pühapäev, 6. juuli 2014

Kultus arhitektuur, Oscar niemeyeri muuseum 2006-10-28 15:33:13

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Kultus arhitektuur, Oscar niemeyeri muuseum
2006-10-28 15:33:13

Ei ole sirged nurgad meelita mind, ja ei ole sirge, paindumatud, kunstlikult loodud inimene. Mulle meeldib vaba ja sensuaalne tala kõver, mis iseloomustab mägedes on minu riik, liitmikud oma jõgede, merede lained, keha armastatud naised. Kogu Universum koosneb kõverad - kõver Universum Энштейна ". Oscar Нимейер Puudutab портрету Oscar Нимейер (Oscar Niemeyeri) on sündinud 15. detsembril 1907 aastal Rio de Janeiro. Alates 1930 kuni 1934 aastat. ta on õppinud arhitektuuri Riikliku kaunite kunstide koolis (praegu Riiklik arhitektuuri instituut). 1936. aastal juhitud Лючио Costa ja Le Корбюзье Нимейер koos grupi noorte arhitektide projekteeris hoone ministeeriumi hariduse ja tervishoiu'i Rio de Janeiro. Ehitus lõpetati aastal 1943 ja on äratanud laialdast tähelepanu mitte ainult ühiskondlik hoone, mis on loodud uusima arhitektuuri vahenditega, kuid kui esimene näide kasutamine on ühtlane солнцемодулірующего ekraani ühe laiused. Väljaspool Brasiilia Oscar Нимейером ehitati Brasiilia pavilion World expo New York 1939. aastal. 1974. aastal andis rolli peamine konsultant ehitamise hoone ÜRO peakorteri juures New Yorgis. Kui aastatel 1955-1956. Oscar Нимейер välja projekti Muuseumi kaasaegse kunsti pealinna Venezuela Caracas, ja leidis 1957. aastal Berliinis Rahvusvaheline ehitus näituse ehitatud alalise eluruumi saamisel. 1966. aastal lõpetas ta projekteerimine peahoone prantsuse kommunistliku partei Pariisis ja ulatuslik kompleks linnas Grass Nice ' i lähedal. 1957. Oscar Нимейер oli määratud vastutav arhitekt Brasilia, uue riigi pealinna. See üldplaan on täidetud Нимейер koos Лючио Costa. Нимейер oli kõik suured ühiskondlikud hooned, kaasa arvatud presidendi palee - Palazzo Koitu, välisministeerium Asuvad kaared, hoone Kongress, millel on kaks 28-этажными tornid-kaksikud ja riigikohus. Ja lõpuks - katedraal, arhitektuursed vormid, mille eesmärk arhitekti Oscar niemeyeri muuseum sümboliseerivad kroon. Oma töömeetod on suur arhitekt iseloomustab nii: "Minu meetod on jäänud samaks: kõigepealt ma kinnitada idee, siis формулирую selle kirjalikult teksti kujul. Kui argumendid on leitud minuga, ei ole piisavalt весомыми, tulen tagasi visand ". Pealinna Maja arhitekt toimub organiseeritud abiga saatkonna Brasiilias fotonäitus, mis on pühendatud loomingule Oscar niemeyeri muuseum. See pakub arhitektidele ja üliõpilastele arhitektuuri osakonda tutvuda mitte ainult ideid kultus arhitekt XX sajandil, kuid oma seisukohti межчеловеческие suhe. Mittestandardne arusaam maailmast, täiusliku jume kuju ja harmoonia keskkonnaga - see on tipp-arhitektuurne loovust. Sellest seisukohast teose brasiilia arhitekti Oscar niemeyeri muuseum on üks selgemaid märke XX sajandil. Arhitektuur Lugu, Oscar niemeyeri muuseum ei oleks täielik, kui me ei meenutame tema kodumaal Brasiilias ja arhitektuurilistest traditsioonidest ja uue riigi pealinna, arhitektuur, kus ta esitas oma ebatavaline ideid. Brasiilia arhitektuuri koloonia perioodil kujunes välja mõjul portugali, kuid on kohandatud troopiline kliima. Rohkem proovid seda stiili säilinud kirikute ja kloostrid vana linnades, eriti Оуру-Прету, esimese kapitali endise provintsi ja nüüd osariigi Минас Жерайс. See linn oli hoolikalt taastatud ja lülitatakse valvesse riigi rahvuslik aare Brasiilia, ning nüüd on lisatud UNESCO maailmapärandi nimekirja linnadest, mis on maailma aare. Teisel poolel XIX sajandist kuni XX sajandi alguse brasiilia arhitektid kogenud suurt mõju prantsuse arhitektuur . Alates sellest ajast, kaotamata sv'sidemeid selliste новаторами teistest riikidest, nagu Le Корбюзье Prantsusmaal ja Frank Lloyd Wright on USA, brasiilia arhitektuuri läheb oma teed. Praegu on ta äratanud laialdast tähelepanu, kuna üks kõige originaalsemaid. Tempo ja maht linnaehituse on viimase kolmekümne aasta jooksul on kaasa aidanud tekkimist erandlik võimalusi harmooniline kombinatsioon ühiskondlike ja funktsionaalsete ülesannete kunstiline kujundus. Tulemuseks on'ilmus ole ebatavaline ainult ehitised, vaid ka kogu linna ja muuga. Hea näide kaasaegse brasiilia arhitektuuri, alates 40-ndatest aastatest, on reisija-lennujaama terminal Сантус Дюмон, ehitatud vendade Robert ja haridus-Rio de Janeiro, elamud mikrorajoonis Педрегулью lähedal on Rio, samuti kaasaegse kunsti Muuseum Rio de Janeiro, mis on ehitatud projekti Афонсу Jäätmemajanduse, kaasaegse kunsti Muuseum são Paulo (projekt Лину Sest Bardi), Kirik Пампулье (Laia Оризонти), возведенная projekti, Oscar niemeyeri muuseum. Kahtlemata kõige kuulsam näide kaasaegse brasiilia arhitektuuri sai pealinn, moskva Brasilia, kus kujutlusvõimet arhitektid on antud täielik vabadus. Лусіу Costa täitnud projekti koondplaan linna ja Oscar Нимейер projekteeris peamised ehitised. Need projektid olid esimesed verstapostid on tehtud uus meedia arhitektuur. Peamised hooned, hästi läbimõeldud Oscar Нимейером Brasiilia, tuleb märkida Palee Ітамараті (välisministeerium Brasiilia) tema lai проемами, kõrged бетонными kaared ja аквапарком, katedraal Brasilia, mis paljude arvates meistriteos niemeyeri muuseum. Ei tohiks unustada, et hoone ise ei saa luua esteetiliselt kaunist ja harmoonilist keskkonda. Seega on veel üks omadus kaasaegse Brasiilia arhitektuuri - see on eriline roll maastiku luua ühtse arhitektuuri-loodusliku kompleksi. Paralleelselt uute julge mõisted arhitektuuri Brasiilia arenenud kool пейзажистов eesotsas Бурле Марксом, mis on teinud tema ülesanne tasakaalustada fassaadid betoonist ja klaasist освежающей rohelised aiad ja pargid. Selle tulemusena oma tegevuse paljudes linnades Brasiilia Бурле Marx võitis rahvusvaheline asutus. Proovid tema loovus on võimalik kohtuda täna paljudes avalikes aedades ja parkides üle kogu Ameerika mandril ja Euroopas. Uus pealinn Brasiilia Brasilia, mida on ära teeninud nimetuse "esimese pealinna kaasaegse tsivilisatsiooni", sai oma ametliku staatuse 1960 a. On neitsi troopiline džungel kolm aastat ehitati uus pealinn. Idee uue pealinna tekkis Brasiilias XIX sajandil ja isegi on lisatud põhiseadust, kui 1889 riik sai vabariik. Kuna suur osa elanikkonnast ja peamised rikkuse riik концентрировались kitsas riba rannikul asub piirkonnas Rio de Janeiro, tekkis tungiv vajadus menüüs suvand ava see piirkond on sisemaa, asutades seal uut kapitali. Aga kuni 1956 midagi selles suunas ei tehta, kui riigi president ei saanud Жуселину Кубичек di Оливейра, kes on teinud peamine loosung on oma kampaania püstitamiseks uue pealinna. Kohe pärast tema võitu valimistel Кубичек jõuliselt võttis selle ülesande täitmiseks ja lubas, et Brasiilia n'yat aastat vii edasi pool sajandit. Linn Brasilia oli tõesti on ehitatud kolm aastat sõna otseses mõttes tasasel pinnal, õigemini - дремучих padrik troopilised metsad. 21. aprillil 1960 toimus ametlik avamine linna. Täna on see sageli nimetatakse üks ilusamaid linnu maailmas, mis on расхваливая ruumi, selgus väljakud ja pargid, восхищаясь hämmastav planeeringuga tänavatel. Räägime põhjalikkus, millega need või muud hooned mahtunud maastik, justkui kunstiteos. Kuid on ka skeptikuid, kes väidavad, et Brasilia absoluutselt ebahuvitav linn, puudub atmosfääri inimeste olemasolu. Kuid sellest ilmselt veel vara hinnata. Planeeritud linn, millele seni ei ole veel ja kui nelikümmend aastat, muidugi, süüliselt võrreldes linnadega, mis on kasvanud palju sajandeid, вписывая oma välimuse erinevaid arhitektuuristiile. Üldine konfiguratsioon linna, mida sageli võrreldakse vormi või õhusõiduki vibu ja noolega, on välja töötatud Лусіу Костой. Ta läks võitja rahvusvahelisel konkursil projekte ja lõi linna lõikuvad kaks peamist tänavatel. Läbi valitsuse ja tööalased kvartalid läheb дугообразная linna kiirteed. Tema lõikab sirgelt nagu nool, peatänav, mida mööda kus asuvad kõik tähtsamad hooned ametlike institutsioonide projektid ja enamik neist on täidetud Oscar Нимейером. Ehitustööd läksid väga raske, sest selles piirkonnas ei ole olnud ega alla'juurdepääsuteed, ega ehitusmaterjale. Kõik доставлялось kaugelt, esmalt maastikul, tuhat töötajat töötasid säästma jõudu, päeval ja öösel, samaaegselt сооружая veel ja барачный linnake ise. Varsti see linn linnas juba 100 tuhat elanikku ja uhkelt именовался Vaba linn (Cidade livre). Arvati, et pärast ehitustööde lõpetamist, kõik бараки võtab maha, kuid selle asemel nad moodustasid esimene paljudest löga satelliit linnades, ümbruskonna täna pealinna. Esimene asi oli kaevatud suur - 80 kilomeetrit pikk, 5 laius - kunstlik veehoidla Парануа, mille eesmärk oleks saada ülelinnalised-ala puhke-ja водноспортивным keskus. Eriti oluline придавалось, loomulikult архитектурному kuju ametlikud hooned. Väljakul Kolm asutustele, millele on määratud rolli valitsuse keskusest, on Palazzo valitsuse hoone kongress ja ülemkohus. Hoone kongress hõlmab kahte sümmeetriline 28-korruseline torn, piki kus asuvad kaks приземистых kere: Senat ja esindajatekoda. Hoone Senati piiratud korter kupli, sama kuppel, kuid nagu oleks tagurpidi, kausi harbor esindajatekoda. Maja ees Riigikohtu paigaldatud kaasaegne skulptuur, mis Юстицию. Keset väljakut Kolmest võimude tõuseb скульптурная töö Bruno Жіоржі - see näitaja Kaks sõdurit. See on pühendatud inimestele, et see linn on ehitatud. Valitsus pidi kõvasti vaeva, et veenda armee ametnike üle saada uut kapitali. Nüüd on linn, mis oli algselt arvestatud 800 tuhat elanikku, on rahvaarv ü poolteist miljonit inimest. Šveitsi arhitekti Le Корбюзье on välja töötatud 20-ndatel aastatel meie sajandi põhimõtteliselt uued teooria ehitus, kus erilist tähelepanu on pööratud pidevalt suureneb sõidukite voogu. Ta soovitas suurtes linnades eraldi jalakäijate tee ja tsooni kiirteid, et mitte ohustada inimeste kahjulikud mõjud müra ja heitgaasi. Need ideed Brasilia teostunud elu. Seal on välja töötatud omaette süsteem liikumine jalakäijatele, isikliku auto ja ühistransport. Brasilia meelitab oma eredalt väljendunud художественностью. Palju hooneid on täiesti teadlikult проектировались, arvestusega, et nende kummaline kuju kontrastsed вырисовывались keset taevast. Kuid sümboolne tähendus sellele lisatud neil vormide alati ei saa üheselt tõlgendada. Nii, näiteks, katedraal, kroonis midagi crown - aga see on ehe tõlgendavad ja nagu lill, ja on nagu suunatud taeva poole pintslid käest. Kuidas ja palju muud hooned, katedraal kujundatud Oscar Нимейером, arhitekt, kelle looming kogenud tugevat mõju Le Корбюзье. Kuid, andes austust tingimusteta imetlust Le Корбюзье, Нимейер on suutnud arendada oma viisi, ilmekalt ütles paljudes töödes suure arhitekti.
ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar