Ehitus ja rekonstrueerimine.
TOODETE KONKURENTSIVÕIME ALUS - EDU ETTEVÕTLUSES. 2006-11-27 10:49:04
Sõna "konkurentsivõime" on saanud tänapäeval üks populaarsemaid keskkond venemaa tootjad ja müüjad лакокрасочной tooteid. All konkurentsivõime, tavaliselt mõistetakse tingimustele vastavust turu kuidas ise kavandatava kauba, mis peaks kvaliteedi, tehniliste, majanduslike ja esteetiline omadused vastama teatud nõuetele nii tarbijate kui ka äri-ja muud tingimused selle rakendamine, mille hulgas pange tähele peamine: see on hind, tarnetingimused, turustuskanalid, tööriistad, reklaam. Mis on konkurentsivõimeline kvaliteet? On olemas mitmeid meetodeid, et hinnata konkurentsivõime kauba. Kuid kõik need, mis meie arvates on üks ühine puudus, määratledes seda kui kokku (summa) kõiki toote omadusi, arvestamata seda, et tarbija täna rohkem huvitab suhe kvaliteedi ja hinna tarbimise toote. Seega, konkurentsivõime kauba määratakse tema konkreetne hind, mille all mõistetakse suhtumine hind kauba oskust mõju, отражающему assortiikarbid põhjendatud tulu tema nõudis tarbija omadused konkreetsetes tingimustes. Igal turul, sh turu TÖÖTURUAMET, on oma eripärad. Hind peaks põhjendama ettepaneku realiseerimisel traditsiooniline TÖÖTURUAMET ja pakkumine on stimuleerida uute toodete hind. Seega, kui "hind" toimib ja on vaid vahend, toodete turustamise, siis "konkurentsivõimeline kvaliteet" jääb ainus tegur turu arengut - seda teljeks, mille all tuleb mõista ei ole enam teatud näitajate ja kogu kompleks meetmeid, mis on suunatud tema hankimine ja tarnimine lõppkasutajale. Loop-uurida "konkurentsivõimeline kvaliteet" algab põhjalikku uurimist ja tulevikku suunatud turul, mis sisaldab järgmist: - tootmise nõuded uue toote ja selle arendamine; - tarnijate kvaliteetse tooraine ja kõva sisestamise kontroll; - регламентирование kõigi etappide tootmise ja vahevara kontroll. Etapi väljund lõpptoote ta peab vastama kõigile millega omadused, siis on näitajad ja omadused, mille kohaselt ta välja töötatud ja mille alusel täpsustatakse selle eesmärgi segment, määratakse hind nišš ja alghind väljundi turule. Net'емкой osa konkurentsivõimelise toote kvaliteet on tase, seda teenindus arendus teavet eskort, nõu õige valiku TÖÖTURUAMET ja tehnoloogia rakendamist kuni garantii ja послегарантийного teenuste, sealhulgas paranduseks materjali all konkreetsed nõuded tarbijale. Viimane punkt on piisavalt oluline, et säilitada toote turule uusi materjale, mis peab selgelt ja reageerida kiiresti muutuvas turuolukorras. Näitena võib tuua rakendamise тиксотропных materjalide suurendamise valgesus valged TÖÖTURUAMET, адаптированность materjali tehnoloogia tunnused taotlus on переработчика - kasutaja TÖÖTURUAMET jne. Hindamise meetod konkurentsivõimeline kvaliteet. Niisiis, analüüs, toote konkurentsivõime algab määramiseks nõutav komplekt tarbija omadused ja meetod hindamine. Vaatleme seda lähemalt. Esimeses etapis, lähtudes püstitatud ülesande, valitakse database võrdlus. Analüüsi võib läbi viia: - tüübi järgi TÖÖTURUAMET (katab, лессирующие materjalid, lakid, krunt, pahtel); - konkreetse tarbija toote omadused (vastupidavus статическому puutuvad kokku vee, hõõrdumist; valge värvusega ja t. d. ); 1b - rühma tarbija omadused (üldine bänd "keemiline püsivus", "dekoratiivsed omadused", vastupidavus ", " kvaliteedi näitajate "ja t. d. ); - valest TÖÖTURUAMET (värvimine puit, betoon, metall); - kasutusala TÖÖTURUAMET (väljas, sise-tööde või tegevuse ulatus konkreetsetes tingimustes); - tüüpi alused on TÖÖTURUAMET (orgaanilis-või vees). Teises etapis on kindlaks määratud vajalikud ja soovitavad tarbija toote omadused, mis saab jagada kahte rühma: 2a - omadused, kontrollitavad mõõta пріборноопределяемимі näitajaid ; - suurepärased omadused, mis ilmnevad taotlemise protsessi-ja kasutusjuhend (näiteks тиксотропность materjali, mis takistab teket leketeta kui värvi vertikaalsed pinnad; ulatus püsivus kuni перепаду temperatuuri; süsteem колеровки jms.), või on määratud valik konkreetse brändi TÖÖTURUAMET (laius värvi mitmeid olemasolu joonlaua materjal: matt, полуматовый, полуглянцевый, läikiv). Kolmandas etapis hinnatakse vajalikud tarbija TÖÖTURUAMETmõõdetavad. Selle eesmärgiks on valitud mitmeid TÖÖTURUAMET on määratletud piirväärtus iga omadused TÖÖTURUAMET - 1p (1бгр) vormel 1: 1бгр = ( 1бмах - 1бміп) / 2. Võrreldes tegelik väärtus on 16 iga TÖÖTURUAMET paganlikku väärtus 1бгр hinnatakse tema tase taju (УВ1б): "hea" - 2 punkti, "halvasti" - 1 punkt. Rühma tarbija omadused (1b), peegeldades, näiteks "хімо-stabiilsus", "dekoratiivsed omadused" ja t. d.tase taju (УВ1В) määratakse valemiga 2: УВ1В = (E: УВ1б) / 2n, kus n on arv, vajalikud omadused teatud grupp tarbija omadused (1b). Tase taju omadused, mõõdetavad (2a), - УВ2А määratud summa УВ1В kõik (m) rühmade tarbija omadused valitud mitmeid TÖÖTURUAMET. Tase taju omadused on tingitud juuresolekul iseloomulikke omadusi (26) - УВ2б määratakse valemiga 3: УВ2б = (R / M) x2, kus R - arv on reaalselt tajutav praktikas tunnuseid jaotises 26 iga brändi TÖÖTURUAMETja V - maksimaalne võimalik nende arv on valitud mitmeid TÖÖTURUAMET. Neljandas staadiumis on hinnanguliselt näitaja konkurentsivõimeline kvaliteet (WK) iga marki TÖÖTURUAMET valitud reas võrdlus vastavalt ülesande esimese etapi võrdlev analüüs. Tuleb märkida, et enamik selliseid võtteid hindamine toote konkurentsivõime on koefitsiendid olulisuse analüüsiti omadused. Kui läbi laiaulatusliku uuringu hulgas selliste tarbijarühmade TÖÖTURUAMET, nagu "noored", "teenistujad", " pensionärid ", опрашиваемые meile" mees "ja" naine "ei suutnud eraldada ühtsed" kõige "ja" kõige "mõtestatud tarbija TÖÖTURUAMET. Nagu tavaliselt, " naine "esikohale seadnud dekoratiivsed materjali omadused, selle keskkonnasõbralikkust, " ja meeste "eelistasid techno-tehnilistele parameetritele mugavuse taotluse, praktilisus. Seega, hinnates konkurentsivõimeline kvaliteet TÖÖTURUAMET jõuame равнозначности hinnangute tarbija omadused 2a ja 26 ja равнозначности kõik t-rühmade tarbija omadused 1b. Siis näitaja konkurentsivõimeline kvaliteet rühma tarbija omadused (1b) iga marki TÖÖTURUAMET (WK)) määratakse valemiga 4: КК1В = УВ1В / (m +1). Näitaja konkurentsivõimeline kvaliteet t rühmade tarbija omadused TÖÖTURUAMET 2a (st mõõta ja hinnata) КК2А määratud summa näitajad КК1В, kuid lõplik näitaja konkurentsivõimeline kvaliteet brändi TÖÖTURUAMET (WK) - valem 5: WK = КК2А + [УВ2б / (m +1)]. On täiesti loogiline, et mida rohkem läheneb see näitaja ühtsust, seda suurem on konkurentsivõimeline kvaliteet TÖÖTURUAMET on анализируемом mitmeid materjale. Järgmised etapid analüüsi ja suurendada toodete konkurentsivõimet määratakse asutamist vastavuse näitaja "hinna - kvaliteedi". Taktika käitumist firma turul on TÖÖTURUAMET. Strateegia kohaselt on ettevõte igal konkreetsel arenguastmel on välja töötatud taktika käitumist turul on TÖÖTURUAMET. Näiteks, võttes eesmärk on katta kõik grupi tarbijatele, ja see piirkondlik ja suurlinna turud TÖÖTURUAMET vaja lõhkuda olemasolev valik tooteid tarbija madala, keskmise ja kõrge tasemega tulu. Rühma элитарных kaupade olema sisse TÖÖTURUAMET kõrge konkurentsivõimeline kvaliteet, mille määr WK läheneb tervikuks, ning rühma odavaid materjale - TÖÖTURUAMET madala näitaja CC. Töötada tarbija keskmise ja madala taseme elu (tulu) on moodustatud valik TÖÖTURUAMET keskmise ja madala tasemega WK, kuna rakendamine materjalide kõrge WK muutub kahjumlik puudumise tõttu stabiilne nõudlus. Eraldi tuleb käsitleda olukorda, kui organisatsioon esimest korda kuvab oma toodete konkurentsivõimet turul TÖÖTURUAMET või edendada uut toodet. Mõtle tegurid, mis mõjutavad konkurentsivõimet uue firma. Esimene asi, mida on vaja suunata oma jõupingutused, - see on tarkvara tarbija info firma kohta: toote kaupa, asukoha müügipunktides, teenuste osas (laevandus võimeid, soodustused, allahindlused, garantii). Nagu praktika näitab, TÖÖTURUAMET sagedamini ostavad poest, mis asub maja kõrval (töö) või teeninduskeskuses, mööda mille pidevalt sõites tarbija. Aga pensionärid on valmis, et minna teise linna otsa, et ära videoga, soodustusega või diskonteeritud. Ideaalne variant - vähene konkurentsi. Kõikidel muudel juhtudel ei saa rääkida lühiajalises tasuvusaeg reklaami kulud. Määratledes ассортиментный hulk ja määr WK pakutud TÖÖTURUAMET, pakkumise hind peab kauba ei ole lihtsalt "ei ületa hinnatase konkurentide sarnased tooted"ja kasulik erineda kasuks. Alahinnatud pakkumise hind isegi materjalid on kõrge WK on õigustatud sel juhul kaasates ostjad ja laiendamine müügivõrk. Tavaliselt suurendada käive rahaliste vahendite võimaldab ettevõttel paremini kohandada pakutav valik on kuni tarbijate nõudlus TÖÖTURUAMET ja suurendada kasumlikkust firma töö. Hind ja mark. Järgmine etapp töö konkurentsivõime on töö teket brändi ja maine ettevõtted. Ärge unustage, et firma on väärt nii palju, kui palju maksab mark. Seejuures kaubamärgi all mõeldakse mitte neile'i kaupade ja areng huvitavaks süsteemi ühendused, mis tekivad mõtetes tarbijatele. Lisaks sellele, et mark on oma isikupära, annab brändi, tootja või müüja ja tagab kvaliteeti nende toodete, kannab ta tarbijale teabe taseme suhe tootja (müüja) tarbijale. Hind brändi ja seega konkurentsivõime firma määratakse erinevus kauba maksumuse ja võimaliku hinna eest oma hindu turul. Nii et pakkumise hind on TÖÖTURUAMET "раскрученной" firma võib hõlmata ka brändi väärtust. Antud juhul on tegemist tasandil hinna firma. Sarjas pakutavate materjalide pakkumise hind ja iga marki TÖÖTURUAMET peab olema vastavalt selle tasemega CC. Uus toode turul TÖÖTURUAMET. Järeldus toote turule - väga oluline hetk. Uue toote, tegelikult tuleb uuesti luua turgu. Mõtle tegurid, mis mõjutavad konkurentsivõimet uue kaubamärgi TÖÖTURUAMET või toode, kui nende edendamisel turul. Kui kindlasti kõrge näitaja WK toote edu edendada ei sõltu ainult uudsuse aste toote või alates sellest, kui huvitatud ta on tarbija, vaid ka pakutud hind strateegia. Tavaliselt muutmine toote suurendab müük kiiremini, kui suur uuendus, kuna on juba toetust on seisukohal, et tarbija kohta selle kaubamärk on TÖÖTURUAMET või selle analoog. Pakkumise hind modifitseeritud toote siinkohal võib veidi ületada hinnatase немодифицированного toote või selle konkurentsiga analoog vastavalt tema tasemele CC. Hind ettepanekuid suur uuendused esimeses etapis määratakse ülemise piiri hind niši sarnaste materjalide ja ainult pärast põhjalikku reklaami -, teabe-ja tugiteenus, koostada tarbijal arvamusi kõrge kvaliteediga kauba saab kõrvaldada vastavalt tasemele CC. Ainult kasvufaasis elutsükli kauba saab rääkida tagasimaksmise kulusid tootmise, turustamise ja saada tajutavat tõsine kasum. Praktika näitab, et lisaks kõigele eelnevale, on konkurentsivõimelise ja eduka edendamise turule uusi TÖÖTURUAMET mõjutavad sellised tegurid nagu originaal pakendi kujundus, pakendid ja etiketid, lihtne pakendamine olemasolu позиционируются tunnuseid, доходчивая ja detailne kasutusjuhend, lihtne töö uue materjaliga. Lõppedes teema, tahan meelde tuletada, et konkurentsis võidab, on just see tootja, kes suudab õigeaegselt ja õigesti hinnata turu TÖÖTURUAMET. Taotluse hindamise meetodid konkurentsivõimeliste toodete kvaliteeti mitte ainult ei võimalda laiendada ja kohandada pakutav tootevalik on tarbijate nõudlus kvaliteetsete TÖÖTURUAMET, vaid ka planeerida edukat tegevust firma turul TÖÖTURUAMET homme. ALLIKAS:
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar