reede, 4. juuli 2014

Iga seina - вагонке! 2006-10-31 14:51:19

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Iga seina - вагонке!
2006-10-31 14:51:19


vooder Puud'jana vooder Klassifikatsioon Spetsialistid kaupa liigitatud puud'jan вагонку mitme teguri: tõu puu see sort puit, liigi profiili ja suurusega paneelid. Klassifikatsioon toodete tõu puu: • vooder, mis on valmistatud lehtpuust puud (haab, pärn jne.); • vooder, mis on nende okaspuu puud (mänd, kuusk, lehis, seeder jne. ). Selline vooder võib kohaldada viimistlus kõikides hoonetes, välja arvatud vannid ja saunad. Klassifikatsioon вагонки üle klassi puidu ette jagunemine nelja klassi: "Extra" (või 0), "A", "B" ja "C". Toodete klassi "Lisad" ei tohiks olla tuum ja mingeid pahesid kogu pikkuses toote oma esiküljel ja äärtes. Toodete klass "Ja" ei peaks olema südamik, kuid 1, 5 m pikkuse tooted on lubatud: • üks elav kübe üle näo пласти või ülaservale; • mitte üle 2-x несквозных praod laiusega mitte üle 1 mm ja pikkus ei ole rohkem kui 50 mm ; • üle 2-x смоляных кармашков laiusega mitte üle 3 mm ja pikkus 50 mm. Toodete klassi "" 1, 5 meetri pikkuse tooted on lubatud: • mitte rohkem kui 2's terve sõlm, mille väliskest on pärit kuivamist läbimõõduga kuni 20 mm; • üle 2-x mis tahes невипадающім sõlmi, mille läbimõõt on kuni 20 mm; • üle 2-x несквозных praod laiusega mitte üle 1 mm ja pikkus ei ole rohkem kui 50 mm; • üle 2-x смоляных кармашков laiusega mitte üle 3 mm ja pikkus ei ole rohkem kui 50 mm; • üks plekk контрастирующей värvimine pindala 15 cm2; • mehaanilised kahjustused esi пласти läbimõõduga kuni 3 mm. Toodete klass"," 1, 5 meetri pikkuse tooted on lubatud: • mitte rohkem kui 2's terve sõlm, mille väliskest on pärit kuivamist läbimõõduga kuni 25 mm; • üle 2-x mis tahes невипадающім sõlmi, mille läbimõõt on kuni 25 mm; • несквозные praod, mitte rohkem kui 5% toote pikkus • mitte üle 2-x смоляных кармашков laiusega mitte üle 5 mm ja pikkusega kuni 50 mm • üks plekk контрастирующей värvimine pindala on 15 cm; • mehaanilised kahjustused näo пласти läbimõõduga kuni 6 mm; • üksikud laigud синевы ja ribad mitte rohkem kui 5% pindalast tooted. Liigiti profiili vooder ole tavaline вагонку ja "евровагонку". Nagu öeldakse, et spetsialistid, peamine erinevus евровагонки tavaline вагонки on nagu puidu töötlemine ja mitmekesisuse profiili. Tooriku all вагонку on valmistatud vastavalt kodu-ГОСТами (8486-86 automaatikale puiduliike ja 2695-83 - lehtpuu), ja евровагонка peab vastama rangemaid nõudeid евростандарта T1 (18), T2 (24), DIN 68126, lähtutakse seaded сортности puidu niiskuse l geomeetria tooteid. Eksperdid ütlevad, et tootmise евровагонки kasutatakse ainult высокопрофессиональное puidutöötlemisseadmed, mis pakub kõrge kvaliteediga saadud toodete, näiteks - tööpingid firma "Michael Weinig". Tavaline vooder erineb евровагонки ja suuruse järgi. Nii, Госту mõõdud облицовочных paneelid peavad olema järgmises vahemikus: paksus-12 kuni 25 mm, laiusega kuni 150 mm, pikkus kuni 6 m. Standard mõõdud евровагонки on järgmised: paksus-13, 16, 19 mm, laius 80, 100, 110 ja 120 mm, pikkus 50 cm kuni 6 meetrit. Muide, tuleb märkida, et vastavalt standarditele, vooder paksusega 18, 5 kuni 22, 5 mm, kasutatakse väljas mantli hoonete (seejuures on soovitav mitte unustada töödelda pind вагонки säilitusaine, näiteks "Pino-tex")ja paksusega 12, 5 ja 14-16 mm - sisemine vooder ruumides. Veel üks erinevus nende kahe liigi puid'puidust обшивочных paneelid on olemas aux pool евровагонки ventiili sooni, teenistujate воздуховодами, mis soodustab järeldusele образовавшегося kondensaadi, samuti eemaldatakse ", lukk" puit. Täna turul esindatud евровагонка erineva profiiliga: "standard", "Софтлайн", "ландхау", "блокхауз", "american". Praegu on kõige suurem nõudlus nautida profiilid "standard" ja "Софтлайн". Kuid eksperdid märgivad, et aasta-aastalt üha populaarsemaks muutunud ja profiil "блокхауз", või kuidas seda nimetatakse "обманка". Need on dekoratiivsed vastamisi paneel, jäljendades оцилиндрованное palgi ja kasutatakse mantli nii sise-ja välispoliitika pinnad. Trend On hetkel tähistatakse peaaegu üldlevinud suurendada tarbijate nõudlus looduslikud viimistlusmaterjalid, mille hulka puud'puidust viimistlus paneel, sageli nimetatakse "вагонкой". Nii väidab enamik küsitletud tootjate ja turu ettevõtjatele, sest viimastel aastatel on nõudlus puude'jan вагонку kasvanud ligikaudu 50%. Kuidas teada, et nõudlus tekitab pakkumise. Seega suureneb tarbijate nõudlus põhjustanud mitte ainult tootmise kasvu juba töötavad ettevõtetes, kuid oli tõuke kaasa uute tootjate puud'puust погонажа. Nagu öeldakse, et eksperdid, täna ainult pealinna turul tegutseb umbes 200 nn "hooajaline" (või kuidas neid nimetatakse, "гаражных") tootjate вагонки. Need ettevõtted töötavad äärmiselt ebastabiilne, "sans-ladu" - st eraldavad väike partii tooteid vastavalt vajadusele. Üks trend kirjeldatava turu - aastane kasv arvu hooaja tootjate peaaegu kahekordistunud. Spetsialistide hinnangul on aastatel 1999-2000 oli oma pealinna turul töötas umbes n'viiekümne "заробитчан"ning möödunud aastal, nagu eespool öeldud, on nende arv jõudnud kahesaja. Eksperdid väidavad, et umbes pool kogumahust вагонки, mida rakendatakse 2002. aastal, oli tehtud just "гаражными" tootjad. Paljud ettevõtjad on mures sarnane trend, sest enamik "заробитчан" töötab põhimõttel "haara raha ja jookse", sekkudes teket tsiviliseeritud turul, демпингуя ja täiesti muretsemata ja toote kvaliteedi tagamisel neid tooteid. Maht ja struktuur turu spetsialistide hinnangul On 2002. aastal turu puud'puidust вагонки oli umbes 22-25 tuhat m3 (1500 tuh mg). Rahas on umbes $ 8, 8-9, 2 miljonit. Ukraina turul вагонки töötavad umbes 150 suurte tootjate, mis on võimeline tootma kuni 1 tuhat mg вагонки päevas, umbes 300 keskmise suurusega tootjad, kes on võimsust toota umbes 200 m2 вагонки päevas ja ei saa arvestuse hulk väikseid tootjaid, rendile mitte rohkem kui 50 m2 облицовочных paneelid. Vastavalt märkustele ettevõtjate struktuuris müük puud'puidust dekoratiivsed paneelid valitseb tavaline vooder, see moodustab umbes 60% kogu rakendamise tooteid. Osa евровагонки on umbes 30-35%, "блокхауз" ja muud profiilid hõivata umbes 5-8% koguarvust müüdud вагонки. Kodumaise toodangu ja impordi Nagu öeldakse, et spetsialistid, täna umbes 80% müüdud вагонки (füüsilises mõttes) on valmistatud kodumaisest toorainest. Ja ainult 15-20% toodangust on valmistatud imporditud metsad (peamiselt vene) või imporditakse. Kodused tooted - see on, kui et, põhimõtteliselt, ординарная vooder on valmistatud männi-või kõva lehtpuu puidust. Imporditud toode on üldjuhul kvaliteetne vooder eksootiliste meie laiuskraadidel puiduliike - ангарской mänd, koort jt, Mõned ukraina puidutöötlemis-ettevõtted ostavad Venemaal kvaliteetne saematerjal - põhja sorti lehtpuu ja okaspuu puidu eesmärk on nende edasiseks töötlemiseks territooriumil Ukraina. Enamik kodumaiseid tootjaid погонажа üldiselt ja вагонки eriti ei viitsinud registreerumist tahes kaubamärgid ja brändid. Paljud neist ei hooli isegi sellest pakendatud tooteid. Kuigi, kommentaare ostjad on asju nende üsna rahul, sest ostes вагонку ilma pakendita, on võimalik valida täpselt need veljed, mis sulle maitse järgi, samas kui pakitud kaup oluliselt piirab valikuvabadust. Aga tootjad вагонки, kes töötavad pidevalt turul обов'kindlasti сертифицируют oma tooteid. Vene vooder, mis on imporditud Ukrainast, tavaliselt pakitud läbipaistev pe-kile, millele on märgitud nimetus ja rekvisiidid firma-tootja. Tarbijad Peamine kategooria tarbijate puud'puidust вагонки - eraisikud. Just need, kauplejate sõnul, ostavad umbes 60-70% toodetud kauba (füüsilises mõttes). Ülejäänud 30-40% tagasiostu tootjatelt erinevate organisatsioonide täiendavalt edasimüügi eesmärgil (nt väike ehitus brigaad, turu kaupmehed jne. ). Hind Hind вагонку sõltub paljudest parameetritest: tõu ja сортности puit, paksusega esialgse lauad, kvaliteedi kuivatamine materjalide, riistvara, mida kasutatakse valmistamise käigus погонажа ja pikkus вагонки. Eksperdid kindlaks toodete turul on kolm peamist hinnapiirid: kõrgeim, keskmine ja madal. Suur - $ 10/m2 ja üle selle. Toodete selle hinnaklassi teha kvaliteetseid вагонку, изготовленную välja высокосортного mänd tooraine või m'яколистяних puiduliike (näiteks, pärn), töödeldud vastavalt euroopa standarditega. liigid вагонки Keskmine - $ 7-10/m2. Vooder keskklassi - see on tavaliselt valmistatud твердолиственных puiduliike, сортность millel ei tohiks olla vähem,"", või хвойный liistud on kõrgem klass. Väike - $ 3-7/m2. Sellesse kategooriasse kuulub ординарная tooted, mis on valmistatud okaspuu puidust. Samasse hinnaklassi kuulub ka "ерошенная" vooder, mis on iga hooajaga muutumas üha populaarsemaks tarbijate seas. Hooajalisus turul puud'puidust dekoratiivsed paneelid eksperdid märgivad väljendatud hooajaline nõudlus. Põhimõtteliselt, hooajalisus müük облицовочных paneelid-wops'on seotud hooajalisi kõikumisi, omaduste ehitusturul tervikuna. Nii, alates novembri lõpust, müük вагонки hakkab vähenema ja jaanuaris-veebruaris praktiliselt tuleb "ei". Märtsis tarbijate aktiivsus hakkab järk-järgult tõusma ja kõige edukamad perioodiga, rakendamise seisukohast turu ettevõtjad usuvad suve algus ja esimene pool sügisel. Just nendel kuudel on nõudlus puude'jan вагонку jõuab maksimumini. Kõige "kasumlik" kuu kaupmehed вагонкой nimetatakse mai ja oktoober. Aga hooajalisus müük вагонки tingitud suundumusi, omaduste, mitte ainult ehitusturul, vaid ka turu saematerjali. Nii, "древесном" turul on kaht tüüpi metsad - talvise ja suvise raie. Nagu öeldakse, et spetsialistid, saematerjal, mis on valmistatud talvel metsa, peetakse parem kui suvel. Talvel vool puit ei ole, ja see tähendab, et looduslik niiskus on talvel metsa vähem, kui suvel ja tööd nii metsa lihtsam ja ehitajatele ja деревообработчикам. "Silm" eristada talvel metsa aastane непрофессионалу on peaaegu võimatu. Aga orienteeruda, milline on teie ees metsa saab kalendri järgi. Nii, aastane mets talvel praktiliselt ei müüda. Tavaliselt tooteid, mis on valmistatud talvel metsa, rakendatakse kuni juuni. Juulis turul võib sattuda nii talvel ja suvel metsas. Ja juuli-august müügil on tavaliselt valmistatud aastase metsa. Meetodid müügi edendamiseks Pealinna tootjad вагонки ühel häälel öelda, et hind on tooted jõudnud oma miinimum - kui hinnad veelgi vähendada, siis tootmine muutub ebaökonoomne. Seega võib eeldada, et lähitulevikus kõikjal kasutatakse meetodeid неценовой konkurentsi (kvaliteedi tõstmine, et pakkuda täiendavaid teenuseid, sissejuhatus süsteem allahindlusi jne. ). Kuid see on tulevikus. Ja täna, lisaks erinevaid tehnikaid müügi edendamiseks kasutada ainult suured tootjad вагонки. Väikesed tootjad ja turu ettevõtjad ei kasuta praktiliselt mingit turundustööriistu. Suured ettevõtjad ja ettevõtted-tootjad, et edendada oma toote turule pöörata tähelepanu otsene reklaam paigutatakse прайсстрокі spetsialiseeritud ja reklaami avaldamine (näiteks "Turg ehitus", "Äri Прайслист" "СтройПрайс" jne. ). Mõned tootjad размешаются ennekõike reklaami tasuta levivad общегородских ("RIO", "Kiev peopesad") maakonna iganädalane ajalehtedes. Tootjate вагонки saab kohtuda ja tööstusharu näitustel. Näiteks hiljuti kui oli messil oma tooteid esindanud mitte ainult pealinna (PP Медловскій jne), kuid re tonaalne tootjad ("Промарсенал" (a. Краматорск) jt. ) Suured tootjad kasutavad sageli erinevaid süsteemi allahindlusi hulgimüük ja крупнооптовые kauba partiid, soodustused püsiklientidele ja t. Hea meetod, et edendada müüki peetakse ja üürile maatükk-ruumide ehituses või klambrite'яний poest. Väike ala võib mahtuda terve rida погонажа saadaval ettevõte. Väikesed tootjad ja ettevõtjad, peamiselt pakuvad tarbijatele majutusasutus необременительные materiaalselt: aitavad välja arvutada, kui palju вагонки, peate viimistlus ruumi; võib soovitada kvalifitseeritud meistrid, kes on võimeline kiiresti ja kvaliteetselt "обшить" ruumid. Paljud turuosalised on pakkuda oma klientidele transpordi teenus - kuni tõsi, lisatasu eest. Prognoosid ekspertide sõnul On nõudlus elu вагонку tuleval ehituses hooajal, kasvab umbes 20-25%. Eeldatakse, et tarbija eelistusi сместятся kõrvale paremaid (ja seega ka kallim) tooteid. Nende lootused tootjad-wops'omistatud järk-järgult kasvav heaolu rahvas ja kestev mood looduslikud viimistlusmaterjalid. On tõenäoline, et sel aastal on veelgi tehes suureneb teie konkurents on vahel turu ettevõtjatele, kuid olemasolevad hinnad see olulist mõju ei avalda. Peamised meetodid konkurentsi сведутся juurde неценовых meetodid - tootjad pööravad rohkem tähelepanu, et parandada toote kvaliteeti, tutvustada tava pakkuda täiendavaid teenuseid jne. Kuidas usuvad spetsialistid, et sel aastal jätkub praegune turu struktuur-umbes 20% toodete või imporditud või toodetud "соседского" tooraine. Plast vooder Klassifikatsioon Spetsialistid kaupa liigitatud plastikust paneeli viimistlus (вагонку), järgmistes kategooriates: • päritolu (kodumaise ja impordi); • disain (valge ja värviline); • valdkonnas kasutamine (sisemine ja välimine); • kaal (kerge ja raske). Olukord turul, Vaatamata üsna dünaamiline areng, ukraina turule viimistlus PVC-paneelid alles hakkab kujunema ja osta tsiviliseeritud vaade. Kuidas usuvad spetsialistid, sõnu, mis kõige rohkem sobivad seisundi kirjeldamiseks siseturul plastikust вагонки - "kaos" ja "määramatus". Isegi eksperdid ei suuda nimetada enam-vähem täpsed numbrid toodangu ja tarbimise tooteid. Nii, mõned ettevõtjad hindavad turu kogumahust PVC-вагонки umbes 8, 3-9, 2 miljonit mg aastas ja vastavalt teiste spetsialistide, turu suurus on umbes 10-12 miljonit m2 aastas. Vaatamata sellele, et peaaegu keegi ei saaks enam-vähem täpselt nimetada turu PVC-paneelid, paljud mängijad on märkida müügimahtude kasvu. Seega, vastavalt suurte ettevõtjate nõudlus plastikust paneelid eelmisel aastal kasvas umbes 10-15% võrreldes 2001. aastaga. Nagu öeldakse, et spetsialistid, arengut ukraina turul plastikust вагонки kõige rohkem mõjutavad kaks tegurit: kõikumisi maailmaturul tooraine hinnad ja grivna vahetuskurss euro suhtes. puiduliike, et вагонки Tänane trend on hindade tõus PVC-tooraine ja euro kallinemine on tekitanud välis-paneelid, mis omakorda on toonud kaasa nõudluse vähenemise (seega ka impordi mahud) "чужеземную" tooteid. Kohalikud tootjad ei suuda ära praeguse olukorraga ja okupeeritud освободившуюся turunišši. Ekspertide sõnul täna osa plastikust вагонки toodetud Ukrainas on umbes 80-85% kogu turust (füüsilises mõttes), ning osa imporditud toodete moodustab mitte rohkem kui 15-20%. (Võrdluseks: vastavalt operaatorite, 2001 suhe kodused tooted / import moodustas osa 50:50). Seega, peamine trend arengu ukraina turul PVC-paneelid eksperdid usuvad pidevalt kihutati import tooted kodumaise tootmise. Selline trend on tingitud lihtsalt - hind on plastikust paneelid, mis on toodetud Ukrainas on umbes 15% väiksem kui impordi tooteid. Impordi Nagu eespool märgitud, on hulga imporditud вагонки alla. Kuid eksperdid usuvad, et täielikult tõrjuda import ukraina tooteid tõenäoliselt ei õnnestu. Fakt on see, et kodumaised tootjad kui on võimalik pakkuda turul on üsna piiratud valik plastikust paneelid, mis on enamikul juhtudel piiratud valged kitsad paneelidega. Impordi vooder on erinev laia sortimendi ja mitmekesine värvivalik. Vaatamata sellele, et otsustav tegur, mis mõjutab ostuotsust, et enamik tarbijaid ikka jääb hind (kui vähem, seda parem), kaupmehed väidavad, et kallis tooteid on olemas ostja, mis peamine - oodata ego. Tuleb märkida, et suurem osa plastikust вагонки imporditud Ukraina Belgia. Vastavalt spetsialistide, üldine struktuur, et saatus belgia вагонки moodustab umbes 50% (füüsilises mõttes). Aga Ukrainas edukalt müüdud PVC-paneelid on valmistatud Kreeka, Prantsusmaa, Poola, Türgi, Iisraeli ja teiste riikide. Siseturul on kõige silmatorkavam plast vooder, toodetud all järgmised kaubamärgid: Balmoplast, Deceuninck, Plastivan, Rolvaplast, Venta (Belgia), Ekstraplast (Kreeka) ja teised. Kodumaise toodangu Vastavalt spetsialistid, ukraina turul tegutseb umbes 20 tootjate plastikust paneelid. Nende hulgas võib märkida: SP "Suuet-Ukraina" (g. Dnipropetrovsk), 000 "Экопласт" (g. Ривне), 000 "Ettevõte Пластикс-S" (g. Ривно), 000 "Opro-Ukraina" (g. Harkovi), 000, "Alfa-Pack" (g. Odessa), UAB "Ehitaja" (g. Севастополь), 000 "Марвей" (g. Mariupol), 000 "Tehas "Lootus" (Harkovi piirkonnas. ), 000 "Будмайстер" (Kherson piirkonnas. ), SPF "Пластмодерн" (Kiiev piirkonnas. ) ja teised. Tuleb märkida, et enamiku kodumaiste tootjate PVC-paneelid ei viitsinud ega loomist kaubamärkide toodangut ega silt oma toodete. See asjade seis ei ole päris rahul ettevõtjad sunnitud ise märgistada mida juhib üksainus neid tooteid, kuid olukorda muuta ei ole nende võimuses. Muide, impordi toode saabub Ukraina all registreeritud kaubamärgid, korralikult pakitud ja промаркированная (tootja nimi, täpne aadress ja kontakttelefon). Turul plastikust paneelid õnnestunud, "avastada" ainult kaks kodumaised kaubamärgid, mille alusel on saadaval PVC-all-in-race: "Venta™", "Экопласт™" ja "Марвей™". Ettevõtjate Arv ettevõtjate ukraina turul plastikust вагонки - väärtus üsna tujukas. Paljud väikesed ettevõtted töötavad üks-kaks aastat, pärast mida, kas turult või peamine rõhk on müügis teevad teiste kaubagruppide. Mõned ettevõtted on juba pikka aega ja edukalt töötavad описываемом turul. Nende hulgas võib märkida: "Укрэкстрапласт", "Стимекс", "ХДМ", "Gran Pluss" ja teised. Pakume jaemüügi võrgu peamised tarbijad plastikust вагонки esinevad: • eraisikud; • väiksemaid ehitus brigaad; • ettevõtte kliendid, приобретающие selle oma tarbeks; Vastavalt jaemüügi turul tegutsevate ettevõtjate, eraisikud tarbivad umbes 40-50% müüakse tooteid. Osa väiksemaid ehitus brigaad moodustab umbes 20% turustamise ning ettevõtte kliendid omandavad korra 30-40% müüdava вагонки. Tarbijate seas on plastikust paneelid otse maaletooja või müüja võib jaotada järgmistesse rühmadesse: • firma, приобретающие tooteid täiendavalt edasimüügi; • ehitusettevõtted; • eraisikud. Tuleb märkida, et müügi struktuur on siin mõnevõrra erinev: osa eraisikute moodustab suurusjärgus 10-15% müüakse tooteid, ehitusfirmad omandavad umbes 30-40% rakendamine ning suurema osa kauba (umbes 50-60%) "viin" jaemüüjad. Konkurents Nagu märgivad eksperdid, turul PVC-вагонки käib päris tõsine konkurents, kuna tootjate vahel nii ja vahel ettevõtjad. Nagu märgivad eksperdid, täna valida enamik tarbijaid peamine mõju avaldab hind tegur, mitte kvaliteedi omadused plastist вагонки. Seega, kõrge konkurents, meeleseisund madala tarbija võime elanikkonnast, oli stiimul otsida tootjad erinevaid võimalusi, kuidas vähendada kulusid toote. Nagu öeldakse, et spetsialistid, hind valmistoodete 70-80% koosneb tooraine hinna seetõttu on kõige tõhusam viis "kokkuhoid" on osutunud kehakaalu plastikust paneelid. Nii, kui 5-6 aastat tagasi oli keskmine kaal plastikust paneelid ületab 2 kg/m2, siis täna on 1 mg enamik вагонки kaalub umbes 1, 15-1, 8 kg. Eksperdid märgivad, et viimasel ajal on ukraina turul PVC-вагонки ilmunud üsna suur hulk väikseid tootjaid, rendile plastikust paneelid väikestes kogustes madala hinnaga. See sunnib suurte tootjate vähendada hind oma tooteid. Hind kulunud aega esimese tarneahela plastikust paneelid siseturg, hinnad PVC-вагонку vähenenud ligi neli korda. Nii, aastatel 1994-1995 1 m2 plastikust вагонки maksaks umbes $10-11, aastatel 1999-2000 oli hind see kaup oli umbes $7, 5-8 ja täna 1 m2 plastikust dekoratiivsed paneelid saab osta $3-3, 5. Vastavalt spetsialistide turul PVC-вагонки esindatud tooted on kolm peamist hinnapiirid: kõrge, keskmise ja madala. Kaupade kõrge hinna kategoorias roostevaba impordi tooted (valge või värviline), sobib kasutamiseks nii sees kui ka väljaspool ruumide. Hinnavahemik - 23-40 uah. /m2. Keskmine hind kategooriasse kuulub vooder kodumaise tootmise, sobib väliste ja sisemiste tööde. Hinnavahemik - 18-21 uah. /m2. Toodete madal hind kategooria spetsialistid liigitavad kerge plastikust voodrilaud paneeli, mida saab kasutada, et seinakate siseruumides ja lagede. Hinnavahemik - 11-16 uah. /mg. Müük hinnangul ettevõtjate turule PVC-paneelid puudub налаженная kava edendada kauba tootjalt lõpptarbijale. Täna siseturul ei ole selgelt väljendunud крупнооптового juhtide. Kas mõni suure turu operaatori ja isegi tootja, on võimalik osta väga väikese partii (kuni 10-15 m2) вагонки on peaaegu sama hinnaga, millega suur ettevõtja ostab hulgi kauba partiid. Muide, mõned suuremad ettevõtjad usuvad, et just soovimatus enamiku kodumaiste tootjate kujundada turustamise võrgustik teenib peamine "стопором" tsiviliseeritud omamaise turu PVC-paneelid. Siiski, viimasel ajal üha suurem hulk tootjaid hakkab aru saama, et pikaajalist edu saabub neile ettevõtetele, kes suudab moodustada oma turustuskanaleid, kas luua püsivaid sidemeid olemasolevate suurte nende võrkude. Ettevõtjad, kes tegelevad rakendamise plastikust paneelid sobivad organisatsiooni turustamise üle läbimõeldult, kui tootjad. Paljud suured ettevõtjad, kes kasutavad erinevaid süsteeme allahindlusi, alates hooajalise ja lõpetades kumulatiivsed. Nii, nagu mõned kes müüvad firmad on võtnud kasutusele ringlusse allahindluse kupongid, предъявители kus on võimalik saada soodustust, sõltumata maht omandatav toodete. Nagu öeldakse, et kaupleja esindajad, selline innovatsioon on oluliselt suurendanud hulk müüakse tooteid, kuna kaardi, ei ole nagu nimelised, sageli lähevad "käest kätte", suurendades klientide arv on firma. Reklaam Enamik ettevõtjaid turul tegutsevad PVC-вагонки, eelistab kasutada line reklaam, reklaam ja erialases ajakirjanduses. Avades "Äri Hinnakirjad", "СтройПрайс", "Rio" ja t. d. võib leida palju pakkumisi müüa plastikust paneelid. Mõned kõige "arenenud" ettevõtted käivitavad reklaame Internet, loovad oma veebilehed, kus on tavaliselt, lisaks teavet äriühingu, pannakse ja broneerimisvormi toodete. Kauplejad ja tootjad plastikust вагонки võib kohata ka erinevaid tööstuse näituste. Kuidas usuvad ettevõtjad, välireklaam (nagu reklaam, transport) efektiivsus ei erine, nii et peaaegu ei kasutata. Prognoositava turu Arengut PVC-вагонки sõltub paljudest teguritest ja prognoosida selle edasine arendamine on üsna raske. Siiski, enamik eksperte usub, et sel aastal rakendamise maht jääb eelmise aasta näitajate. Arvestades tõus maailmaturu hindade PVC, võib prognoosida hinnatõusu tooteid, ja kui võtta arvesse tõusu euro, siis saab teha eeldusel, et edaspidi vähendada viisil plastikust вагонки. Kuidas usuvad spetsialistid, peamised trendid, наметившиеся siseturul eelmisel aastal arendatakse edasi. Paljud väljendasid usku, et lähemas tulevikus ukraina tootjad oluliselt laiendab tootevalikus. Arvutamise valem hulk вагонки, et fassaadi pind Q вагонки = P/L1 S/(L1*H1) 1. Q вагонки arv вагонки (ed. ism. -pak. ); 2. P - ümbermõõt eeldus; 3. L1 - töölaius вагонки; 4. S - pindala uksed ja aknad; 5. N1 - kõrgus sten. Antud arvutamisel tuleb arvestada, et kõrgus вагонки ei tohi olla väiksem kõrgus sten. Näiteks arvutada, kui palju вагонки vajaliku ruumi suurus 4 x 4: akende Suurust = 1 x 1 m Suurus uksed = 2 x 1 m, Kõrgus seinte = 3 m töölaius вагонки 88 mm Ümbermõõt on = 16 m kogupind aknad ja uksed = 4 mg Подставляем väärtuse valem: Q = 16/0. 088 - 4/(0. 088 x 3) = 167 tk. Sel juhul on vaja 167 tk. вагонки, pikkus 3 m.

Osta puidust вагонку Kiievis.

ALLIKAS: Ehitus іреконструкція

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar