Plaanin stiil inter'sisekujundus kaasaegse eramu, paljud arhitektid otsivad üha täna klassikalise kunsti minevikust, tema laitmatu proportsioonis ja sisemine harmoonia. Mitmed kunsti suunad nouveau võtab, ehk üks juhtivaid kohti. Paradoks? Заклейменный kord kui ilming мещанства roppusi, kui puudub igasuguse kunstilise väärtuse ja обреченный, on pealtnäha unustamine, täna nouveau taas tipus populaarsust.
Perioodi juugend Venemaa oli suhteliselt lühike. Veidi enam kui ühe aastakümne jooksul отпустила ajalugu ja arhitektuuri loomine ja sisekeskkonna kodus oma rikkaim dekoratiiv-ja rakendustarkvara sisu, mis on ja täna, sajandeid hiljem, ei ole enam восхищать arvates armastavaid südameid ja innustada luua mitmeid стилизаций. Kodu äärelinna maja juugend paljuski tingitud ajalooliselt. See on ere ja originaal suund välismaal XIX-XX sajandil, mis on euroopa variandi leidsin peamine kasutusala on suuremates linnades ja впитало ka viimase tehnilisi saavutusi sellest ajast, kohaldatakse Venemaa kehtib seotud kuldajal just riigi усадебной arhitektuur.
Õigluse huvides tuleb märkida, et kunst juugend väga многообразным ja многогранно. Iseloomulikud tunnused nagu teada, on olnud ja juugendstiil Saksamaal, сецессион - Austrias, ja ar нуво - Prantsusmaal. Erandiks ei ole ja modern Venemaa oma переосмысленным arusaamad euroopa saavutusi, et leidsin lõpuks благодатную mulda omas riigis. See on paljuski seletatav разноплановость esteetika juugend, seda näiliselt nii vastuoluline ilmingud - näiteks kunstilise klaasi Tiffany või рериховские seina maalid, тонетовскіе toolid või villa-Gaudi, nagu ka paljud teised mõisted, mis on saanud sümbolid. Nouveau - igal juhul on kunst sügavalt rahvuslik ja individuaalne, mis põhineb sealhulgas põhjalikul tundmisel ja filosoofiline arusaam traditsioonide oma ooteruum kodumaa.
Kõikjal euroopa, ja tohutu ulatus vene, kunsti välismaal XIX-XX sajandi just eramaja-mõis mõjutatud nagu üks juhtivaid nii arhitektuuris. Seda tüüpi hoone sai kõige sobivam lahendus, mis avas rikkaimad võimalusi зодчих uus stiil. Seejuures kehtib kuidas kõige arhitektuuri ja kunsti sisekujunduse'jer. Elamu, elamu moodustamise tema välimuse ja sisemise keskkonna loomine decors ja kaunistused, otsi iseloomulikku stiili teemad riistad ja tarvikud, nagu sada aastat tagasi, täna võtavad meeled arhitektid ja disainerid. Juugendstiil oli stiil on äärmiselt mitmetahuline ja seetõttu благодатным lennu loominguline fantaasia.
Kahjuks originaal ajaloolisi proovid, mis võivad aidata sukelduda atmosfääri möödunud ajastu, jäänud ei ole nii palju. Eriti, Peterburis ja selle lähiümbruses läbi kord tohutut rikkust kuni tänapäevani on säilinud mõne amp'monumendid. Põhjused selleks on erinevad rolli, nagu teada, on mänginud ja rahapuudus kodumaise ajalugu. Aga isegi siis vähe ja kaugelt vahel seeme, imekombel säilinud pärand verk lõpuni XIX - XX sajandi alguse ja täna annab särav idee unikaalne ja erakordselt изысканном juugend.
"Kodu-muinasjutt" keset loodustEnamikul juhtudel on kaasaegne stiil modern leiab oma rakenduse arhitektuuri maamajad. Just siin, üle aia, отгораживающим tsooni erasektori valduses, kus kunstniku kujutlusvõime ei сковано tihedamaks raamidega linna korteri, siis on võimalik ellu viia kõige julge ja särav projektid.
Sajandi tagasi riigi majad juugend проектировались tuntud arhitektide oma aega; klientide esinesid tavaliselt esindajad kodumaise intelligentsi või kodanlus, samuti rikkad välismaalased. Sarnast trendi võib märgata ka täna: omanike häärbereid juugend saavad nüüd inimesed mitte ainult rikkad, vaid ka haritud, mõtlevad, millel on kunstiline maitse ja on valmis originaalseid lahendusi. Eeskujuks tänapäeva suvila juugend, возводимого kõige uuemad materjalid, viimistletud ilme millele annavad mitte vähem kvaliteetsed tooted kõrge tehnoloogia on klassikaline maja ümbrus Peterburi eelmise sajandi algusest. Enamasti ta kujutas lihtne puud'puidust raam, tõstatatud kõrge sokkel, декорированный punane tellis või "narmendav" hallikas-pruuni бутовым kivi. See vastuvõtt - kombinatsioon eri arveid ühes kontekstis - on saanud üks omanäolise ja стилеобразующих arhitektuur põhja-juugend. Samavõrra on olulised arhitektuur, juugend ja kõiksugu псевдонациональные imitatsioon, näiteks eluasemeid koos шлемовидными tornid, kasvav välja lahedam punast kivimaja многоскатных katused. Sellise lahendusega on ideaalne seevastu seinad, декорированные heleda krohviga ja tumeda гранитным sokliga.
Tavaliselt majad juugend tekitavad assotsiatsiooni saksa või šveitsi riigi arhitektuur, millele valeta фахверк, suured avatäited, jagatud kolmeks osaks, ja torn. Igal juhul äratuntav võtetega arhitektuurne juugend on väljendusrikas siluett kodus dünaamiline композиционным lahendus, контрастами värvid ja tekstuurid (enamasti puit ja looduslik kivi erinevat tõugu) ja iseloomuliku teda elementide kaunistamiseks. Eriti, metall-ja malmist mustreid, mis mängivad väga suurt rolli kujundamisel stiili. See viitab заборам ja решеткам, vormistamine veranda ja laternatega, käepidemed, elemendid aia arhitektuuri ja väikeste maastiku vorme. Suvila juugend - see on kindlasti'kindlasti ansambel, mis on kohe palju ekspressiivne vahendeid, millel on m'mis текучие vorm, sujuv kurv ja omanäolise sisekujundusega: elastsed lokid ja lamp rida.
Muidugi, ideaalis välise фасадную разнородность materjalide arhitektid püüavad "toetada" ja sise-ehitusega kodus. Et juugend jääb eristusvõime terviklik lähenemine vormistamisele üksikute ruumide kui sisemine arhitektuur väljenduv vaba loo ruumi, ebatavalisi kombinatsioone mahud ja sisemine dünaamika.
Oma tee "элегантному stiilis"Tänane omanik on riigi kinnisvara, располагающий vahenditega ja on kunstiline maitse, tõenäoliselt tahab luua majutus, suurepärane teistest eramajade. Vabatahtliku loobumise mitu надоевших аскетичного minimalistlik või külma kõrgtehnoloogia seejuures ei tähenda hooletust juurde uusimate tehniliste võimaluste ja kasutamise viimistlusmaterjalide viimase põlvkonna. Nagu sada aastat tagasi, praegune hoone juugend - see on kõrgtehnoloogia, mille mugavust, soojust ja mugavust, ja ere, et meeles pidada'незапоминающие stiil keskkonna - kallis, kuid ei ole rikas помпезностью kulla või лепнины, ei официозной, vaid pigem kammerlikus. Art nouveau on alati olnud stiili, propageerib isikupära. Ja täna arhitektid töötavad стилистике juugend, jätkavad alustatud kui otsida uusi lahendusi planeerimise, komposiit, viimistlus ja оформительских.
Inter'ruumikujundus juugend on omane suur maastikuline, joonistatud elemendid, plastilisus vormide mööbel, erilisi võimalusi kaunistus olemasolu ikooniks detailid ja fragmendid. Kõik see kokku saadab tagasi ajaloolise stiili, üks loosungeid, mille sai kunagi moto: "Tagasi loodusesse". Selline vastuvõtt on aktiivselt tegutsenud ja tänapäeva disainerid. Kergesti äratuntavad tunnused juugend - see on sile, перетекающие üksteist liin, dubleerida täiuslikkus looduslikke taimseid vorme. Erinevalt, ütleme, sama klassitsismi tema detailplaneeringu raskust ja стройностью, siin on kõik vastupidi: kerge недосказанность, asümmeetria ja painutamine, keeruline joonis - elemendid, mis soodustavad ассоциативному taju vorme ja силуэтов. Sellised сентенции saab liigitada põhi dekoratiivsed tunnused nouveau stiili. Kuid mitte vähem oluline jälgida ja arhitektuuri aspekt, mis väljendub mitte ainult планировочном lahendada ainult maja, vaid ka üksikute konstruktiivsete elementide inter'sisekujundus - akende ja uste проемах, vormides kaared, funktsionaalne ülemmäära kaevudele, sisustus, elektritööd jne.
Keerukuse ehtimisest inter'interjöör on saavutatud tänu värvi ja tekstuuri облицовок, tänu kunstilise väljendusrikkuse decors, kasutades sepistatud malmist, akende ja uste vitraažid. Viimased, nagu teada, ei võta suurt ruumi kujundamisel stilistika juugend, oma tähendus ei saades kuulsaks gooti витражам. Tänapäeva kunstnikud ja loojad vitraa juugend ka juhtida inspiratsiooni looduslikud elemendid ja liinidel, kasutades erinevaid tehnikaid ja tehnoloogiaid, mis kulgeb täiuslikkuse ja ilu looduslikke vorme. Nagu klassikaline proovid ajastu juugend, kaasaegne vitraaži enamasti ei ole abstraktne, vaid on täiesti фигуративная maali klaasi.
Paljuski ilmekate stilistika juugend on saavutatud, ja tänu облицовочных materjale. Näiteks, keraamilised plaadid, mis on muutunud traditsioonilise materjal tänapäeva inter'interjööri kõiki stiile ja suundumusi. Kuid tema avarad ning moodustavad osa tänavast kehastus ta kindlasti'kindlasti kaasas ornament - geomeetriliste (klassikaline kreeka меандром) või флореальным (iseloomuliku промальовуваннями kujul спиралей ja lokid).
Kaunistades seinad leiavad kasutust nagu tapeet (traditsioonilises variandis - joonis vertikaalne triip), sagedamini vinüül, kellel on rikkaliku faktuuriga, nii ja erinevaid dekoratiivsete штукатурок. Mõnikord inter'ерах kasutatud materjalide kombinatsioon, näiteks ülemine osa seinu võib olla pingutatud siidi või покрашена värvi, samas kui alumine - облицована paneelid on valmistatud puidust sama tõugu, mida ja mööbel. Puu üsna sageli võib kohata ja vormistamisel ülemmäära.
Paul täna kujutavad endast palju rohkem rikkaid, kui sada aastat tagasi, palett. Kuid esteetika on paljuski jäänud samaks: puud'jana tahvel, демонстрирующая loomuliku ilu looduslik materjal, наборный parkett iseloomuliku painutatud elemendid juugend ja, muidugi, põrandaplaadid - maaliline või, vastupidi, mustvalge, oskuslikult состаренная ja väljaandja ajastu koloriidi.
On салонном võtmedMaja juugend tuleks võtta ühtne organism, mille iga detail - kas planeering tuba, прикроватный laud, lühter köögis või konks käterätte vannitoas on sama oluline. Iga väike asi - kui ei ole autori töö, siis vähemalt element, käsitsi korjatud tohutu tähelepanu. Õnneks täna on võimalik ilma raskusteta leida valgustid, jäljendades moes juugend, плафонами, mis meenutab kuju on ilmnenud lill on traditsiooniliselt liiliad. On riietus elutuba обов'kindlasti peavad olema lauad ja toolid kõverate jalgadega; peamine обивочный materjal, et m'mööbel - satiin ja siid. Värv - неяркие, summutatud, parem pooltoone. Eriti populaarne on heleroheline gamma ja tooni lilla. Iseloomulik helme-halli värvi, samuti küllastunud kuld ja ooker. Kogu sisustus võib sarnaneda atmosfääri декадентского salongi sajandi algusest nõrgas virvendama hõbe ja перламутровым sära.
Sama eraldiseisev mööbel, ilma milleta ilmselt raske olla inter'ери täna, saab olema helge tunnused nouveau stiili. See обов'kindlasti peab найтись koht on omamoodi kunstiline "mõttetu": матовому või цветному остеклению, зеркалам faasitud, graatsiline suluste, перламутровой интарсии, вставкам elevandiluu jne. Valides mööbli peakomplekt piisavalt tähelepanu pöörata esemed valitsev sujuva joonega, painutatud piirjooned ja helde looduse faktuuriga.
Ilu luua keskkond juugend veel selles, et tema meid eraldab ei ole nii suur intervall. Seetõttu soovi korral inter'jer saab vormistada ja originaal вещицами eelmise sajandi algusest.
Kui juba ei mööbliga, siis igatahes tarvikuid. Nii, näiteks, длинноногая pronksist haigur all redel elutoas või väike tuhatoos kujul karpe, mida kaunistab полочку on diivan, saavad vähemalt красноречивыми sümbolitega, kui ebakorrapärase kujuga kumer kaar,'ühendab elutuba ja söögituba, või joonis põrandal, meenutab mere laine. Lisa siia palm tree in кадке, puud'jan kepp ja vask набалдашником, "kogemata" mahajäetud nurgas ja sigari kohta ломберном laual olevat asja, дымящуюся ringis valguse lambid тканым абажуром - ja miks mitte nouveau?!
Kirg on see, oli siis, kui декадентским stiili juurde kõiksugu kunsti-tarvikute ja armas väike asi saab kasutada enda kasuks. Sest nagu teada, kõik meie elu koosneb pisiasjadest. Siis модерном - päris väikestest asjadest. Tasub meenutada, et alus deklaratsioonid juugend oli ettenähtud kuulus fraas F. M. Dostojevski: "Ilu päästab maailma". Selles mõttes nouveau täielikult kinnitas panite ise neid ülesanne - luua kauni stiili ilus elu.
Svetlana ROSSO
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar