kolmapäev, 8. jaanuar 2014

Katusetööd 2006-11-02 11:03:35

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Katus
2006-11-02 11:03:35

Käesoleval aastal on paljud kaupmehed кровельными materjalidega ennustavad пролонгацию trend mõningast kasvu aeglustumine müük: mägede taga ei ole presidendi valimiste-eelne võistlus, jah ja reservid ulatuslik turu kasvu piirdu. Koos sellega on iseloomulik turul on üha enam selge see структуризация: iga kaubamärk võtab oma niši sõltuvalt kvaliteedi ja hinnaga, ning tarbijad saavad võimaluse valida vajaliku materjali vastavalt oma soovide ja rahaliste võimalustega. Turu areng aeglustub poliitilise mängu Pärast seda, kui eelmisel aastal läbi опока kapitali loovad kampaania ja выжидания investorite kohe pärast valimisi hooaeg aktiivne müük katusematerjalid algas hilinemisega paar kuud, oodatavad väljavaated enamik turul tegutsevate ettevõtjate hinnatakse väga hoolikalt. Põhimõtteliselt kõiki hinnanguid saab kokku kaks asendit: turu areng toimub vastavalt eelmisel aastal kirjutasid või mõningase aeglustumise tempo. Nii, müügidirektor, "Avista" Sergei Суханов usub, et "turg on katusematerjalid üldiselt tõuseb 20-25%, nagu eelmisel aastal". Toetajad aeglustumine müük аргументируют oma seisukohta asjaoluga, et pärast võimule valitsuse Janukovitši Läänes on märgatavalt vähenenud optimism majanduse väljavaadete Ukraina. Lisaks esindajad mõned juhtivad ettevõtted kardavad, et algus valimiste rassi presidendikandidaatide negatiivset mõju äritegevust. See on, nagu märgib brand manager "ТПК-Profiil" Taras Tkachenko, võib korduda прошлогодняя olukord, kui "poliitiline ebakindlus enne парламентскими valimisi hoidnud investeeringud ehitus". Olukorda, kus "pana oleks'ются ja meestele чубы трещат", nüüd sain Славутский рубероидный taim. Töö-see on taim väga tihedalt huvitatud УБОП. Selle tulemusena СлРЗ viimase aasta jooksul ei ole välja ja 75% neist hulga tooteid, mis ожидались kevadel. Esimees nõukogu JSC "Славутский рубероидный tehas", people ' s asetäitja Ukraina Vladimir Шандра kindel, et "pealesõidud" ettevõte on poliitiliselt motiveeritud. Структуризация - tee цивилизованному turul Lisaks käimasoleva juba mitu aastat nõudluse kasv katusekattematerjalid kulul materjalid teise põlvkonna (еврорубероид, металлочерепица, euro-kiltkivi, битумная ja tsementi liivane vöötohatis), eelmisel aastal turule selgelt наметилось veel mitmeid olulisi suundumusi. Esiteks, ehitajad juba hästi aru, millise kvaliteediga materjal on selle või teise tootja ja kindlaks optimaalne lahendus erinevat p'objektid. Kliendid on ka otsustanud materjalide ja kaubamärgid, mis kõige rohkem vastavad nende vajadustele ja rahalistele võimalustele. Siis on täheldatud edasist turu segmentimine soo hinna, mis, nagu tavaliselt, ja toodete kvaliteeti. Üksikud materjalid on kõik teravamaid jagunevad ülalt, alt ja mõnikord ja keskmine hind segmendid. Näiteks, tee металлочерепица või битумная plaatimine praktiliselt ei ole konkureerivad odav, nagu see oli kaks aastat tagasi - iga turu korraldaja on kujundanud oma ringi ostjaid. Teiseks, et meelitada erinevate klientide ja alati on võimalik pakkuda neile õige materjal, rohkem ettevõtted kaubandus aktiivselt laienev valik. Kui veel kaks aastat tagasi peaaegu kõik edasimüüjad специализировались mingis ühes artiklis üks tootja, siis nüüd on palju neid, kes pakub kliendile kõik ühest allikast-materjal скатной ja lameda katus, vihmaveesüsteemid ja подкровельные soojuse-, auru-ja veekindlad materjalid. Kolmandaks, mitmed ettevõtted on läinud selles suunas, et luua spetsialiseeritud poodides kauplustes katusematerjalid, andes neile võimaluse valida mitte ainult erinevate materjalidega, vaid ka tootjate vahel ühe ja sama materjali. "Erinevatel tootjatel on umbes sama hinna ja kvaliteediga materjali on palju erinevaid nüansse, mis on olulised ostja. Nii et me peame andma talle võimaluse valida, " - ütleb tegevjuht PE" Креастайл "Dmitri Булавин. Käesoleva aasta kevadel firma "Avista" plaanib avada kaupluse, mis, siiski, teenib pigem tutvumiseks kinnisvaraarendajad on uute materjalidega, kui müügi suurendamiseks. Neljandaks, eelmisel aastal paljud trading ettevõtted on hakanud oma peamised jõupingutused individuaalset tööd suurte ostjatega. Nagu märgib Sergei Суханов, juhtivad pakkujad katusematerjalid ei ole enam ühiseid tabeleid allahindlusi ja mahud hanke. Üha enam allahindlusi ehitajatele ja piirkondlikud edasimüüjad on esitatud individuaalselt. Muudatusi on tehtud ja edendamise strateegia: üha sagedamini antakse eelistus otse-мейлу, töö läbi müügiesindajate, teavitades läbi seminare. Samal ajal reklaam suured ettevõtted MEEDIA ja näitustel rohkem on mood laadi. Suurenenud image reklaam suurte edasimüüjate eksperdid märgivad veel üks trend eelmisel aastal. "Seejuures on suuremad ettevõtted, näiteks " Avista "või" Евроизол ", on hakanud edendama ei ole nii tootjate, kui palju omatooted", -ütleb direktor ukraina esinduse Onduline Viktor Mihhailov. Nõudlus liigub piirkonnad Eelmisel hooajal meelde'elamus ja tugevdatud edendada piirkondades suurim firmade, nagu näiteks "Avista", "Захидспецпрофиль", "Технониколь", "ТПК". Esiteks, linnades "big six" juba praktiliselt ei osta katus on papist alusel või kiltkivi. Nii et непаханое välja, kuidas kujutatakse siseturg on kaasaegse katusematerjalid, lähemal vaatlusel peaaegu täielikult osutatakse väljaspool Kiievis. Just provintsis kaasaegse кровельными materjalidega on ikka halb tunne. Piirkondades lõpus 90-ndate tase ja struktuur nõudlus kaasaegsed materjalid karm katuse renoveerimine täpselt vastavad tasemele majandusliku arengu piirkonnaks: esmalt Kiiev, siis Lõuna ja Ida koos Львовом, edasi - ala ümber Kiievis ja viimasel kohal Üritus. Еврорубероид väljaspool Kiievi üldse võtsid ainult "козырные"'objektid, näiteks TUUMAJAAMA või ettevõtte välisinvesteeringuid. Aastate jooksul on nõudlus jaotus on pidanud vaid kalleid materjale (eelkõige, plaatimine). Nüüd turuosalised ütlevad nõudluse kasv poolt индивидуалов keskmise hinna ja kvaliteedi materjalid kesk-ja lääne valdkondades ja väga nõrk nõudlus on Ida. Частники seal ostavad või kallid või odavad materjalid (sageli - kiltkivi ja katus on papist alusel). Isegi ettevõtte kliendid, on üsna sageli eelistades materjalide teise põlvkonna laekuvad põhimõttel "mida odavam, seda parem." Kinnitus sellele müüjad katusematerjalid riikide et Idast imporditud еврорубероида võtavad ainult eesti, aga see on väga tugev kodumaiste ettevõtete, kes töötavad madalama hinnaga segmendis oma turu. Materjalid kolmanda põlvkonna juba teel Nõudlus еврорубероид, ilmselt suures ulatuses eelmisel hooajal kandis tõttu kapitali väljavool kui loovad kampaania. Direktori Славутского рубероидного tehase Anatoli Потапова, aktiivsed hanked, mille tingimustes sooja ja kuiva kevadet oodanud juba märtsis algasid alles juunis. Kuid remont katuse kauaks edasi lükata ei saa, ja sügisel tarbijad наверстали jõuda. Selle tulemusena nõudlus jooksva laetavat-bituumen materjalid spetsialistide hinnangul kasvas eelmisel aastal 30% tasemele 16-18 miljonit kv. m. Eelmisel aastal turg ei ole ainult kasvab, kuid aktiivselt структурировался. Selgemaks on muutunud jagunemine hinna põhiosast: ülemine (peamised esindajad - itaalia materjalid Index ja Polyglass; hind kv. M СБС-katuseplaadid, полиэстеровой põhinev materjal, pealmine kiht mineraal graanuleid, kaal 4-4, 5 kg / kv. M - $ 3, 2-3, 3); keskmine - materjalid vene industrial group "Технониколь" ja Славутского рубероидного tehase (hind vastavalt $ 2, 1 -2, 4 sq m.); alumine - materjalid "Акваизол" ja mitmed väiksemad kodumaised tootjad. Õigluse huvides pange tähele, et mitte kõik turuosalised lepivad kokku, et eespool meiega hind градацией. Nii, Oleg Karjane, direktor "Valik", mis on firma esindaja ХЗКМ "Акваизол", leiab, et продвигаемый neid materjal on sama hind rühmale, mida ja materjalid "СлРЗ" ja "Технониколь". Kvaliteet on neid materjale on ka umbes sama. Mis puutub madalama hinna grupp, siis see on materjalid "Люберит" ja "Петрофлекс" (mõlemad Venemaa), seega kvaliteet on neil natuke hullem. Pakutakse turul ja eliit materjalid - inglise Ruberoid (hinnaga $ 4, 5-7, 75 kv. M) ja soome Katepal (hinnaga $ 4, 5-6 per sq. G) kaal umbes 5 kg / kv. m. Kuid nagu tunnistas Andrei Примаченко direktor firma "Diana", mis tutvustab tooteid Katepal Ukrainas on huvi materjalide kohta on väga nõrk - siin ei ole seni vastavaid pikaajalisi investeerimisprojekte. Hind materjalide tuli peaaegu täielikult kooskõlas kvaliteediga. Selles olukorras müüjad еврорубероида eesmärk on leida midagi uut, et oleks võimalik võidelda, et otsesed konkurendid (aeg, hind ja kvaliteet umbes sama), järgmisel hooajal kindlasti suunab oma jõupingutused teenuse tarneajad, mõõdud varude, kvaliteedi, tehniliste konsultatsioonide käigus. On ka selgelt выделилась kolm turuliidrit - Славутский рубероидный taim, mis müüs eelmisel aastal hinnanguliselt sõltumatute ekspertide umbes 4 miljonit kv. m еврорубероида, venemaa rühm "Технониколь" ja kharkiv ettevõtte "Акваизол", mis on rakendanud ligikaudu 3, 5 miljonit kv. m rull rull materjalid. Славутском tehase õnnestus saavutada edu tänu väga kaasaegne ja high-end kõigi tegutsevate Ukraina tootmisliinid. Vastavalt firma esindajate "Avista", СлРЗ - ainus kodumaine tootja, kelle toodete kvaliteeti nende удовлетворило. Oluliselt aitavad славутчанам ja võimalusi saada eelarve tellimusi, samuti sv'язки suurima ehitus-organisatsioonidega. Vene firma "Технониколь" õnnestus sisse logida rühmajuhid tänu optimaalsele, nagu СлРЗ, соотношению hind / kvaliteet, samuti paindlik turustamise poliitika. "Акваизол" võitis turul, järgides strateegia madalad hinnad. Eelmisel aastal firma tehtud veel üks oluline samm selles suunas - välja töötatud uus наплавляемый materjal põhineb klaaskiud "Руберит", on mõeldud seadme või remondi vana katuse renoveerimine (kaal - 4 kg / kv. M, hind - $ 1, 25 kv. M ). Lähitulevikus koosseisu turuliidrid tõenäoliselt ei muutu, nii nagu enamik teisi ukraina tootjad, sealhulgas mitu'ilmus eelmisel aastal uusi ettevõtteid, ориентирующихся turule oma piirkonda, millel ei ole plaanid, rohkem ülemaailmset laienemist. Lisaks nimetatud meie kolmekesi juhid võitlevad turul еврорубероида võib aktiivselt osaleda ja harkovi firma "Ida мембране", mis kavatseb hakata seda küsimust juba lähiajal. "Ida мембране" ette panna uus tootmine väljakud endise tehase ЖБК nr 9 Harkovi. Nagu ütles direktor "Ida мембране" Kristjan Жван, see on juba n'viies Ukraina selline ettevõte, kuid ikkagi turg ei ole veel täidetud kodumaise toodanguga. Tootmist planeeritakse investeerida 4, 6 miljonit dollarit. On sv'seoses sellega on ettevõte eeldab laenu võtta üks ukraina pangad. Käendaja ta on nõustunud tulla'єднання "Спецстроймонтаж". Eeldatakse, et 80% laenu on kasutatud käibevahendeid, ning 15% - osta automatiseeritud seadmed koos tarkvara ja süsteemi õhu puhastamine. Juba on sõlmitud leping selle pakkumise üks itaalia ettevõtted. Tootmise еврорубероида firma kavatseb importida посыпки Tšehhi vabariik, modifikaator - Venemaalt ja Kasahstanist, армирующую alus - Türgi, täiteaine (bituumeni) eeldatakse kasutada ukraina. Nüüd on "Ida мембране" läbirääkimisi концерном "Stüreen" võimaluse kohta, tootmis-ja tarneahela tema kummist ja Харьковским канатным tootja võimalus tegemise aluseks eelkõige, стеклохолста. Juba praegu on firmal on leping еврорубероида 9 miljonit uah., Mis annab квартальную tootmisvõimsuse rakendusaste. "Ida мембране" pakub müügiks еврорубероида hinnaga tavalist katusekattematerjali, siis on 1, 8 korda odavam kui praegu maksab еврорубероид Ukrainasse. Käesoleval aastal on peaaegu kõik müüjad еврорубероида ennustavad kasvu aeglustumine turu 30 kuni 15%. Samal ajal on turul oodata olulisi kvalitatiivseid muutusi. Ukraina tulevad jooksva materjalid kolmanda põlvkonna, mis on toodetud Euroopas 70-ndatel, kuid meie rahva suurel veel ei завозились. Nagu ütles firma müügidirektor "Avista" Sergei Суханов, need on üsna erinevad rull rull materjalid (esimene битумный katus on papist alusel) ja teise (laetavat-битумный наплавляемый "еврорубероид") põlvkonda. Esiteks, nad on suurepärane паропропускных võime. Teiseks, nad on kerged ja sobivad üks kiht, nii et ruutmeetri selline katus neli lihtsam ruutmeetri двухслойной laetavat-битумного наплавляемого katta. See teeb materjalid kolmanda põlvkonna optimaalne быстровозводимых kerge hooned, mis nüüd on võitmas populaarsust tööstus ehitus. Kolmandaks, need materjalid on võimalik paigaldada külma, mis võimaldab кровельщикам vältida traditsioonilise talvise "surnud" hooajal. Lisaks, millega sellist materjali ei ole vaja kasutada lahtist tuld'i (seda asendab kuum õhk), mis on väga oluline, et TUUMAJAAMA, нефтехранилищ ja teiste пожароопасных kohta'objektid. Muidugi, täielikult asendada laetavat-bituumen katusekatte see materjal kaua, et ei suutnud isegi Euroopas: see ei sobi remont, katuse renoveerimine, tehtud materjalidega esimese või teise põlvkonna. Kuid välimus Ukraina välisinvestoritele, mis on täis raha ja harjunud juba materjalidega kolmanda põlvkonna esindajad ettevõtte "Avista" peavad naeratust oluliseks hüveks kui signaali neid kõrvaldada ukraina turule, kusjuures juba sel aastal. "Me oleme valmis brändi juhid materjalide kolmanda põlvkonna, kes saavad juba alustada jõuliselt läbi temaatilised seminarid, sealhulgas ka piirkondades", - ütles Sergei Суханов. Selle kohta ütleb ja Vladimir Kozlov - esindaja inglise firma Ruberoid Ukrainas: "Täna eksklusiivne esindaja kaubamärgi Ruberoid ukraina turul on firma" Master Katus ", kus töötajad on juba ammu sellel teemal tööd meie materjalid ja tehnoloogiad". Sarnased materjalid läheb turule tuua mitte ainult "Avista". Nii, firma "Технониколь" kavatseb alustada tarneid Ukraina ainulaadne turg SRÜ rull rull materjalid "respiring" katuse renoveerimine, mida saab paigaldada märg baasi ja külm on, ja isegi "рассекретил" nende nimed - "Унифлекс-Вент" ja "Техноэласт - Вент ". Mis puudutab viimast, siis on teada isegi tema hind - $ 4, 2 kv. m. Pikemas perspektiivis vabastamise materjalide kolmanda põlvkonna saab alustada ja Ukrainas, vastavalt spetsialistid, tehnilisi võimalusi selleks on Славутский рубероидный taim. "Технониколь" sel aastal läheb jõuda itaallased veel ja segmendis VIP-materjale. Venelased on plaanis tuua turule, sealhulgas ukraina, APP-modifitseeritud materjal "Вестоспласт" hüdroisolatsiooni maantee katsekeha, mille saab panna kuuma asfaldi. Seega, nad püüavad vaidlustada представляемому "Альбионом" ja "Kapten Кровлей" materjali Gemini Ponti alates General Membrane, samuti представляемому "Avista" materjali Proteaduro Triarmato alates Index. Металлочерепица: kodumaiste tootjate теснят importijad täna turul металлочерепицы töötab umbes 10 tootjad ("Albatross", "Бионика", "Taassünd Polesie", "Гипрон", "Захидспецпрофиль", "Master-Profiil", industrial group "Arsenal", " Раннила-Kiiev ", " ТПК-Profiil ", " Финпрофиль ") ja mõned importijad, millest märgatav koht turul võtab vaid" Центросталь-Домсталь "(tooted on poola firma GCB Centrostal Bydgoszcz). Lisaks Poola, Ukraina imporditud металлочерепица Venemaalt ("Metallist Profiil"), Rootsis (Kami, S-Roof) ja isegi Uus-Meremaa, kuid üldiselt on impordi osatähtsus turul ei ületa 5%. Eelmisel aastal esimest korda viimase paari aasta jooksul ei ole'ilmunud ühtegi uut tootja металлочерепицы. Samal ajal firma, mis olid turul enne, suurendavad töövõimet või plaanivad seda teha. Firma "Arsenal-Center" selleks juba lähikuudel, võtab tootmine kiievist kuni Василькова, kus juba ostetud ja достроен tsehhi pindala on 2500 kv. m. "Seal töötab üks rida tootmise металлочерепицы võimsus 8-9 m / min. ja 4 tootmisliini профнастила, - ütleb asutaja 000 Arsenal-Center" Victor Fedorov. - Металлочерепицу hakkab tootma liin soome firma Syntech Oy - uus tüdruk, суперсовременная, selline liin Ukrainas on ainult tehase "Раннила" Dnepropetrovsk ". Edasisi plaane industrial group "Arsenal" - avab tehase Harkovi. Ehitada uus tehas металлочерепицы, фасадного profiili, S-, Z-, Oomega-profiilid äärelinnas Kiievi läheb ja firma "ТПК". Brand manager "ТПК-Profiil" Taras Tkachenko ei välista, et juba aasta lõpus ning käesoleva aasta firma võib osta täiendavat tootmisliini металлочерепицы. Ja üsna tõenäoliselt (kuigi firmad seda ei täpsustada), mis paigaldab selle juba alla kiievi lähistel. Aastal 2003 või 2004 aastal avatud tootmine металлочерепицы Ukraina kavatseb ja viimane suur selle importija - firma "Центросталь-Домсталь". Sulanduda arv kiievi tootjad on otsustanud mitte vähem tuntud lääne regioonis Ukraina firma "Западспецпрофиль". Tootmise alal juba valmis töö ja varsti valmistuvad paigaldamise tootmisliini металлочерепицы, kaks tootmisliini металлопрофиля ja суперсовременная real tootmise korpuse tüüp "sandwich". Tootmine on plaanis käivitada täisvõimsusel keskpaigaks 2003. Sel suvel teeninud ja teine riik pärast affiliate "Финпрофиль" АЗСТ "Värv" Антраците on Луганщине tehase tooraine металлочерепицы-ettevõte "Moodul" Kam'янці-Подільському. Tehases оцинковку tootmise, "Severstal" (Tšerepovets) värvi ja põhjustavad kaitsevahendid полимерное kate, rakendades materjalid euroopa tootjad. Nende toimingute tegemine Ukrainasse, mitte välismaal, võimaldab odavam tooraine металлочерепицы 15-20%, usuvad firma spetsialistid "Европрофиль", mis tutvustab tooteid tehase Kiievis. Tootmisvõimsust laiendada sunnib olukord turul. Eelmisel aastal tarbimine металлочерепицы Ukrainas on kasvanud alates 20-25% (vastavalt "Раннила-Kiiev") allahindlus 40-70% (andmed "ТПК" ja "Центросталь-Домсталь"). 2003. aastal kasvutempo müük oodatud tasemel 20-25%. Hulgas kogu mass kliente tootjad металлочерепицы plaanis, nagu ka eelmisel aastal, keskendub ehitajatele. Tootjad aktiivselt moodustasid turg, sh perspektiivi, kasutades imago aktsiatest. Näiteks "ТПК" on juba mitu aastat korraldanud pidev konkurents seas arhitektid ja maksab 30 stipendiumid õpilastele Киевского national university of ehitus ja arhitektuur (endine КИСИ). Kui absoluutarvud turuosa suurus on vastavalt juhtivad tootjad, 2, 2-2, 5 miljonit kv. m. Hinnata turu struktuuri металлочерепицы palju raskem. "Täna seda ei ole p'erapooletu andmebaasi, - ütleb Olga Popovich haldaja JSC" Раннила-Kiiev ". - On vaja mõistliku dialoogi tootjate vahel металлочерепицы, mis aitaks igale kindlaks oma turuosa, ja vastavalt sellele valida õige strateegia. Selline praktika on levinud, näiteks seas toidu-ja tubakatootjad. Ja me oleme omalt poolt valmis avaldama kaardi, tingimusel, et dialoog on avatud ". Antud arvamust jagavad ja firma "ТПК". "Oleks huvitav luua mingi business association, näiteks, katusematerjalid, viia läbi ühiseid turu-uuringute, teabe jagamise, lobitöö huvide arendamisel ehituse dokumentatsiooni," leiab Taras Tkachenko. Firma "ТПК" on andnud järgmised andmed esikolmikusse turul: "Раннила" -36% kogumüügist mahult металлочерепицы, "ТПК" - 19%, "Arsenal" - 18% (rahas osa näevad välja veidi teisiti, sest hinnad on konkurentidest erinev). Jaotus turu hinna sektoris rohkem läbipaistev. Juhtivad tootjad usuvad, et pool (või isegi veidi rohkem) müüdud Ukraina металлочерепицы - alates lääne-euroopa tsingitud terasest, siis nii kodumaisele (CMI neile. Ilyich) - alla 10%. "Üha rohkem tähelepanu tänapäeva tarbija pöörab garantii, mis annab tootja, selgitab brand manager" ТПК-Profiil "firma" ТПК "Taras Tkachenko. - Tootjad металлочерепицы alates lääne-euroopa tsingitud annavad garantii 10 aastat, samas kui nende kolleegid, kes kasutavad vene või ukraina teras, ei ole rohkem kui 5 aastat." Nüüd on turg металлочерепицы jagatud erinevate segmentide sõltuvalt kasutatavast terasest. Üleval (umbes $ 8 per sq. G) töö "Раннила-Kiiev", et kasutab metallist Rautaruukki kontserni, "ТПК" (Ekostahl ja Myriad) ja "Центросталь-Домсталь". Lisaks kasutada metallist juhtivaid tootjad püüavad nad dokumentaalselt tõendada oma toodete kvaliteeti sertifikaat ISO 9000 seeria. "ТПК-Profiil" on juba saanud sertifikaadi ISO 9001, enne hooaja algust toimub sertifitseeritud tootmise UAB "Раннила-Kiiev"ja GCB Centrostal Bydgoszcz juba ammu on saanud sertifikaadi ISO 9002. On madalama hinnaga segmendis ($ 6 eest kv. M ja isegi madalam) tegutsevad tootjad, kes kasutavad kodumaised ("Гипрон") ja Новолипецкий ("Taassünni Polesie", "Albatross" ja mõned teised) оцинковку. Firma "Финпрофиль" lõpetas oma valiku оцинковке комбинатов "Põhja-teras" ja "Испат-Кармет" (Караганда). "Arsenal-Center", proovitud metall Новолипецкого ühendada ja Ekostahl, mis on määratletud peamised pakkuja slovaki branch US Steel (меткомбинат on Kosice). Seega, eelmisel aastal hakkas kujunema keskmine hind turusegmendis металлочерепицы (umbes $ 7 per sq m.). Paremini enda seisukoht selles osas võttis firma "Западспецпрофиль", mis eelistab tegutseda kohe kõikides hind segmentide, kasutades teras müüjatega. Esteetilist maitset ostjad металлочерепицы stabiilne. "Ukraina - riik on tugevad traditsioonid. Eelmisel aastal kõige populaarsem металлочерепицей jälle oli tüüp "Monterrey" kaetud полізстер punane, tume-roheline ja pruuni värvi, - ütleb Olga Popovich. "Mõisa ostsid sarnane" Monterrey "profiil" Mõju "ja ainult фешенебельные büroohooned-kõrgem" Prestige " - täiendab Taras Tkachenko" ТПК ". Nii et vaevalt lähiajal Ukrainas algab väljaanne металлочерепицы muud profiilid ja muu kattega. Prognoosid tänavune aasta ei ole nii optimistlik, kui tulemusi minevikust. Müügimahtude kasvu parimal juhul jätkub, kuid tõenäoliselt pisut aeglustub. Suhteliselt hind olukord on ekspertide puudub üksmeel. Asutaja 000 Arsenal-Center" Victor Fedorov, vastupidi, ennustab tõusu madalaim hind металлочерепицы turul kuni $ 6, 3-6, 6 kv. m. Tema sõnul on maailmas praegu täheldatud puudus tsingitud, eriti лакокрасочным kaetud tagajärjel, alates teisest kvartalist eelmise aasta tsingitud teras läks umbes $ 100 tonni eest. Kuid, vastavalt isanda Fjodorova, hinnatõus металлочерепицу ei оттолкнет ostjaid sellele materjalile on juba harjunud ja arhitektid ja ehitajad. Turule битумной ‰ ‰ tulevad uued mängijad on eelmisel aastal turule битумной ‰ ‰ aktiivselt edasi arenenud ja toimunud märkimisväärsed muutused. Kas kinnisvaraarendajad on kasvanud huvi midagi suurepärasele alates металлочерепицы, mis pole enam olema originaal. Nõudlus битумную katusekivid, hinnanguliselt direktor firma "Diana" Andrei Примаченко, kasvas 50%. Seega kodumaiste katuse panid umbes 300-350 tuhat kv. m битумной jaoks. Kasvav turg eelmisel hooajal tulid uued mängijad. Pärast tehase Gargzdu Mida перекупила vene rühm "Технониколь", juulis Ukrainas algasid tarned битумной ‰ ‰ Leedust. Tekkega tehase venelased otsustas korrata kõige parematel eksklusiivne lahendus turuliider SRÜ - soome firma KATEPAL. Nad on andnud klientidele kogu komplekt seotud materjalid (коньковые elemendid, ендовный ja подкладочный vaip) ja vabastatakse mudel "Akord", joonis kus on sarnane plaatidega, Katepal Rocky. Seejuures kasutamine odava vene tooraine võimaldab müüa битумную sindlid on oluliselt odavam soome ($ 6, 5-7, 2 kv. M). Veidi varem ukraina turule tuli veel üks välismaine tootja-soome kontsern Leminkainen odav (peaaegu nagu "Технониколь") битумной plaadid Pikipoika. Esimene partii битумной ‰ ‰ kaks mudelit ("Kamm" ja "Laine") välja antud Славутский рубероидный taim. Tema tooted on isegi veidi odavam vene ($5, 4 kv. M). Aga direktori ettevõtte Anatoli Потапова, selle müügi ukraina turul ei ole veel suutnud korralikult lappima. Konkurents on kannustanud turu korraldaja üle paindlik hinnapoliitika. Sügisel firma "Avista" läbi aktsia kohta on vähenenud 15-25% hind битумную sindlid Tegola ja "Diana" augustis-septembris pakkus hooajalised allahindlused tooteid KATEPAL. Eelmisel aastal muutus stimuleeritud selgema структуризацию turu peal (kallim $ 7, 2-7, 5 kv. M) ja alumine hind segmendid. "Kõik lahti oma niši: me oleme oma ja" Технониколь "ja teised - oma", - ütleb Andrei Примаченко. Kõige arenenum täna nišš ja kalli kauba, mille võtavad KATEPAL, IKO ja Tegola (seejuures KATEPAL ja IKO hõivata turgu valitseva seisundi). Kõige parem tee битумную katusekivid, vastavalt firma "Diana", napsates Kiievis ja Ida. Et stimuleerida nõudlust firma "Diana" eelmisel aastal pakkus 5 uut värvi битумной katusesindlid ja meel эстетов tooni Rocky "blue lagoon" ja Katrilli "külm". Viimane, tänu valgele värvile, mulje lumega katus aastaringselt. Käesoleval hooajal on ettevõtte direktor "Diana" tõotab, et ukraina turul'ilmub uut tüüpi битумной ‰ ‰ oluliselt paranenud teenuse omaduste ja disaini vastupidavus 60 aastat ja garantii tähtajaga 30 aastat. See maksab võrra kallim - 17-19%. Ligi kolmandik turu-eelmisel aastal võttis odavamad tooted - Pikipoika, "Katusesindlid kotkas" poola tehase Izolacia (kuulub soome firmas Icopal), "Технониколь" ja Славутский битумная plaatimine. "Eelmisel aastal me прощупывали turg ja продвигали uus toode on tänu kontaktidele, налаженным varem, töö ajal turul euro-katusekattematerjali. Järgmisel aastal loodame alustada mass edendamine битумной katusesindlid ja välja tõsine maht - vähemalt 15% turuosa, " räägivad juhid firma" Технониколь ". Samal ajal Pikipoika, tõenäoliselt kaovad meie turul. Tema tootjad on otsustanud vahetada ім'i katus plaadid on lihtsam ja ei leiutanud midagi paremat, kui Krembit. On sv'seoses sellega on oht, et kodumaine ostja on segaduses soome битумную sindlid koos ukraina еврорубероидом, mis on toodetud all on sama kaubamärk firma "Бласто" Кременчуге ja huvi tema järsult väheneb. Еврошифер: kõige kiiremini kasvav segment кровельного turu Nõudlus lainelised бітумізірованние katusetööd töölehed, mida nimetatakse rahva seas еврошифером eelmisel hooajal kasvas kiiremini kui teised katusekatted. Vastavalt ukraina esinduse Onduline, maht rakendada nn "еврошифера" kahekordistunud, mis tähendab, et kuni 2 miljonit kv. m. Sellise populaarsuse materjali müüjad selgitavad selle madal hind ja lihtne paigaldus (sõlmida iga kinnisvaraarendaja võib ise kaasa arvatud vana katus). Kiire kasv müük toimub ekspertide sõnul on tänu sellele, et suure osa klientide muutunud rikkamaks ja aru nüüdisaegsete katusematerjalid. Näiteks eelmisel aastal еврошифер muutunud broneerida tavaline'objektid. On Harkovi еврошифером vahetanud асбесто-tsement katus "хрущевок", Волыни tugevad kasvab крыли nad talu ja Львовщине ja Karpaadid, direktori esinduse Onduline Viktor Vill,'on ilmunud kogu "ондулінізірованние" valdkondades. Väga sageli hakkasid seda materjali ja Lõuna-eelkõige Krimmis. Umbes 70% ukraina turul, "еврошифера" kontrolli Onduline, 10% - Ondura, 20% - Guttanit, ning müük Bituwell ja Aqualine on väga madalad. Vastavalt kaupmehed, selline jaotus turul kujunes välja tänu sellele, et Onduline sai esimene pressiteade materjal ja täna on arenenud võrk tootmise ja turustamise siiani kontrollides suurema osa maailmaturust. Ondura meelitab ostjaid rohkem lai valik värve ja suurim kehtib garantii värvipüsivuse, mis on saavutatud tänu täiendavale pinnakate. Guttanit võitnud olulise osa turul tänu oma mainet riik-tootja - Saksamaa, siis kuidas Onduline tuleb Ukrainasse, Poola, samuti tänu heale edasimüüja. Käesoleval hooajal on oodata, et turg on oluliselt saabub klientidele ja'ilmuvad uued: kiri on täiesti uus konto, mis meenutab katusekivid. Aega selle jaoks ei ole veel välja kujunenud Läänes, kuigi välimus on viimaste kümnendite jooksul uusi katusematerjalid, kõige populaarsem on endiselt vana hea plaatimine. Kuid vana selle saab helistada alati - isegi selles valdkonnas, mille vanus arvutatakse tuhandeid aastaid, nüüd on'uusi lahendusi. Seadusandjad "klots" mood - sakslased - on välja töötanud katusekivid, mille katmiseks 1 kv. m on vaja ainult 10 tk. (Traditsioonilised mustrid - 13-14 tk. ) Kogukaal 40 kg (vanim plaatimine - "бобровый saba" - kaalub kuni 63 kg / kv. M). Ka õnnestus vähendada minimaalne kaldenurk черепичных katuste 27 kuni 22 kraadi. "'on ilmunud plaadid on kaetud, mis loob mõju lootose - vihmapiisad libisemise katusel, selge see. On eksperimentaalne proovid kuldne jaoks. Selline efekt on saavutatud kattega värvid on keraamika, " rääkis Ivan Karpov, osakonnajuhataja impordi-ekspordi firma" CAB co, Ltd ", edasimüüja saksa firma Trost. Aga kõigi nende saavutustega Ukraina praktiliselt ei tunne, sest turu jaoks väga passiivne. Elatustase on väga madal, ja mõned on tagatud kinnisvaraarendajad veel psühholoogiliselt valmis ehitada maja sajandil. "Isegi seisukohalt esteetika on meil veel ei ole mood keraamilised katusekivid", - ütleb tegevjuht PE "Креастайл" Dmitri Булавин. Seetõttu on kaupmehed, küll suurendanud edendamine, peaaegu täies koosseisus võttis osa ka sügisel näitus "Ehitus ja arhitektuur", ei ole oodata, et lähitulevikus olulist nõudluse kasvu. Turu maht on keraamilised plaadid mõõdetakse vaid kümneid tuhandeid ruutmeetrit ja müüjad saksa ‰ (suhteliselt kallis) rahuldada vaid paar p'objekti kohta aastas. Tõsi, kui kallis kaup, seal ja p'objektid on väga tõsine. "Meil ei broneerivad sindlid katusele 100-200 kv. m - kui ostavad mõis, siis kohe 500-900 kv. m ", -ütles Ivan Karpov. Vastavalt ostavad ja sindleid seal, kus rikkad inimesed rohkem - ei ole nii palju Läände, kui see materjal viitab traditsiooniliste kui Kiievis ja suuremates linnades-Idas. Ostjad ‰ ‰ Ukraina, vastavalt müüjad eelistavad kaup odavam: plaatimine восточноевропейского tootmine (Tondach, Jamina, Kikinda) müüb paremini kui saksa (Ruppkeramik, Trost, Wiekor), klassikaline - parem, kui ангібірованная või глазурованная. Siiski on odavaim plaadid on-teine - peaaegu kadunud turult. Vastavalt spetsialistid, kvaliteet on saadaval meil ‰ ‰ oli nii madal, et tagatud tellija eelistas osta kvaliteetseid металлочерепицу. Muide, plaatimine, mille nõudlus Ukrainas kasvab kiiresti - tsementi on liivane, mis hinnaga on võrreldav металлочерепицей. Vastavalt firma "Браас-Ukraina", mis jälgib pool kodumaise turu igal aastal nõudlus suureneb kaks korda ja eelmisel aastal on ta ületas 250 tuhat kv. m. Ostavad seda kraami on valdavalt Läänes (tänu traditsioonide) ja Kiievis piirkonnas. Selle segmendi turul küllaltki paljutõotav, ja see juba töötab mitu väikest kodumaised tootjad. Perspektiivis tootmine tsementi liivane ‰ ‰ Ukraina saab kasutada firma omanik mure Lafarge Braas. Otsene kõne Varem või hiljem недобросовестеая konkurents bumerang tagasi, kes see bumerang on käivitanud Mark Анопольский president ettevõtte "ТПК": - omamaisel turul esindatud üsna mitmesuguseid katusekatte materjale. Ja igas vormis konkreetse materjali on oma alam-ja kõrgemad piirmäärad, kui kvaliteet ja hind. Toimib põhimõte: "mida kõrgem on hind, seda parem kvaliteet materjali". Vastavalt jääb truuks Euroopa traditsioonidele, on parem, kuid võrra ja kõige kallim peetakse selliseid materjale, nagu keraamilised plaadid, vask, puhas tsink. On kirjutanud kohas tähtajaks teenus on металлочерепица ja профнастил on valmistatud kvaliteetsest toorainest, битумная plaatimine. Täna neid materjale, kui pidada элитными, on muutunud kättesaadavamaks hinnaga ja populaarsemaks. Edasi saate valida selline materjal, nagu ондулин, еврошифер. Järgmised taga kategooria katusematerjalid oluliselt maha eelmise kvaliteedi, kuid on olemas minimaalse hinnaga. Kvaliteet iga kauba rühmas oluliselt erinev, see võib olla täiesti erinev : sõltub tehnoloogia, kvaliteedi, paigalduse kogu кровельного "pirukas". Valikut кровельного materjali määratud rahalised võimalused kliendi. Esineb kalduvus parandada metallist katusematerjalid tervikuna. Tootjad tooraine täiustavad oma tehnoloogiat, vastavalt tõsta hindu. Kui rääkida nagu valmis katuse, siis tahan veel kord märkida, et väga palju sõltub õige täitmise katuse tööd. Ilmuvad uued materjalid ja tehnoloogiad, mida on vaja õppida ja õigesti rakendada töös. Töö "vanamoodne" võib tõsiselt kahjustada isegi parimale кровельному materjali. Meie firma on täna palju tähelepanu pööranud tehnilise toe meie toodete - trükime paigaldusjuhistega, varu meie kaup on eriline памяткой ostja, milles on üksikasjalikult soovitused mahalaadimine ja ladustamine. Nõustamine insenerid "ТПК" kogu Ukrainas on võimalik saada tasuta. Vajadusel viiakse läbi koka-montaaž. Me püüame arendada partnerlust ehitusega ettevõtted, tarnides neile vajalikku teavet materjalide, soovitame s klientidel. Tänane turg on metallist katusematerjalid on juba piisavalt välja kujunenud ja struktureeritud. On kaks peamist rühma tootjad металлочерепицы ja профнастилов. Sellest oleme palju rääkinud. Esimene grupp - tootjad kvaliteetse kauba, снабженного nõutud dokumendid ja teenust. Teine rühm - müüjad kauba.

Osta katusekattematerjalid Kiievis.

ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar