esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Eksklusiivne võimalus 2006-11-07 12:04:26

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Eksklusiivne võimalus
2006-11-07 12:04:26

Ületamatud asjaolud on rikkunud arengukavad ettevõtte "Майолика" esimesel aastal tema olemasolu. Et päästa ettevõte, juhid olid sunnitud keskenduma tööl turusegmendis, mis konkurendid pidasid täiesti vähetõotav. Täna on firma kindel, et elu ise soovitas "Майолика" optimaalne variant on arengu strateegia. Ettevõtte "Майолика" selle asutajad ja juhid-wops'seoti avamisega salongi, kus on esitatud luksuslik keraamiliste plaatide ja sanitaartehnika euroopa juhtivaid tootjad. Oli подобрано koht vastupidi Владимирского turul Kiievis, investeeritud raha. Varsti sai selgeks, et avamine müügisalongi lähitulevikus ei toimu. Selle kohta, kuidas juhtkond "Майолика", muutes strateegia õnnestus leida kahetsusväärne olukord uue võimaluse arenguks, "&" räägib firma tegevjuht Juri Сухина. "L": Jüri, miks sa plaanisid alustada firma see on avastus oma salongi? Yu. Koos. : Mingil määral läks umbes turg. Kuus aastat tagasi oli stereotüüp, et tee keraamiline plaat peaks müüma salongis. Me esindame on kiievis turul ei ole lihtsalt viis ja luksus plaat, mille partiide ainult tellimuse alusel. Siis oli raske isegi ette kujutada, et võib müüa selliseid tooteid nagu midagi teisiti. Me koht ja vastupidi Владимирского turu valitud pika horisondiga: kesklinn, otse sissepääsu juurde on mugav parkida masin, turg ei ole kaugeltki kõige odavam, tähendab, ja ostjad enamuses jõukad inimesed. Samal ajal, isegi kui oleks turul avati kauplemise punkti plaatidega ja kaasaegsed seadmed, konkurentsi meile ei ole nad moodustasid oleks: " me oleme alati töötanud erinevatele kliendirühmadele. "&": Ja kuidas olete muutnud arengu strateegia? Yu. Koos. : Ja me pole seda muutnud. Lihtsalt hakkas nullist. Kõigepealt me ilmselt nagu kõik teised, olid kindlad, et eksklusiivse materjalidega suuremates ehitus-pole midagi teha. Kuid teist väljapääsu ei olnud. Kuni "эксклюзива" lisasime toodete kallis ja keskmise hinnapiirid ja selle portfelli läksid võita turgu "капстроя" ja rekonstrueerimine. "&": Ja miks "Майолика" ei saanud pakkuda kõiki kaugusel eksklusiivne kuni odavat materjali? Yu. Koos. . : Ei meeldi pihustama. Fookus on meile endiselt jäänud luxury tooted. Alates ideid oma salongis me ka ei tahtnud. Ettevõtte edasist arengut kinnitas õigsuse valitud meie taktika. Moodustab sellise portfelli tooteid, oleme teadlikult loobunud eest võitlemise kohta'objektid, kus ta oli ei sobi. Aga meie segmendis kuigi konkurents ei olnud nii karm. Selgus, et selle'objektid, kus on kasutatud kvaliteetseid kalleid materjale, ei olegi nii vähe. Vaja oli vaid nii-öelda sattuda "klubi". "&": Mida sa mõtled? Yu. Koos. : Ehitus alati võtavad osa tellija, arhitekt ja töövõtja (ehitus organisatsioon). Pakkuja tuleb p'objekti läbi ühe neist pooled. Oma tööd teeme, juhindudes selliste põhimõtetega: ausus, kehtivuse hinna, selgus tarneahela kvaliteedi garantii materjale, ausus. Ja tulemus - kõik pooled rahul. See on võimaldanud meil luua omamoodi ahelreaktsiooni. Seega on aastate jooksul oleme suutnud saada hea maine seas on inimesi, kellel on suhtumine ehituse ja mitte ainult. Seejuures jääb mulje, et konkurendid on õppinud meie firma ainult siis, kui ise hakanud huvi ekspordist, et kapitali ehitus. "&": Jüri, tekib tunne, et n'viiendal aastal olemasolu "Майолика" enda sisekujundus on juba saanud ja vaja ei ole. Miks kulusid suurendada, sv'lahendada müügi väikeste partiide lõpptarbijale? Yu. Koos. : Noh, esiteks, äri ei saa paigal seista. Ta peab arenema. Ja sisekujundus me näeme võimalus tagada majanduskasvu. Teiseks kogunenud kogemused on võimaldanud meil kohandada ennast ideoloogia salongi. Keegi ei oodanud, et kohe homme meile siia kiirustada rahvas ostjaid. Muidugi, me oleks see ainult hea meel. Kuid arvan, et lõpptarbijad kasvab järk-järgult. Seni aga, kuni meie peamine sihtgrupp on samad arhitektid ja disainerid, sv'язки kellega me juba наработали. Õigem seisukoht sisekujundus "Майолика" nagu "show-room". Siia inimesed saavad tulla ja näha, kuidas võib tunduda inter'jer. Selle ala jaotatud vastavad plokid. Oletame, et spetsialistid teavad väga hästi, et selline plaat "Марацці" (MARAZZI). Aga klient seda teada ei ole kohustatud'seotud. Siin saavad nad näha inter'ep, arutada nüansse, näiteks värvitooni. "&": Miks sellist võimalust ei oleks olnud luua kontoris? Yu. Koos. : Muidugi, kontoris on olemas ruumid, kus saab sirvida katalooge ja tutvuda mõnede näidistega. Aga luua seal vajalikku atmosfääri väga raske. Ja on veel üks tegur. Nimetame selle tegur престижности. Nagu kogemus näitab, on paljud erasektori kliendid arvavad, et valida toode salongis - see ei ole midagi sama mis firma kontoris. Ja tulla toime стереотипом antud juhul - tänamatu, jah, ja ei pea. Lisaks siin kohal veel ja имиджевая komponent. Avastus salongi sügisel tuli itaalia partnerid. Kindlasti oma edevus kõigi töötajate meelitatud, kuidas nad hindavad tulemusi meie jõupingutusi, arvates praktiline kasu on oluline, et partnerid mõistavad tõsidust kavatsuste ja koostöö väljavaated just firma "Майолика". Lõppude lõpuks on enamik tootjaid eksklusiivseid tooteid ei tööta koos kahe edasimüüjate ühes piirkonnas. Seda enam arvestades suhteliselt väikese turu maht. Kui konkreetne partner ei ole rahul, "Марацці" või "Versace" (GIANNI VERSACE), nad lihtsalt leiavad teise vahendaja. "&": tarvitate seoses salongi nimi "show-room". Miks on valitud just see vorm on? Yu. Koos. : Selle vormi näeb ette konkreetse kauba. Eksklusiivne võimatu müüa laost definitsiooni järgi. Kõik need aastad tööd ei olnud meil kaks identset tellimusi. Pealegi ainult "Марацці" pakub 5 tuhat liiki ja toodete nimed. Ja müüjad meil on rohkem kui 20. Lisaks sellele on suur osa plaadid, rääkimata сантехнике, tehakse tellimuse peale vastavalt kliendi soovidele. Peamine eesmärk on, et siin inimene võiks сжиться inter'kulleriga, siis tunnete ta. Juba on olnud juhtumeid, kui külastaja läheb salongi ja ütleb, et siin nii ma tahan teha, ja teeb tellimuse. "&": Uue vormi tööd kindlasti nõuab ka uut lähenemist turunduse ja reklaami? Yu. Koos. : Kindlasti. Töötades turul kapitali ehitus ja rekonstrueerimine, me ei рекламировались päris. Esmalt proovinud osaleda spetsialiseeritud näitustel. Saades praktiliselt null tulemus, sellest mõttest loobuti. Nüüd siin on, on plaanis jätkata ka need katsed. Juba märtsis panna rohkem стендами kaks kiievi hoone näitustel. "A": Kuidas, teie arvates, et see on tingitud puudumise tulemus siis on, ja kuidas tuleb mõõta selle nüüd? Yu. Koos. : Mõõta jätkame nii nagu enne. Tõesti huvitatud külastaja seista, st potentsiaalne klient, kes tahab alati saada rohkem informatsiooni saada kataloog. Aga ta jätab visiitkaarti või lihtsalt salvestab oma koordinaadid. Kogus selliste kontaktide ja määrab tõhusust tegevusi. Paar aastat tagasi, on väga paljud pöördunud, huvi on tuntud. Aga, saades teada, et meil ei ole salongi, kaotanud huvi. Nüüd, arvan, et kõik peaks olema teisiti. Igatahes me kogemusest veendunud, et kogu aeg. Elu dikteerib tingimused meile, mitte vastupidi.
ALLIKAS: Kaaslane

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar