reede, 31. jaanuar 2014

Тротуарная plaadid või asfalt: milline on parim millega hoovis eramaja?

Тротуарная plaadid või asfalt: milline on parim millega hoovis eramaja?


Тротуарная plaadid või asfalt: milline on parim millega hoovis eramaja? Тротуарная plaat on mugav ja töökindel, kuid samal ajal, kui iga ehitusmaterjal on oma puudused. Peamine konkurent kõnniteekivide, jääb harilik асфальтовое kate. Olgem koos otsustame küsimus, milline kate on parem ja milline on nende tugevad küljed.

Eelised asfalt

Peamiseks puuduseks asfalt loetakse seda, et ta sulab kuuma ilmaga. Arvestades asjaolu, et keskmine aastane temperatuur kasvab pidevalt, kuid protsess sulamine algab, kui 25 ° C, siis tasub tõsiselt mõelda seoses selle ulatus hoovis oma maja. Peamine argument kaitse selle минуса on see, et nimetada seda protsessi плавлением ei ole päris õige, asfalt lihtsalt tugevalt ägeneb ja muutub kergelt deformeerunud. See on täiesti nagu sulav jää või metallist, kui tahke keha teatud aja jooksul läheb vedela oleku ja lihtsalt kiirgub mööda taskukohase pinna. Nagu juba mainitud, асфальтовое kate ei kao ja ei tule kasutu, lihtsalt hakkab kergesti deformeeruda.

Et vältida soovimatuid tagajärgi, linnavõim võib piirata liikumist kauba transpordi päevavalguses. Samadele inimestele, kes on otsustanud kasutada kodus, hoovis асфальтовое kate, võib anda mõned soovitused, et nad saaksid säilitada oma asfalt normaalses seisukorras. Ei ole vaja panna asfalt seal, kus tal on suur koormus, näiteks enne'kongressi garaaž või kohas hoovis'd, kus te jätate oma auto pikka aega. Et kaitsta asfalt ülekuumenemise ja deformatsioon, üle saab teha live hööveldamata taimed, mis hoiab ära katta otsese päikesevalguse eest. Ka asfalt saab lihtsalt vett voolikust, seeläbi vähendades selle temperatuuri.

Seega oleme näidanud, et karta sulav asfalt ei ole väärt, kuid see pole kõige peamine oht. Fakt on see, et kui temperatuur asfalt, veel enne, kui ta hakkab deformeerunud, temalt on hakanud välja tulema paari tõrva ja nafta-tooted, mis kuuluvad selle koosseisu katta. Hingata nende испарениями on kahjulik organismi täiskasvanud inimestele ja eriti lastele. Kui odavam asfalt, seda rohkem on tema koostises on tervisele kahjulikke'i koostisosa. Pealegi, all asfalti iga maa sureb välja, mis teeb võimatuks selle edasine kasutamine ette nähtud otstarbel. Nii et kui te otsustate kasutada asfalt kui katta, et lugude vahel voodit, siis pidage meeles, et muuta neid enam ei saa. Erinevalt plaadid, mille vahel on lõhe, asfalt langeb pidevalt kihiga ja ei lase mulla hingata.

Aga suurim miinus асфальтового katmiseks on see, et seda on võimatu parandada. See tähendab, saate panna plaaster faili kahjustatud ala, kuid selline remont riku välimust terve õue.

Remonditud asfalt muul viisil ei saa, ja kui jätta kõik nii nagu on, siis on selle hävitamine kiirendada mitmeid kordi.

Peamine eelis asfalt, mis sageli muutub oluline valik tema kasuks, on tema odavus ja lihtne stiil. Kuigi see mõiste on üsna suhteline ja see, kuidas panna meil asfalt on ennast hoovis 90% protsenti meie kodanikke, ei sobi peade elanike Euroopas. Kui sa neile расскажете, et on kokku leppinud sümboolse tasu eest teede brigaad, mis ремонтировала tee lähedal oma kodus, siis keegi ei usu. Aga meil on selline praktika väga levinud. Liigselt aega ja materjalid on selline brigaad alati, kõik sõltub oma oskused kokku leppida ja sellest, kui palju maksad neile. Kui maksad liiga vähe, siis töö kvaliteet on asjakohased ja remont asfalt tuleb väga varsti. Et mitte sattuda olukorda, kus ihne maksab kaks korda, parem maksta professionaalne töö eest kvaliteetset tööd asfalt. Isegi selline võimalus maksab teile vähem kui sarnane on kaetud kõnniteekivide. Kui olete otsustanud panna asfalt ise, siis oleks vaja тачанка, killustik, labidas ja käsitsi liuväli. Teha sellist tööd kõige paremini brigaad kolm-neli inimest, vähemalt kahekesi. Asfalt ja paigaldatakse padi on valmistatud killustikku või muude graniidist. Keedetud asfalt valada padi, levitada ja прокатывают mehaaniliselt või käsitsi rink.

Eelised kõnniteekivide

Nagu juba mainitud, on eelis asfaldil - see madal hind, kuid kõik on suhteline.

Kui me võrdse pindala, kui sama ilmaga paneme асфальтовое ja тротуарное kate, siis asfalt hakkab lagunema palju kiiremini, kui тротуарная plaat, millel on kõrgem eluiga. Jällegi, kui me otsustame, et parandada асфальтовое kate, siis on dekoratiivne osa võib kohe unustada, jah ja laigud püsivad, on palju hullem, kui täiesti uus kiht asfalt. Ja siin on plaadid saab muuta osade kaupa, ja kui see on salvestatud decor придомового territooriumil ja kate kvaliteedi tervikuna. Seega võib julgelt järeldada, et тротуарная plaadid kallim on stiil, kuid on palju odavam hooldada, ja nii, mõne aja pärast, et sa säästad raha, kui ei поскупился tegelikult alguses.

Veel üks väga oluline punkt, see on vajadus viia läbi maa tööde lõigus on kaetud, näiteks, on vaja lappima toru või korraldada uued kommunikatsioonid. Juhul, kui asfaldi kate on täielikult hävitatud, ja pärast tööde lõpetamist on taastada uuesti. Kui te olete kasutanud тротуарную plaadid, siis selle saab lihtsalt lahti võtta ja kokku panna uuesti läbi pärast maa tööd.

Nüüd on vaja öelda paar sõna selle kohta, mis on oma koostiselt plaadid on palju vähem kahjulik, kui asfalt. Kui tema tootmisel ei kasutatud, vaiku ja õli. Pealegi, kui temperatuur tõuseb ta veidi kasvanud, kuid seejuures hea vastupanu deformatsioon ja ei vabasta kahjulikke aure.

Tänu sellele, et mm vahelised vuugid on tihedalt утрамбованный liiva pinnal, isegi kui on ebatasasused lennuk katmiseks, ei kavatse vesi. Õmblused, ummistunud liiva, teevad kohe kolm olulist funktsiooni. Esiteks, nad амортизируют koormust plaadid ja ei anna neile kahjulik, sõber дружку.

Teiseks, läbi need õmblused vesi jätab mulda ja ei koguneb pinnale. Kolmandaks, läbi õmblused läbib õhk, ja läbi nende maa all plaat jätkab hingata ja seetõttu säilitab oma looduslikud omadused. Kui maa hingab, nagu näiteks all asfalti, siis ta "sureb", ja kui sealt eemaldada kate ja proovida kasutada põllu-et, see maa võtab paar aastat, et taastuda. Aga maa all plaat ei ole piiratud hapniku, ja nii et saate kergesti planeeri oma peenra voodit või oma äranägemise järgi.

Rääkides head plaadid, vaja mainida ja oma puudused. Peamised puudused võib arvata, et see muutub väga libe, kui temperatuur on alla nulli celsiuse järgi, aga ka see, et plaat võib kiiresti выгорать päikese ja kaotada oma värvi. Kohe tuleb öelda, et need miinused on iseloomulikud kõnniteekivide, mis on saadud valamise teel betoon segud. Ja siin on вибропрессованная plaadid, küll libiseb tugevam asfalt, kuid ei erine kõrge tundlikkus ja liikuda ja see on täiesti võimalik. Pealegi, nüüd on välja töötatud spetsiaalsed ravimvormide casting plaadid, mille kasutamisel suureneb selle hind, aga ka negatiivset mõju vähendada miinimumini. Kui võrrelda plaadid ja asfalt arvestades neid puudusi, siis, esiteks, kas plaadid on palju värve ja sealt saab koostada mustreid (vajadusel saab asendada ainult выцветшее plaadid)ja asfaldi te mustri kunagi составите, ja teiseks, talvel plaadid saab puistatakse liiva, et ei purilend sujuvalt. Muide, mõni maantee kate õue tuleb puhastada lumest ja jääst, kui te seda ei tee, siis on ükskõik, kui libiseb kuumutusplaadil või asfaldil.

Viisid tootmise ja paigaldamise kõnniteekivide

On kaks peamist võimalust tootmise plaadid. Esimene neist on levinud kõikjal, sest ei nõua keerulise tehnika. Põhimõtteliselt korraldada mini-tootmine casting kõnniteekivide, saab otse kodus hoovis. Selleks pead kaasaskantav tsemendiveski ja вибростол. - Sinu ülesandeks on valmistada segu liiva, tsementi, kruusa ja spetsiaalsete lisandite бетономешалке, siis vala vormi ja lasta külmuda kohta вибростоле. Toimel pideva vibratsiooni saad vajalikku struktuuri. Kõige parem saavutada saada korralikult valmis segu sind õpetan ainult praktika. Retsept on punkt "spetsiaalsed toidulisandid", neid teile ei näita ega tööstuslik tootja ega ka naaber, kes on õppinud, kuidas teha plaat oma tarbeks, ja siis otsustas ta приторговывать. Just tänu spetsiaalsete lisandite plaat omandab soovitud värvi ja muid omadusi.

Kui olete otsustanud osta литейную тротуарную plaadid, siis kõige parem on osta see tuntud tootja või isik, kes on head soovitused. Fakt on see, et selline võimalus toota peaaegu ei kasuta tööstuslikuks otstarbeks, kuna plaadid on erinevused geomeetriline vorm. See peaaegu ei sega tööd temaga, kuid masstootmine see meetod ei sobi.

Teine võimalus on valmistatud plaadid, see вибропрессование. Seda meetodit kasutatakse standardiseeritud tootmine. Erinevalt valatud plaadid, pärast ajakirjandus saame tooted, millel on samasuguse vormi ja kare. Selline plaat absoluutselt ei libise. Seda on mugav kõndida ja sõita ühistranspordiga. Tootmise protsess ise on lihtne автоматизируется, mis on väga mugav korraldada tööstusliku tootmise. Nagu esimeses variandis, kvaliteeti plaadid tugevalt sõltub koosseisu algse segu, kuid tänu töötlemise rõhk läheb üle kvaliteetne väline ja sisemine struktuur.

Hind selline plaadid, loomulikult kõrgem, sest korraldama oma tootmise кустарных tingimustes on see võimatu, sest kõrge seadmete kulud.

Kõnniteekivide paigaldamine oma kätega on täiesti võimalik ja lihtne protsess. Metoodikat saab osata piisavalt kiiresti ja ilma kõrvalise abita. Kõige vastutav hetkel on planeerimine ja paigutus tulevaste lugude. Kui olete otsustanud panna teatud muster, siis piirata saab ainult oma kujutlusvõimet. Et realiseerida oma soove, leida plaatide vajaliku kuju ja värvid ei ole raske.

Pärast seda, kui on otsustanud kava (sinna sisse kuulub ka arvutada vajalikud materjalid), mille me panna plaadid, saate liikuda märgistus. Kasutades pesulõksud ja nöörid märkida tulevased rajad. Edasi hakkame süüa pad millega plaadid. Kõigepealt on vaja eemaldada liigne pinnas. Tee seda arvestusega, et pärast seda, kui paned plaadid, ta oli vajalikul tasemel.

Pärast seda, kui liigne pinnas eemaldatud, jätkake luua raamistik all plaadid. Alusena kasutame peen kruus ja liiv. Valada purustatud kiht 10-15 cm ja kallame selle liivaga. Pärast seda lennuk põhjust templiga ja tasandada. Kui protsess трамбования meil on'on tekkinud augud, neid on vaja заспати liiva ja uuesti tihendada. Nüüd astume гарцовка või teise kihile.

Гарцовка - see on eriline segu liiva ja tsementi. Süüa seda on üsna lihtne ise otse ehitusplatsil. Гарцовка valada kiht umbes 3-4 cm. Pärast seda pinda vaja uuesti tasandada ja tihendada. Saate nüüd läheb vahetusse millega plaadid. Kasutades meie märgistusi, pesulõksud ja pingelised vahel nöörid, me panema esimese rea plaadid. Et plaat oli vaja ruumi, teda saab paigaldada kasutades liiva. Pärast seda, kui plaat on muutunud oma koht, me kergelt прибиваем oma baasi kummist haamer. Nüüd kontrollime õigsuse millega esimese rea vastavalt oma roppusi ja abiga taseme.

Esimene rida on ise vastutav, nii et teised on võrdne talle. Amp'pea meeles, et plaadid tuleb paigaldada kerge langusega (umbes 5 kraadi), et sealt äravoolu vesi. Kui tulemus sobib meile, jätkake järgi järgmine rida. Vahel vuugid jätame kaugus on 2 mm, mis siis on täidetud liivaga. Liiva mm peaks olema võimalikult уплотнен, kasutage selleks jäiga harja. Kui pärast töö lõppu sa ei oldud rahul üksikute alade, siis lihtsalt eemalda neid kohti plaat ja pane uuesti.

Mine jagu: Kujundatud materjalid ja esemed, maa-ala heakorrastuse → Plaadid тротуарная вибропрессованная




Allikas: www. materik-m. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar