esmaspäev, 27. jaanuar 2014

IT võitluses tulega. 2006-11-16 20:31:06

Ehitus ja rekonstrueerimine.








IT võitluses tulega.
2006-11-16 20:31:06

Arhitektuur kaasaegne tuletõrje depoo aega veel on olemas turrets, kuid aeg tuletõrjujate каланчой pöördumatult möödas. Tulekahjud on juba ammu ei vaata linnulennult, ning tuletõrjujad ei tõsta alarm abil kiriku võidelda. Kuid sv'suhtlemine telefoni teel on juba, ei vasta nõuetele vastavus ja usaldusväärsust. Juba 90-ndate moskva tuletõrje teenus laekunud comp'arvutid ja telekommunikatsiooni süsteemide, позволившие automatiseerida protsesse töötlemise kohta teabe tulekahju, kuid täna riistvara platvorm ja tarkvara täidis 10-aastane juba pigem takistab kui soodustab elu пожарником. Kuni viimase ajani pealinna Kesklinnas juhtimise jõud (ЦУС) УГПС ("Teenuse 01") ja võitluskunstide postil üksustes moskva tuletõrje эксплуатировались süsteem põhineb Unix-comp'arvutid "Best-88". Arenenud kodumaiste spetsialistide esimestel aastatel kohandamise, et see masin 90-ndate alguses, mil riik oli обделена tähelepanu juhtivad comp'arvuti turul, tundus nagu kaasaegne ja võimas alternatiiv устаревающим mudelid ELI CM. Aga küsimus "Best" on lõppenud ja süsteem, mille puhul ei ole varuosade ja puudub tehniline tugi muutub нежизнеспособной. Mis puudutab tarkvara varustus kompleks automatiseerimine tuletõrje pealinna, siis see oli kohandatud, kohandatud funktsioonid "Best" lahendus, moderniseerimine, kelle töö on rohkem tänapäeva tehnoloogia majanduslikult teostatav. Süsteem on lõpetanud toime tulla nende andmete maht, mis koguneb tuletõrjujate linnaosades ja tuleb kokku puutuda kiiret analüüsi puhul tulekahjud. Vananenud ja sidevahendid'язку Keskuse tuletõrjujad osad. ЦУС on Пречистенке peab olema'liidu kõige kaugete alaga, kus pealinna piiri kus iga aastaga отодвигаются kõik edasi. Vahepeal norm - mitte üle 4-5 minuti vahel signaali tulekahju ja saabumisega esimest autot - ei ole keegi ära muutnud. Püsiliiniteenuse MGTS edastamise kiirusega 300 kuni 1200 boodi võimaldavad teil saata ainult kõige ülevaatlikku teavet, et hoida ajal, mis on määratud enne kolimist firehouse kõne. Tagada usaldusväärsuse ja tõsiseltvõetavuse sv'язку on äärmiselt raske, kuna nii madala kiiruse isegi sumbumine juhtmed mõjutab edastamise kvaliteeti. Lisaks standard modemid ei oska kasutada selliseid jooni, mis nõuab paigaldamist erivahendite ja kasutada kohandatud edastamise protokolli. Puudub võimalus integreerida taas loovate automaatsete linna teenuseid ("02", "03", MES jne. ). Comp'ютерне minevikku "Teenus 01" automaatika Projekt tuletõrje depoo - protsessi osa ülemaailmsest uuendada automatiseeritud süsteemi pealinna "Teenus 01", mis on realiseeritud programmi raames valitsuse Moskva teabetehnoloogia asutused. Tallinna linnavalitsus eraldab vahendid tööde täiendamine ja arendus, tarkvara ja riistvara. Tellija süsteem soosib Moskva komitee teadus ja tehnoloogia. Tuum "Teenus 01" - ЦУС on Пречистенке. Siia saabuvad kõned tekkest tulekahjud, siin võetakse vastu otsus valida tuletõrjujate ühes või mitmes üle seitsmekümne osade kustutamiseks. Aadressil sündmused on määratletud järgmise koha firehouse,'ясовується, ei ole hõivatud, kas masin nende osade muus tulekahju, analüüsitakse, spetsialiseeritud tehnika veel võib olla vajalik sõltuvalt keerukusest tulekahju, hoone tüübist ja maastik. Korruselisus olemasolu keldrite kohalolek allikatest vett ja muud sätted nõuavad комплектовать meeskonnad teemade või muu lisavarustus. Siis kokku kõik need andmed valitakse tuletõrje autod, mis osalevad laskmise tulekahju, Keskusest hoidlas, kus on valitud süsteemi tuletõrjeautod on algatatud sisse alarmi ja saadetakse kogu vajalik teave, sh facts about'objekti, soovitused marsruudil jne. Kõik need tegevused on määratud vaid 35 sekundit, mille eest comp'arvuti kompleks automatiseerimine tuletõrje peab töödelda, edastada ja vastu võtta märkimisväärsel hulgal teavet. Juhtus nii, et töö uuendada süsteemi ЦУС ja automaatika tuletõrjujate osast täna toimuvad erinevad firmad. Nimel riigi Juhtimise tuletõrjele (УГПС) g. Moskva arengu riist-ja tarkvara lahendusi töökohtade tuletõrje üksuste ja sv'язку Keskus teenis firma spetsialistid SAVIPOTT. Tänaseks on automatiseeritud infosüsteem "Tuletõrje osa" kasutusele kahest osast - nr 2 (Рыбников rada. ) Ja nr 26 (3-ma Pargiala str. ). Automatiseeritud "Tuletõrje osa" Tuletõrje osa nr 2 paikneb uues majas, отвечающем kõikidele kaasaegsetele nõuetele ning kasutada seda automatiseeritud süsteem "Tuletõrje osa" teeb tööd üksused tõhusamaks. Kasutades uut süsteemi lihtsustada ülesannete täitmisel päevas lineaarne tuletõrje: koostöö Keskus отработке korralduste kohta võõrsil lauk; rakendamine mitmeid täiendavaid käske: досылки tehnika lauk, täpsustada aadressi, tulekahju vms tagajärjel esitamine vastavalt hoonele firehouse heli-ja valgussignaalide ärevus, väljatrükk maksedokumendid tulekahju, värava kontrolli ja светофорами; moodustamine ja saatmine ЦУС kirjade registreerimise kohta halduri, aruandeid võimalik tehnika, teadaannete kohta tulekahju, teateid käigus kõrvaldada, teateid võõrsil tehnikat; logimine kõik sündmused ja aruannete kujundamise. Töö selle projekti kallal, SAMM on vastu võtnud põhimõttelise otsuse loobuda suletud, spetsialiseeritud ja monoliit lähenemist hoone süsteemi. Modular automatiseeritud süsteem "Tuletõrje osa" põhineb standard riist-ja tarkvaraplatvormi ja kasutab kaasaegsemaid kanaleid ja protokollid sv'язку. Paindlik raamistik võimaldab suurendada funktsionaalsust kui ilmneb uusi ülesandeid ja valida varustus ja tehnilised andmed vastavalt konkreetsetele nõuetele firehouse. Piirang projektide rahastamine ei ole lubatud rakendada kuni nimetatud nõuete täitmise ja usaldusväärsust, kes suudavad pakkuda Unix-serverid. Seega, erinevalt Keskus, kus on kehtestatud süsteemi Sun Microsystems, tuletõrjujate osad on valitud platvorm Wintel. Vastavalt direktori asetäitja majandamise Keskus jõududega tuletõrje Nikolai Милюкова, võimalusi PC-serverid on piisavalt, et toime tulla teabe koormusega, mis lasub süsteemi automaatika lineaarne üksused. Süsteemi tuumaks tule osa (joon. 1) seal on haldaja server Windows 2000 Server asub spetsiaalses ruumis riistvara. See masin vastutab sv'side keskuse ja haldab kõiki täidesaatva seadmete firehouse, sealhulgas hõlmab tuletõrje sireeni. Juhtimise firehouse teostatakse kasutades eraldi PC manager Windows 2000 Professional. See klient masin - "silmad ja kõrvad" keskne server. Nagu isikustatud comp'arvutid võivad olla samaaegselt ühendatud serveriga kuni 16 tükki, ja teoreetiliselt nad võivad olla ükskõik kus, sealhulgas väljaspool firehouse, kuna kõik kommunikatsioonid rakendada põhineb standard IP-protokolli. Joonis. 1. Arhitektuur automatiseeritud süsteemi firehouse standard tarne kuulub üks klient koht - comp'ютер, mis on määratud serveri halduri firehouse. Kuid täpselt sama masin võib üheaegselt jälgida töö üksuse teisest punktist, näiteks kabineti juhataja firehouse, ЦУС või teise firehouse. Puldil halduri eksklusiivrežiimis käivitub tarkvara süsteemi komponent, перекрывая juurdepääs võõrastele ülesanne. Halduri miski ei tohiks häirida täitmisest otseste kohustuste'sidemed: hind on tema viga võib olla liiga kõrge. Süsteem on välja töötatud spetsiaalne liides, mille puhastada kõike, mis võiks meelde seda operatsioonisüsteemi. SAMM leidis värvi ja композиционное otsuse vormistamise töö ekraani eesmärk on tagada ööpäevaringselt komfortseima töö halduri, sageli silmitsi suure närvisüsteemi tasakaalustamine. Programm on mõeldud kogenud kasutajatele, kellel ei ole võimalik kulutada palju aega tulla comp'arvutid. Eeldatakse, et tööd on temaga piisavalt saata ainult elementaarseid oskusi ja edasi aitab põhimõte iseõppimine, tänu kellele haldur arendab süsteemi, sest üks-kaks tööl. Vaatamata üldise suuna rakendamine standard lähenemisviise ilma spetsialiseeritud lahendusi sellises konkreetses valdkonnas, nagu automaatika tuletõrje, ei saa hakkama. Lisaks palju kasutajaliidese disain süsteem on loodud ja originaalne disain puldi halduri. Töökoht on isik, kes vastutab kiire täitmise juhiseid Keskusest ja tõrgeteta töö kogu firehouse, peab vastama kõrgendatud nõuetele usaldusväärsust ja эргономичности. Näiteks eluiga tööpäeva tugitoolid tuba tuletõrje depoo õe'viis vähem kui tavalises kapis. Otsing valmis lahendusi, sealhulgas imporditud, ei õnnestunud - osaliselt ka nende pööraselt kõrge hind. Nii SAMM liitunud несвойственное, võimalik, et integraator ülesanne konstrueerida puldi valmistatud löögikindel металлоконструкцией, ainus kunsti-ja конструкторским lahendus, mugav kasutada ja lihtne käsitseda. Süsteemi usaldusväärsuse continentali dubleerimist. Nii, konfiguratsiooni firehouse nr 2 on ette nähtud reserveerimine server. Kui ei õnnestu server, siis peaaegu kõik selle funktsioonid võtab üle kliendi masin. Serveri seaded on salvestatud kliendi ja vastupidi, pärast taastada ja uuesti rikkis osa kõik vajalikud andmed kopeeritakse naaberriigi masin, misjärel süsteemi normaalne töö võib jätkuda. Süsteemi arendajad tunnistavad, et projekt süsteemi предусматривалась koondamise maksimaalse arvu komponendid: kaks server dubleerimist kõik tegevjuhtkonna süsteemid, toiteplokid jne. Kuid selle tulemusena valmis lahendus osutus liiga kallis, nii et pidin tegema kompromissi, peatudes pakkuda minimaalselt lubatud garantiid töökindluse. Kui teile täiendavaid rahalisi vahendeid võib-olla moderniseerimine mis tahes automatiseeritud tuletõrjujate osad дублирующими osad; üldine arhitektuuri süsteem seda võimaldab. Väärib märkimist, et esimestel kuudel süsteemi toimimise firehouse nr 2 ebaõnnestumisi ei olnud, kui mitte arvestada ühekordne rike printeri. Oluline eelis süsteemi "Tuletõrje osa on võime toimida koostöös ЦУС, kui ka ühenduseta režiimis. See tähendab, et kui sv'side Keskus on katkenud, siis kogu info on praeguse tegevuse tuleohutus osa jääb kohaliku andmebaasi ja pärast taastada sv'язку kantakse Juhtimine. Süsteemi protokollitakse kõik tegevused depoo, ja läheb arhiivi andmete пожарам (keskmiselt tuletõrje osa viib umbes 2-3 tuhat ajad aastas). Lugu tulekahju, sisaldab tavaliselt mudel, suhtlusteavet (saabumise aeg, kestvus, töö aeg tagasi jne. ), kuid sõltuvalt keerukusest tulekahju aruannete maht võib ulatuda sadade baiti kuni mõnikümmend gigabaiti. Näiteks meenutab Милюков, kirjeldus tulekahju ostankino teletorn võttis kaks lindid. Kindlustada informatsiooni süsteemis on tagatud, et arhiivi toimub korraga ja kliendi masin ja serveris. Pealegi, kohalik koopia arhiivi обов'kohustuslikus korras edasi Keskus ja alati saab taastada juhul, kui teabe kadu hoidlasse. Ise sama automatiseeritud süsteem "Tuletõrje osa" annab võimaluse töö kui uue otsusega automaatika Keskus, nii on süsteem vananenud riist-ja tarkvara andmebaasi. Esimestel kuudel operatsiooni süsteem firehouse nr 2 täielikult jäljendada vana pult, tänu millele vana süsteem ЦУС võtsin uue kompleksi nagu tuttav lahendusi ja toetas suhtlemist temaga. Tuletõrje pidevalt sv'язку koos elanikega, nii et sisuliselt ei viitab neile organisatsioonidele, kus kogu info peab minema all märgitud. Kuid ka siin on omad nõuded, et tagada andmete turvalisus. On ЦУС käib töö sulgemise teavet, ringlevad kiudoptiliste sideliinide'язку, mis on uus konfiguratsioon kompleks automatiseerimine tuletõrje ettevõte pakub КОМКОР. Lõpetamisel kõigi tööde kompleks automatiseerimine pealinna tuletõrje, mis sisaldab süsteemi Kesklinnas ja tuletõrjujate osades, peab olema sertifitseeritud Гостехкомиссии. Homne päev tuletõrje süsteemi Arendamine, et firehouse - ülesanne ei ole lihtne. Kliendi peamine keerukus seisneb selles, et püüda õigesti panna ülesanne enne süsteemide integreerija. Teisel juhul, teadmiste ja esitaja konkreetse domeeni võib olla piisav, et edukalt täita projekti. Enne kasutuselevõttu АИС "Tuletõrje osa" depoo nr 2 otsus отрабатывалось firehouse nr 26; töö käigus sai selgeks, et süsteem vajab olulist täpsustamist - ei ole nõuetekohaselt hinnatud probleemi keerukust. Pärast seda on tegelikult loodi uus versioon süsteem, mis täna toimib nii tuletõrje osades. Kui element globaalse uuendada automatiseeritud süsteem "Teenus 01", kompleks vastu УГПС g. Moskva sest standard, ja tulevikus АИС "Tuletõrje osa" tuleb seista igas pealinna пожарном hoidlasse. 2002. aastal on kavas käivitada kasutusele uue süsteemi automaatika ЦУС, mis toetab suhtlemist Tuleohutuse osa." Analüüsi kogemust kasutuselevõtu АИС "Tuletõrje osa" ütleb järeldada, et kaasamine projekti mitme täitja ei ole alati kõige ratsionaalsem. Kui автоматизацией Keskus ja lineaarne üksused tegelevad erinevad ettevõtted, siis on lõikamine erinevaid lahendusi on vaja täiendavaid jõupingutusi. Jah ja ise üksustes kõik ülesanded on otstarbekas delegeerida ühe integreerija, muidu osutub, et näiteks kliendi süsteemi ei wops'on omavahel seotud või et töövõtja ei ole täitnud tähtajaks võrguga, ja tulemus on, funktsionaalselt küllastunud lahus ei saa töötada täisvõimsusel. Vaatamata mitmeid korralduslikke ja rahalisi raskusi, tuletõrjujad optimistlikult vaatavad tulevikku, kui on plaanis rajada võimalusi süsteemi vastata uutele vajadustele oma teenuse kasu paindlik modulaarne struktuur on keeruline võimaldab seda teha. Nagu märgib Милюков ülesanne lähima aja - rakendada süsteemi vastuvõtmine signaalid üle optilise ja raadio kaugusel kaitsealuste objektide'asuvate objektide piirkonnas kõne firehouse. Selleks p'objektidel on paigaldatud мінірадіостанціі, et töötavad lubatud sagedus ja osad on paigutatud vastuvõttev seade. Kui töötab suitsuandur, depoo automaatselt, kuvatakse teade, mis seejärel kuulub vajalik töötlemise süsteemi. Pikemas perspektiivis on kavas mobiiltelefoni toetada tuletõrje osast. Vajadust laiendada funktsionaalsust'ilmub ka sv'язку koos institutsionaalse переподчинением tuletõrje välja MINISTEERIUM MES, mille tulemusena pädev tuletõrje-teenuste peale otse summutab tulekahjud saavad ülesande päästa inimesi ja toimimine hädaolukorras tegutsemiseks tulekahju korral. Kuna kompleks "Tuletõrje osa" on võimeline töötama autonoomselt, ilma pref'язки kuni ЦУС, lahendus võib olla infokandjaks ja piirkondades. Väiksemates linnades, kus tsentraliseeritud linna büroo võidelda tulekahjud puudub, kompleks automatiseerimine firehouse võib toimida nagu iseseisev üksus. Loodud algtaseme mudeli meedias pult tuletõrjujatele pärast väike migratsioon võib olla valmis kasutamiseks muudes kohtades, kus on vaja selliste spetsialiseerunud konstruktsioonidele, näiteks jaamades "Kiirabi". Jõustunud, võib-olla rahaline непривлекательности arendajatele Venemaal praegu ei ole veel analoogid automatiseeritud süsteemi, "Tuletõrje osa"ja välismaiste lahendusi, nagu tavaliselt, liiga kallis.
ALLIKAS: Avatud süsteemi

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar