laupäev, 11. jaanuar 2014

Andrei Меленский - Esimene "pea" arhitektuur 2006-10-28 16:29:30

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Andrei Меленский - Esimene "pea" arhitektuur
2006-10-28 16:29:30

2002. aasta detsembris. віповнілось 170 AASTA jooksul surmapäevast Esimese vastutav arhitekt Kiievi Andrei Ivanovich Меленского. Pärit Moskvast, Tulevane arhitekt постигал saladusi professionaalse meisterlikkuse joonise Karpkala Blanca kui Moskva Kremlis Ekspeditsiooni, mis asutati Aastal. Баженова M. Козаковім, ja kui "Tema Kabinetis Велічності ehitus paleed" Peterburis juhendamisel D. Кваренті. 1790-ndatel aastatel. koosseisus градостроительной komisjoni noor arhitekt віїхав Ukrainasse, et allavoolu ajaloo-amp'plaate, nende kohanemine all губернские Haldusasutuste. See on lähetuse lõpuks venis Nelja десятиліття ja віявілося судьбоносной kunstnik. Niisiis, 1799 a. Relvastatud новими концепціямі organisatsiooni linnaruumi, новими kohta'tabavalt-ruumilise käsitlus yo ehitusalune новопрізначеній трідцятітрірічній vastutav arhitekt g. Kiiev hakkab reformatsiooni Linna. Siis ristteel sajandeid, ukraina pealinn kujutas endast tüüpiline provintsi linn: kitsad kõverad tänavad, kaootiline Valdav puud'jana linnaehitus puudumine отмостки, valgustus, Jäänud varemed ca vana retsepti kõrval новітнімі amp'plaate казацкого barokk. Eesmärgiga Laiendada ja Linna heakorrastuse Ja. Меленский arendab general plaanid Kiievi, projektid ehitusalune Konventsiooni Euroopa Nõukogu yo piirkonnad, закладаючі alused киевского linnaplaneerimise moodul. Talent Меленского Nagu looja pilt arhitektuuriline keskkond eriti tajutavat kontekstis rekonstrueerimine киевского Подола, Et kannatab хронічніх tulekahju. Töötada temaga Ja ei ole heaks kiidetud царски neile juhtkonnaga projekti ümberehitused ja TAASTAMISE valdkonnas pärast laastav Tulekahju 1811 a. pannakse alus конфірмованого 1812. a. projekti Peterburi зодчего. Гесте. Меленского слу втілюваті "Script" oma tallinna kolleegidega, samaaegselt vormistamisel "Режісура" seda linnaplaneerimise tegevust прістосуванням regulaarselt планировочным hakkas своеобразному Podolskiy pinnavormid. Teema pidevat hoolt зодчего Olnud korraldamine linna Võimalusi. Vahel Печерском ja Подолом TA kujundab lai Kiirteed Александровского päästik kohapeal vana korrastamata rannapiirkond teed, устроенной ainult 1715. Киевским kuberner Голіцінім, Et обривают Lähedal kiriku Jõule vastupidi, vana-Боричевого vedama. Ettenähtud neile Васільківське ja-Fortress-Leedu mnt Määrake містобудівельній vektor Esimeses kvartalis XIX Sajandil, sealhulgas aktiivse kudede Linna riigi territooriumil, eelkõige Шулявку. Samaaegselt toimuvad töö sujuvamaks all'sissesõitu Linna ja nõlvadel Dnepri, розчісткі maalihked ja Tugevdada Володімірської mõru, remont ja sillutis linnatänavatel. Sest "zeal ja tegusid, mis on osutatud seadme Kiievis teede", Меленский rahuldust царски neile administratsiooni diamond каблучком. On kapsas XIX hg. Eesmärk on kinnitamise ühtne esteetiline canon julgustada ehitus Kõigis linnades, Venemaa ja Ukraina казенных ja ikooniks rajatiste eest Eeskujulik fassaadide, arendada Peterburis. Huvitav on see, Et tollane kiiev administratsioon осознавала kordumatu ajaloolis-kultuuriline fenomen Kiievi Nagu імператів individuaalselt loomingulisi lähenemisviise Teket yo arhitektuuri-kunstiline pilt: "see linn on kui palju, sest tema antiikajast ja kuulsus teiste ees губернскими linnades on nii palju ja ise selle teekonna ja amp'ятниках, läbi paljude sajandi siin kaitstud, nõuab teatud erinevused ". Rakendatud Меленского on kapsas 1800 pp. arhitektuursed обмере ja інвентарізаційні joonised olulisi amp'plaate Kiievi kuni TÄNA ei ole kaotanud oma tähtsust Kui väärtuslik allikas tunnis restaureerimise ja Taastamise arhitektuurne достоянию. See on, esiteks, барочные rajatised киевского магистрата, Мариинского palace, Андреевской kiriku kompleks amp'monumendid kuldne värav-Печерской loorberitel, vana akadeemilise korpuse kuldne värav-Могілянської akadeemia JNE. Міслячі новими kategooriate ja mõistete, toodetud raames класіцістічної esteetika, Меленский kehastama saavutusi arhitektuuri Teooria oma aja tasemel disain ja композіції, aegruumi struktuuri planeerimine ja kaunistused on loodud neile haldus-ja ühiskondlikku hoonet. Üks дере autoriõiguste kohta'objektide зодчего sai hoone Esimese linnateatri (kohapeal praeguse Ukraina Kodu). Заангажированности престіжністю sellise tellimuse, arhitekt edastab ehitamisel teatri отведенную talle plaanipäraselt 1803 a. tegelikult on садібну krunt. Vastavalt dokumentidele, jaanuaris 1805 a. Suuremad ehitustööd on Juba lõppenud. Jooksul 1806 a. lõpeb viimistlus inter'interjöörid, maastik. On mälestusi eakaaslased, teater OLI 32 kaebab kaks ярусах, 40 istekohta, обитых punane kangas, orkester, galerii, diivanid, amfiteater - kokku 470 istekohta. Üks esimesi loomingut Меленского sai sündmuskohal возмужания ukraina Мельпомены. Detsembris 1806 a. teater on edastatud üürida полковнику Шира - omanikule on ühe suurima Ukrainas кріпосніх teatrid. Teatris oli draama -, ooperi -, balleti -, пантомиме, интермедии, Optiline etendused, kontserdid. Prem'camera відбуваліся iga'reedel. Siin гастролювалі poola, Vene, prantsuse, Itaalia trupp. 1851. a. eest ветхостью teater разобрано. Aprillis 1804 a. Меленский esitab Läbivaatamiseks kuberner hinnangulised, plaanid ja fassaadid Kiievi присутственных kohti, nende ehitus algas 1805. a. Selgelt piirangud ruumi, valmis katus ja kaunistatud чотіріколоннім портиком kõrgel цоколе ristkülikukujuline ploki korpuse Присутственных kohti надавав урочістості Дворцовой ala, tunnistades Huvi arhitekti формотворчої rolli монументальных hooned. Ehk kõige tuntum TÄNA erinevaid printimise ümbertegemine Меленского amp'monument Магдебургскому õigusega, Mis TA проецирует on 1802-1808 aastat. tellitud киевского магистрата au kinnitada Alexander Ja прівілеїв linna omavalitsuses, andmete Киеву ainult XV. leedu vürstid. Композіційно-struktuurne värvidekombinatsioonide монументальных vormide viide paviljoni ja вішуканого eest пропорціямі siluett sambad, увенчанной kuldse ristiga hõbe kiht, ulatas autoriõiguse visioon on pilt, mis on ehitatud kontrasti eepiline rahu ja порівчастого liikumine. Monument OLI asutatud Lähedal овеянного ülekanded ja legende Хрещатіцького allikas, Millele on juba ammu viidi läbi крестные käigud "pühitsus" amp'yat ristimise киевлян on Почайне. Koos ім'yam Меленского-wops'biograafia seotud Контрактовой kontori Kiievis. Tuletame meelde, Et 1797 g. Kiiev on kujunenud keskus on Suur kubermangus. Siis on sama Дубна siia üle aastane контрактовые messi suurejooneline kultuuri-ja kaubanduslik tegevus, mis концентрувалі Mass inimesi, потребувалі Uue TÖÖSTUSLIKU ja kultuurilise tööstuses. Esimene kahekorruseline контрактовый maja Hem ehitatud aastal 1799 a. Tema esimene fassaad, keskendudes різалітом erinevaid printimise трікутнім фронтоном, väljund Pokrovskaya tänav. Pärast Tulekahju 1811 a. неушкодженімі jäi Ainult kam'jane kelder ja Osaliselt Esimese korruse seina. 1819. a. Juhendamisel. Меленского alumine korrus Hoone on renoveeritud, säilitades первісніх kuju ja прістосовано all цеховую linnavalitsust. Uus контрактовый kontor OLI запроектированной. Гесте kohta Aleksandri (nüüd Контрактовой) väljaku kompleksis avaliku keskus, Mis sisaldas posti ja magistraadi. Унатурена Oli Vaid Osa projekti - Контрактовая maja. Ehitus solistideks on 1815-1817 aastat. Järelevalve all. Меленского, teha Oma muudatusi projekti plaani, eelkõige organisatsiooni sisemise ruumi rajatised (laiendab ülemiste koosolekuruumid, suurendab toetuse veergu Tugevdada перекріттів Esimese korruse JNE.). Suurepäraselt praktik, посвяченім Professionaalne Saladusi Luua трівкіх hooned püsti Меленский ja kontekstis ehitis Гостиного õue Hem. Eelnõu kohaselt (peainglite. Ja. Ruska), rajatis nii kujutas endast introvertne ristkülik 2 korrust, 52 poed, sisemise sisehoov teatesõnumid ja 6-e проїздамі. Монументальность fassaadide підкреслювалі галерейно аркатура, Dekoratiivsed пілястрі, kardinapuud. Fund management töödega, Меленский tugevdab vundamendid, kapitali-seina, asendab kaared mõned Sisemised простінкі Esimese korruse, laiendab pingid. Tulekahju tõttu 1811 a. Ja hiljem rahvuslik-освободительную sõda 1812 a. ehitus algas 1809. a. aastaid забуксовало. Selle 1826. aastal. vastutav arhitekt esitab tsiviil kuberner Oma Pakkumise Lõpetamise Podolskiy долгостроя: "teha ainult üle alumise korrus kaunistamiseks selle maja kam'jan lisandmoodul ja seejärel katta... must lehed rauda ". Vastu võetud hoone komitee käesolev projekt on ellu viidud 1829-1833 aastat. Одноповерховім amp'mäletavad gostinõi dvor Киевские старожил kuid 1980-ndate pp. "Kellele avanes võimalus olla looja, ühel on Alati hävitab". Kui kogu парадоксальности tõeline віслів F. Nietzsche esile sügavaid jooni on inimeste edu. Arhitektuur, Kuidas mingit of arts paratamatus Uuendatud sobib hästi nähtav, on sageli невідшкодов kahjumeid. Відбудовуючі Kiiev, Меленский OLI sunnitud допісуваті Oma "post скриптум" loodu täitmata зодчих eelmiste ajajärkude. Nii Oli lisandmooduli 1829. a. leiva poe tänaval. Vennalik, 2, rajatis 1756. a. andekas esindaja ukraina barokk. Григоровичем-Барский. Samas sarjas - amp'memo киевского klassitsismi - "сиротский kam'kivimaja, nimetatakse бурсой", Kaks esialgne sõnastus, Mille (1765, 1778) ka kuulus Ja. Грігоровічу-Барского. Kasvavat vajadust жітлі, et студенчества ärgitavad Меленского on aastatel 1809-1811. lõplikult умасштабніті amp'telk eelmise ajastu. TA надстраивает teine korrus, visuaalselt рационализирует kohta'mahud ja vormid rajatised on классицистической kava. Raid on kaks korrust чотіріколонній portikus, massiivne viil kuldse risti ja ilmutatud piibel orgaaniliselt акцентувалі peamine telg Hoone. On iseloomulik, Et enne "operatsiooni" arhitekt saa Väga Ettevaatlikult. Hävitada висок koos заломами ja elamuks кровлю, Mis Oli paratamatu kui hoone вісотності Kodus, TA säilitab oma esialgse plastikust madalama seinad (nurgeline рустованные пілястрі, профилировка räästa). Osakaal arhitektuuri loomingut, Nagu inim -, arendab erinevalt. Teiste järeleandlik, tund спотворів isik бурсацкого kodus, Et прістосовувався all vaimne tööstuskool, siis all hospital, siis all on ruumi, siis Jälle all bakalaureuseõppe institutsioon. Ajal mitmeid ümbertegemine kodu Kaotus MITTE Ainult dekoratsioon, vaid ka mõned композіційні elemendid. On sv'язку erinevaid printimise osade tulekahju Меленского tuli Palju ремонтуваті, перебудовуваті ja добудовуваті on juba moodustatud templitalituste tegemisel kompleksid ja kiriku Kiievi. Nii, dekoratiivsed varustus fassaadide lääne нартекса vana kiriku Спаса on Берестове On välja töötatud arhitekt on ehitatud neile 1813-1814 a. дзвініці ja sai p'єднуючою Lüliks kahe стільовому suhtes різноріднімі rajatised. Сміліво ühendab зодчий класіцістічні vastu võtta Otsuseid arhitektuuri massid дзвініці Воскресенской kiriku (1809) барочными vormide ise templisse, rikas dekoreeritud iseloomulik ajastu Мазепы канонах. Pildista зодчего художнімі omadusi klassikalisi vorme näitab надбудованій on 1829-1833 aastat. neljas tasand дзвініці Відубіцького kloostri, puud'merike saun, mille завершалась шпилем ristiga. TA teostab projekti korrigeerimine дзвініці Царекостянтінівської kiriku (peainglite. Ja. Григорович-Барский) sooja kirik. Ефектнім акцентированием arhitektuuri kohta'maht harmooniliselt jõustunud loodusmaastik, elavas kudede Linna, відрізняліся projekteeritud Меленского Nikolaev kirik Аскольдовой haud (1809-1810), Крестовоздвиженской kiriku (1811-1841), Kristuse sünni kirik (1808-1814) ja Nikolai kirik Head (1800-1807) Hem. Pilkupüüdev riisi talent Меленского - orgaanilise Tunne keskkond, ієрархі kunsti väärtusi, võime відобуваті erinevaid printimise juhuslik заданности бліскучі mõju - розкрівається kujundamisel arhitektuurilise ansambli Флоровского kloostri tuntud dokumentidele XVI. On kapsas XIX hg. peale sooja sööki Мазепінської päeva, соборного templi Ülestõusu (1722-1732), двухъярусной дзвініці (1740), puud'puidust Воскресенской kirikus, Kloostris Oli 80 puud'puidust келий, kus elasid kuni 300 täistööajaga nunnad ja pühitsemine. Kui 1804 a. Меленский hakkab sujuvamaks Флоровской mõisa, enne selle Asemel, et хаотічної puud'puidust hoone konstruktsioonid kam'puidust келий. Tulekahju 1811 a. Tunnis kus põles kogu puud'jana hoone, kloostri, teha Oma parandused архитекторские plaanid. Juba 1812. a. ümberehitus монастірської territooriumi Laiendada selle piire, збудовать 4 puud'purjus on kam'puidust vundamentidel korpuse nunnad, Конюшенный hoovis. 1814. a. käimas taastamistööd соборном templis ning Oktoobris 1816. lõpetatud remonditööd трапезной Flora ja Loorber. Käesolevaga мірілом виртуозности arhitekt võib pidada ehitus 1819. a. lõuna Монастырского майдана maja abtiss. Вішукані proportsioonid, õhuke plastiline діференціація fassaadide laenatud Hoone жівопісності ja mäestiku harmooniat. Ehitamise Воскресенской kiriku (1824) Меленский ammutab suurepärane kunstiline efekt erinevaid printimise maastik, проектирующие ümar ротонду kahe прямокутнімі tiivad nõlval baseeruv Замковой mäed. Looduslik kaldtee подводов otsene trepid, охоплювалі vooru keskne'i templi kahe маршами. Ristkülikukujuline poolest, тріярусна надвратная дзвініця klooster taastati Меленского 1821 a. Rütm ja сіметрію tema fassaadide підкреслювалі портики teise astme, ümmargused aknad ja пілястрі kolmanda, läbiva motiiv kaared. Ja need ehitised ja kodu Монастырского hotell ümarad Kirde-ida nurga alt, декорованім kõrgusel kaks korrust дорічнім шестиколонным портиком (1824), ja puhas proportsioonid korpuse келий õnnelik перебулі puuliikide genotsiidi 1930-ndatel ja, Nagu õnnistatud saare kaasaegse hoonestuse Linna, näitavad viil ehitus-kultuuri ja-KVALITEEDI. 1812. a. Меленский teostab projekti ümberehitused territooriumil Vendade klooster, Mis on sätestatud ulatuse Laiendamine ja korrastamine yo mõisa, Avalikustamine Loode ees tasuta. Впісуючі valitud osi või kogu rajatist on lahendatud uues стільовому Võtmed, arhitekt täpikesed laitmatu Tunne tasakaalukus, взаимосогласованности Konventsiooni Euroopa Nõukogu elementide ja kogumass ansambel. Aprillis 1819 a. esitatud архімандрітом Vendade kloostri Моісеєм koos братией 12 plaanid Меленского koos fassaadide ja kirjeldused on vanad ja новоспланованіх монастырских hooned olid kinnitatud митрополитом Серапионом. Samal aastal alustati remondi-Suur монастірської kirik, Mis kujutas endast трехнефная n'ятібанну kahe tasandi struktuuride kuus ametikohad крестово võlvkelder. Siseruumi перекрівала Vägev saun neli purjed. Seinale olid прікрашені лепкой rikaste растительно ja lugu орнаментикой, пілястрамі, барочными elamuks. Juhendamisel Меленского katuse kiriku перекрівається rauda, kuni kolm kam'puidust peatükid Suur kirik, ellujäänud on Tulekahju, достраиваются Kaks puud'jane. Peamised töövõtjate ja rahastajad ja nende tööde esinevad Киевские жітелі Vassili Сериков, Mis tuli tuua Moskvast "parem кровельного koos бітажевскаго tehase пятілістового ja шестілістового raua 800 puuda" ja міщанін Мухин, Mis зголосівся "обштукатуріть kogu kiriku... läbi kogu korrus kiriku puud'jan tööd, aidates nii щекатурку, nii tootepuu'puidu töö 5000 rubla ассигнациями ". Kloostri konto 1820. a. teostatakse viimistlustööd. Värvus inter'jer kiriku saades иконостас. Kogu столярная ja Erinev töö pidid toimuma plaanipäraselt ja järelevalve all Меленского. Позолотные töö toimub Fjodor Ulanov. Remondi käigus 1824. a. Староакадемического kere On muudetud vormi искореженного пожаро katus, esialgne чотірісхілого koos барочными заломами ja люкарнами, arch Galeriid alumise korruse tugevdatud Ekstra пілонамі. Oluliselt on muutunud pärast remonti ja Välimus трапезной kiriku Püha Vaimu. Недостроенное ühekorruseline рустованого hirm lisanud sisemise ruumi iseloomu трінефної базілікі. Tõuseb kõrgus seinad, viiakse võlvid, прорубуються kaared vanad seinad, korraldatakse Uued akna-ja ukseavad, katus прікрашається трікутнім фронтоном. On 1828-29 aastat. paigaldatud kellad on renoveeritud pärast Tulekahju Vennalik дзвініці. Klassitsismi tunnused esialgne барочній struktuuri laenatud ringi nii Ülemine korrus, Латерна ja kõrge torn koos palli ja ristiga. 1820-ndatel aastatel. projekti juhtimisel ja järelevalve all Меленского on rajatud seina ja vundamendid настоятельськіх покоев kloostri, ehitatud PERSONALITÖÖ puud'яний Kloostri hoovis, refurbished korpus поварня XVII hg. Juhend võetaks ka vajalik alates arhitekt: suurendada eeldus vennaliku келий "mis зделано, et seitse inimest, kuid mis peaks olema kuusteist inimest üle riigi второклассного kloostri"; vasakul настоятельских келий korraldada uus maja elukoht vend; sv'seoses muutus piire kloostri ehitada uue aia kogu ida pool, osaliselt vastavalt põhja-ja lõuna. Kronoloogiliselt "brotherly" perioodi loomingulise tegevuse Меленского hõlmab peaaegu 20 aastat. Ojad ja противотоках aega moodustus, разрушался ja ümberehitatud jesuiitide kuldne värav-Печерского kloostri. Kuidas linna arhitekt Меленский teostab erinevaid tegevusi remont, haljastus, projekteerimine, uuringud ja millega лаврских amp'plaate. Tellimus лаврской administratsiooni 1811-1818 pp. зодчий kujundab uusi kam'jane пономарські кельи oma Kaaslastele koobastes ja vennalik - kaugele jõuab, selle asemel, et "päevinäinud juurde, millega ei ole enam võimeline". Majanduslikel kaalutlustel, kui nende ehitamine oli lihtsalt архитекторское käsitlus fassaadide "koos сводами kivi, veerud kaared ja протчим teenetemärgi". Loomingulises kokku Меленского lisandmoodul galeriid sissepääsu Lähedal koopad, linnaehitus лаврских hoovis'sõin Hem ja "Васильковским шлагбаумом". Linna talukoht nagu arhitektuuri-планировочный kompleks мещанского kodus флигелями ja teenused - omaette teema on loovust Ja. Меленского. Ta kujundab "первономерні" eluaseme senaator Милашевича (1805), надворного nõunik Фурмана (1821) ja kolonel Соболевского (1824) Печерске, подольские majutus мещан Дем'jana Кулаковського (1813) ja Simon Карпинского (1818), maja служителя Покровской kiriku Добромикільській tänaval ja Romaani Барского nurgas Волошской ja Ülemise Võlli (mõlemad 1814), maja on "proua Амосовой" mõisa Флоровского kloostri (1827) ja oma maja Хоревой, 11/13 (1813). On рапорте takistab sõjaliste operatsioonide kuberner 17. 09. 1811 g. Меленский kinnitab oma autorsuse on ehitamiseks kiriku vastas Virgin Пирогощей kaks kahekorruselist 5 сажен kõrgus kam'puidust склепінчатих maja шапошницького taimede ja магистратского ametniku Philip Лакерди. Выразительностью arhitektuuri kuvand, et творился iseloomulike võtetega lavastuse stiilne портика või ажурной balustraadid rõdu, tähistas киевские eluasemeid Назария Сухоты, maja str. Moskva, 40 ja здогадне приписываемый arhitekt Стрельбицкого maja Покровской tänaval. Ratsionaalne lähenemine vastavuse decor otstarbega hoone, selgus planeerimine ja tehnilised oskused, huvi loomulik väljendus materjalide tüüpiline teised kodanikuühiskonna struktuurid Меленского. Pikaajaline tegevus "найплодовитішого ja популярнейшего" (definitsiooni järgi tuntud ajaloolane arhitektuur O. Ernst) киевского vastutav arhitekt on arvestatud kulminatsioon kunsti arengut klassitsismi Ukrainas. Ehitatud tema projekti või tema järelevalve all hoone ja täna kaunistavad Kiiev, meeldiv silma täiusliku ruumilise ja konstruktiivseid lahendusi, väljendusrikkuse kunsti-ja kujundlik mõtlemine. Maximilian Voloshin väitis, et arhitektuur loob ei ole inimene ja aeg. Отстоявшийся ajas suunatud, et parandada Меленского, перетривавши sõja ja revolutsiooni, трощення ideoloogiline tabletti, repressioonid ja unustusse, paistab täna omapärase talle kaalud.
ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar