esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Профнастил: монтируем väravad saidil

Профнастил: монтируем väravad saidil


 Профнастил: монтируем väravad saidil Paigaldada värava oma ala ei ole обов'kindlasti põhjustada tuletõrjele meistrid. Saab ehitada откатные värav välja профнастила oma kätega. Töö откатных värava meenutab tööd uste kapid kupee. Sellised väravad, ei pea расчищать talvel, et neid avada. Selline disain säästavad ruumi, ei ole avatud alates порыва tuul on kaasaegne mudel. Откатные väravad rippsild tüüp toimivad tänu балке, millele on kinnitatud lõuendile. Откатные väravad konsooli tüüp on juhtplaat alt, väravad liiguvad tänu kinnitatuna sihtasutus vankrid.
Konstruktsiooni откатных konsooli värava kuulub raam või raamistik, mis сооружаются välja профилированных torud. Lisaks профилям kinnitatud lõuend välja профнастила, ribi lehed annavad materjali jäikus. Tavaliselt raam mõlemalt обшивается профнастилом, saadud vahe paigaldatakse soojustus. Kuid saab обшить karkass профнастилом ainult väljast, nii ökonoomne variant eelistavad paljud omanikud countrys krundid. Giid disain on kinnitatud põhja-vaipu, rullid paigaldada suhu. Andes kogu kujundus täiendavat jäikust juhtplaat käepidemed on valmistatud толстостенного profiili. Antud балку langeb peamine koormus, kuna lõuend ei puuduta maad. Mõlemalt alates avale on "lõksu" vaipu.

Профнастил: сооружаем откатные väravad oma kätega

Luua alus kahe kandvad rull-toed. Juhtplaat балку приваривают juurde alumine serv vaipu профнастила. Toed vastutavad liikuda vaipu, samuti kannavad kogu koormus. Paigaldamiseks vundamendid kasutame закладные poldid või seista. Sees kandvad talad olid rattad vundamendid. Sellised väravad avanevad hõlpsasti kätega isegi talvisel ajal. Vajadusel saab määrata automaatse reguleerimise süsteemi avamise ja sulgemise värava.

Lõuend selline disain liigub piki tara poolt äärelinna ala, seega arvutamisel ruutmeetrit paigaldada värava uuri kohapeal, kas disain vabalt avada ja sulgeda. Võimalik, et kohapeal on ehitamise või projekteerimise, puud või põõsad, mis takistavad vaba liikumist vaipu. Määrake, kuhu teil on mugavam откатывать lõuend värava. See vahemaa, mis on tõmmake väravad, tuleb ületada lai ukseava disain laius konsooli osa. Tavaliselt, laius värava piisavalt umbes 40 cm.

Размечаем ala, vastavalt kehtestatud tara ja asukohaga täiendavaid сельхозпостроек maja lähedal. Hakkame äärest augud, tähistame kaugus, mis on vajalik sõidu sõiduki. See vahemaa muutub pesa tuleviku värava. Pit et betoneerimise on sees krundi ühel küljel, kuhu liigub vaipu. Valime krunt kaevust, seejuures kaevu sügavus on sügavust külmutamist, millele lisame 20 vt tara отступаем 50 cm sügavus krundi pikkuses sirglõik, mis on võrdne poolega augud. Meil ümbermõõt auku. Kui me ei suuda kasutada postid tara nagu tugijalad, et воротной disaini, siis teisel pool tähistame samasse auku. Pärast paigaldamist sammas peab примыкать seestpoolt on-line tara, seejuures jälgige, et auk ei olnud сужен.

Juhul, kui me plaanib paigaldada automaatse reguleerimise süsteemi värava, siis предусматриваем võime sillutada kaablid vahel ametikohta all sõidutee osa. Selleks kasutame toru on valmistatud plastikust või metallist, mille läbimõõt on 25 mm ja rohkem.

Kaevust valime krunt, сооружаем hüpoteegi element. Selleks on meil vaja armatuur luua ainult võre (d12), channel baari 16. Pikkus швеллера võrduma pikkuse augu all betoneerimise. Lisaks швеллеру приваривают nurgad, killud armatuuri, pikkus täiendavaid elemente peab olema vähemalt 1500 mm. Alates armatuuri приваривают ka rist-sv'язку. Armatuur jätta auku nii, et see oli kaetud u-osa. Kasutame tase, et teha kindlaks, asub horisontaalselt või channel baari. Kaalukausil tara pool pool швеллера peaks jääma, tagades selle, saab teha hoiaku.

Jälgime asukohaga ülaosas закладного üksuse augus. Vahe pinnalt teed kuni servad värava sõltub asukohast закладного element. Kui me seadsime oma tasemel teepinna, siis vahe võib ulatuda 100-110 mm. Seda saab suurendada abiga paigaldatud mänguväljakud reguleerida vahe. Kuid siin on vähendada vahe juba ei saa lõhkumata tehnoloogia alustest-tugi rullidega. Kui teie ala ei sobi vahe 70-100 mm, siis tase asukoha закладного element peab olema madalam sõidutee parempoolse ääre lähedal.

Kurtide откатных värava, mis kattuvad ava on suurem 4500 mm, tuleb paigaldada kaks tugistruktuuride samba. See võimaldab suurendada stabiilsust kujundused avamisel ja sulgemisel värava. Suurus sammas peaks olema kõrgus фундаментного põhjust enne serva disain pluss 50 mm. Seame postid auku, wops'язуємо neid hüpoteegiga elemente. Valades betooni amp'mäletame selle kohta, et lahendus ei tohiks katta pind закладного element. 6 päeva töö lõpetavad, on täpselt nii palju aega on vaja betooni, et külmuda.

Монтируем откатные värav välja профнастила

Mööda avale on vaja kinnitada nööri, et tähistada joont, mida mööda liigub värav. Alates ответного samba kuni pael peaks olema vahemaa 20-30 mm. Saab paigaldada juhe kõrgus 150-200 mm. Antud rida muutub puutuja välisserv kannaks profiili. Määrata platvorm toetab rullid регулировочные mänguväljakud. Selleks, et määrata kindlaks piirid asukoha rull toetab vaja mõõtma äärest avale kuni закладного element 150 mm. Чертим liin, mis puudutab tipptasemel lingi tugipunkt. Selleks, et seada olukorda teise lingi toetust, mõõdame pikkust värava, отнимаем 100 mm kaugusel servast vastava samba отмеряем see vahemaa on turvalisuse element. Antud rida muutub puutuja külgserva teise lingi tugipunkt.

Saadud tulemuste summeerimisel roller käru lisada profiili, смещаем nende keskele värava. Seame vaipu vertikaalselt rullid, seejuures tugipunkt pead mahutada oma turvalisuse element. Lähedal köit paigaldada väravad, lükandväravad toed peavad olema tihedalt pressitud to read-касательным.

Keevitamise крепим регулировочные mänguväljakud teine kelluke. Выкатываем värav ukseava, reguleerime vaipu horisontaalselt. Pärast seda saab прихватить keevitamist mänguväljakud esimene tugipunkt. Lõuend tulistada rull toetab ja toed tulistada mänguväljakud. Mänguväljakud on vaja приварить kontuuri juurde закладному üksusele. Valmis mänguväljakud pane rull-toed. Seame lõuend on tugipunkt, järgime seda, et lõuend on suletud. Suletud oleku värava paljastada silmapiir.

Selleks, et rull-toed võiksid asuda õigesse asendisse sees kandvad talad, ослабляем nende kinnitamiseks площадкам, двигаем vaipu ühest äärmisest asendist teise. Kui sa näed, et vaipu lihtne liiguvad, siis saab pingutada kinnitamine rull toetab. Pärast toime tuleb veel kord kontrollida, vabalt kas liigub lõuend, mitte'on tekkinud takistused või puudused. Kui on tekkinud vastuolud vundamendid on mikrofonile, tuleb need kohe kõrvaldada.

Lõplik rull lisada millel profiili, затягиваем kinnitamiseks. Kaane rull ja vedaja балкой paneme punkti keevituse. Lõplik ratast ümber lõppasendi piiraja juhul, kui värav откатывают käsitsi. Nii tavaline болтовое'ühendus ei pruugi taluda koormust, selleks kasutame keevitada.

Jupp kannaks profiil peab olema paigaldatud ja приварена värava poolt krundi. See element on vajalik selleks, et talvel lund ei ole : kandev балку ja ei клинил värav. Üle metallile värava seame suunav sulg. Kuni viide sammas tuleb tagastada augud kinni. Rullid katab ülemine osa vaipu. Kuni viide samba pressid see sulg, fix. Rattad kanduri крепим lõuend pärast seda, kui удостоверились tema püstises asendis.

Профлист tuleb kinnitada kehtestatud raam. Paigaldus профнастила hakkame alates tipptasemel värava. Крепим tööleht ригеле обкладки, et seda saab kasutada neetimise või kruvid ja metallitööd. Pärast installimist esimese töölehe монтируем teisel leht профнастила. Seejuures ülekate peab koostama ühe laine. Монтируем töölehti täites kogu vaipu. Kärbi äärmise töölehe saab kasutada болгарку koos отрезным ketas on нержавейке (1, 2-1, 5 mm).

Kui täielikult koormatud väravas peate installima alumine улавливатель, mis on mõeldud selleks, et veidi leevendada rull-toed suletud riik värava. Sulge värav selleks, et kindlaks määrata tema asukohta. Me värava all ots ratast, kuni nad ei puutu element. Jälgime seda, et tugitasand madalama уловителя ei tõuse kõrgemale piiritletud tasemest. Ülemine уловитель on vajalik selleks, et hoiatada раскачивание vaipu värava ajal tugeva tuule või purjetamine koormus on suletud asendis. Pärast kõikide elementide saab alustada paigaldada auto seadmed.

Mine jagu: Katusetööd → Профнастил



Allikas: www. materik-m. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar