reede, 31. jaanuar 2014

Ehitus käru: osta või teha ise?

Ehitus käru: osta või teha ise?


Ehitus käru: osta või teha ise? Ilma traditsiooniline autod vanus kaasaegse kõrgtehnoloogia ei tee ükski platside, ükski suvila. Kui olete otsustanud osta käru poes, siis proovi kaup tugevust, agility, покатайте. Haarake pastakad: teil peab olema piisavalt mugav hoida käru käes. Kontrollige ratta, määrake vastupidav käru. Kui üksi pead panna käru, kuid seejuures on materjal, seda ei peaks ärkama. Nii pöörama tähelepanu tugevuse rohkem jalatoed.

Liiga raske auto muutub probleemiks pigem assistendi töö. Sõltuvalt suurusest ja kaalust autod arvutatakse selle kandevõime. Väikesed autod kaal 15-18 kg sobivad suvilad, transport balloonide ohust. Käru kaal on umbes 70-80 kg kandevõime on 500 kg. Ostes ehitus-või aias, kus autod on peamised kriteeriumid muutuvad arvu rattad, paksus materjali, millest on tehtud kere. Oluline aspekt muutub mahutavus vedel, tahke, lahti lasti. Mõõtmed ja kaal kiire maksimaalne koormus, mida võib taluda konkreetne käru.

Rehvid velgedel тачек tavaliselt valmistatud valatud kummist, see saab ja pneumaatiliste kaamera протекторами. Rummu, telg, velje, raam ja kere on valmistatud sulamitest, mis on väike mass ja erinevad kõrge tugevuse.

Klassifikatsioon тачек

Kogus rattad autod jagunevad одноколісні, kahe-, kolme-, nelikvedu mudel. Manööverdusvõime on erinevad autod koos ühe ratta. Nad sobivad перевоза väikeste kaupade kitsas ridadevahelisse käiku. Kuid kätte nad on raskemad, mille saadetise kaal langeb käed ja õlad inimese. On vaja pidevalt tasakaalustada käru, et ta ei keeras.

Kaherattaliste autod ei ole nii маневренные, kuid need on vastupidavamad. Koormus vänt selliseid mudeleid vähem. Seejuures sellist käru saab mitte ainult push ees, kuid tirida. 3-4 ratast tavaliselt tugineda kogu käru, rehvide käru. Mõned mudelid тачек on kavandatud kaupade veoks kohandatud tingimustes. Nii, vankrid ja kärud vabastada lasti trepist on 3 rulli ratta mõlemal küljel, mis kinnitatakse ühtse kolmnurkne tuge. See annab neile võimaluse liikuda üles ja alla. Et kaablid ja voolikud sobivad nelikvedu mudeli ja veoks balloonide ohust - võimalusi on ainult kaks ratast.

Tüüp käepideme autod jagunevad mudelid T-kujuline ja u-kujuline käepide. Autod võivad olla ka pidev või keskmine rõhku.

Teeme käru ise

Juhtub olukord, kus on võimatu kasutada ostuhinnast käru. Võib juhtuda nii, et возведенная disain suvilasse või стройучастка ei võimalda läbida standard vankri või тачке ja käsitsi kanda materjal ei ole väga soovitav. Sellisel juhul saab teha käru ise. See võimaldab arvestada olemasolevaid sätteid.

Paar tundi saab ehitada käru paari rattaid sissekannet vineeri, mitu baari, pika toru või keermestatud ja tikkpoldid. Selleks, et raamid ideaalselt sobib painutatud profiil, või toru. Aga saate kasutada брусками. Vali klotsid ilma sõlmi serva, et vältida murdumist immutatud.

Pikkus raami tavaliselt umbes 120-140 cm, laius sõltub, mida vaja suurused. Allosas raami puuri augud telje jaoks. Rolli telje rattad võib tulla toru läbimõõt on 15-20 mm, sissekeeratav stud. Toru pikkus peaks olema selline, et mõlemal ta tegutses 2 laiused rattad. Telg tihedalt kinnitatud raami külge, nii nagu ta ei peaks pöörlema. Насаживаем rattad.

Soovitav on valida laiad rattad suurema läbimõõduga. See ei ole закапываться maasse pehmes valdkonnas, vaid ka hoiatab välimus hinnata. Paks vineer saab lõigata rataste vajaliku läbimõõduga, ja saab võtta rattad vana ratastooli. On фанерные rattad набиваем vanad tükid jalgratta rehvide, materjal ise пропитываем олифой, antiseptilise lahusega.

Oma telje rataste kinnitatakse kasutades шплинтов, painutatud kaks korda tükki paks traat. Ülaosas kujuneva hinged on olemas laiendus, mis võimaldab ratas ei проваливаться. Vaata ja rattad määri rasva või teise paksu määrdega.

Mõõdud kere võib olla erinev. Aga kui sa teed kompaktne käru, siis mõõdud kere erineda масштабностью ei pea. Põhja kere määrata raami külge, mis võimaldab anda konstruktsioonile jäikust. Tala saab teha erinevad, olenevalt sellest, kas soovite, et auto oli, või mitte. Keerulise võimalust ühe parda крепим hingedega põhja autod, ja teine läbi block. Торцевую osa jäädvustada läbi bar, kuid paksus baari peab olema vähemalt kahekordne paksus pardal.

Autod Mine jagu: Riistvara vahend HIS Autod


Allikas: www. materik-m. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar