teisipäev, 29. juuli 2014

Puu valgustus 2006-10-30 10:39:49

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Puu valgustus
2006-10-30 10:39:49

Osalejad "осветительного" foorum aktiivselt lükkab doktoritöö "ученье valgus, ja неученых - pimedus". Üritusel palju rääkinud hai-теке -, jaotus-ja teaduslik lähenemine valgustus. NÄITUS Teine rahvusvaheline spetsialiseeritud näitus "LIGHT" toimumise Aeg - 9-12 septembril 2002. Toimumiskoht - staadion, m. Kiiev. Korraldajad - ТПП Ukraina, ajakiri "Електропанорама". Osalejate arv - 70 ettevõtet. Hind 1 ruut. m on kokkupuude ala - $ 150 - 1 sq m. varustatud ala, $ 120 - необорудованной. Eelõhtul aktiivse hooaja müük valgustajad pidasid sügisel смотр-paraad igasuguseid valgusteid. Kusjuures praeguse näituse ekspositsiooni осветительного seadmed on palju rohkem riideid, rohkem originaalne, heledamaks ja heledamaks. Seda on liiga palju tõendeid, mida ettevõtete peab tegema rohkem jõupingutusi, et kuidagi silma paista palju konkurente. Kokku näituse selline. Koostis peamised ettevõtjad on juba moodustunud. Kaupmehed "jaga" vahel on tootjad ja erinevad sihtkohad "осветительного" äri. Aga neil on veel mille kallal töötada skeem, müügi valgustid piirkonnad nõuab täpsustamist. Suured kaupmehed ja tootjad üha enam tähelepanu pöörata arengut levitamise ja suurendada müüki piirkondades. Seejuures üha suuremat tähtsust omandab võimalik tarnida kauba lattu ostja. Hakkab järk-järgult laiendada ja valik on müüdud piirkondades valgustid. Praeguse näituse välismaiste osalejate arv suurenenud. Ja see on täiesti loomulik. Rakendamine осветительного seadmete mõnes välismaa tehastes käesoleval aastal vähenenud umbes 20-30%ja ülejäänud rõõmustavad selle üle, mis hoiavad müügimahud прошлогоднем tasandil. Vaata ja kasvas huvi euroopa tootjad ukraina turule turule. Ja ukraina ettevõtjad on hakanud täiendama valik tooteid uued tootjad. Hinnad valgustid viimase aasta jooksul peaaegu ei muutunud. Mitu protsenti tõusis imporditud kauba sv'tänu iga-aastane kasv nende euroopa tootjad ja kasvu euro. Samal ajal enne pakkumise uusi mudeleid "maailmas" kaupmehed alandavad hinnad on eelmise aasta mudel (vaatamata sellele, et nad on trendikas ja väga nõutud) - umbes 10% ja rohkem (sõltuvalt sellest, kas see on jaeostjale või hulgimüük). Otseseid muutusi nõudluse struktuur ei ole. Kasvavad müüa tehniliselt "edasijõudnud" осветительного seadmed. Ka sel aastal on kasvanud nõudlus valgustid välisvalgustuse. Eriti see-wops'on tingitud töömahtude suurenemisega ehitustööde держорганізаціями. Muide, kui müük spetsialiseeritud tehnilise "light" (kontori -, kaubandus saali, vitriinide poed, fassaadide valgustus majade ja nii edasi. ) teenuse osutamine projekteerimis -, arvutus valgustus ja nõu riistvara paigaldus - tõsine argument võitluses tellija. Nüüd on kaupmehed ja tootjad kipuvad pakuvad neid tasuta, sest enamik kliente ei ole valmis maksma rohkem teenuseid (kuigi, pange tähele, Lääne-Euroopa klientidel tuleb tasuda kogu tehtud tarnija tööd). OSALEJAD ÜTLEVAD NÄITUSE Irina БУДІНСКАЯ (31), ülem, osakonna elektri seadmete kontserni "Альтера" (g. Harkovi; kaubandus valgustitega): --- Üha enam'on kliente, on ettevaatlikud, et mitte lihtsalt järgima üldtunnustatud valgustus pinnaühiku ruumid ning üritavad abil valgustid rõhutada stiili tunnused inter'sisustamiseks büroo -, kaubandus-tuba, eluruumi jne. Rohkem tähelepanu on tarbijad saanud pöörata ja ландшафтном "helge". Selliseid meetodeid, et meelitada jaemüügi ostja, kui on olemas piisav varu kauba lattu, pakkudes allahindlust jne, muidugi on обов'kohustuslik teenust austavaid ennast kauplustes. Kuid üha tähtsamaks muutuvad ja kvalifikatsioon müüja, oskust asetada ennast kliendi ja teda aidata teha õige valik, teadmised valik. Jevgeni Нетреба (28), juhataja asetäitja osakonna осветительного seadmete LTD "Електродім" (g. Kiiev; ametlik дистрибутор TM Massive): --- võrreldes eelmise aastaga On oluliselt kasvanud nõudlus seadmed valgustus hoonete fassaadide ja tänavatel. Wops'see on tingitud töömahtude suurenemisega ehitustööd ja renoveerimine rajatiste'objektid nagu eraettevõtted, nii ja riiklike organisatsioonidega. Kui arvestada meie müügimahud, nõudlus selline varustus on kasvanud umbes 40%. Stabiilne nõudlus jätkuvalt "pets" valgustid juugend, high-tech. Viimase aasta jooksul on hinnad "light" praktiliselt ei muutunud. Nüüd turuosalised üritavad võidelda ostja, pakkudes paremaid (tehniliselt ja disain) tooteid ja ei suurendades seejuures on hinnad peal. Andrei KOVAL (42), osakonna juhataja sisseseade firma A & T trade (g. Kiiev; ametlik дистрибутор TM Martin Pro): - Rõõmustav on see, et turul осветительного seadmed, eriotstarbelised (arhitektuurne valgus, vormistamine baarid, restoranid) toimub ümbersuunamise ostjaid rohkem osta keerulist ja kaasaegse varustuse. Ajal, kui ööklubid kasvavad nagu seened on juba lõppenud. Alates sellest ajast palju muutunud. Ettevõtjad on mõistnud, et kokkuhoid peaks olema ökonoomne ja kallis usaldusväärne riist, kui kõrgem hind on tingitud odavamaks, sest väiksemad hoolduskulud ja remont (pluss lihtsa remondi ajal). Inimesed on õppinud, kuidas planeerida oma äri õigesti jaotada tulusid ja kulusid, on toimunud ümberjaotamine kapitali. On teadvusel säästa mõned. Põhjustab sama mure praeguse olukorra arhitektuurne valgustus linna. Väga kahju, et paljud projektid on sõidetud insenerid-valgustus tehnoloogiat, mitte kunstnike maailmas. Selline elukutse on, muide, olemas. Räägin nagu valguskunstnik 20-aastane kogemus. Jevgeni REZNIKOV (24), tehniline direktor киевского büroo SP "Vatra-Schröder" (tootmine осветительного varustus): --- meie hinnangul kasvab nõudlus energiasäästlikke valgustite. Kasvavad müügimahud valgustid välisvalgustuse. Aga ma ei ütleks, et majanduskasvu tempo selle rakendamine on liiga kõrged. Tellimused госорганизаций ei erine stabiilsus. Ja äriringkonnad ja üksikisikud on oluliselt suurendada müüki ei saa. (Kuigi viimasel ajal on nõudlus nende poolt on oluliselt kasvanud. Nüüd on täheldatud tugev dumping müümisel seadmete välisvalgustuse vene toodang. Peetrus ШКУРАТ (27), juhendaja osakonna kontserni "Элотек" (g. Kiiev; tootmine, kaubandus осветительным seadmete projekteerimine valgustus): - Nüüd operaatorid pakuvad valgustid on praktiliselt samad hinnad. Ja konkurents on kujunemas väga karm. Lääne tootjad näitavad üha suuremat huvi meie riigis. Geograafia tarneahela imporditud "light" Ukraina on jätkuvalt laiendada. Me, nt, sel aastal peetud vajalikuks täiendada valik kaup uus kaubamärk. Siiski klientide muutunud. Kui aasta tagasi meelitada neid me ise oleme pakkunud kliendile tasuta teenuseid projekteerimise, arvutuste, valgustus, konsultatsioonid seadmete paigaldamisel, nüüd on selline teenus - et vähe ei ole обов'kohustuslik element ning edendada toodete turul.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar