Vanad puud'puidust põrandakatted, eriti kui nad on oma algsel kujul on säilinud kuni tänapäevani, on autentsed dokumendid ehitamise oskusi. Nad kannavad endas esteetilised vaated, kajastades kunsti arusaam maailmast ja tehnilised oskused selle loomisest. Koos rõõm, et me saame kaemus seksi, me tahaks visata pilk minevikku ja anname sellele varem oma tõlgenduse. Ainult siis, kui iga uus põlvkond saab võimaluse omal moel mõtestada minevik, see minevik saab nende enda.
Aluseks eest hoolitseda, parkett, kellele juba üle 200 aasta, on võimalikult vähe häireid oma konstruktsiooni ja tehnoloogia on oma stiil. Asjatundmatu sekkumine võib sellisel määral moonutada ajalooline tähendus vana паркетного katta, seda võib pidada kadunud tuleviku jaoks.
Restaureerimine, et паркетника algab dokumentaalfilm kirjeldus leitud staatuse disain vanad puud'puidu sugu. Межэтажные puud'puidust балочные disaini vintage kodudes nõuavad вентилируемой, паропроницаемой süsteemi kattuvad, kirjutatud on ehitus-ja füüsilist mõiste rajatised. Taastamisel подстилающих kujunduse soost kehtib rusikareegel: või on tehtud remont, olemasoleva aluspindadele, või, kui selline parandamine ei ole võimalik, teeb uus alus all parkett kogu pardal. Mitte mingil juhul ei tohi seda kohaldada asendajad puu, näiteks vineeri või древесностружечные plaadid, sest nad on piiratud vanhentumispäivät. Tõsine kõrvalekalle originaal loomise tehnoloogia подстилающих kujunduse vanade põrandate võib hävitada ajalooline alus amp'monument.
Sajandeid vene ehitajad on kasutanud konstruktsiooni nimega "sild": lauad укладывались otse maapinnale. See on olnud esimene korrus. Siis lauad on muutunud paigaldatakse ja tänavatel. Selline konstruktsioon sai nimeks "trepi". Arvestades, et esimese korruse "sild" majas накапливал niiskust maa, lauad sai asetatud tala, või nagu neid siis nimetati "pagasi", ja hiljem - kohalike tegevusrühmade töö. "Pagasi" ei ole mäda kokkupuutel maa all neid panna jalata, kivi, tellis, mõne aja pärast kohalike tegevusrühmade töö on hakanud asetatud metallist talad. Selline stiil kärbi lauad nimega "мостить on кладям"ja disain on üldiselt sai nime "lava". Kui "pagasi" installinud ei maad ja сооружались "lava", siis see projekt kandis nime "помостом". Mõlemad need kujundused on muutunud omamoodi "musta" soo.
Kohalike tegevusrühmade töö ulatusid seinast seina. Oma торцевыми osad nad ei tohtinud puudutada kapitali seinad, mis võimaldas vältida lüüasaamist looduslike seen, ja paigaldati, peamiselt üksteisega paralleelselt. Seejuures обращалось tähelepanu sellele, et подпольное ruumi korralikult вентилювалося ja ei oleks liiga niiske. On межбалочные järel sageli засыпался ehitusprahti või hästi kuivatatud liiv. Tase tagasitäide enamasti ei jõudnud ülemise serva talad, mis andis hea ventilatsioon põrandaalusest disain. Juba iidsetel aegadel, ventilatsioon kasutatud, et vältida hallituse arengut.
"Pagasi" (talad, kohalike tegevusrühmade töö) укладывался hööveldamata lauad ("sild"), kusjuures nii, et lauad on tuginenud kaks või kolm talad kohe. Kui короблении lauad on kate alati heakskiitva usaldusväärne toetust mitme punkti. Läbi puude'puidust-tüüblite või кованых metallist klambrid kandid lauad крепились otse балкам. Kandid lauad sageli укладывались kliirens üksteisele, mille väärtus oli umbes 20 mm.
Kui algas valmistamine щитовых паркетов ja паркетных soost, tehnika интарсии tõusis probleem seadme подстилающих konstruktsioonid, mis võivad olla pikka aega. Kõige kindlam on tunnustatud disain "must" põrand. Aga enne meistrid tõusis probleem kumerus põhjust - "silla", et otsustada, mida on üritanud mitmel viisil. Халтурный viis, millega oli samastada ja kilbid parkett mitmel punktiga kohtades, nende paaritumist omavahel, näiteks kohtades ristmikul liigeseid. Joondus kõrgusega достигалось arvelt подкладок välja дранки. Teine osa kilp puhanud kiht saepuru ja laastud. Modifikatsioon sellist võimalust on'oli kasutada kiilude viia sätted kilbid kõrgusega. Aga kõndimisel selline disain kiiresti расшатывалась, ja vahel kilbid'olid suured vahed. Need meistrid, kes on saanud panna parkett kohe maa ja võimalikult сплоченные lauad, saavutanud edu.
Pärast esialgset perioodi, kui pind дощатых "mustad" soost jäi praktiliselt töötlemata, järk-järgult aja jooksul, toimus üleminek käsitsi töötlemine pinna soost abil tsüklis. See töö nõudis alates паркетника paljude oskuste, sest arvestatud ei ole lihtsalt tulistada esinemised eraldi стыках ja viia kogu põrandapind käsitsi.
Üle kogu pinna lihtsat дощатых soost ja puitpõrandate vanade aegade jättes peaaegu ei olnud. Aeg-ajalt nende pind on vaid проскаблювалась, siis on натиралась töötlemata harja kasutades lahuse leelised ja liiva. Vana vastuvõtt pinnatöötlus oli tema immutamine топленым peekon, щелоком või orgaaniliste красящими ühendid. Hiljem vahetas втирания pind sugu sulatatud mesilasvaha. Kuid esimene on käesoleva kaitse soo mõju vee ja pori on muutunud immutamist pind linane олифой. Pärast immutamist puit kuidas oleks "оживала", muutus tumedamaks ja vastupidav. Kui harjumaal oli vaja läikima, siis tema on kaetud надвисокозностійким läikiv lakk on happe-alus.
Seal, kus ekspressiivne vahendite интарсии ei piisanud, kasutatud värviline parkett. Juba XVII. oli teada, et toimel erinevate reaktiivid puit võib окрашиваться paljud värvid, mida looduses ei ole. Plancki просачивалась kogu paksus. "Протравы" koosnes orgaanilisi komponente. Nii, puit vaher värvitud nende roheline segu raud ja vask sulfaat. Heledad kivid puit said pruunid toonid pärast seda, kui nende вымачивали vees, kus on kuni kolm aastat пролежала roheliste kreeka pähklite koored. Kapten on õppinud maali parkett смесями, патинируют all marmor, jäljendada looduslikke toone, et saavutada mõju kuumutatud puidust.
Kui oli vaja värvida põrand, siis värvaineid lisatud vaha, millega натиралась pind. Lisaks oli võimalik kasutada tekitatud puidu värvitud põhi, mis kasutades liimide kohta протеиновой ja казеиновой alusel.
Hooldus puude'puidust põrandad vanasti oli vähemalt nii sama трудоемок, kuidas ja nende valmistamine. Sellest annab tunnistust ka lõik manuaal nahahooldus puud'puidust põrandad 1875 g. : "Puhastamiseks вощенного soost kuni taastada oma loomuliku värvi puit soovitatav: lahusega sappi valada vana вощеный kiht, puista liiva ja hõõru. Siis kõik maha pesta puhta veega. Pärast seda проскрести pind nõrga lahusega väävelhapet ja veel kord pesta põrand puhta veega. Pärast täielikku kuivamist, saab asuda uue pinna kruntimine ". Kui uurinud tegevus tärpentin, reostuse muutunud kustutada lihtsam.
Koorimine masin ja лакировка tänapäeva lakid, vanad põrandad on täielikult hävitab jälgi vana viimistlus ja lõplikult hävitab selle väga alusel taju endise pinnatöötluse puit ja selle töötlemine. Täispuidust veskid ei saa kasutada pinnatöötlus, vanad põrandad, kes esindavad suur kunstiline väärtus. Juhul, kui taotluse hiljemalt soojust, mis eraldub masin шлифовании, võib hävitada клеевое'ühtekuuluvustunne ja seeläbi kahjustada pinnakate korvamatut kahju.
Perestroika ja NSV liidu lagunemine aidanud kaasa sellele, et inimesed on väsinud alates mudeli обезличенных projektide inter'interjööri elamu-ja ühiskondlike hoonete tahtnud parandada ning kaunistada oma tuba. Meie kaasaegsed, armastavad rahu, soojust ja mugavust, ei soovinud taluda räpane, külm ja малоэстетичные põrandakatte kodus ja kontoris. Et rahuldada taotlusi, mis tahes fantaasia kliendid, disainerid koos tootjate parkett pöördunud pärandit minevikust. Mosaiik keeruline konfiguratsioon, äärekivid, rafineeritud pistikupesad all, siis mis tahes stiili inter'jer saanud valmistada motiividel ajaloo-amp'monumendid XVIII - XIX sajandist. Nõukogude nõustaja-краснодеревщики, kes on osalenud restaureerimise паркетов Kremli, Останкино, Hermitage, Петергофа, ja täna edukalt hakkama töödega on mis tahes kategooria keerukust, sest nende juhtimine tootmise высокохудожественных паркетов põhineb sügavad traditsioonid, vene verk.
Koos. G. Милюков
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar