palju huvitavam, kui lihtsalt pasta üle seina uue fangled tapeediga ja настелить põrandal laminaat. On sv'язку seda ei saa ei mäleta ja kohta stiilis константах. Juba esimesel kursusel, õpilased õpivad erinevaid stiile, et hiljem, jälitavad juba ametialase tegevusega mõistma, kui tähtis on stiili! Võimalik, et tööd üldse on vaja alustada stiil? Kuid neid on praegu väga palju, ja iga stiili eeldab oma kõla, oma eriline средовое täitmine. Nii средовой disain - see on väga lai suund projekti tegevusi. Lõpetuseks tahaksin paluda, et panna oma lehtedel oma ajakirja skeemi struktuur õppekava ülesanded osakonna середовищного disain. Mulle tundub, et see võib aidata paljude tulevaste disainerite kindlaks oma elukutse ja, nagu me loodame, et valite meie spetsialiseerumine.
ALLIKAS: Tehnoloogia ehitus

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar