Inter'ep, kuidas osa moetööstus, elab suundumusi. Millised on viimased trendid värvi on inter'ери? Kuidas tekib trend ja kuidas kasutada teadmisi trende?

Vastavalt disainerid-колористов roosakas-lilla, oliivi ja kuld tasapisi vallutavad maailma populaarsust. Kesklinnas on sama tähelepanu - lilla, kes võitleb roheline tiitli eest värvi-2010. Siniseid toone vaikselt tagasi moes. Kollane on roheline. Kuld ja teised "metallist" värvi, nagu varem tähelepanu keskmes. Rohkem tähelepanu lubavad комбинациям on punane ja valge, vaid ka rahulik beeži ja halli тонам.

Ультрамодные toonid on väga küllastunud üle toon, nii et kui te kardate, et kasutada neid suuri massiive, neid on täiesti võimalik teha inter'jer on vaadata, selleks, et viia värske aktsendid. Üldiselt trendid on sellised, et mood on pühendunud "kohandamist"ja erksad toonid ja värvi kombinatsioon muutub see taskukohane vahend. Kuid mõlemad "trendid" värvi saab mugavalt kasutada ka "täiteefektid suurte pindade puhastamiseks. Eriti huvitav on selles maailmas on kasutada остромодной "кедрового" roheline. Roheline - võib-olla kõige mugav silma värv, see värv mass ühendused. Kõigepealt, muidugi, ta on seotud oma loomulikus "taimne" päritolu, orgaaniliselt kaja global "roheline" liikumine, mis on väga mõjukas nüüd kogu maailmas.

Muidugi, see on неслучайное juhus: trendid disain on moodustatud mõjul üle maailma sotsiaal-majanduslikud suundumused. Vastavalt disainerid, värvi ei muuda üksteist revolutsiooniline. Fashion värvus sujuvalt areneb, ja palett loogiline on erinevad. Punane siseneks oranž, oranž, kollane, ja nüüd kollane läheb roheline. Disainerid, kes jälgivad trende, on väga oluline, et hoida nina allatuult", et ennustada järgmine evolutsiooni samm. Meile, tarbijatele, muutmine toob kaasa tekkimist turul tööstusdisainilahenduse tarbekaupade kõik värvid ja kombinatsioonid aktuaalne värvi.

Kindlasti, isegi projekteerijad ei soovita pimesi järgida mood ja torkab koos rullikuga, kuni seinad elutoas iga kord, kui tehakse teatavaks, et trend muutus värvi. Siiski, paljud meist suurt tähelepanu värvi nüansse, mis täna pööra ekspertide rühma, võib olla signaaliks, et muuta tagasi paar aastat tagasi modernistliku lähenemist. Me oleme harjunud valget aluse kaasaegse inter'sisekujunduse ja väga arg kas värvi. Võimalik, tähelepanu värvi trend olla lähtepunkt sellele, et hakata välja töötama värvi. Ja natuke освоившись selle oluline vahend loomiseks muljeid, alustada ajaga sammu pidada, järgides muutuvate suundumuste.
© Artikkel on kirjutatud spetsiaalselt ettevõtte VIR. Kui täis-või osalise materjalide kasutamisel viide www. eremont. ee обов'kohustuslik
Allikas: www. еremont. ee