Ehitus ja rekonstrueerimine.
Ehitus ilma lepingu генподряда. Legaliseerimine kohta'objektide ehitus 2010-02-22 11:51:11
Ehitus ilma lepingu генподряда. Legaliseerimine ehitus.
Rahuldamise luba ehitustööd rajoonis Kiievis:
1. Üldsätted.
Käesoleva määrusega määratakse tingimused ja rahuldamise õigused tootmine erinevates ehitustööde restaureerimine, tehnilise переоснащения, laiendamine, kapitaal remont, rekonstrueerimine ja uus ehitus.
Käesolev määrus on обов'kohustuslik täita olenemata omandivormist, allikate ja ametkondlikust kuuluvusest, sub'objektide ehitamine on kavandatud ja välja töötatud vastavalt artiklis 29 Seaduse Ukraina Nr 8676/1 19. 05. 2000 a. "Planeerimisseaduse ja hoonestuse alade" täitmiseks korraldusi, Peaminister'ep-minister Ukraina.
1.1. Ehitustööde uue ehituse, rekonstrueerimise, restaureerimise ja kapitaalremont hooned, rajatised ja muud p'objektid, laiendamine ja tehniline uuendamine (edaspidi töö) tehakse kooskõlas õigused, mis on ametlik tõendavaks õigus ehitaja (tellija) ja peatöövõtja teostada ehitustööd vastavalt kättesaadavale projekti dokumentatsiooni. Sama luba annab õiguse väljastada tellimused asjaomaste töötajate kohta, kellel maa tööde ja ühendamine olemasoleva inseneri-võrkudega.
Resolutsioon antud asutuste kontrolli riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli mis kantakse hinne nendega registri õigused.
Ilma eespool nimetatud õigused tootmine mis tahes ehitustööd on keelatud.
1. 2. Dokumendid annab kontrolli госархстройконтроля, et loa andmisest võib teha ainult tellija (ehitaja).
2. Pc suite dokumentide sätestatud loa saamiseks:
2.1. Arendaja et saada luba ehitustööde зобов'on kohustatud esitama järgmise pakendiga dokumentide kontrolli госархстройконтроля:
A) avalduse vorm, mis on määratud lisas 1 arendaja (kliendi);
B) ehitusluba nimetatud'objekti, mis on saadud või y kohaliku omavalitsuse asutuses, või täidesaatev organ on nõukogu vastava taseme;
C) kinnitab tootjapoolne tellija (ehitaja) või kasutamise õiguse kapitalirendi tingimustel maatükk, kus on градостроительная kohta'objekt;
D) täielik kokkuvõte passage investeeringute госэкспертизы;
D) tellimused, mis on vormistatud kehtestatud vormides määramise kohta esinejad, kes vastutavad kvaliteedi täitmine teatud liiki töö (isikud täidavad tehniline järelevalve, autori järelvalve, superintendent);
E) projekti dokumentatsiooni, mis on läbinud kehtestatud korras kinnitamiseks koosseisus: selgitav märkus registreerimise, ehitus general kava ja plaan fassaadide kahes eksemplaris, mis on vormistatud vastavalt kehtestatud näiteid.
Kui ehitus-ja paigaldustööd ei muuda esialgset funktsionaalse otstarbe p'objekti, siis kinnisvaraarendaja (tellija) peab esitama täpsemalt dokumendi koopia, paigaldus teda omandiõiguse ehitis või nõusolekut kirjalikult käesoleva selle omanik on ehitustööd, mis on ette nähtud projekti.
3. Protseduur tasu esitatud dokumentide loa andmiseks.
3. 1. Esitatud klient (ehitaja) dokumendid vastavalt loetelule punktis 2. 1. Seisukoht edastatakse teenustele kontrolli госархстройконтроля ainult moe koht administratiiv-territoriaalse paiknemise kohta'objekti. Saadud dokumendid moodustavad asi registreerimise kohta'objekti, mis on on kogu ehitusperioodi ja pärast i selle edasise toimimise jooksul n'viie aasta tegijad госархстройконтроля.
3.2. Asutused госархстройконтроля зобов'seotud ei ületa kuud aega kaaluda saadetud neile dokumendid ja langetada otsuse väljastamise luba tootmine nimetatud ehitustööd ja edastab selle tellijale (застройщику) või pakkuda аргументіруемий loobumine. Vastavalt lõikele 3. 12 Sätteid, üksikute kinnisvaraarendajad vahekokkuvõte ei tohi ületada 15 päeva.
3.3. Viisa andmisest keeldumist õigused suunatakse tellijale kirjalikult koos обов'kohustuslik põhjendab otsuse. Vahekokkuvõte tegeleda andes loa pärast ravi ehitaja koostab 10 päeva jooksul alates ülekande paketi vajalike dokumentide vastavalt lõikele 2. 1. Sätted.
3.4. Luba ehitustööde organite kontrolli госархстройконтроля väljastab positiivse otsuse korral disainitud vastavalt taotluse 2. Ajakirjades autoriõiguse järelevalve seletuskirjas, üldiselt on ajakirjas tööde ja ühes eksemplaris ehitus tegevjuht plaan on tembeldatud passage vajaliku registreerimise organid госархстройконстроля.
3.5. Väljastatud loa üldlogi tööde ja logi autoriõiguse järelevalve samuti üks eksemplar ehituse peatöövõtja kava tagastatakse kliendile (застройщику) all seaduseelnõu kohta esitatud avalduse ja tuleb обов'kindlasti kohe salvestatud on p'objekti ehitus.
3.6. Asutused kontrolli госархстройконтроля зобов'seotud veeta registreerimise raamatus, teostatakse vastavalt vormile taotluse 3 ja magnetkandjal.
3.7. Tellija (arendaja) on kohustatud'on kohustatud informeerima asutused kontrolli госархстройконтроля on seitsmepäevase tähtaja alguses tootmise kohta'suhtes ehitus-ja montaaži töötab.
3.8. Kui ehitusõiguse nimetatud'objekti üle vastavalt kehtivatele reguleerivate õigusaktidega teisele tellijale (застройщику) või muuta täidab ehitustööd general подрядная organisatsioon, siis kehtivat luba hiljemalt kahe nädala jooksul tuleb läbida kord uuesti registreerida.
3.9. Kui kaitse linnaplaneerimise kohta'objekti tellija (hoonestaja) asutused kontrolli госархстройконтроля зобов'kohustatud andma väljastatud loa ja распорядительный dokumendi kaitse objekti'objekti nõuete kohaselt kinnitatud käskkirjaga Госстроя 27. 12. 95 g. nr 258 ja registreeritud Min'минюсте # 109/1134 13. 03. 96 g. "Korra säilitamiseks ja расконсервации objektide'objektide ehitamine".
3.10. Enne kui jätkata ehitustööd законсервированном kohta'objekti tellija (arendaja) on kohustatud'organid on kohustatud esitama kontrolli госархстройконтроля terve dokumentide pakett vastavalt lõikele 2. 1 Asend. Lisaks neile pakkuda on välja antud projekti organisatsioon, выполнявшей arendamise projekti dokumentatsiooni dokumendi действительном tehnilises seisukorras kujunduse kohta'objekti ehitus. Juhul, kui tingimused, mille alusel on väljastatud luba, hetkel jätkamiseks ehitustööde käigus ei muutunud, siis on varem väljastatud luba tagastatakse kliendile (застройщику) avalduse приложенным dokumendiga võimalust jätkata ehitus-ja tehniline seisund kujunduse kohta'objekti.
3. 11. Індівідульним arendajad ehitusmaterjalide ja kodumasinate rajatiste ja elamute luba ehitustööde väljastatakse avalduse alusel ehitaja ja pädevust tõendavate dokumentide tema omandi või kasutamise õigust kinnistuga (sealhulgas kapitalirendi tingimustel), luba väljastatud vastava täidesaatva võimu ehitamiseks antud objekti'objekti, projekti dokumentatsiooni, mis toimus kooskõlastamine kohalike asutuste riikliku arhitektuuri-ja linnaplaneerimise, samuti siis, kui ehitus on toodetud подрядным viis, siis зобов'язання esitaja ehitustööd.
Juhul, kui elamu ehitamine toimub piirkondades, kus on kõrge сейсмоопасной, turbakihiga keerukate insener-geoloogilised tingimused, samuti hoonete ehitamine on kaks ja enam korrust, individuaalne hoonestaja peab tagama õigeaegse läbiviimise tehnilise ja autoriõiguste järelevalve vastavalt Seaduse nõuetele Ukraina "About arhitektuuri tegevust ".
3.12. Ehitusluba antakse kogu laenuperioodi rajatised (sisaldab lepingu või normatiivne) kohta'objekti. Juhul kui ei vastavust selle tähtaja kehtivuse luba pikendatakse ajavahemiku jooksul ei ületa ühe kalendriaasta jooksul. Täitmise ettevalmistustööde kehtivusaeg õigused keskkonnainspektsiooni госархстройконтроля määratakse sõltuvalt vajaliku aja (vastavalt календарному kava) nende täitmiseks. Kui kehtivusaeg on väljastatud luba on aegunud, siis on hoonestaja kohustatud'on kohustatud pikendada tema organite госархстройконтроля ette.
3.13. Pikendamine kehtivusaja väljastatud luba toimub põhjal kirja tellija (ehitaja), kus kantakse täielik loetelu teostatud on p'objektil tööde esitatud teave vastutavate töötajate insener-tehnilised teenused подрядной organisatsiooni rakendamise eest ehitustöid, samuti vastutab läbiviimine autoriõiguse ja tehnilise järelevalve. Juhul, kui luba ehitus-ja paigaldustööde ei olnud õigeaegselt pikendatud, siis tähtaja möödumisel, selline ehitus on tunnustatud самовольным.
4. Nimekiri ehitus-ja paigaldustööde luba ei ole vaja:
4. 1. Iga jooksev remont rajatised ja ehitised, mis ei muuda esialgset sihtkohta siseruumides.
4.2. Täitmine renoveerimine ja kapitaalremont lineaarne õhu elektrivõrkudes.
4.3. Seade on uus või uuendatud kasutamiskõlbmatuks muutunud kasutamiskõlbmatuks sillutis kaitsmiseks pinnase uhtumise või vettinud all фундаментами hooned.
4.4. Korrosioonikaitse elektrivõrkudes.
4.5. Seade on uus või remont kõnniteed.
4.6. Remont või uue ehitus проездных teede lähedal maja.
4.6. Remont või uue ehitus проездных teede lähedal maja.
4.7. Ehitus, laste mänguväljakud, mänguväljakute puhkamiseks inimesi, haljastus tööd придомовых aladel. Seade ning микрорайонов spordisündmustel.
4.8. Seade kõrgusega kuni 1 meeter dekoratiivne tara ümber mänguväljakud, hõivatud suvel kohvik ja suvel kosmetoloog ilma varikatused kaubanduse ja teeninduse elanikkonnast.
4. 9. Hooned ja rajatised ajutise tüüp, ehitus mis ei nõua püstitamiseks sihtasutus.
4.10. Tööde jaoks ликвидаций mõju õnnetuste (обвалов) ning mille eesmärk on taastada töö kohta'objektide tagada hädaolukorras elutegevuse elanikkonnast.
4.8. Seade kõrgusega kuni 1 meeter dekoratiivne tara ümber mänguväljakud, hõivatud suvel kohvik ja suvel kosmetoloog ilma varikatused kaubanduse ja teeninduse elanikkonnast.
4. 9. Hooned ja rajatised ajutise tüüp, ehitus mis ei nõua püstitamiseks sihtasutus.
4.10. Tööde jaoks ликвидаций mõju õnnetuste (обвалов) ning mille eesmärk on taastada töö kohta'objektide tagada hädaolukorras elutegevuse elanikkonnast.
5. Kliendi vastutuse (ehitaja) ja elundite госархстройконтроля.
5.1. Tootmine ehitustööde kohta'objektidel ilma vastava loata või заблаговременной selle uuesti registreerida, samuti täitmine, mis ei ole ette nähtud resolutsioon liiki tööd on tunnustatud самовольным ja toob kaasa vastutuse vastavalt kehtivale seadusandlusele.
5.2. Tegevust puudutavates küsimustes väljaandmise luba ehitustööde
ja p'rajatised, mis võivad olla kehtestatud korras edasi kaevata organite kohus.
5.3. Ametnikud organite kontrolli госархстройконтроля, süüdi on nõude dokumente ei ole nimetatud loetelus toodud Sätteid, kannavad vastavalt kehtestatud seadusandlusele korras, vastutus.
Seaduse kohaselt Ukraina nr 1699-111 20 aprill 2000 aasta "planeerimisseaduse ja hoonestuse territooriumil" (edaspidi "Seadus")juriidilised ja füüsilised isikud, kellel on soov rakendada ehitus-ja paigaldustööd, зобов'heegeldatud saada riigi organ vastavate volitustega luba rakendada neid töid. Just korraldamiseks protseduuri saada selliste õiguste käskkirjaga Госкомстроя nr 273 alates 5 detsember 2000 aastal kinnitatud "nentis korras anda loa ehitustööde" (edaspidi "Põhikiri").
See toiming kehtib kõigi kohta'objektide ehitamine, sõltumata allikatest rahastamise ametkondlikust kuuluvusest ja vormid omandi. Seetõttu tuleb pöörata suurt tähelepanu rõhutatakse käesoleva dokumenti.
Esmalt tasub märkida, et Olukorda põhjalikult käsitleb norme, mis on nimetatud artiklis 29 Seaduse "Luba ehitustööde". Juhul, kui vastuolu sisu ja norme Sätted normidele, mis on loetletud Seaduses, siis tuleb lähtuda Seaduses sätestatust.
Tingimused ja korra osutamise luba ehitustööde, reguleeritud käesoleva määrusega, kohaldatakse kes uue ehitus, tehniline переоснащения, iisaki loost ja kapitaalremont, laiendamine ja rekonstrueerimine objekti'objektid. See asjaolu võib tõlgendada nii, et: anda luba teostada ehitustööde uue hoone see võimaldab läbiviimine just uue ehitamine.
Mõiste "uus hoone" ja mõiste "ehitustööd uuel ehitus" неидентичны ja vahel peab toimuma selge piir, sest seadustest sub'objektid, mis täidavad ehitustööd, зобов'seotud eraldi saada luba uue hoone (see on sätestatud artikli 24 Seadus) ja tööde teostamine uue ehitus, järjekord on saada seda luba tellitud Määruse § - s 29 Seadus.
See on ise eraldi õigused ja nende annavad erinevad organid исполнительно võimu riigis. Vastavalt artiklis 24 Seaduse juriidilised ja füüsilised isikud soovivad täita ehitus -, montaaži töö kohta'dega, kuuluvad neile omandiõiguse või üürilepingu peaks saama asutuste asjakohased nõuanded Севастопольской ja Kiievi linna avalike haldusasutuste (kui neil selliseid volitusi delegeeritakse) ehitusloa linnaplaneerimise objekti'objekti. Sama artikkel on ette nähtud ka see, et ehitusluba klientidel annab õiguse saada lähteandmed, projekteerimise, rakendamise projekti-uurimuslik töö t loa saamiseks tootmine ehitus-ja paigaldustööd. Väljastamine need load on toodetud kehtestatud õigusaktide asutuste kontrolli riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli.
Vastavalt artiklis 29 Seaduse nimekirja, ehitus-ja paigaldustööde, teos kus ei ole vaja tegevusluba, määrab ainult organ kesk-täitevorgan, mille küsimustega linnaehituse ja arhitektuuri.
Pange tähele, et ükski Olukord ega Seadus ei anna mõiste määratlus. Teha, ütleme remont luba ei ole vaja (vastavalt Sätted), kuid tähendus on terminid, mida kasutatakse Olukorras, on palju olulisem, kui see võib tunduda esmapilgul.
Kinnitatud normatiivse akti, milles oleks kõik mõisted ja määratlused liiki ehitustööde, hetkel ei ole.
"Uus hoone", kui tegelikult ise mõiste ei vaja eraldi tõlgendamist - see on kõigile selge.
Ja kõik sama nägu, et läheb vahel mõistete praeguse ja kapitaalremont mõnikord on võimatu eristada. Läbi selle, kui armsakssaanud mõisteid ja määratlusi on lubatud kasutada kirjaga Госкомстроя "määratlemisel mõisteid praeguse ja kapitaal remonti elamu-ja ühiskondlike hoonete" nr 7/11 13 jaanuar 1998. Ta ütleb, et praegune hoone remont - see on keeruline ehitus-ja remonditööde tõsta selle konstruktsioonide ja süsteemide tehnilisi seadmeid, samas ka hooldus tegevuse omadused, ei wops'muutus seotud põhilised esmase techno-majanduslikud näitajad ja kapitaalremont hoone - see on kompleks remondi ja ehitustöid, mis on seotud uuendada või parandada tulemuslikkuse, asendada või taastada tehnilisi seadmeid, kandvate või piirdekonstruktsioonide ning muutmata hoone mõõtmed objekti ja selle teostatavuse ja majanduslikke näitajaid.
Nüüd peab koristama traditsioonilise rikkumise eest heakskiidetud normidele Määrused ja Seaduse vastutus.
Nagu on märgitud punktis 1. 1. Olukord ilma vastava loata tootmine mis tahes liiki tööd on keelatud. Asendis punktis p. 5. 1 on märgitud, et p'objektide ehitamine tööde tegemine ilma loata, samuti muud liiki tööd, mida ei ole nimetatud luba, on самовольным ja vastavalt normidele kehtiva seaduse kaasneb vastutus. Kõik taganema käesoleva lõike administratiiv karistatavad. Artikli 92 "Seadustiku haldusmenetluse rikkumiste" tootmine mis töötab ilma heakskiidetud projekti või loa kaasneb trahv 1 kuni 10 minimaalse palga kodanike ja 5 kuni 20 minimaalse palga - ametnikud.
Apellatsioonkaebuse koos kohtu organid неправомочности erinevaid ametnikud, kes vastutavad ettevõttes registreerimise ja väljaandmise vajalikud õigused, mis on toodetud vastavalt menetlust, millele on viidatud jaotises nr 31А "tsiviilkohtumenetluse seadustiku".
Дисциплинарная vastutust vastavalt art. 14 Seaduse Ukraina, 16. detsember 1993, nr 3723-XII "avaliku teenistuse" on ette nähtud ametnike organite kontrolli госархстройконтроля, mis nõuavad loa, dokumendid, mis ei kuulu paketi, mida ei ole nimetatud artiklite Sätteid.
Loe teemat foorumis tõlge krundi ОСГ ehitamisel
Telli tõlke самостроя kohta seaduslikkuse toimub ka menetlus saada igasugu õigused. See on ette nähtud eeskirjad, mis on välja töötatud omavalitsustes ehitus ja arhitektuur kohalikud omavalitsused.
Sarnast: ehitusluba maja Luba ehitada suvemajad ning aiamajad
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar