Ehitus ja rekonstrueerimine.
Inseneri-ja konsultatsiooni firma: mis see on? 2006-11-17 12:50:40
Struktuur, organisatsiooni juhtimise ja tegevuse inseneri konsultatsioonifirmad Inseneri-ja konsultatsiooni firma laias laastus jagunevad kolme rühma. Esimese rühma moodustavad eraldi spetsialistid, kes töötavad või eesmärgiga omandada vajalikud kogemused, või puhtalt ärilistel kaalutlustel. Teine rühm - väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, millel on kitsas spetsialiseerumine ühes või mitmes inseneri erialadel. Kolmas rühm - suured ettevõtted, kes teevad tööd peaaegu kõigis eluvaldkondades ehitustegevuse Konsultatsiooni firma, kellel on oma koosseisus mitmeid sadu inimesi, peetakse suur. Enamik suuri ettevõtteid peegeldavad trendi "rahvusvahelistumine" nõustamisteenuseid. Inseneri-ja konsultatsiooni firma on juriidilised isikud, on oma iseseisev staatus, st. ei ole seotud otseselt valdkonnas tööstus ja kaubandus. Tavaliselt insener-konsultant - see on haritud kvalifitseeritud spetsialist. Nii umbes 22% kogu masters of engineering, lõpetanud Harvardi ülikooli (USA), muutub insenerid-nõustajad. Suuremad ettevõtted. Organisatsiooniline struktuur. Suur ИКФ on olemas 3 astme hierarhiline struktuur. Alumisel tasandil on neile spetsialistid, kunstnikud, täidab teabe kogumine, andmete analüüs, aruannete koostamisel. Pärast 2-5 aastat tööd kõige проявивших ennast spetsialistid kannavad II taseme hierarhia, mis vastutab nn "projektijuhtimine". Lisaks eksperdid II taseme hierarhia vastutavad kooskõlastamist teostajad. III tasandil on spetsialistid, kes vastutavad küsimused tagada ees töötab firma tervikuna ja koordineerimine juhtimise konsultatsioonifirma. Sisemine organisatsiooniline struktuur ИКФ on üles ehitatud funktsionaalse tunnuse alusel ja sisaldab teatud arv funktsionaalsed ja tagavad rajoonides lipp. Tavaliselt täita enam-vähem suure projekti kaasatakse funktsionaalne konsultandid mitu osakonda korraga. See põhjustab teket maatriksi struktuuri pro-ектно orienteeritud gruppe. Paljudel juhtudel tõttu teatud etappidel projekti piisav arv spetsialiste teatud profiili juhend ИФ sunnitud восполнять puuduvat arvu oma spetsialistide poolt. Iseloomulik struktuur suur nõustamine firma, mis on spetsialiseerunud teenuste osutamise juhtimise parandamiseks, on esile 5 tüüpi üksused, sealhulgas piirkondlikud, funktsionaalne ja tööstuse. Funktsionaalsed struktuuriüksused korraldatakse peamiste funktsioonide juhtimise, nagu üldine haldamine, finantseerimine, turundus -, tootmis-ja filmimaterjali, samuti küsimusi strateegia, organisatsiooni arendamise, info-ja kontrolli süsteemid, e-teabe töötlemine. Tööstuse osakonnad on loodud selleks, et organisatsiooni jätkuva kontakti organisatsioonidega, valitsusväliste organite ja spetsialiseeritud ettevõtete, näiteks ehituse või keemiatööstuses. Erilist valdkonna juhtimine on valdkond rahvusvaheliste lepingute sv'seoses täitmisega välismaiste lepingute või kaasates välisriigi töödele nõustamist. Suured nõustamist ettevõtted ja ettevõtted loovad selleks otstarbeks oma esinduse või filiaale teistes riikides, kus on suurenenud nõudlus nõustamisteenused. Nimetatud üksused kasutavad teenuseid kohalike konsultantide arvestades konkreetseid nõudeid ja rahvuslikku omapära. Juhtkonna nõustamine firma või ettevõtte teostab juhatus, kes vastutab vastuvõtmise strateegiliste otsuste tegemisel suhteliselt edasise arengu nõustamine ja ise firma. Mõned nõustamise ettevõtetes juhatus on oodatud kolmanda osapoole eksperdid, ei wops'otseselt seotud äriliste huvide selle firmaga. See aitab parandada p'objektiivsuse vastu võetud nõukogu otsuseid. Leading rolli juhtimise firma kuulub fondivalitsejale direktorile (juhatajale, ulatab fondivalitsejale), mis tugineb oma otsustes arvamust, juhatuse, mille koosseisu kuuluvad juhtivad eksperdid firma. Alati ei ole kogenud konsultandid saavad head juhid, nii et sageli on ettevõtted kutsuvad juhtivatele ametikohtadele ei wops'otseselt seotud küsimustes tehnilise kontrolli kolmanda osapoole spetsialistid, et neil on kogemusi üldise juhtimise turundus on allutatud juhtkonnad, kui väga oluline on Tuum selle funktsiooni ülesanne "ettevõtte arendamiseks ", mis jaguneb 3 iseseisvad ülesanded -" areng tellija "sätestab tugevdada suhelda püsiv klientide insener-nõustamine firma ja otsida uusi kliente olemasoleva ettevõtte jaoks on ehitusturul. See ülesanne eeldab kogumise ja korrastamise teavet ettevõtetes-заказчиках; - "arengu projekti" nõuab pidevat kogumist varem firma poolt teostatud töödes, st. luua andmebaas, mis võimaldaks juhtkonnale firma teha kiireid otsuseid, valides selle või teise kohta'objekti kandmiseks "tellimuste portfelli" firma; - "areng ehituse turul" on vaja leida optimaalne kombinatsioon vahel teenuse kvaliteedi ja koostise firmade klientidele antud nõustamine firma. Rolli majandus-service. Peamised ülesanded ja eesmärgid tegevuse insener-ökonomisti ИКФ on järgmised: tarkvara tagastamise, vähendamise professionaalne riski, on uuring arengu suundumusi turul inseneri-ja nõustamisteenuseid. Insener-ökonomist vastutab üldist tootlust projekte. Tema kohustusi'tööülesannete hulka kuulub koostöö insener-spetsialisti kui esialgsed läbirääkimised tellijaga on suhteliselt ulatuse, finants-ja materiaalsete ressursside projekti, süsteemi tarkvara kontrolli tähtaegade, kulude ja varustamise, samuti läbivaatamist tööde, personalitöö projekti Insener majandusteadlane peab arvestama oma töös kõiki erinevaid lepinguliste suhete ehitus, eriti kalduvus üleminek traditsioonilise подрядной süsteemi tehnika "projekteerimine ehitus" ja ehitus "võtmed kätte", kus toimub üksteise projekteerimise ja ehitustööde organisatsioonilises mõttes insener-экономисту on ИФ on antud silla rolli vahel haldus-firma juhtkond ja insener-tehniline personal, kes vastutab konkreetsete projektide Teabe säilitamine Suur väärtus konsultatsiooni firma annavad organisatsiooni peaspetsialisti ja raamatukogu teabeteenistuse pakub koguda ja kõrvutada teavet varem teostatud konsultatsioon, moodustades normatiivse baasi edasiste lepingute infobaasi hõlmab mitte ainult andmed ja tulemused konkreetse konsultatsiooni, tehtud firma, kuid andmed, meetodid ja menetlused, arvutamise, mis on aidanud arendada tõhusalt lahendada või uuendusi arengu Planeerimine hindamise spetsialistid edu ИКФ paljuski sõltub ja предопределяется kvaliteedi arendamine arengukavad (business plan), mis soodustab pakuvad teenust vaid salongi lahtioleku формулированию viise ja võimalusi, kuidas saavutada eesmärke ja ülesandeid firma arengukava firma hõlmab kolme komponenti osa eesmärkide ja ülesannete firma, turundusplaan, põhimõtted maksupoliitika väljatöötamisel arengukava toimub eneseleidmine внутрифирменной organisatsioonilise struktuuri suunas suurim vastavust püstitatud eesmärkide Väljatöötamine arengukava algab loomise peamisi eesmärke ja ülesandeid firma Kuna tegemist on taas uue firma, on vaja saada vastused küsimustele laadi tegevuste ja potentsiaalsete klientide firma, motiivides selle loomisest, nõuded personalile, väljavaated tööle kaadrit, jne. Turunduse plaan sisaldab mitme partitsiooni! Esimene neist - "strateegilise kava ", kus algselt seatud eesmärgi suhtes detailsust ja täiustamise! Analüüsida strateegia on oluline teadmine turu müük, keskkond ja eripära konkurentsi, potentsiaalseid võimalusi konkurendid! Turu tundmine eeldab teadmisi tulevastele tarbijatele tooteid ja такте konkurendid, istmed nende paigutuse, teenuste liigid, uudsuse aste väidetava teenused võrreldes traditsioonilise süsteemi arengusuunad teenuseid, võimalusi inventar konkreetsete teenuste vajadustele! Tasu äri keskkonnas algab analüüsida hetkeseisu ja suundumusi arengut majanduses, siis toimub üleminek õppe regionaalse aspekti ja lõpuks, turuanalüüsi, kus tuleks tegutseda otse loodava firma! Muutus tegevusala on ümbritsetud oluliselt mõjutavad iseloomu kliendi nõuetele! Analüüsides suundumusi kasutatakse ka info muude tööstuste ja ministeeriumide andmed ülikoolid ja kolledžid, mis viib vastava teadus -! Pärast arengukava väljatöötamise ja strateegia valikut on vaja teavitada tulevastele klientidele luua uue firma, tehes rõhku originaalsus pakutud firma teenuseid erinevalt teiste firmade teenuseid konkurentide ise sõnumi tekst peab olema innovatiivsed! Koostoime ANDMED ja kliendi suhtlemise Protsessi, konsultandid ja ettevõtete esindajate firma-kliendi sisaldab kuut etappi - esialgne leping - sõnastus aluste suhtlemist; - identifitseerimine uuring probleeme ja diagnostiline analüüs - luua eesmärke ja ürituste planeerimine, - realiseerimise tegevus-ja raamatupidamise mõju vahendusel tagasiside'язку, - tulemuste hindamine suhtlemist! Üks organisatsioonilisi vorme nõustamine, osalemine ühisettevõttes õigusi partnerluse ИКФ, mis on ehitatud selle põhjal on mitmeid eeliseid seisukohast parima kasutamise kogemusi ja oskusi iga spetsialist, osutamise võimalusi keerulisem nõustamisteenused, organisatsioonide rohkem rütmiline töö, parema kasutamise seadmete, töötajate personali-ja haldusnormide ruumide! Mitmeid puudusi antud organisatsiooni süsteemi tuleb nimetatud ühist vastutust iga konsultant, sest teiste vigadest, Et välistada selle puuduse paigaldatud süsteem on nn "piiratud partnerluse", mis eeldab ühe või mitme peamised partnerid täie vastutusega ja teisi ka piiratud! Väike firma! Joonisel on toodud jaotamise kava spetsialistide väike nõustamine firma või piirkondlikus üksuses suurettevõttes oli personali 29 inimest! Ettevõte või üksus juhib direktor, kellele otseselt allutatud 6 vanem konsultandid, millest kaks ведающих küsimusi juhtimise ja turunduse ja neli täidavad funktsiooni üksuste juhid! Riigi firma 20 konsultandid, millest igaüks on spetsialiseerunud küsimused parandada teatud juhtimise funktsioone ja komplekse haldamise ülesannete! Selleks, et nõuandjaid on olnud võimalus edendamine (tavahind konsultandid - vanemad), on vaja pidevalt süüa vähemalt kaks uut spetsialistid, kes tulevikus muudab konsultantide juhul, kui need on parandada teenust! Paljud konsultatsiooni firma ehitamisel organisatsiooniline struktuur kasutavad maatriksi kuju, milles võimalikult suures ulatuses saa kombineerida siht suund nõu funktsionaalne pädevus on eraldi konsultandid sees firma! Rakendamine põhifunktsioone juhtimise sees nõustamine firma on teinud erinevalt, sõltuvalt sellest, millist funktsiooni! Nii, et realiseerida marketing funktsiooni, mis mängib olulist rolli arengu nõustamine, on kehtestatud ametikoha ja kontrolli, turunduse juhtimine, mis sõltuvalt ulatust firma või täidab ainult seda funktsiooni, või teeb seda koos teiste обов'kohustused! Внутрифирменные nõustamisteenused! Palju suuri (ei engineering consultancy) firma USA on kasutanud luua внутрифирменных inseneri-ja nõustamisteenused! Praegu USA-s kogus tellivad projekteerimise ja ehitusfirmades, millel on oma ühendriigid 1-2 insenere, on 61%, 6 kuni 10 inimest -17%, üle 30 inimese - 0, 5%! Valik kaadrite osakonna внутрифирменных nõustamine toimub järgmise skeemi kohaselt! Kõigepealt формулируется loetelu ülesannetest, siis määratakse hulga teadmisi vaja edukalt lahendada neid probleeme, pärast seda koostatakse personali arvestades taseme kvalifikatsiooni ja kogemusi! Kui kaadrite valikul probleem tekib vahel valida spetsialist üld-ja kitsas spetsialist! Igal konkreetsel juhul sõltub see eripära areneva firma ülesannete! Süsteemi loomine внутрифирменных nõustamisteenused juhtimise valdkonnas pakub suhteline kulude vähenemine võrreldes alternatiiv meelitada kellegi inseneri-nõustamine firma, ja lisaks soodustab kiiremat rakendada asjakohaseid soovitusi! ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar