kolmapäev, 29. jaanuar 2014

Evolutsioon mööbel kauplustes 2006-11-08 16:39:54

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Evolutsioon mööbel kauplustes
2006-11-08 16:39:54

Kõige tõhusamalt töötavad mööbli müük salongid suurim valik ja kaasaegne turundus Kaubamärgiga kauplused stardi Ettevõtjad jaemüük mööbli turule on dokumenteeritud stabiilne trend järkjärguline kadumine неформатированных paviljonid ja kauplused suuremates linnades Ukrainas. See nähtus on juba kinni ja piirkondades. Järk-järgult kaob, turu esimene pääsuke "kapitalistlik" aasta - сумбурные нестильные poed, midagi ei eraldu seas kümneid konkurente. Nüüd vallutavad jaeturul разноформатные kauplustes: kaubamärgiga монобрендовые ("Энран", ROSEWOOD), spetsialiseeritud ("Köök МЕРКС", "Tool, toolid, столи" firma "League-Nova", "kontorimööbel РКС"), широкоассортиментные mitme kaubamärgi (D. VAN, "Flush"). P'ühendab neid ei ole ainult suur ala (200 kuni 5000 kv. M), vaid ka kasutada kaasaegseid turundus otsuseid. Nende hulgas on: - selge positsioneerimine konkreetsele sihtrühmale või mitu tarbijate rühmad; ühtse stiili vormistamiseks ruumide ja kauplus; - maksimaalselt laia valikut raames valitud suund; - kõrge kvalifikatsioon müüjad-konsultandid; - extra teenus: comp'arvuti abil projekteerimine paigutus valitud mööbel on kliendi ruumidesse kuni tasuta komplekti koostamine; - kavandatud kaubandus; - lojaalsus programmid ostjaid. Tuleb rõhutada ka mööbli müük kaubamajades, jätkavad tööd paljudes maakonna keskustesse, suurim neist - suurlinna Maja mööbel (18 tuhat kv. M äripind). Nende taaselustamine, hoolimata aktiivse reklaami jõupingutusi sama Maja mööbel, rääkida varakult - tegemist on kas see, et selle kohta stabiliseerimis-turu olukorda. Võttes olulise konkurentsieelise - võimalus paigutada mitmesuguseid, nad ei ole saanud seda täielikult. Eriti, nad kaotavad valikus on teatud grupp узкопрофильным салонам. Lisaks management vana mööbel kaubamajad nõrgem kui ettevõtetele loodud turumajandus. Спецформат: show-rooms Veel üks vorm, esitatakse assistent paigaldamine turul, show tuba, mis уместнее nimetada alalist näitusega. Sellistes poodides esitatud arvete mööbel ei müü - seal nad teenivad ainult демонстрационными proovid üksikutele klientidele. Vastavalt Sergei Гармаша, valdaja ja direktor firma "Гарлен"üks juhte ukraina turul, tootmise ja innovatsiooni mööbli all individuaalne tellimus, show-room - optimaalne vormi esitamise võimalusi firma ja saada tellimusi. Muidugi, ruumi organisatsioon ja särituse, samuti konsultantide kvalifikatsiooni ja disainerite show-rooms erinevad kaupluseketid. "Meil ei ole masstoodanguna proovid. Seetõttu me paljastada sümboolne mudel inter'sisustus eluruumid, kontori lahendused näidata tegutseb kontoris meie firma, mis on kantud müügisalongis. Meie ülesanne - kuidas saab paremini näidata võimalusi meie tehnoloogia ja дизайнерско-ideelahendusi. Selleks piisab ala 350 kv. m ", - ütleb Sergei Гармаш. Kui "saada" formaat on kõige Olulisemad osad on edukas mööbli kaubanduse praeguses etapis - valik -, teenindus-ja erialane ettevalmistus müüjad. "Täna arutame probleeme kvaliteet ja kaasaegne disain on kavandatud valik - halb toon. Selleks, et ettevõtte poest see обов'язкові omadused, olenemata sellest, kas on spetsialiseerunud kas ta фешенебельной toodete või odava mööbli ", - ütles Vitali Root, tegevjuht firma D. VAN. Lisaks kvaliteet valik mööblisalongi nüüd suurt tähelepanu pööravad tema laiendada. Seda probleemi, et mõned osalejad mööbli turule otsustavad teel spetsialiseerumine. "Tänu kitsas spetsialiseerumine oleme võimelised pakkuma laia valikut toolid ja lauad Ukraina - üle 1000 sordi - ja paljastada kõik mudelid kauplemise saali," räägib commercial direktor "League-Nova" Vitali Свирский. "Täna ostjad on muutunud nõudlikumaks juurde lisatud teenindus - jätkab Vitali Juur. - Neid ei ole rahul ootus valitud mööbli üle kolme nädala jooksul alates tellimuse. Nii edumeelsed ettevõtted on nüüd tegelevad optimeerimise tehnoloogiline ahel läbib teavet alates tellimuse jõustumisest kuni selle täitmiseni tehases ja vähendada kohaletoimetamise tähtaeg mööbli valmimist kuni kaks nädalat." Ja ettevõtte poest, kellel pealegi on käibevara, kõige paremini säilitada varude. "Vastuseks klientide tagasisidele oleme vähendanud kiiruse saamiseks omandatud mööbel on peaaegu null: 90% tootevalikut pidevalt on ladudes", - ütles Vitali Свирский. Müüjatele tänapäeva mööblisalongi juba piisavalt olema lihtsalt müüjad, st. primitiivne "laadida" klient. Tarbijaid huvitab palju küsimusi kasutatud materjalide ja osade eripära tootmise võimalusi muuta standardmudel. "Ostja tahab saada vastus on üks tähtsamaid küsimusi: miks see mööbel on? - Ütleb juht turustamise osakonna firma",-mööbel" Jevgeni Редзюк. "Täna ostjaid ei ole rahul koolituse taseme müüja-konsultant, kui ta on võimeline andma teavet ainult umbes vahemikus saalis," lisab Vitali Juur. Nii ostja usaldab müüjale, kes on hästi kursis pakkumisi teiste tootjate ning kaupluste ja suudab tuua kõik "poolt" ja "vastu" erinevaid mudeleid eri tootjatelt. Teatud muutused on toimunud ja reklaami strateegia mööbel kauplustes. Nagu märkisid küsitletud juhid turundus rajoonides lipp ukraina ettevõtete, slogan "Kõik kõigile" enam ei tööta. Labane on muutunud ja loosung "Kvaliteet on kõrgem hind" või selle double "Kõrge kvaliteet mõõduka hinnaga". Nüüd, vastavalt Jevgeni Редзюка, mis on oluline tegur edu on muutunud olemasolu unikaalse pakkumisi. Ostja suuremates linnades on juba valmis maksma eripakkumine just teda, ja varsti see trend levib ka hiinasse. Eduka turundusstrateegia põhineb töö era-ja äriklientidele korraga. Siis hooajalised mõõnad rakendamise kodumööbel kattuvad hulgimüük hangete büroo. Tatjana Балицкая direktor kiievi võrgustik salongid "Биомебель": "Oleme spetsialiseerunud keskkonna mööbel puidust гевеи, нану, disain mis arendab nimekäs prantsuse kapten Jean Роле. Nõudlus erilisi asju on pidevalt kasvanud: hind "loodus eksootika" koos peen disain. Samuti pakume oma klientidele laias valikus tooteid. Nii group seotud tooteid võimaldab mitte ainult vürtsi säritust, kuid saada ka täiendavat artiklit tulu ". Мебельщики selgeks, kaubandus Mööbel, vaatamata levinud arvamusele, et seda on võimatu mitte märgata - see on päris keeruline kaup poolest hulgimüüjate. Enne administraatorite poolt väljakutse "pigistada" iga meeter kauplemise ruumi rohkem raha. Ja siis nad satuvad lõksu vananenud vaated: mida rohkem поставишь mööbli, seda suurem on tema продашь. Läbi see, et põhiline mass mööbel kauplustes iseloomustavad tihedad "проходики", kus üks ostja liigub vaevu-vaevu ja kaks ei saa разминуться. Vastavalt märkustele Jevgeni Редзюка, läbimõeldud kaubandus suurendab müüki vähemalt 20%. Eksperdid soovitavad мебельным shopping arvu piirata eksponaate nii, et välistada sarnased võimalusi, ja maksimeerida esitada kontrastsed hinnaga, disain ja arve. On soovitav, et diivanid seisid помостах kõrgus 20-50 cm: ostjad armastavad приседать, vaadates alumist osa esemeid. Usub Tatjana Балицкая: "Õige lähenemine esitamise mööbli tähendab selget tsoneerimine otstarbel ja olemasolu lai lõigud objektide vahel: vähemalt 1, 5 m, ees ja taga ja vähemalt 70 cm külgedelt. Poodides firma "Kaunistused-teenus" on teinud suuri käikude vahel экспозициями-saarte element korporatiivne identiteet: kaugelt lihtsam tajuda iga выставленная pakkumine ja ostjad on lihtne orienteeritud ja mugavalt tunnevad ennast kaubanduskeskuses ruum." Ja siin arvamust Vitali Свирского, asjaajaja-direktori ettevõtte "League-Nova": "meie kaubamärgiga salongides me kasutame kaubanduslik ruumi maksimaalselt tõhusalt. Valmistatud ja paigaldatud spetsiaalne disain laelamp paljastamine toolid, proovid esiistmed ja countertops. Kasutame seina ruumi, kus paneme mudeli alusel harjumatu nurga all, ja nad pööravad ise tähelepanu külastajaid. Ühe seina декорировали, luues inter'jer baari. Mõned seinad - slr, ja sellepärast nad tundus näitavad mudel igast küljest ". Poesisustus ühes stiilis näeb olemasolu kastid, riiulid teavet tehnoloogia meie tootmise, varude ja võistlused, süsteemi lojaalsus, voldikud, näidates ära hinnad, reklaammaterjalid. Tähelepanu köita ja eriline ekraan seisab, kus tutvustame osad tugitooli ja toolid. Pöörame tähelepanu millel on suur hinnasilti, tähistamine, siltide ja reklaamide siltide ". Tulevik, sest гипермаркетами? Kõik küsitletud eksperdid on märkinud, et perspektiivis jäävad ellu ainult need, mööbli müük ilusalongid, et kinni ainult kaasaegse tehnoloogia müük. Vastavalt Vitali Juur, paljutõotav võrgustik kaupluseketid. Ka edukas integreeritakse vorm: kombineeritud võrkude kaupluseketid lahtritega edasimüüjate piirkondades ja võib-olla e-pood. Areneb frantsiisi kaubamärgiga salongid all вывеской edukamaid kaubamärke. Väljavaateid ukraina turul väga edukas välismaal mööbel hüpermarketite eksperdid ei ole nõus. Vastavalt mõned ettevõtjad turul, liiga laia valikut takistab ostjale keskenduda ja teha valikuid. Jah ja vaja luua mööbel hüpermarketite ühekordne manuseid sadu miljoneid dollareid jõud, et ainult välismaa ettevõtjatele-hiiglased, kes ei kiirusta Ukrainasse. Seega, vastavalt tema prognoosi, see formaat on meie turul'ilmub mitte varem kui 5 aastat. Juht turustamise osakonna firma",-mööbel" Jevgeni Редзюк ennustab edu mööbel hüpermarketite tüüp IKEA linnades-миллионниках. Tema arvates on lai toote pakkumine - kapis, kuni pliiats, esitas erilise tehnoloogia tsoneerimine ja inter'professionaalse esitamise, on kõik heakskiitvalt vastu meie ostjad. Tekkega hüpermarketite kaob vajadus suurtes kogustes kaubamärgiga salongid ja siis juhtub tööstuse ümberstruktureerimine: tootjad сосредоточатся tootmis-ja usaldada kaubandus гипермаркетам. Ilmselt "ползучее" areng sellise formaadi kaudu spetsialiseerumine üks juhtivaid kaubanduskeskused. Sergei Гармаш usub, et konkurents мебельными supermarketid kannata, ainult ilusalongid, mis on suunatud eksklusiivne mööbel. Tema sõnul ellu jääda neile aitab maksimaalne kliendikesksus, võimatu hüpermarketid, kus äri tugineb великосерійну mööbel. Oma prognoosi Гармаш tugevdab arusaama andmeid juhtivate ettevõtete majanduslangus müük masstoodanguna itaalia ja saksa mööbli ja kiire kasv individuaalsete tellimuste mööbel kodumaised tootjad. Vastavalt Vitali Свирского, üks paljutõotav areng vormide mööbli kaubandus - otsemüük. Isegi kui see on tuntud firma, ostja ei обов'kindlasti on just see pood: teada - ei tähenda osta. Nii et kasutada otsemüügi задействует tu publik, mis varem oli saadaval. See on sama kategooria tarbijaid, kes ei pööra tähelepanu reklaami, ükskõikne osta референтной grupi ja armastab teha oma ostud kodust lahkumata (kontor) või usuvad suhtlemine territooriumil müüjale vastuvõetamatu. Otsemüük soodustab maksimaalset paindlikkust suhetes klientidega on kõige mugavam neile keskkonnas. Olesja рудзинская, завотдела m'mööbel kaupluseketid "Thumb": "on Oluline eraldada mööbel eri marki. Selles aitavad kerge disain, mis on jagatud ruumi ja annavad võimaluse keskendada tähelepanu iga rühma kohta. Teile mööbel on rohkem kui 4-5 marke-ühes-poes on ebasoovitav: kasv arvu müüjad ei anna visuaalne sortimendi laiendamise ja viib kordamine on juba esitatud lahendusi. Ka teatud mõju on erivalgustus: selle abil saab suhteliselt odavalt esile prestiižne, ультрамодные mudel ja seega soodustada nende rakendamist ".
ALLIKAS: Lepingud

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar