Ehitus ja rekonstrueerimine.
Raha - spray " 2006-11-07 12:16:08
Kaubad, mida turg, professionaalsed ja kodumasinate niisutus süsteem, osad juurde. Müük 2002 g. - $ 3-4 miljonit eurot (jaemüügi hinnakujundust; ilma pumbad ja pumbajaamad). Turu struktuur - 90-95% - impordi tooted 10% - kodused (rahas). Paljud ettevõtjad - 10 suured importijad ja hulgimüüjad, üle 150 hulgi-ja jaemüügi ettevõtete ja eraettevõtjate üle 30 aianduskeskustes, maastiku ja startup ettevõtted. TURUL ON OLUKORD Turul jootmissüsteemid Ukraina lööb kasvuga. Kuid бойкая kaubandus "polivalki" ja pakkuda seonduvad teenuseid on täheldatud ainult aia-ja pargiala ja kasvuhoone tööstusharudes. Põllumajandus on sunnitud leppima изношенным park nõukogude дождевальных masinaid. Aga linna kommunaalkulud, eelkõige pealinna, on viimasel ajal näitavad suurenenud huvi поливочного seadmed. Staadionid ja golfiväljakud ka примеряются juurde kaasaegseid kasta. Praegu 70-80% поливочного seadmed omandavad eraisikud ja ainult 20-25% moodustab organisatsioonid ja kohalik omavalitsus. Kuid enamik müüjad märgivad, et osa "organiseeritud" ostjad on suurenenud. Turg on nii dünaamiline ja noor, palju ettevõtjaid, nagu'selgus, ei märka neid mängijaid, kes "ja'sööma" juba kuni 10% kogu "pie". Tõesti, paljudele vaata ringi lihtsalt mahti, sest neil on müügi kasv on 200-300% aastas. Oh noorus turul näitavad ja puudub üldtunnustatud terminoloogia, profiilustele positsioonide УКТ FEA. Müüjad on sunnitud importima kaup all kogukonnale "teine, sõber, sõber". TURU Arvamusi ettevõtjad näitajatele jootmissüsteemid hajunud. Hinnanguliselt paljud ettevõtted (näiteks "Küpress", "Robert Bosch", "Forest"), 2002. a. turg on kasvanud 20-30%. Kuid on ka üsna palju optimistid (nende hulgas näiteks firma "Alceste", "Днепрокор", "Eliiti Edelweiss"), enesekindlad, et müügi kasv oli 150-300% (rahas). Võib-olla mõned eksperdid hinnangu turu dünaamika näitajaid oma ettevõtteid. Hinnanguliselt sama Äri, arvestades turuosa suured operaatorid rakendamine jootmissüsteemid aastaga kasvas 100-130% ja jõudis $ 3-4 miljonit eurot (va annused; turu электронасосов cm. ÄRI nr 11 17. 03. 03 g. ). Veel $ 0, 3-0, 5 miljonit rakendatud teenuse projekteerimise ja paigaldamise süsteemid. VALIK on Viimasel ajal turuosa professionaalne jootmissüsteemid kogumüügist oluliselt suurenenud. Kui 2001. aastal ettevõtjad hindasid oma mitte rohkem kui 20%, siis 2002. aastal. juba 30-35%. On'ilmunud ja uued brändid - Hunter, Rain Bird. Laienenud ka valikus kodumasinaid jootmissüsteemid, eelkõige toodete kaubamärkide Bosch ja Uniflex. Kuid siiski suure osa turust - varustuse eest "no name" aasia tootjad (vt graafik). Tihti on see reeksporti Poola või Venemaa. Bestseller sama müügi sel hooajal ettevõtjad nimetasid sprinkler Hunter PS-04, lekke-sprinkler Bosch AIR500 (30% müügitulust kõik дождевиков brändi), käru Claber 15-meetrise vooliku Aqva Pony jne. Tehnika, mida ka eksperdid soovitavad lähemalt - ristkülikukujuline дождевики Bosch AVR ja "aed reovee" Gardena. MÜÜK Ringi ettevõtjate 2002-2003 a. märgatavalt on laienenud. Koos ettevõtetega "Alceste", "Küpress", "Нетафим", "Eliiti Edelweiss" tarneahela "полівалок" ühenduses ja muud (tuntud maailmas vahend) ettevõtted, nagu "Днепрокор", "Robert Bosch", "Forest" ja "Эско". Lisaks traditsioonilistele kanalitele rakendamine - jaemüügi punktidega ja otsemüügi kaudu, tarnijate ja nende edasimüüjad - lisandunud on uued: aia keskused ja maastik firma. Mõned firmad leiavad paljutõotav suund müügi valdkonnas tööd oma assamblee ühikute ja установочными firmadega. Juba praegu, näiteks, tooted Claber, vastavalt LTD "Днепрокор", jaotub järgmiselt: 60% - läbi turustusvõrgule, 27% - läbi kolme poe Zaporozhye, 17% - läbi paigaldajad. Kuid suur osa поливочного seadmed, eriti madala hinnaga, müüakse turgudel. Viimasel ajal on edendada professionaalne süsteemide наметилось pudelikael - vaja kiiresti teha tööd eelneval projekteerimise ja paigaldamise valmis süsteeme. Mõned isp-d ei tule enam toime tööde maht. Nüüd projekte ja paigaldamist hakkasid tegelema ja nende edasimüüjad. Muide, sageli kliendid tellivad поливочные süsteemi, kui kommunikatsioonid krundil, mida орошению, on juba paigaldatud. Meie arvates ennetada sellist olukorda saab, "задружівшісь" ehitusega ettevõtetega. HIND keskmine hind kastmise süsteemi välja järgmised. Keskmine kulu komplekti koduste seadmete tuntud kaubamärkide määratud kursiga $ 0, 1-0, 3 kohta 1 sq m. krundi. Olenevalt varustuse ja brändi hind seadmed võivad erineda 2-3 korda. Eluiga voolikud samuti erinevad 5-10 korda: alates 1-2 kuni 10 aastat. Hind professionaalsed süsteemid on määratud kursiga $ 1-4 (mõnikord kuni $ 8) 1 sq m. Projekti maksumus - $ 0, 1-0, 2 kohta 1 sq m. Luua süsteemi kasta aeda pindala on 50 hektarit ainult varustust võib vajada $ 5 tuhat, neist pumpla "pull" umbes 10%, toru - 12%, дождевики, электроклапаны, ilmajaam ja kaugjuhtimispult - 40%, электрокабели ja värki - 38%. Muide, "hea" osa tarbijad on valmis ostma professionaalne niisutus süsteem. MÜÜGI edendamine soovitatud viise edendada müüki ettevõtjate hulka kuuluvad: tutvustamise töö jootmissüsteemid: müügikohtades, live piirkondades ostja, kasutades videoid; laiendamine, pädev tema arvutuste müügikohtades; aktsiad müüdud mudel seadmed, tasuta disain professionaalne süsteemide talvel; reklaam eriala-ja ärisaladuse avaldamine, osalemine spetsialiseeritud näitustel; koolitus edasimüüja (vahendajad pakuvad otsida igale kliendile individuaalne lähenemine. Näiteks saate aidata tellijale säästa, korraldades piirkondlik kasta suure krundi vähem võimsam ja odavam süsteem, mitte unustades, et 1 sq m. m, muru tuleks enne 4-10 liitrit vett ööpäevas). ILM Hooaeg aktiivse müügi turul jootmissüsteemid läbi külma kevadel avati hilinemisega 1, 5-2 kuu. See pühib ära ajada ei ole mitte ainult väike, vaid ka suured mängijad. Müüki praktiliselt ei olnud, ostu kauba enamik operaatoreid peatatud. "Äkki" tuli on kuum ja kuiv mai järsult suurenenud nõudlus ja osaliselt (aga kellele ja kättemaks) tasakaalustab kahju. Nüüd mõned osad, isegi süsteemi puudus. Tarnijate tuleb kiiresti lahendada kiiremas korras puudus ja korraldada допоставки. Ja ometi, vaatamata kahjulikku hooaja alguses, et aasta lõpuks, paljud ettevõtted ootavad märkimisväärset müügi kasvu. Keskmiselt 2003. aastal, ta võib olla umbes 80%ning turumaht jootmissüsteemid jõuda $ 6-7, 5 miljonit. ÜTLEB ARVUSTAJA Aleksei Pogorelov (23), turundus-ja väliste sv'avalike firma "Forest" (g. Kiiev; дистрибьютер ameerika professionaalne jootmissüsteemid RainBird ja eksklusiivne дистрибутор on rootsi ettevõtte Husqvarna; 1992, 30 inimest. ): - Hea meelega констатирую, et hoolimata sellest, et puudub usaldusväärne info, ülevaade osutus põnevaks ja üsna kohta'veenides. Võib-olla mõnevõrra ülehinnatud maht ja kasv turul, kuid seda mitte sugugi ei vähenda väärtust läbi. Meie arvates rakendamise ulatuse jootmissüsteemid, 2002. aastal oli umbes $ 2-3 miljonit. Turu struktuur ülevaates on esitatud nii täpselt, kui lubatud andmeid ettevõtjatele. Tore, et järgmised kirjastamine Äri esitanud selgem jaotus поливочного seadmed professionaalne ja siseriiklikud. See on ju kaubad on erineva klassi, neil on erinev tarbija. Tore oleks põhjalikult analüüsida, mis on elamu niisutus süsteem, kuidas see võib täita tänapäeva nõudmistele ostja. Ja kus on peened vahel koduste ja professionaalsed süsteemid kasta. Lihtsalt öeldes, professionaalne süsteem võimaldab tarbijal ei muretse õigeaegne ja kvaliteetne kasta ja lahendada probleeme, wops'seotud sellega, et järgmise 15-20 aasta jooksul. Autor on õigesti märkis, et ja tehnoloogia müügi nende kahe klassi seadmed on erinevad. Esimesel juhul tuli, ostis ja kasuta teises - süsteemi kasta, alates inseneri kava ja lõpetades seadmete paigaldamist, omandavad "võtmed kätte". Nõus viiguga autori kohta aktiveerimiseks nõudlus professionaalsed kastmise süsteemi. Võib-olla eeldab täpsustamist spetsialiseerumine professionaalne jootmissüsteemid. Eriti Hunter on spetsialiseerunud rohkem riistvara kastmiseks maastike, NetaFim - tilguti niisutamine, Toro - kasta golfiväljakud, RainBird - niisutamine on aia-парковом ja põllumajanduses. EKSPERDID ÜTLEVAD Andrei Boiko (28), ia kohta. direktor department "Mets ja aed" UAB "Alceste" (g. Kiiev; import, рознично-hulgimüük; 1991. ) Arengu kohta turu - viimase kahe aasta Jooksul turule jootmissüsteemid arenenud väga kiiresti. On muutunud tema trading struktuur,'on tekkinud palju uusi ettevõtteid. Kuid enamik neist ei ole algajad, need on hästi tuntud seotud turud - ehitus ja aed vahend. Samal ajal põhilised mängijad valisid erinevad võimalusi, kuidas edendada kauba. Ühed "oma" seadmed ei ole mitte ainult müüa, vaid ka loovad, teised moodustavad selle võrgu ettevõtted-paigaldajad, nagu seda teeb, näiteks firma "Alceste". Kolmandad üldse ei tegele müügiga kauba lõpptarbijatele, ainult varustamise toodete edasimüüjaid. Seni nagu kõik skeemid töötavad, on võimalikud muudatused (näiteks saabumist võrgustikke nagu Metro, Obi). Leonid Мележик (34), direktor firma "Eliiti Edelweiss" (g. Kiiev; eksklusiivne дистрибутор jootmissüsteemid Hunter; 2001. ; 20 inimest. ) Kohta mõned probleemid - Potentsiaalne maht ukraina turul jootmissüsteemid 20 korda suurem kui tänased mahud rakendamist. Ruumi turul piisa kõigi, isegi mitteametlik tarnijate seadmeid. Peamine probleem mõju nende tegevus ei ole selles, et nad suudavad pakkuda ostjale toodete 5-6% odavam kui ametlikud müüjad. Hullem on see, et nende madal kvalifikatsioon osa projekteerimine ja paigaldus süsteemid kahjustab mainet ühel või teisel kaubamärk. Paranda sama olukorda moodustab ametlikele partneritele tootja. Veel üks kitsaskoht - vähene teadlikkus tarbijate kohta ruumis töötab paigaldus jootmissüsteemid ja järjekorras neid töid. Sergei Kravtšenko (47), asetäitja LTD "Днепрокор" (g. Kiievi; equipment tarned on Claber ja muu vahend; alates 1992 a. ; 60 inimest. ) Umbes vahemikus - Suur potentsiaal suurendada müügimaht on ettevõtted, mis pakuvad laia valikut поливочного seadmete vastuvõetav hinna ja "hind / kvaliteet". Vastavalt sellele kriteeriumile peaaegu kõik tooted on tuntud kaubamärke kuulub ühte rühma olulisemad konkurendid: Bosch, Claber, Gardena, GF, Uniflex ja mõned teised. Asiatic ja poola поливочного seadmed - tooted on teise klassi. See toode on erinev halva kvaliteediga plastik ja kummi, vaid läbi on ja madalama hinnaga. Meie hinnangute kohaselt, mahud, selle müük on piisavalt suur. Kuigi ei saa jätta tähele, et tarbijad on juba tunnen erinevust vahel kaupade need kaks rühma. Ilmselt seetõttu (koos teiste põhjuste) "Днепрокор" ja on 400% müügi kasvu 2002. aastal võrreldes 2001. a. Suurenenud nõudlus selle aasta aidanud ja kuiv kevad. Andrei Дударь (23), tootejuht osakonna elektrilised tööriistad firma "Robert Bosh, Ltd. " (G. Kiiev; equipment tarned on Bosch; 1993 a. ; riigiabi osakond - 18 inimest. ) Mercantile turu struktuur - 2002 turu koduste seadmete kastmiseks oli umbes EUR2 miljonit, kutse-süsteemid - natuke vähem. Kogumüügist, võib-olla oli umbes EUR3, 5 miljonit. On бытовому rohkem ostavad seadmed, töötab põhimõttel puistata. Tilguti on kallim, tema omandavad märgatavalt harvemini. Kui kohtunik toodete Bosch, siis suhe müügi nende seadmete tüübid selgub 80:20 kasuks дождевиков. Kusjuures statsionaarse impulss, sektor-ja ristkülikukujuline дождевиков müüakse umbes võrdselt, on märgatavalt väiksem - manuaal (käsirelvi). Kui plaanite aktsiate müügi edendamise meetmeid arvestame väga huvitav faktor - peamine tarbija (kasutaja) поливочного seadmete Ukrainasse, kuni on naised, neist ja keskenduda rohkem. Vadim Конуп (34), commercial direktor firma "Küpress" (g. Odessa; equipment tarned on kastmiseks GF ja voolikud Fitt; 1999. ; käive 2002. a. - 900 tuhat uah. ) Valides seadmed - Võimalik, et turu suurus hinnanguliselt mõned $ 3-4 miljonit, ja reaalne. Aga kuni 50% sellest summast moodustas odav imporditud voolikud, mis on enamikule elanikkonnast jääb kõige odavamad "süsteemi kasta". Minu arvates umbes 70% поливочной toodete kaudu realiseeritud spetsialiseeritud kauplustes. Kui edendamisel ja seadmete valiku, on soovitav arvestada selle ala soodustingimustel taotluse. Näiteks, koduste seadmete muru hästi sobivad pulseeriv секторные ja männid поливные paigaldus (kui ristkülikukujuline ala niisutus), perforeeritud voolik, poorne voolikud подпочвенного niisutus. Et lillepeenraid soovitame m'mis on dušš, poorne voolikud подпочвенного niisutus, männid поливные paigaldus, tilguti niisutamine ja мікроіррігація. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar