Ehitus ja rekonstrueerimine.
Reformaatorid inter'jer 2006-11-09 10:16:40
Täna Sverdlovski oblastis töötab üle 130 mööbel toodab. Ainult Екатеринбурге vabastamist ja mööbli müügiga on hõivatud umbes 300 ettevõtete, kusjuures enamik tootjad on spetsialiseerunud mööbli asukoht: just see segment on arenenud viimastel aastatel on kõige kiiremini. Ta on ju esimene võttis endale puhub element turul. Pärast 2001. aastal enneolematu kasvu müügi, 2002-m - острейший kriis ületootmine, ural tehased, kes toodavad asjalikku mööbel, täna püüavad vältida stagnatsiooni. Nad on rohkem kaine kui aasta tagasi, väljavaade ja valida uus strateegia arengut. Kui üks спасительных tegevusi reformaatorid mööbli turule näevad marsruudi väljastama uusi tooteid. Tootmine kontori lauad ja тумбочек мебельщики valmis muutma release magav гарнитуров ja elutoad. Tootjale kodumööbel seejuures tuleb liikuda, ja müüjatele - leida ühine keel uute tarnijatega. N'ятирічку - kahe aasta Pärast maksejõuetuse segment büroomööbel näitas kõige kiirem kasv, tõi suurimat kasumit. Varustada kontorid tööpäevad kohati itaalia ja soome tootmine oli kallis juba septembris 98-nda ex nõudlus kasutanud ainult imporditud ravikabinetid, et juhid on kõrgem auaste. Sest kallis rent kontorid firma-tarbijad on muutnud koht nihestus välja keskosade Екатеринбурга on perifeerne, nii et neil ei olnud mõtet laiutamine ajutine varustus tuba - osta kõige odavamat. Mööbel siis üldse экономили praktiliselt kõik, välja arvatud pankurid. Ja kuna hind on imporditud kauba püsiks konkurentsivõimeline, turule müüki kohaliku мебельщиков on laienenud. Vabanenud impordi lünga edukalt täitnud odav kaup. Sageli halva kvaliteediga. Valdkonnas avanenud ja kümneid uusi büroo-lavastused. Muu mööbel делалась garaažid ja keldrid ning tööjõu kollektiivid koosnes kahe-kolme tööpäeva клепали lauad sõna otseses mõttes "süles". Ja selline kaup leidis tarbija, kuna peamine kriteerium on, siis astuks taskukohane hind. Tootjad kvaliteetne mööbel, juhid uurali turu "Karaat-E" ja "Лиал", 2000 ja 2001 suutnud ehitada tootmismaht 300 ja 200% võrra. Selline edu n'янило tootjate mööbel, kogu peatüki nurga nad panid toodang, mitte selle müügiga. Ja nii kriisi ületootmine 2002 oli nende jaoks tõeline löök. Laod ettevõtted olid ülerahvastatud, traditsioonilised niši turustamise ei ole aega, et seedida pakutav kaup. Ellu jääda sellistes tingimustes oli võimalik ainult поменяв strateegia alusel. Suurim tootmine on leidnud väljundi osaleda pakkumiste pakkumise kontorimööbli eelarve organisatsioonidele ja suur kaubik firmadele. Müüa kaup "paketiga", оборудуя terve ettevõte, mis on osutunud kasulik. Мебельщики saanud minna kaugemale, Sverdlovski oblast, kuidas võita pakkumiste eelarve organisatsioonid ja naftat tootvate ettevõtete põhjapoolsetes piirkondades. Peagi ja piirkonnas on neil osutus tihedalt. Täna uurali aluminium company tooteid võib kohata kabinettides omavalitsused, kohtud ja koolid Ярославля, Pugenud, Gorno-Алтайск, belgorod linn, Сахалина. Kroonist nüüd ikka, kuhu saata kaup, oleks suur pakette tellimusi. Ettevõtte tellimuste офисники ja'sõitsid 2003. aastal. Tagasi tulevikku aasta algusest on Екатеринбурге ja suuremates linnades piirkonna kaubandus kontori sisustus on praktiliselt lakanud laiendada: avati ainult kaks kauplust, mõned punktid või on lõpetanud kaubanduse, või перепрофилировались müüa magamistoast ja köögist. Fakt on see, et turg büroomööbel - turg on ettevõtte müük. Rakendamise põhimõtted äri-klassiruumid on oluliselt erinevad, alates kaubandus-elamu sisustus. Vahe on selline: avaleht mööbli poodides müüakse ning kontori - kõigepealt pannakse. Esimesel juhul on klient tuleb kohe osta, teises - vaata, et teha tellimuse. Lisaks, kontorimööbel palju vähem vastuvõtlikud веяниям mood muutub kuhu harvem kui avaleht, sagedamini juhul, kui on kulunud. Ostja on alati huvitatud sisustuseks on oma büroo, eriti kui ruum on ostetud vara. Seega on algav suhtelise majandusliku stabiilsuse, esimest korda viimastel aastatel juhid, valides mööbel operatiiv töökohti, hakkasid esmalt pöörama tähelepanu kvaliteedile ja ім'i tootja ja alles siis hind. Muutmine tekitas järk-järgult tagasi докризисному соотношению müük imporditud ja kodumaise büroomööbel. Taastuvad müüki itaalia ja soome online mööbel. Ja kuna ural tootjad ka töötavad valdavalt. selles sektoris (presidendivalimiste eliit ravikabinetid "made in Ural" - jama), nad on esimesed, kes tundsid ennast vahetuse meeleolusid ostja. Pluss kõigele - viimase aasta jooksul on enamik moskva tehased, насытив mööbli tooted capital turul liikunud piirkonnad, teel avades oma laod. Ruumi, et kõik turuosalised on muutunud selgelt puudu. Tulemuseks on tootmise mahud suured mööbel ettevõtete piirkonnas kasvas möödunud aastal ainult 30%. Kasv on aga põhjust rõõmustada ole: esiteks, taustal viimastel kaks iga-aastase juurdekasvu näitaja ei tundu päris. Teiseks, ja see kasv oli võimalik ainult tänu parandada eelarve rahastamine: mööbel on peamiselt läbi viidud all eritellimuste haridusasutuste, hotellid, büroohoonete. Kuna eelarve suund on osutunud üheks kõige stabiilsem on müük, seda мебельщики ja tähelepanu pöörata. Tere, kool Mööbli varustus kõige eelarveliste asutuste täna vajab kaasajastamist. On aeg muuta kirjalikud lauad district администрациях. Vääritu селить turiste hotellis, kus voodi hirss prügikasti. Sa ei saa teha raha eest koolitada õpilasi, kui auditooriumiga tuleb neil istuda колченогий tool. Kõigile oli vaja odavamad ja seejuures korralik mööbel. Lisaks, ta peab olema pühendunud, kohandamine vajadusi konkreetsete institutsioonide. Kõige liikuvamad osas muudatusi inter'jer osutunud hotellid ja koolid. Kui esimene допотопным inter'иером oli just ei ela, siis soov algklasside üldhariduskooli juurde уюту ja mugavus подоплекой vähe vanem entusiasmi. Isa ja ema esimesse klassi meeleldi скидывались üle tuhat rubla ning ostis pingid ja toolid, pakkudes sel viisil oma lastele valutut kohanemisvõime kooli tingimustele. Sarja mööbel toodab eelarve suund on muutunud профилирующим. Näiteks mittetulundusühingute partnerlus mööbel ettevõtete, väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele, Sverdlovski oblast "Мебельщики Uurali" (HN "МебУр"). Loodud 1997. aastal, täna on see p'ühendab 15 ettevõtte (12 tootmise ja kauplemise kolm). Hinnates võimalusi sektori eelarve mööbel, president NP "МебУр" Semjon Новомейскій on välja töötatud süsteem ja klientide leidmise tsentraliseeritud tellimusi ettevõtete partnerlus. Süsteem taandub peamiselt sellele, et võrdselt tagada tellimuste võimalikult palju osalejaid. Nii, tootmise lauad kapis füüsika 121-st екатеринбургской kooli osalesid mitmed tehased: plastist laua tegin factory "Ekraan", металлоизделия tagada oma LTD "Kooli mööbel", metallkonstruktsioonid - liitvabariigi enterprise "Tehnika ja tehnoloogia kaupade", тумбы all juhtmestik - Режевского mööbli tootmine. Koopereerumine on kasulik kõigile: tehas on pidevalt tagatud tellimuste, klient saab valmis tooteid lühema aja jooksul. Lisaks ettevõtted säilitavad iseseisvuse ja liiga hõivatud otsivad tellimusi: sel juhul nad saavad õiguse tellimuse täitmine ilma, et osaleks partneritega, mis siiski jäävad konkurentidega. Muide, on veel üks eesmärk mööbli partnerlus - ületades sisemine konkurents, mis vahel ettevõtete üks profiil on vältimatu. Seda enam, et kooli mööbel kehtivad ranged tervishoiu ja litsentsi nõudeid, tema tootmisel ei tohi kohkuda Гостов ja Снипов, mis tähendab, pingid ja toolid, toodetud erinevates tehastes, on üksteise sarnased nagu kaksikud. Sperma Новомейскій väidab, et PE "Мебельщики Uurali" научилось lisada oma tooted "eriline inimene", ja samal ajal распределило kohustusi'язки ja hindade segment: ühed ettevõtted teevad countertops парт koos serv ainult melamiini, teised - ainult PVC (selline variant on kallim ja элегантнее), mõned teevad nurgad, sirge, teised - ümarate, tulemus on lauad samades lähevad kallimad, teised odavamad. Kõik tootjad on umbes võrdselt tagatud tellimuste: odav ученическая mööbel on mitte väiksem nõudlus kui maantee. Ja mis kõige tähtsam - tooted erinevate tehaste vahel on konkurents ei lähe. Kindlasti, sellist võimalust koopereeruda on oma vead: selleks, et saavutada võrdsust keegi tuleb astuda kõri enda laulu. Aga selline on, vastavalt Новомейского, ideoloogia partnerluse: "Meile tundub vale tööpõhimõte mööbel toodab meie riigis, kui kogu protsess on kasvav puu, kuni mööbli tootmine koondunud ühe ettevõtte. Palju tootlikumaks seotud suhted ja kitsas spetsialiseerumine, kui igaüks teeb oma asja ja keegi üksteist ei dubleeri ". Strateegia NP "МебУр" on juba toonud tulemust. Kaubamärgiga tooted on varustatud sadade koolide Екатеринбурга ja väikeste linnade Sverdlovski oblast, saadetised lähevad Tjumen, Kaug-Ida, Siber. Pange tähele, et liikmed partnerluse seejuures ei ole üles riputatud tootmises ainult ученической mööbel: kauplemise seadmed on varustatud ehete ja jahimehe poed kesklinnas Екатеринбурга, mööbliga sisustatud ruumid on kohtu osakonnad valdkonnas, hiljuti on lõppenud, mööbli kokkupanek oksad kahe suurima екатерінбургськіх pangad. Töötamise eelised koos spetsialiseeritud mööbel on teretulnud ja suured mööbli müük tootmise. Eriti üks turuliidrid büroomööbel firma "Лиал" rohkem kui aasta tagasi pre'esitab tarbijale uut tüüpi tooteid - sama ученическую, samuti гостиничную mööbel. Ei ole ajast maha jäänud ja konkurendid: peaaegu kõik vabrikud, mis on väärt seadmed, täna on valmis lahti laskma eelarve mööbel, hea tehnoloogia tootmise see erineb vähe büroo. Ja müügiturg - kogu riik. Töö tulemused koos esimesteks klientideks on olnud julgustavad. Vastavalt osakonna juhataja, turustamise "Ліала" Dmitri Багирова, isegi vaatamata sellele, et esimene kord toode on сыроват, ta ikka oli edu экспозициях. Ja see tähendab, et pakkumisi on turul selgelt ei piisa ja vaja kiirustada võtta koht päikese all. "Rahulikult" ja aktiivselt juhtida uut turgu, täiustades kvaliteeti mööbli hotelle (peamiselt voodid, lauad ja kapid), tehase märganud, et tehnika ja tehnoloogia üsna võimaldab neil toota magab kõrvaklapid ei ole ainult turistidele, vaid ka avalikkusele. Mis magamistuba, vaid ka esimeste nagu kord ja plaan lähitulevikus minna turule koduse mööbli ural tootjad. Teine küsimus, et tuua välja sarnaseid tooteid laia tarbija turul ei ole lihtne. Esiteks, kodumasinad ja mööbel peavad läbima tõsist uuesti kvaliteet - see on mööbel päevase tarbimise ja sellega pre'on ka muid nõudeid. Teiseks, rakendada mass toote vaja kas enda jaemüügi võrgu, või on suur kogemus розницей, kui võib kiidelda üksus. Lõpuks, kaubandus-tarbija mööbel, kuigi on oluliselt laiem büroo poolt reguleerimisala klientuur on oma spetsiifika. Ім'i lahendab kõik Segment koduse mööbli - see on turg штучных müük: keegi ei hakka ostma endale n'viis voodit või kümmekond koridorid. Kodu mööbel valitakse eriti hoolikalt, sageli reisijuht soovitused tuttavad ja sugulased. Vastavalt piirkondliku esindaja mööbli firma "Шатура" Juri Кокорина, just see esimene on peamine raskus, et turuliidrid kontorimööbli: "Isegi tehes endale kõlava nime'i segment müük tööpäeva klassiruumid, ja обставив oma laua poole kontorid piirkonnas, мебельщики vaevalt võib arvata, et lukus on oma brändi teadlikkust tavaline tarbija. Kontori ja kodu mööbel - tooted liiga erinevate turgude ja tarbija on neil erinev. Ja kuna valides kodumööbel ostja, tavaliselt keskendub ім'i, фабрикам pea enne selle spin. Et konkurentsivõimeline assistent paigaldamine turul ei ole lihtne ". Aga, arvates, Juri Кокорина suurim ural tootmise büroomööbel on saavutanud nii kõrge taseme tehnoloogiaid, mis on täiesti võimelised tootma kaup korralik kvaliteet. Tõsi, see ei puuduta mis tahes liiki mööbel. Näiteks eesmiste lihtsam - see on lihtne täitmisel seisukoht. Raskem üle magamistuba: tootmine magav гарнитуров rohkem затратно, on aeganõudev ja eeldab tõsist disainer проработку. Sellega nõus ja tehniline direktor firma "Alex Zander" Ilja Bogdanov: "tootjatelt büroomööbel ei ole kõige arenenum tehnoloogia. Töö кабинетам nad kindlasti annavad kvaliteetse. Kuid kodumööbel - see on hoopis teised materjalid, teine disain ". Kuid офисники veel ja ei заявляются turule uue tootega. Me oleme leidnud vaid üks näide - firma "Karaat-E" on välja töötanud mitmeid elutoamööbel ja hakkas selle rakendamise Екатеринбурге. Kuid enamasti tegemist on kavandamisel uus disain, omandada uusi tööpingid, otsing oskusteabe edendamine kauba. Vastavalt Dmitri Багирова ainult siis, kui lahendada need ja paljud teised küsimused saate ainele rääkida aktiivse marsruudi office ' i toodangule. Kasuks sellise marsruudi soosib ka asjaolu, et võimalused ostjad piirkondades ei ole alati jäävad enne ettepanekud, mis muudavad salongid imporditud mööbel. Lisaks, enamik venelased konservatiivsed ja eelistavad klassikat. Paljuski just tänu selle turu omadused on suutnud ellu jääda mitmeid nõukogude lavastused корпусной mööbel (Нижнетагильская mööbel tehas, Тюменское "Заречье"). Ja küsimus "S", miks on disain selline suur tegija nagu "Шатура", ei tundu väga kaasaegselt, Juri Кокорин vastas: "Selline nõudlus. Klassikaline itaalia disain maitse järgi enamusele elanikkonnast. Muidu firma lihtsalt ei suutnud hoida, 11% kogu venemaa turu ja ammu järglaseks oleks mudeli seeria ". Hästi раскрученный bränd on äärmiselt oluline: mitte juhuslikult mitmeid uurali mäed ettevõtted eelistavad töötada koos "Шатура" frantsiisi süsteem. Täna Екатеринбурге neli kaubamärgiga kauplused logo "Шатура", veel ühe - Alumises nižni tagil ja Первоуральске. Lisaks mööbel leiab näitusel mitme "võõrad" linna salongides. Kuid siiski "Шатуры" valdavalt töö üks vahendaja ahela vahel tootja ja lõppkasutaja ostja. Müüa mööbel läbi oma võrgu kaubamärgiga kaubandus, 'ettevõte püüab vältida mitmekordset edasimüügi ja toetada konkurentsivõimelist hinda, sest tooted on mõeldud võimalusi keskklassi. Ja on veel üks argument frantsiisi äri. Müük põhimõte seisneb selles, et poed, mis tegutsevad вывеской "Шатуры", analoogilised tooted teiste lavastuste olla ei tohiks - tema on piisavalt. Erandiks on ainult неконкурирующих toote näiteks m'mööbel ja tarvikud. Ja siis on täielik valik. Tõsi, see reegel puudutab peamiselt majapidamises mööbli. Teine olukord kontori sisustus: arvestades eripära müük selle grupi kaupade tootja siiski nõustub eksponeerida oma mööbel kõrvalmajas kaubaga konkurendid. See on põhjus, miks firma "N. Verto", olles vahendaja "Шатуры" ja asetades selle majapidamistarbed mööbel poest sama logo ei saa panna sinna, ütleme, tooteid peterburi "СевЗапМебелі". Aga firma poest logo "N. Verto" saab näha Шатурских kontori ruumid kõrval ravikabinetid konkurendid. Täpselt nagu salongis büroomööbel "Елекком", mis on ka edasimüüja moskva mööbli firma, kuid müügi viib läbi oma kaubamärgiga pood, lähedal on väärt tooted moskva "Шатуры" ja "Felix", екатеринбургского "Ліала". On arusaadav, et võitis turg kodumööbel, suur firma võib dikteerida oma tingimusi, töö-ja kasutusele turul strateegiat turustamises. Aga, kui täpselt sama probleem turustamise büroomööbel, ja väiksemad piirkondlikud tootmise, see on sama sunnitud kohandada ise alla tingimused turul. Eriti täna sama "Шатура" ei välista eraldamine kahe mille eesmärgiks on töö - kodu-ja büroomööbel. Ja kui turule koduse mööbli moskva firma konkureerib vähemalt московскими sama tootjate, nagu maksimum - итальянцами, siis turg büroomööbel konkurentidega, küll ise шатурцев, esinevad juba екатеринбургские mööbli müük tehased. See näitab, et tase on meie tootjad äri uuringud täna astus kaugele ette, ja mitte juhuslikult uurali kontori toode шествует kogu riigis. Ise офисники usuvad: kui nad kunagi suutnud võita turgu äri mööbel, hakkas äri nullist, sest sama on võimalik teha ja ostja on koos mööbli kodus kasutamiseks. Koos итальянцами konkureerida esimene on lihtne, kuid konkurents on vene фабриками täiesti reaalne. Meie vastus konkurentidele Ideed "Osta kodumaise" toetab mtü partnerlus "Мебельщики Uuralite". Nii, Sperma Новомейский äärmiselt negatiivselt hindab import mööblitoodangust territooriumile, Sverdlovski piirkond: meil on võimalik soovi korral teha mis tahes mööbel, mitte sugugi halvem moskva või valgevene. Võib-olla meie tarbija ei ole alati valmis osta kaupa ilma silt "made in Italia", kuid see arvates Новомейского, küsimus on ainult ajas, mitte kvaliteedi. Just selleks, et toetada kohaliku tootja "МебУр" lobitöö on võimuorganite tasandil idee luua Екатеринбурге näitus mööbli keskus, kus saaks näidata ja müüa oma toodet мебельщики perifeeria, Sverdlovski oblast. Erinevalt juba olemasolevate интерьерных keskused on, et selline ettevõtmine ei saa toetada ja arendada väikesed tootmine, tagades neile võimaluse экспонировать oma kaupa, ei kleidid tohutu raha eest üüri. Ostja on sama seega on võimalik saada odavamaid hindu mööbel ja laiemat. Teine asi on see, et mööbel turg ja nii on täis kaubaga. Ja kui ise selle liikmed tunnistavad, et on üha enam tegelikku ostja kaldub valik imporditud tooted, samuti tootjalt "browse", siis idee arendamine turu maakonna algajad tundub kahtlane. Samuti ei garanteeri edu ja vahetus "orientatsiooni" office ' i lavastused. Kuid mitte asjata ei ole ise мебельщики armastavad korrata: iga kaup on alati leidub oma ostja. Selline optimism väärib vähemalt austust, sest enesekindlust - pool võitu. ALLIKAS: Ekspert-Uuralitesse
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar