kolmapäev, 8. jaanuar 2014

All usaldusväärne katuse 2006-11-02 11:02:37

Ehitus ja rekonstrueerimine.

All usaldusväärne katuse
2006-11-02 11:02:37

Mõiste "katus" praktikas kodumaiste ettevõtete kannab смысловую koormust. Kogemus "Браас ДСЬК-1" on näide edukas kombinatsioon kahest eri tõlgendusi. Ühelt poolt, tooted on selle ettevõtte tõesti võib pakkuda oma kodus usaldusväärne katus. Teiselt poolt, ratsionaalselt valitud lahendusi automaatika valdkonnas ettevõtte juhtkond on võimaldanud luua mingi "IT-katuse" üle äriga, saavutada stabiilne toimimine firma sõltumata "ilm" turul. Kas sa tead, mis on "Браас"? "Браас" - kaubamärk, mille taga on peidus tootmise kõrge kvaliteediga katusesindlid ja nn "доборов", siis on erinevaid disaini elemente, mis võimaldavad moodustada täieõiguslik кровлю välja sindleid. Selliseid tooteid on vajalik täiendada teineteist, kuid organisatsioon on nende tootmine on oma spetsiifika. Huvitav, et kolm neljandikku kaalu ‰ valmistatud tehnoloogia "Браас", on liiv. Tootmisprotsess ei ole liiga keeruline. Tema määrab selline järjekord toimingud: moodustamine tsementi liivane segu; lisatud värvained; segamine segada veega; välimine kere; ööpäevane kuivatamine kuivatuskapis; teisene kere; kiire kuivatamine kuuma ahju; väljavõte laos komplekti betooni tugevust. Kogu tootmisprotsess on täielikult paigaldatakse raami väike automatiseeritud rida. Saadud esemed on suur kaal (üks kv. M ‰ ‰ kaalub umbes 45 kilogrammi) ja suhteliselt soodsa hinnaga rakendamine (6-12 eurot ruutmeetri kohta). See eeldab organisatsiooni tootmise kujul väikesed tehased liivane kar'ерах, tarbijale lähemale ning allikate peamise tooraine. Transport ‰ ‰ kaugus on üle 600 kilomeetrit osutub majanduslikult ebasoodne. Vastandina sellele "доборы" kõige parem teha mitmed suured tehased ja toob sealt kuni kohti rakendamist. Just nii tundus veel paar aastat tagasi pereettevõttes BRAAS. Kuid sajandivahetusel õigused brändi ja kõik tootmine on nihkunud rahvusvahelise kontserni Lafarge, mille käive 2002. aastal oli 14, 6 miljardit eurot. Mure on loonud üksuse Lafarge Roofing vastava profiili on iga-aastane käive on 1, 5 miljardit eurot. Seiklus "Браас" Venemaal Projekti loomist venemaa filiaal oli ilmselt viimane iseseisev projekti ettevõtte Braas. Algusest andmed selle projekti oluliselt erinesid tavalisest saksa poolel skeemi. Traditsiooniliselt 100% kapitali mis tahes üksused on ettevõtte omanduses kõige Braas. Venemaa on sama variant ettevõte on palunud abi kohaliku partneri, nagu mis tehtud maja taimede "ДСК-1", mis on suurim capital kinnisvaraarendaja. Vene pool on andnud territooriumi osa, kapitali-ehitised ja infrastruktuuri mahtu; saksa - tehnoloogia, tootmise seadmed, comp'arvutid ja tarkvara, mille eesmärk on toetada äri. Panuse venemaa poolt ja eripära kodumaiste hinnad on transporditeenused lubatud paigutada taim linna piires. Praegu on juba koosseisus Lafarge, ettevõttes töötab umbes 120 inimest, kellest 45 hõivatud двухсменном tootmises. Valik hõlmab umbes 100 seisukohti. Kava rakendamine ettevõtte esmapilgul üsna ebatavaline, aga kui on rohkem lähedal pilk õppida on tüüpiline tööstus. Ühelt poolt, kui ettevõte on piisavalt suur võrgustik edasimüüjate enamikus suuremates linnades on Venemaa euroopa osa, suhelda, millel on kontorid Moskvas, Sankt-Peterburgis, Krasnodar või Екатеринбурге. Teisalt, täna on nende tegevus taandub leida jae-tarbijaid, nende nõustamine ja - üllatus - kuni järgmise edastamise jaemüügi tellimuse peakontor. Tavaliselt on see tehtud lihtsalt kasutades faksi. Keskasutus kaks töötaja-операционистки kuu töödeldud umbes 1000 korraldusi; iga tellimus hõlmab umbes kümme seisukohti. Ka операционистка ise kõik dokumendid saadeti. Sarnasel viisil on korraldatud töö Lafarge Roofing, näiteks Beneluxi riikides, kus on kuni 70% tellimustest tuleb peakontor faksi - isegi vaatamata Internet-portaali, mis annab võimaluse nende e-majutus. Nii нерациональная esmapilgul töö korraldamine on täiesti loogiline seletus. Vastavalt Dmitri Klass, direktor information service "Браас ДСЬК-1," e-kaubandus on piisav lahendus, kui rakendamise hästi tuntud kliendile valik. Näited selliste toodete võivad olla fmcg või autod. Katus - piisavalt keeruline'objekti ehitus, õigesti arvutada saab seda ainult ettevalmistatud spetsialist töö käigus kliendiga. Igasugune automaatika selles valdkonnas, eriti iseseisev kasutamine tarbija raha CAD, tavaliselt osutub ebaefektiivseks. Iga konkreetne lahendus nõuab meelitada spetsialist kiirusega, on ainulaadne ja ei eelda imitatsiooniga. Tuletame meelde, et tegemist on klots katus hoonete individuaalse miljöösse. Lisaks Venemaal ei ole kultuuri kasutamise katuse ehitamine - see ei ole traditsiooniline, et meie riik on materjal, mis teeb automaatika arvutused veelgi problemaatiline. (Muide, see asjaolu teeb puudumine siseturul remont vanad черепичных katuse renoveerimine ja ei soodusta laiendada äri. ) Veel üks iseloomulik teine probleem - разгильдяйство klientidele. Tüüpiline on olukord, kui tellimusi võtavad osad muutuvad nõuded toodetele, näiteks värvi järgi, tellimuse täitmise protsessi, mõnikord isegi etapil vedu. Kodus seda черепичного tootmise selliseid olukordi ei saa isegi ette kujutada. Kodu samadel keskmine tuhandeid tellimusi, помноженная mitmeid muudatusi nende parameetrid, kujundab piisavalt p'ulatuslik sellise väikese tootmise töökorraldus ja tekitab konkreetsed nõuded teabe teenuseid. Nõuded Lafarge Kirjeldada organisatsiooni ja iseloomu, tema keskkonda nõuab pädevat IT-toetada kõiki äriprotsesse, eriti paindlik ja tõhus (seisukohast, et saavutada eesmärk) infosüsteemi. Olukorda täpsemalt keeruliseks kõrgendatud nõuded Lafarge videoga, aruandluse ja juhtimise, mis on riikidevahelise iseloomu. Eelkõige kontserni juhtkond on pidevalt võitleb parandada reageerimist, mis nõuab läbimõeldud arengu aruandluse süsteemi. Töö selles suunas on kogutud projekti Unified Reporting System, kui rakendada keda kasutatakse tarkvara tooted on ettevõte Hyperion Solutions. Hetkel on lahendatud ülesanne on saada aruandluse võrgus. Nüüd aruandlus tulemused on iga ettevõtte, rühma koostatakse iga kuu esimesel dekaadil on järgmise отчетным kuud. On aruandlus sisaldub: tasakaal; hindamine kasumid ja kahjumid; kasumlikkus gruppide kaupa; keskmine hind ja allahindlusi grupi kaupade ja regiooniti; aruanne juhib kulud; rahavoog. Nagu märkis Крюков, järgides nõudeid juhtimise grupp Lafarge, vene üksus зобов'põhjuseks on vähendada koolituse igakuine ettevõtte aruandluse kuni üks nädal. Tõhusa toimimise ettevõtte eeldab väga läbimõeldud lahendusi IT valdkonnas, võttes arvesse kohalikke tingimusi tegevusloa. Kuid siin algatus ja vilgas mõistus kodumaise ettevõtja наталкиваются on pedantism Lafarge, et on pühendunud standardite kõigi osapoolte elu ettevõte. Vastavalt Klass, standardimise kohta infotehnoloogia raames Lafarge koos detailiseerimise küsimustes hoone kohtvõrkude, süsteemi ja rakendustarkvara, comp'arvuti platvormidel, julgeolekupoliitika, e-äri rakenduste äri keskenduda nagu ERP ja CRM, mis on ühised kogu rühma rakendusi personalijuhtimise, aruandluse ja konsolideerimise ja teadmiste haldamisele. Seejuures on iga üksuse sees industrial group (nende spetsialiseerumine - tsemendist, asbestist, katus, agregaadid ja betoon võrra) on oma täiendavaid standardeid, mis on seotud peamiselt tarkvara arvestades tööstusharu spetsiifikast, samuti küsimusi, mis ei ole veel standardiseeritud tasemel Lafarge. Võib oletada, et nii detailne standardimise osaliselt tulenes peaaegu täielikult saatmist kõik info teenuste sisseostmine. Selline ümberkorraldamine oli tehtud Lafarge 1998. Oli vähenenud peaaegu kogu IT-töötajad enamuses on leidnud varjupaiga rinnapartii IBM corporation, mis see on sellest ajast muutunud suurimaks partneriks Lafarge. Olemasolu detailsed ja ranged võimaldab немногочисленной grupi IT-juhid tõhusalt tagada äriprotsesside infosüsteemide teenuseid. Loo toimiv ja väga tõhus kava organisatsiooni IT tingis asjaolu, et 2003. aastal peaspetsialisti rühma Lafarge Dominic Малиж võitis Prantsusmaal pealkiri CIO of the Year. Omaks allhanke Tee "Браас ДСЬК-1" kuni kaasaegsete IT-lahenduste поучителен kõigepealt seda, et ta on paljuski peegeldab probleeme, mis tekivad, kui üritatakse sisendada kodumaisel pinnases meetodid välismaiste äri. Hetkel haridus-ettevõtte saksa poolel andnud venemaa partnerite, nagu talle tundus, et kõik vajalik IT valdkonnas. Väga võimas need ajad server platvormi IBM AS/400 toimusid kaks väikest rakendus - programm toetab logistika-ja finants-raamatupidamine, kes on läbinud edukalt testitud kõik tehased firma. Tutvus nendega on teinud vene spetsialistide sügav igatsus. Esimene oli kirjutatud väike saksa firma eritellimisel Braas. Teda iseloomustati täielik закрытость ja absoluutne tingimustele vastavust tegevusloa Saksamaal. Erilist pettumust tekitanud menetlus sulgemise päev, mis tegi kättesaamatuks muutmist kogu sisestatud infot. Raamatupidamise programm on rohkem universaalne, kuid on täiesti lokaliseeritud. Selle abil oli võimalik koostada aruanne suunata Braas, vaid viia kodumaise raamatupidamist ei olnud enam võimalik. Tulemuseks on, et enne kui alustada, tuli kiiresti varustada koht raamatupidaja. Eraldi isikliku comp'arvutisse installinud ühe versiooni raamatupidamis-programmide pere БЭСТ. Olukord oli üsna zesty ja, mis väga oluline, täiesti kättesaamatuks mõista saksa partneritega. Realiseerimata võimalusi võimas comp'arvutiriistvara сочетались vaja dubleerimist sisestada informatsiooni, mis on alati чреват разногласиями ja kaotus reageerimisvõime. Vahepeal, ise Braas alates 1996 püüdis rakendada SAP R / 3. Vene ettevõte see projekt oli ei saa. Peamiselt контраргументом teenis kallidus rakendamine ja säilitamine. Seoses Klass, SAP seni ei pööranud piisavalt tähelepanu lokaliseerimine moodulid, kes esindavad kõige suuremat huvi ettevõtete, oma suuruse ja profiiliga meenutavad branch Braas (eelkõige finants-ja raamatupidamise moodulit). Tema arvates on see tingitud asjaolust, et peamised kliendid SAP tööstuse valdkonnas - see on suured tööstusettevõtted, kes on peamiselt huvitatud kvaliteediga moodulite tootmise juhtimise ja planeerimise. Selles mõttes, arvates Klass, SAP ja Oracle kaotada Microsoft, mis on paindlikum töö partnerite ja pöörab rohkem tähelepanu ettevõtete ning väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele. Käsiraamat vene filiaali sai selgeks, et pääsemine äri on nende käes, ja see on muutunud otsima väljapääsu raskest olukorrast. Samas õnnestus leida vaid kaks sünnis lokaliseeritud lahendusi raamatupidamise platvorm AS/400, kuid lähemal vaatlusel ja neist tuli loobuda. Kogu teravus tõusis küsimus platvormi muutus ja üleminek põhimõtteliselt uuele lahendusele. Lugedes küsimus osutaja valikul, "Браас ДСЬК-1" püüdsime keskenduda peamiselt tase müügijärgset teenindust. Lisaks, isegi kui teil on hea toetada mitmed suured müüjad on otsustanud välja uurida, sest on tekkinud kartus, keskmine lähenemine teenus, mis ei võimalda arvestada konkreetse ettevõtte spetsiifikast. Põhjaliku analüüsi tulemusena otsustati lõpetada firma Columbus IT Partner ja, nagu edasised sündmused on näidanud, valik osutus edukaks. Tuleb märkida, et valik on tehtud oli, ei ole päris ise: sel ajal IT-teenuste ettevõte ei suutnud lahendada panite ülesande üksi. Saksa poolel, tajudes oma vastutust saatus filiaali olnud sisulist abi. Esiteks, see oli aastal 1998 tasuks teenused konsultandid Pricewaterhouse analüüs kodumaise turu IT-lahenduste ja-teenuste kohta. Lisaks Moskvasse olid командированы kogenud IT-juhid, kes lühikese aja jooksul on tuvastatud piiri ja projekti sisu, ulatus ajakava. Alates Columbus sõlmitud esialgse lepingu maksumus on umbes kümme tuhat dollarit kohta, kellel eelnevalt disain tööd. Tulemus see tegevus on saadaval arusaamist ettevõtte juhtkonna kirjeldus kõigi äriprotsesside (ilma нотаций nagu IDEF) ja sõnastada ettepanekud organisatsiooni vastav infosüsteem. Vastavalt nendele tulemustele aluseks infosüsteemi oli valitud tarkvara Navision Concorde XAL; kogu lepingu maksumus koos selle rakendamine oli umbes 100 tuhat dollarit Üleminek uuele süsteemile tehti koheselt kui olete lõpetanud kõik vajalikud tööd. Ettevõte ei ole olnud aega paralleelselt kasutada kahe süsteemi. Vastavalt Klass, sellised üleminekud peavad olema ühe visiidiga, hirm uue takistab arengut organisatsioonis. Süsteemi XAL pidi ettevõte 2004. aastani, kui erinevatel põhjustel on tehtud üleminek Microsoft Business Solutions-Axapta. "Esimene ласточкой" uue projekti esitlus oli süsteemi 2000. aasta mais. Крюков külastas teda ja tema sõnul aru, et see on "surm" XAL. Alates sellest hetkest hakkas ta jälgima trükiste kohta uue teda süsteemis selleks, et saada täpsem ettekujutus selle arengu väljavaated. Kasutada MBS-Axapta tema surudes järgmised asjaolud. Esiteks, sv'seoses üleminekuga struktuuri Lafarge on oluliselt suurenenud nõuded управленческому arvestuse. Vana süsteem on võimaldanud neid rakendada väga suurte трудозатратами. Lisaks on võrgu arendamise kauge asukoht ja'ilmus vajadust parandada infovahetust nendega ja üleminek keerulisem tehnoloogia, kui faks. Uus süsteem упрощала see protsess. Stimuleeritud liikumine ja üldine olukord turul. Oli selge, et Concorde XAL on lõppjärgus oma majandusaasta elutsükli ja mingeid paljastusi oodata temalt ei ole vajalik. Sõlmiti uus leping Columbus summa on umbes 200 tuhat dollarit Kõlas ka uuendada riistvara platvormi, sest uus süsteem on osutunud rohkem ressursimahukas. Üleminek Axapta on ellu viidud tavalisest "Браас ДСЬК-1" одномоментной viisil ja hetkel on ettevõte arendab võimalust uue infosüsteemi. Järgides poliitikas rühma Lafarge allhankeid, "Браас ДСЬК-1" edastasid elektrilised saatel küsimuses toetada info-süsteemi Axapta ja arendustegevuse infrastruktuuri. See on võimaldanud oma IT-meeskond, mis koosneb vaid kahest inimesest, täielikult sulgeda kõik info vajadusi kaasaegne, kiiresti arenev ettevõte. Väljavaated allhanke Kõige tähtsamad ajaloo automaatika juhtimine "Браас ДСЬК-1" esitatakse kaks punkti. Esiteks, juba набило оскомину heakskiitmise vajaduse kohta raamatupidamise kohalike tingimuste kui kannate neid või muid äri-lahenduste uus krunt. Teiseks, olulisem kogemus kodumaise ettevõtte, mis kasutab 100-protsendilist allhanke mitte, kuid siiski olulisi protsesse. Ja kuigi see otsus osaliselt нав'on seotud ettevõtte standarditele riikidevaheline industrial group, võib rääkida mõningasest muutmisest lähenemisviise vene ettevõtjate käitumisele asju, sest see ei ole esimene ega ainus selline näide. Крюков sõnastanud kolm põhjust, mis takistab arengut allhanke IT Venemaal: tööjõu odavus; eriline mentaliteet kodumaise juhtkonnale, et eelistab "on kõik oma"; kõrged riskid allhanke-wops'seotud ebakindluse IT-teenuste turul. Siiski, seoses Klass, pärast seda viis spetsialiseerumist ja integratsiooni vaeva äripartnerite tulevikku. Ta ise on otsustanud arendada seda lähenemine organisatsiooni tegevuse IT-teenust oma konsultatsioon.
ALLIKAS: Peaspetsialisti

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar