Hetkel turul süsteemide reoveepuhasti on täheldatud, nagu armastavad öelda, ajakirjanikud, kollaps. Nii palju müüjaid ja tootjaid, et ostjal esimesena silma peal kogu selle mitmekesisuse ja valima selle või teise ettevõtja muutub väga raske. See väike postiga ei hakka me teile palju teavet kui originaal TOPAS, analoogid ja võltsinguid, sest see teema on eraldi suur artikkel ja katsetamine. Me püüame määratleda pilt need müüjad, keda saab usaldada ja ei petnud "börsi однодневками", mida kahjuks praegu on väga palju.
Niisiis, kui Sa loed seda artiklit, siis on tõsi interneti kasutaja ja otsivad müüjate reoveepuhasti süsteemide eramu just internetis, nii et let ' s pilk saite müüjate:
- Veebileht võib olla erinev. Ilus / ei ole ilus - see ei ole väga oluline, me teame - meil kõigil on erinevad maitsed ja ilu on kõigi oma. Saidi esiteks, peab olema informatiivne.
- Kohapeal lihtsalt peab olema firma uudiseid, kus te õppida uusi pakkumisi, esemed ja muud materjalid. Välja olemasolu kõlarid uudis on näha, et müüja on elus - terved ja müüb 10 reoveepuhastite hooaeg, aga mitte palju rohkem ja on huvitatud, et meelitada uusi kliente.
- Pange tähele toetust ostjaid, nagu näiteks juhised, foorumid jms. Sest kui Te ostate аераційну jaam sa mõistad, et see on tehnika ja talle on vaja asjakohaselt hooldus. Ja igal austab oma kliente firma peab olema "on-line toetus", mida on lihtsam teostada esmalt eemalt (kasutades samu juhiseid), kui püüda selgitada telefoni teel.
Vaata kui registreeritud kaupmehe koduleheküljel. Kui ta on 2 kuud alates sünnist, siis milline oleks olnud sait on ilus ja informatiivne - on põhjust mõelda... Vaata seda saab kasutada mis tahes teenuse "Who Is", siin on, näiteks, üks neist . Väljale nimi sisestage domeeni saidi nime ja vajutad "Vaata". Edasi otsid sellist rida: "Created: 2007. 11. 06", kus 2007. 11. 06 registreerimise kuupäev domeeni (nime koha).
Mida on vaja veel tähelepanu pöörata:
- Kontori müügi-firmal-müüja peab olema, olgu väike, aga kehtiv. Soovitav on Teil minna sinna, vaadata müüjad, nende kompetentsuse tase korraldamise küsimustes riigi-kanalisatsiooni, kuigi mõnikord on rohkem kui piisavalt telefonikõne.
- Küsi müügijärgne teenused teenust, see on ilmselt kõige olulisem punkt. Nii nagu mitmed ettevõtted-müüjad müüvad tooteid, aga kui tekib rike ostjad jäävad ennast ise koos oma probleem. Saage aru, et sa ei osta mingi mobiili, kus ausus müüja elus ostja несущественна ja очистную jaama, kus tulevaste väljakutsetega teile helistada täpselt Müüjale; lihtsalt võtta ja juhtida oma teeninduskeskuses sa ei saa.
- Pange tähele, et maksta kaupade ja teenuste eest. Kõik ettevõtted-müüjad küsivad klientidelt ettemaksu oma toodete eest, ja selle suurus varieerub "tingimisi" kuni 100% kauba maksumusest. Kui ähvardab Sa 100% makse, üldiselt arusaadav ja siin tuleb olla täiesti kindel ausus müüja. Nõue ettemaksu suuruses 50-100% teatud juhtudel põhjendatud. Näiteks, kui ostate "неходовых" mudel, siis müüjale ka vaja ennast kaitsta, nii poole. see võib залежаться laos, mis on äärmiselt ebasoodne. Populaarne mudel reoveepuhastite ettemaks peab olema minimaalne, ja tehakse seda selleks, et veenduda tõsidust kavatsusi Ostja. Tasu paigaldus ja muud teenused toimub ainult sellest tööde teostamiseks.
- Küsi staatuse Müüja, kes ta on: on Tootja või Edasimüüja. Küsi vaata mis vastavad sellele staatuse dokumendid, näiteks vahendusfirma leping. Täpsustage, millised dokumendid Müüja annab koos очистной raudteejaam - igal juhul peaks olema: sanitaar - epidemioloogilist järeldus, hügieeniline omadus, toote nõuetele vastavuse sertifikaat tooteid, mille pitsat on Tootja. Ilma nende dokumentide Sul käes tulemusi on võimalik kontrollida СЭС on rahuldav.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar