kolmapäev, 29. jaanuar 2014

Tee kodus 2009-08-06 12:19:46

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Tee kodus
2009-08-06 12:19:46

Neile, kes обзаводится privaatne maja, auto muutub vajadus. Ja kui on rauast hobune, et on vaja ja "tall" - garaaž. Kui on olemas garaaž, seetõttu on rada juurde. Ja selline, et all'sõita ja mitte sattuda mustus. Teil ei ole nii? Tähendab, sa oled see, kellele on mõeldud, nagu on sätestatud allpool näpunäiteid seadme selliseid lugusid.

Luua pädev all'sisenemise ja "lähenemist" on võimalik ainult kasutades vastupidavast materjalist.

Niisiis, oletame, et teil on piisavalt avar krunt ja maja. Kui laiemad panna, suurem maja, rohkem kõrvalhooned - seda разветвленнее sisene teedevõrk peab olema, ja seda professionaalsemaks peab lahendada probleem selle loomisest. Esiteks teeb peamine all'trepikoda koju. Grand fassaad, välisuksed trepp nõuavad oma maastiku jätkub võimeid suurepäraselt ja nõtkelt підрулити kuni kõige redel või kohanud sissepääsu lugupeetud külalised.

Konstruktiivselt auto sõidu krundil on korraga tunnused автотрассы ja aed lood. Esimene asi - ilmselt, kuna see liikumine on auto transport ja ta on mõeldud. Siiski, erinevalt tavapärastest teedest, kiirteel krunt:

  • saab sõita ainult sõiduautod - mingit raskeveokite, vastavalt vähem arvestuslik koormus. Lisaks, kiirus liikumine on minimaalne, mis tähendab - ei ole vibratsiooni, löökide ja samu koormusi;
  • on tagatud hoolikas hooldus - prügi on kliirens labidaga või väike снігоприбирачем, kuid kuidagi ei buldooseriga või muu jäme mehhanism;
  • pead kõrge esteetiline tase eeldab. Kõik peaks olema "tasemel" - выверенные kõverad, raamimine обочин, dekoratiivne kate, valgustus süsteem, väravad ja maastik tarvikud;
  • lubatud kasutamise eriliste materjalide sillutis - kõnniteekivide, naturaalse kivi, sillutuskivid, dekoratiivne betoon ja keraamika;
  • võib-olla kohaldamise kaasaegse disaini objekte, nagu, näiteks, kuidas süsteem eelsoojendus.

Alust

Läheme edasi. Alus tee - küngas või krunt, asub otse kattega. Meil pole puudus mitte kestev kvaliteetset killustikku ega liiva. Siiski on üsna tõenäoline, tooge neid tükk ikkagi - krunt meil tavaliselt ei ole kingitus: nõrk, soo-mullad või väiksemaid liivad ei suuda taluda suuri koormusi. Tasandamine ja tihendamine ei esita suur probleem, kuna on olemas vajalikud seadmed nagu on suuremahuliste teetööde ja seadme väike kõnnitee.

Kui on oodata suuremaid transpordi koormus, подстилающий kiht lisada tsementi või lupja. All katused või навесами alus tavaliselt jääb kuiv ja nätske, nii et munakivide või plaat nendes kohtades pannakse kuiva mördi ja щебеночную segu ning seejärel kõik vahed kividega täita liivaga.

Oleks teadnud - геосинтетики подстелил

Huvitav fakt!

Raja värvitud asfaldi. Või ei teadnud? Ja selline on. Värviline kate võimaldab kergem orienteeruda maastikul. See on ilus, esteetiline ja võimaldab luua krundil on sama värvi suunitlus, mis kõige paremini vastab territooriumil, maastiku -, kodu-ja, muidugi, autole. Kuid nagu ütlevad ehitajad, valides tooni, enamasti on kliendid lõpetavad punases. Ja üldse, асфальтовое kate võib olla palju erinevaid värve - valgest kuni tume-roheline ja erineval määral sära.


Häda tahes автодороги - järkjärguline jagunemine mõjul looduslikud tegurid ja kaalu masinaid. Logisev läti kliima süvendab neid probleeme korduvalt: suvise плавит гудрон, talvel küngas sügavalt промерзают, väljaspool hooaega lõputu tsükkel külmutamine-sulatamine põhjustavad kiire kasv praod kivi, betooni ja asfaldil. Juba niiske, vihmane ilm, asukoht ja veel hullem - see soodustab lõhenemist финишного katta,'tekivad ja kasvavad kiiresti löökaugu, vihmavesi hägustab muldkeha nõlvadel. Ei ole midagi, et minna otsima teed jube!

Et tagada teede tugevuse ja vastupidavuse, ehitajad on hoolikalt jäära krunt. Mõnikord isegi moodustab tulistada buldooseriga nõrk alus ja magama uus - liiva ja kruusa. Stabiilsus полотну annavad lai ja kerged liivane küngas. Aga on oluliselt laiendavad eriline геосинтетические võrku, vaibad ja kangad. Neid ammu ja tõhusalt kasutada, kui kruntide heakorra kindlustamine.

Kõige tavalisem геосинтетические materjalid - lausriidest-vaipu, et tugevdada nõrku krunti. Traditsioonilise tehnoloogia, kui tee pannakse on savi, turvas'puidust või niisutatud mulla, aja jooksul paratamatult tekivad jooksuaeg või killustik üldse "upub" m'kus подоснове. Kasutamine eraldab геотекстильной vahekihi tingib kõrge jäikuse ja pikaealisuse küngas, takistab вымыванию liiva, vähendab hävitamise tee. Ka viitab, millega kõnniteekivide, ilma betoonist tasanduskihi.

Liigne vedeliku pinnase - tavaline asi, et meie piirkonnas. Traditsiooniline viis, drenaaži - kraavid, kuid nende servad kiiresti заваливаются ja намытый liiv täidab põhja ja alistab tee vees. Kraavi saab täita kruusa või керамзитом - selline süsteem efektiivsem, kuid vajalikuks kiiresti заиливается väikeste osakestega. Vastupidavus drenaaž võib ka pakkuda геотекстильное lõuend, millele on vooderdatud kraavi, pannes seda meetodit kattuvus.

Финишное kate

Nüüd, mis puudutab katted, teede ja lugude kohapeal. Kõigepealt umbes мелкоштучной betooni plaatides. Selle Lätis toodavad mitmeid ettevõtteid. Kuju, värvid ja mõõtmed on erinevad. Kusjuures valik on pidevalt muutumises. On'ilmus plaat ei ole lihtsalt hall ja punane, aga ka roheline, kollane, küllastunud musta ja muid värvi. Võimalused virnastamine: range ja stiilsed klassikalised kandilised plaadid all munakivide, ristkülikukujuline "tellised", mis on sätestatud "kalasaba", kui parkett, kogutakse tihedalt "loss" plaadid "spool" ja teised

Esteetiline ja samal ajal võimas katta teed võib korraldada koos taotlusega pressitud (trükitud) betooni. Selle tehnoloogia abil vormi ja värvi katta naturaalsest kivist omandab бетонная tasanduskihi, valmistatud kasutades suurendavad vastupidavust muutujad ja sünteetilisest kiust (мікрофібріна). See töö on lihtne ja toimub ainult spetsialistid, kellel on vajalik varustus ja materjalid. Valmistamise käigus katta pind on äsja valatud betoonist puista värvi, отвердителем ja spetsiaalsete lisanditega, mis annavad värvi ja tagavad vastupidavuse. Umbes neli-5:00 betoon töödeldud штампами vastava suuruse, kuju ja koosseisud ja saadud pind "all telliskivide"all munakivide ", " kivi all "jne. Paar päeva "liitus" mõned tugevus betoon katta kaitsva akrüül ühendid, takistab высолы ja andes pinnakate vastavalt soovile kliendi sära või матовость.

Need on meie soovitused seadmega lugude, materjalide ja neist krundi tervikuna. Loodame, et need aitavad teil luua mugav oaas ümber maja.


Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar