Ehitus ja rekonstrueerimine.
Tõe hetk. 2006-10-31 14:49:53
Erinevalt paljudest välismaa äriühingu, kelle jaoks on ukraina turule малоинтересен või неинтересен üldse, Kronopol, tütarettevõte šveitsi kontserni KRONO, otsustasin siin aktiviseeruma - laiendada turustusvõrgule ja avada kohalikku tootmist. "Otsus laiendada äri ukraina turul oli tingitud optimistlik majandusliku väljavaate meie turu-uuringud, mis on näidanud tema paljutõotav laadi ja usaldusväärsus. Ehitus ja mööbel turud siin arenevad ja strateegiline väljakutse ettevõtted on aktiivselt käigus nende teket. Meie esimese toodangu - Krono-Lviv - on peamine hoob rakendamise uue strateegia Kronopol ukraina turul?, - Ütles osakonna juhataja Eksport-Ida ettevõtte Kronopol šveitsi kontserni KRONO Mar'yang Сходнік. "Toodete tootmine Ukrainasse võimalikult toob meid lähemale lõpptarbijale ja võimaldab vähendada kulusid, säilitades kvaliteedi standarditele. Kui varem on meie edasimüüjad ja-toodete müügiedenduse oli raskendatud tänu ukraina maksustamine, mis, peab ütlema, et ei soodustab tootmise odav mööbel ja дешевому ehitus Ukrainasse, siis nüüd on vahendusfirma töö võrk muutub oluliselt efektiivsemaks. Lisaks edendamine Ukraina uusi odavaid ja kvaliteetseid tehnoloogia mõjutab positiivselt nii majanduses tervikuna, nii ja arengu mööbli ja ehitamise turgudel, kui me ütlematagi selge, et otseselt huvitatud. "" & ": tekkega (või aktiveerumist) välisturgudele mõned välismaised firmad eelistavad toetuda kogenud kohaliku mängija või valmis marki, ja siis järk-järgult teha oma äri oma. Millised on teie meetodid strateegilise võitlus lüüa ukraina turul? M. Koos. : Niipalju kui mulle on teada, šveitsi kontsern ei ole kunagi kasutanud selliseid meetodeid ei ole päris puhas laienemist. Ja sellest püsivuse ja püsivus või kasumlikkuse львовского tehase tootmisohje древесностружечных plaadid, mille baasil on korraldatud ettevõtte Krono-Lviv, ei saa rääkida. Me oleme täiesti реконструировали ettevõte, paigaldatud uued seadmed, käivitas esimese tootmisliini toores LAAST (tootmismaht on umbes 100 tuhat kuupi. M aastas). Kauges tulevikus monteerida line lamineerimine plaadid. Muide, sama обстояли tegusid ja tekkega poola tehas Kronopol šveitsi investeering. "&": Kas teil on plaanis avada teised tehased? M. Koos. : Arvan, et Krono-Lviv - mitte viimane investeering ukraina turule, sest nagu näitavad meie turu-uuringud, praeguseks on Ukrainas ei ole halvem turu arengu ja tarbimise ehitusmaterjalide teiste SRÜ riikides. Seega lähitulevikus avatakse esindus ida-Ukraina - firma "Кронос?, Mis tegeleb hulgimüügiga meie mööbel ja ehitus-plaadid. "&": teie sõnade Järgi, müügiedenduse oli raskendatud tänu "неудобного? ukraina maksuseadusi. Millised täpselt on raskusi teil on tekkinud Ukrainasse? M. Koos. : Kõige peamiseks takistuseks ma kutsuksin imporditollimaksu. Täna ta on 15% ja, võib öelda, on блокадной, et selline materjal. Peale selle, et on olemas probleem transpordi - ei ole luba läbipääsu ukraina masinate ja Poolas, mille tulemusena läksid jookseb kaupade tarnimine. Nii avatakse Krono-Lviv võimalikult lihtsustab ja kiirendab menetlust laekumise tooteid lõpptarbijale. "&"Miks oled nii kindel stabiilne laiendada turul müüki oma firma ja edaspidi hoone tootmiseks? M. Koos. : Nüüd on Ukrainas sündinud keskklass, ja just tema jaoks mõeldud meie materjalid, mis vastavad euroopa standarditele minimaalse hinnaga. Praktika näitab, et see kiht elanikkonnast on omapärane лакмусом seisu majanduses. Ja just seda saab otsustada stabiilne ettevõtluse arengut. "&": Kes on sellel turul võib takistada teil rakendamise plaanid? Keda arvate peamised konkurendid? M. Koos. : Ma ei ütleks, et ukraina turul oleme otsesed konkurendid. Paljud välismaised ettevõtted on lihtsalt alahinnatud, see turg on, ja nii on või olid oma tegevust, või ei kavatse siia siseneda. Peale selle, konkurentsieelis võib nimetada kvaliteedi ja hinna suhe meie tooteid. Madal hind "võitleb tagasi? tänu tootlikkuse ja võimaldab kõik ümber nii, et Kronopol olnud head kasumit, kuid see on meie edasimüüjad ja lõpp-kliendid olid rahul. Selline protsess on reguleerida ja kontrollida ja nagu praktika näitab, on firma poliitika on õige. Mis puudutab kohalikke mängijaid, siis toodete kvaliteeti, et nad jäävad veel kaugele maha. Arvan, et probleem on vähene налаженных ja arenenud tootmisvõimsuste, mis võiks toota selliseid tooteid. Täna taimed vajavad rohkem ja on piisavalt suured investeeringud. Ja just nii, käsitsedes turundus uuringuid, me usume, et teha investeeringuid - õige otsuse. Muide, meie uusim turu-uuringud näitavad, et Kronopol läks juhid müüa mööbel ja ehitusmaterjalid Ukrainas. "&": Ja milline innovatsioonipoliitika oma firma? Kuidas see mõjutab ukraina turul? M. Koos. Meie know-how - kaasaegne, odav tehnoloogia, majanduslikud ja малозатратные. Kõik uued tooted on välja töötatud peamiselt kontoris KRONO teabe alusel, arvestades eraldi konkreetsel turul. Näiteks ühe kuu jooksul teenib uue tootmise töökoda lakitud HDF (pliit tagumised mööbli müük seinad, mis nüüd on suurem nõudlus ja Poolas ja Ukrainas). Siis on'ilmub uus põrandakate - lakitud plaat OSB. Lisaks ukraina turule tulevad uued materjalid - soojusisolatsiooni plaadid pere MDF ehitus raami kodu "Кронотек?. Plaate võib kasutada seinte, katuste ja põrandate. See kõik on uued tooted, mis täiendavad juba olemasolevat. Edaspidi me tahame arendada ja pakkuda täielik komplekt materjalide raami kodu süsteemi Kronopol. Siis on kogu nimekirja toiduaineid, millest saab ehitada täiesti soe, keskkonnasõbralik ja hubane kodu. Arvan, et nad saavad laialdast populaarsust ja suur tähtsus on ukraina tarbijatele. "&": Kui täpselt sa руководствуетесь, kui võtate lahendus pakkuda turul üks või teine uus toode? M. Koos. : Turundusosakonna mure saab palju usaldusväärset teavet, mis võimaldab kiiresti ja operatiivselt otsuseid vastu võtta. Meie turundus juhid on kaasatud ka erinevate seminaride, näituste ja nii edasi. Mis puutub Ukraina, me usume обов'kohustuslik samalaadsetel üritustel Kiiev, Dnipropetrovsk, Donetsk, Zaporozhye. Nüüd turundus on väga ühendab meie tegevus. "&": ettevõte kavatseb suurendada reklaam toetada edendada tooteid? M. Koos. : Arvan, et kui meie львовское ettevõte teenib täie võimsusega, reklaami aktiivsus tõsiselt tõusma ja рекламисты saavad hästi teenida. "&": millist põhimõtet teil on ehitatud suhteid äripartneritega? M. Koos. : Erinevalt paljude välismaiste konkurentide me toetame tihedad suhted sv'язки Ukraina, mida võib nimetada sõbralik. Meie firma töötab suur ja stabiilne ukraina ettevõtetega, kellega meil wops'seob mitmeaastane koostöö, avalikku õiguspärast ettevõtjate kohtumiste messidel ja seminaridel. "&": Mida veel SRÜ riikidesse lisada arengukava firma lähiajal? M. Koos. : Kohe etapi korraldamine on firma Krono Star Venemaa - Костроме. Selles etapis seal viiakse läbi töö on rajada tootmine PUITLAAST plaadid, remont bürooruumid, samuti luua elamistingimuste töötajate tuleviku ettevõte. Help "&" Tehase Kronopol (g. Soojus, Poola) - kõigepealt riiklik ettevõte tootmise PUITLAASTPLAAT. Algus tegevuse - aasta 1984. 1994 aastal ostis šveitsi концерном KRONO. Peamine tegevusala: tootmine древесностружечных plaadid, mida kasutatakse assistent paigaldamine tootmise ja tänapäeva ehitus. Hetkel on ettevõte kuulub kontserni suurim euroopa tootjad. Toote kvaliteet on kinnitatud rahvusvaheline sertifikaat ISO 9002 kvaliteedi. Ukraina turul tegutseb rohkem kui 4 aastat ja hinnanguliselt turu-uuringute Kronopol, võtab 35% turuosa древесностружечных plaadid. Igakuised müüginäitajad Ukrainas moodustavad umbes DM3 miljonit. Tegevus Kronopol Poolas hinnatud riiklikul tasandil - auhind "Kuldne kotkas", mis вручалась kolme kõige tulus ettevõtted-Poola. ALLIKAS: Сходнік M.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar