neljapäev, 30. jaanuar 2014

Elektrilised tööriistad. 2006-11-09 09:49:55

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Elektrilised tööriistad.
2006-11-09 09:49:55


Otsustades oma statistikat, on olukord turul kujuneb meie jaoks hea - "Black & Decker" tugevdab oma positsiooni. Tegelikult, see on normaalne. Sest maailmaturul mure "Black & Decker" oma kaubamärgid "De Walt", "Black & Decker", "Elu", "Piranha", "BBW" - tootja vahend number üks maailmas. Lihtsalt "Bosch" varem tuli meie turule ning mis on seega rohkem раскрученный. Nüüd on "Black & Decker" kiiresti järele jõudmas tema abil aktiivse reklaami, aktiivse turustamise poliitika jne jne. Nii et kõik on loomulik. Mis puutub "Bosch", siis see mark, koos "Makita", kuulub maailma esikolmikusse turuliidrid elektrilised tööriistad. Imelik, et "Makita" Teid on tabanud rühma маловостребованные marki. - Võib-olla on see tingitud just poliitika "Makita" Ukraina? - Võib-olla "Makita" ei ole aktiivselt reklaamitud, nii et see vahend on tuntud ainult professionaalidele - paljud neist aktiivselt kasutavad just "Makita", nii nagu professionaalne tööriist tal on päris hea hinna ja kvaliteedi suhe. Lisaks, see on täiesti usaldusväärne vahend, mis on nagu iga teine kaup jaapani toodang. Erinevad ettevõtted erinevalt müüvad oma kaupa. "Black & Decker" või "Bosch" - integreeritud lähenemisviisi oma tooteid, kuni selle rakendamise edendamine, turu ja teenuste poliitikas erinevalt, näiteks "Makita". - A "Hilti"? See bränd ei ole saadaval kauplustes ja laialt ei reklaamitud. - Lihtsalt see on kõige kallim maailmas elektrilised tööriistad ja levib ta ainult läbi isikliku müügi. - Tüüp дистрибуторских võrkude? - Ei, juhid isiklikult tegelevad müügiga. See on väga kallis vahend - umbes kaks ja neli korda kallim sarnaste mudelite "De Walt", "Makita", "Bosch". Igal kalleid seadmeid nii lihtsalt läbi kauplustes ei müüda - Räägi arengusuunad turul. - Trend just tulenevad oma hinnang populaarne marki. Ja üldiselt me läheneme Euroopa kaubamärke, mis tulid esimesed, kes tegutsevad turul, samuti uusi kaubamärke, mis tuli turule hiljem, püüavad võtta Ukrainasse, sama koht, nagu ka teistes riikides - tänu oma rohkem aktiivse turu positsiooni. Meil on väga hea meel, et firma "Эско" ja selle võrku kaupluseketid "Planeet vahend" kokku võtavad teise koha pingerida ettevõtted - muidugi tahaksin esimene, kuid meil oli paar muu poliitika me ei püüa arengu jaemüük võrgustik, rohkem keskendumine hulgimüügiga ja kaubanduse vahend spetsialistid. - Vaatamata sellele, et teil on igapäevane töövahend "Black & Decker"? - Jah, kuid valik on väike ja müüme me seda peamiselt läbi turustusvõrgule kogu Ukrainas. On näha, et n'ятірці juhid jäävad ettevõtted, kes müüvad tooted "Bosh". Auaste запрашіваемості tooted "Black and Decker" rõõmustab. Arvan, et sellele aitab kaasa just meie aktiivse turu positsiooni. - Ja kuidas on kommenteeritud "Metabo"? - "Metabo" - hea vahend. Ainus miinus - kõrge hind see on kallim 10-30%. Samuti võin öelda, et tänaseks on "Metabo" veel on vähetuntud kaubamärk. Selline olukord on minu arvates sellepärast, et "Metabo", nagu näiteks "Makita" ei ole oma tootmise programmide olme -, tööriista - neid müüakse ainult spetsialiseeritud kauplustes ja vähetuntud paljude tarbijate jaoks. Gurtovoy Aleksandr. - Usun, et teie hinnang on piisavalt täpselt kajastada tegelikku olukorda kaubamärk "Metabo" täna on kolmas turul. - Maailma või ukraina? - Euroopa turul. Meil, ma arvan, et see võtab kolmanda positsiooni seas professionaalsed tööriistad. Nimetada numbreid protsenti müügi ma täna on raske - aga see on ilmselt kusagil 15-20%. - Kuidas te kujutate väljavaated? - Nüüd turul on selge tõus - ma arvan, et seda võivad kinnitada ja teised müüjad elektrilised tööriistad. Kuigi suur konkurents, sel aastal plaanime suurendada müüki Ukrainas kaks korda, viimistlus, seega kakskümmend protsenti turust. Me oleme olulised tarnijad elektrilise tööriista Ukrainasse ja õigus oodata sellist tulemust. Vahend brändi "Metabo" on üsna kallis, aga hinna ja kvaliteedi suhe, ma arvan, et meil on optimaalne. Lisaks elektrilise tööriista pakume vahend puidu - tööpingid, kompressorid, pumba ja suured puidutöötlemis-süsteemi marki "Elektra-beckum" ja "Lurem" muide, "Elektrabeckum" - see on väga kõrge kvaliteet madala hinnaga, Mis puutub hinne päring ettevõtetel, siis ta pigem peegeldab viide "059"kui olukord turul. - Noh, mitte ainult. Tegelikult, see on peegeldus ajutise kõlarid, viil tarbijate nõudlus. Statistika päringud, 059, näiteks peegeldab selgelt reklaami aktiivsus firmad 'välireklaam, värske image lahendada... - Tänaseks on üks kõige aktiivsemad müüjad usun siiski firma "Alceste". Ta on üsna aktiivselt tegutseb turul aktiivselt ja agressiivselt annab массированную reklaami, pakub kvaliteetseid teenuseid, on suur võrgustik kauplustes kogu Ukrainas. Võib nimetada veel firma "НТТ", kuid ta on tegelikult toimib ainult Киеву, kus see kaubamärk on väga раскручена. "ЭСКО" - ka aktiivne firma nii edendada kaubamärkide "De Walt" ja "Black and Decker", nii edendamisel ennast ise. Reiting nr 3 - "Hummer" Arvan, et see on wops'on tingitud asjaolust, et "Hummer" on laialt levitada esindajad.autorendiettevõtted vahendeid. Ei usu, et kogus selle müügiga on nii suur. Ja limusiini-üsna nõudluse. Näiteks väikesed ehitusfirmad ja eraisikud ei osta kallimat tehnikat haruldasi operatsioone. Vahend on valtsitud - kallis vahend.

ALLIKAS: Kravchenko A. Gurtovoy A.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar