teisipäev, 7. jaanuar 2014

Muundus väike delphine 2006-11-07 11:06:08

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Muundus väike delphine
2006-11-07 11:06:08

Kuni eelmise suve tootjate santehnika ei pidanud vajalikuks kulutada liiga palju raha, et reklaamida oma tooteid. Ühelt poolt on ukraina turg ei ole nii ulatuslik, kui turg naaberriikides Poolas ja Tšehhis (ja enamus tootjad - välismaa äriühingu), et eraldada suuri eelarveid, et tema vallutus. Teiselt poolt, konkurents Ukrainas ei olnud nii karm kui teistes riikides. Iga firma hõivatud oma niši, ja turul torustiku piisavalt ruumi kõigile. Lisaks on mures oma turu positsiooni hulgi-ja jaemüüjad touting ja nende partneritega, kelle tooteid müüa. Kuid kasvu turul, ta sai tõmmata endale tähelepanu üha suuremaid summasid tootjate santehnika. Poola firma Cersanit üks esimesi уловила need suundumused ja augustis-septembris 2003 osalusel reklaamiagentuur TRC "Luksus" on välja töötanud ja läbi esimese ulatusliku reklaamikampaania torustiku ukraina turul. Cersanit toodab сантехнику alates 1967. aastast. Mitte ainult vannid, kraanikausid, tualetid, kuid dušid, eriline mööbel, keraamilised plaadid, segistid-ühesõnaga, kõik vajalik dekoreerimiseks vannituba. Ukraina turul firma tooteid müüakse enam kui kaks aastat. Cersanit töötab edasimüüjate kõigis suuremates linnades üle kogu riigi, ning lähiajal avatakse ametlik esindus Ukrainas. Kuni eelmise suve ettevõte, nagu ka paljud teised tootjad sanitaartehnilised tööd, piirdunud reklaami müük, pakkudes oma edasimüüjate ja jaemüüjate kõik vajalikud POS-materjalide, et toob oma vilju. Ja kuigi tarbijad, kes ostavad tooteid keskmise hinnaga сегмента1, ei ole liiga pööranud tähelepanu kaubamärgid - piisas sellest, et veevarustus-impordi, - selline olukord ei saa kesta piisavalt kaua. Sest vaatamata sellele, et 2/3 müük traditsiooniliselt moodustas alumine hind segmendi turuosa odav sanitaartehnika iga aastaga väheneb. Ostjad on üha sagedamini hakati eelistama сантехнике turistiklassi, seda enam, et see on kõige laialdasemalt on esindatud spetsialiseeritud kauplustes, nii цивилизованно organiseeritud turgudel. Et kindlustada oma juhtpositsiooni kasvab keskmine väärtus segment (umbes 20% sanitaartehnilised tööd, mis on müüdud ukraina turul on toote economy-klassis), spetsialistid Cersanit otsustanud korraldada suuremahulise reklaamikampaania. Kõik ühe tootja Peamine ülesanne kampaania seisnes selles, et eristuda üldisest massist tootjate santehnika turistiklassi ja kinnita mõtetes tarbijatele ім'i ja pilt Cersanit pakkuja kõigi vajalike seadmete vannituba. Uuringud on näidanud, et tarbijad seostasid seda kaubamärki peamiselt умывальниками ja унитазами. Kui sihtgrupp on valitud mehed ja naised vanuses 25 kuni 55 aastat keskmise rikkusest, kes on või on hiljuti ostnud korteri ja tegeleb selle обустройством, või toimub plaaniline remont oma vana korter. Vastavalt Ирэны Фешак, projektijuht TRC "Luksus", reklaamvara sõnum pidi tappa kaks kärbest ühe hoobiga - rahuldada kliendi-naised, kes pööravad tähelepanu eelkõige esteetiline välimus, toodete ja klientide-meest, kelle jaoks olulisem on aeg, mis kulub soetamise ja paigaldamise kõik vajalikud esemed vannituba. Lisaks sellele, et rõhutada toote kvaliteet, firma акцентировала tähelepanu anda kuue garantii vastav teade on majutatud üldse билбордах. Loominguline idee - osaliselt arendamine ukraina spetsialistid, osaliselt kohanemine poola reklaami. Et p'linkida ühe reklaami viisil kõik saadetud sõnumid Cersanit, otsustati kasutada ettevõtte sümbol firma - delfiinide. Ирэна Фешак selgitas, et firma nimi Cersanit kirjutatud латиницей, ja keegi tarbija ei pruugi päris õige seda lugeda või lihtsalt ei mäleta'mäletab. Ja kasutada delfiinide võimaldab teha ettevõtte brändi äratuntav. Reklaami sõnumina rõhk oli sellele, et tarbijad on väga mugav valida täis varustus vannituba ühe tootja lõpetatud ühtses stiilis. Lisaks saab ei kuluta palju aega, et otsida, leida see kõik on üks tootja. Otsustati näidata vannituba suurendatud, mis võimaldab potentsiaalseid kliente, et tagada täiuslikult töötlemise ja vastavust kõik elemendid. Kvaliteet kanaleid suhtlemine potentsiaalsete klientidega valiti televisiooni, raadio ja билборды. Reklaam kampaania kestis kaks kuud - augustist septembrini. Augustis televisioonis демонстрировался infomercial firma Cersanit ja suuremates linnades paiknesid plakatid. Näidata rull oli valitud kolme telekanali kahe riigi ("Uus kanal" ja "1 +1") ja üks kaabel ("ORT Kohustuslik"). Septembris efekti tugevdamiseks, alates tele-ja visuaalne reklaam eetris võrgu-ja piirkondlike jaamade 14 linnade eetris радиоролик. Maagiline ümberkujundamise vannituba телерекламы oli kasutada kohandatud video, filmitud Poolas. Seda lugu mitu vapustav: noor mees, hommikul on awoken heli ei tilgu kraani vett, astub vannituppa ja näeb vana kraan ja бачок, roostes vanni ja выцветшую plaadid. Äkki kust ei возьмись'on dolphin, mis on kerge puudutus oma ujujaid muudab vann päikese taevasse. Noor mees väga rahul, ekraan tekib veel üks lause : "Cersanit. Kõik vannitoa ". See hüüdlause kasutada ja билбордах pildiga armas слав'янской tüdrukud taustal ilus vannituba. Nagu teatas Ирэна Фешак, et õigem oleks kasutada välireklaami viilutamine välja infomercial, kuid see ei õnnestunud tehnilistel põhjustel piiratud aja jooksul. Nii et firma julgenud kasutas plakatid teine lugu. Kui video kätte üksnes ideede visualiseerimine, pildi brändi ja luua ettevõtte maine, siis kui abi on lauad ja радиорекламы firma Cersanit toetas veel ja edasimüüjate. Iga билборде olid nimed ja koordinaadid ettevõtted, kes müüvad сантехнику Cersanit antud piirkonnas. Mõned linnad on tugevdada positsioone edasimüüjate reklaamplakatid провисели ei ole üks kuu. Koordinaadid edasimüüjate firma указывались ja радиорекламе. Nagu teatas Ирэна Фешак, mille firma GfK-USM ajal reklaamikampaania katvuse analüüs publik kinnitas valiku õigsust kanalite (joon. - Näitajad kahte rühma: basic publik teadus - tarbijad vanuses 4 aastat ja esmane sihtgrupp on ettevõtted - mehed ja naised vanuses 25-50 aastat sissetulekuga keskmise ja üle keskmise). Saadud andmed räägivad sellest, et 91, 61% esindajaid esmane publik vaatasin reklaami телеролик vähemalt 1 korda, 78, 8% näinud teda vähemalt 3 korda ja 46, 35% - kümme korda. Arvestades asjaolu, et ratast meelde'незапоминающие, kui pealtvaatajad nägid seda vähemalt kolm korda, reklaamikampaania võib pidada õnnestunud. Cersanit: kõige tuntuma brändi sõnul On firma esindajate Cersanit, mille tulemusena läbiviimise propagandakulud müüki Ukrainas on järsult kasvanud. 2003. aastal müüs firma seitse korda rohkem keraamilised plaadid ja kaks korda rohkem torustiku, kui 2002. aastal. Nüüd osa Cersanit segment santehniliste toodete turistiklassi on üle 25%, turg keraamilised plaadid-umbes 5%. Detsembris firma GfK-USM läbi uuring ehitada kaubamärgi tuntust Cersanit, mille käigus küsitleti 600 inimest. Tulemused näitasid, et 50% vastanutest tekivad õiged association firma nimi Cersanit. Mis puudutab tõhusust рекламоносителей, siis kõige tõeks osutunud reklaam televisioonis ja välireklaam - 21 ja 20% vastanutest vastavalt märkis, et nad on alati pööranud tähelepanu infomercials ja билборды Cersanit. Vähem tõhus on радиореклама. Lisaks Cersanit on osutunud kõige äratuntav kõigist esitatud Ukrainas santehniliste marki. Brändi nimi закрепилось aktiivse amp'26% vastanutest, kes nimetasid Cersanit ilma küsimata, kui neid paluti loetleda neile tuntud kaubamärgid sanitaartehnika ja keraamilised plaadid, ja passiivse amp'37% küsitletutest, et on valinud Cersanit välja loendis esitatud tootjate santehnika. Kõik tarbijad, kes teavad mark Cersanit, 37% väitsid, et näinud seda reklaami, 41% märkis, et on juhtinud tähelepanu firma tooteid müügikoht, 15% - näinud toote firma on tuttavad ja 10% - lihtsalt kuulnud seda. Kõige mäleta'незапоминающие element reklaamikampaania, nagu oodatud, oli sümbol Cersanit - delfiin. Nii, et 25% vastanutest on meeles pidada'on näinud "hüpped delphine vannitoas", veel 27%-logo on firma sama delfiin, 14% märkis hetkel videot, kui on'ilmus delfiin ja vann on kujunenud, vaid 17% küsitletutest meelde'elamus on ise peategelane filmi. Ja lõpuks, GfK-USM uurinud väljavaated osta tooteid Cersanit. Nagu'selgus, 17% vastanutest изъявили soov osta väikseid majatarbed, 13%-keraamiliste plaatide, 12% - tualetid-tihendab, 9% - kraanikausid ja 7% - plaat põrandal. Kuid 43% küsitletutest teatas, et ei soovi midagi osta lähiajal. Vastavalt Ирэны Фешак, firma Cersanit hindab reklaamikampaania kuidas edukat üldiselt ja plaanid ei piirdunud. "Sel aastal on tarbijad ootavad uut loov ja uus reklaam lahendusi," väidab ta. - Tarbija-wops'kroonimine on assotsiatiivne rea kõik elemendid inter'interjööri vannituba pakutud firma Cersanit, kauplustes veevarustus on kavas luua eraldi kambritesse, et korrata olukorda vannitoa pildid. Lisaks on kavas pakkuda punkte müük piisav hulk POS-materjalide pildid läbi reklaamikampaania. Selline samm aitab kinnitage mõtetes tarbijatele reklaami firma slogan "Kõik vannitoa". Seda enam, et pärast eduka reklaamikampaania Cersanit konkurendid vaevalt откажут endale rõõmu korrata seda teed ja tõenäoliselt hakkavad oma suurte kampaania. ___________________________________ 1Ринок santehniliste toodete võib jagada nelja hind segmendid (kulu komplekti, mis koosneb wc-kompaktne, pesumasin ja kate) - luxury tooted maksavad üle $ 500 on esindatud saksa firmad Villeroy & Boch, Hansa, DushoLux, Keramag, Keuco, mõned itaalia ja hispaania tootjad); kallis sanitaartehnika alates $ 200 kuni $ 500 (soome Ido, rootsi Ifo ja Gustavsberg, hispaania Roca ja Gala); Keskmine või turistiklass $ 50-200 (poola Cersanit, tšehhi Jikа, türgi Торгак, bulgaaria Vidima) ja alumine segment (kodumaised ja hiina tootjad).
ALLIKAS: Uus turundus

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar