teisipäev, 28. jaanuar 2014

Aken Euroopast 2006-11-02 19:25:59

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Aken Euroopast
2006-11-02 19:25:59

Eksperdid väidavad, et siseturg металлопластиковых aknad on täna üks kõige kiiremini arenevaid kaubaturgude Ukrainas. Vahepeal vaatamata avaldused mõned ettevõtjad, et tarbija jaoks, nagu varem määravaks jääb hind, mis on suurim mängijad väidavad, et kliendid on üha enam tähelepanu pööratud соотношению hind / kvaliteet.

Turg металлопластиковых aknad hakkas aktiivselt kujunema 1992-93 aastatel, kui esimesed importijad on avastanud uue niši turul ehitusteenused. Suur osa salaviina toodete (mõnedel andmetel üle 80%) toimus Poolas ja Türgis, kuid üsna kiiresti kaalud склонилась nõudluse poole paremaid tooteid - peamiselt saksa. Koos sellega tuli mõistmine, et металлопластиковые aknad on soodsam toota kohapeal, ühendades kasutada oma odava ja tõhusa tööjõu kaasaegne lääne tehnoloogia ja materjalidega. Üha kasvava konkurentsi tingimustes see andis vaieldamatud eelised enne maaletoojad, kuna tootja saanud võimaluse oluliselt vähendada kulusid ülim tooteid ja ka kiiremini ja paindlikumalt reageerida turu nõudmistele. Hinnates atraktiivseid väljavaateid uue turu, 1994-95 aastal Ukrainas algas'ilmuma esimesed kodumaised ettevõtted, kes on saanud toota металлопластиковые aknad. Enamasti on nad tekkisid põhineb sama firma importijad ja kogutud külgmised süsteemi ostetud välismaal komponentide, kiiresti täites ei ole veel освоенную turunišši. Illustreerimiseks võib öelda, et hetkel ainult pealinnas Ukraina, hinnanguliselt kiievi ettevõtjad, töötab umbes 150 müüjad металлопластиковой tooteid. Seejuures juhtiv koht nende seas on õigusega kuulub ettevõtte "Aken-Kiht", peamine konkurentsieelis, mis on võimas tootmisettevõte, ulatuslik turustusvõrgule, optimaalne hinna ja kvaliteedi pakutavate toodete ja soov kompleksselt lahendada kõik probleemid, mis tekivad kliendi juures.

Peamine arvutus sisemise potentsiaali firma
Oma organisatsiooniline ja õiguslik seisund "Вікнопласт" on ühisprojekt украинско-saksa-poola ettevõte, kes on spetsialiseerunud tootmise металлопластиковых ja alumiiniumist akende kujunduse vastavalt tänapäevastele saksa tehnoloogia. Seejuures vastavalt senisele praktikale klientidele pakutakse laia valikut nendega seotud tooted: uksed, vaheseinad vaheseinad, aknalauad, kaitsev роллеты, rulood, sääsevõrgud jne., samuti on väga professionaalsed teenused ja nende paigaldamisele.
Esimene rida valmistamise металлопластиковых akende tehnoloogia saksa firma КВЕ on käivitatud "Вікнопласт" 1995 väljakud киевского VASTAVALT neile. Kuninganna. Kaks aastat ühisel ettevõte on õppinud veel üks valdkond - tootmine alumiiniumist arhitektuuri-süsteemide tehnoloogia saksa firma Wicona.
Põhjuste hulgas, miks määratletud pädevust valik välismaiste koostööpartnerite, ettevõtte tegevjuht "Вікнопласт" Aleksei Рыжов eriti eraldab järgmised. "Esiteks, " ütles ta, " see on tõsine suhtumine ja oma affiliate зобов'kohustuste eest, teiseks, kvaliteetne tarnitakse meile detaile - plastist ja alumiiniumist profiil ja furnituuri. Pealegi oleme saanud sakslaste sellist vajalikku esimeses etapis tehnilist ja консультационно-metoodiline abi. Muidu aga tuli oodata oma jõud ". Õnneks õige ja õigeaegne valik tegevusala rakendamine enim kaasa aidanud ja ambitsioonikad plaanid, firma: nõudlus металлопластиковые aknad kujundav turg on oluliselt suurem kui pakkumine, see võimaldas töötada kõrged tasuvus, ning saadud kasumit investeerida ettevõtluse arendamiseks. Tänaseks on küllastus turg ja konkurents ettevõtjate vahel on märgatavalt kasvanud, kuid hinnad on märgatavalt langenud. Seejuures'uued tegijad mitte ainult pealinnas, vaid ka regioonides, kuid kasumlikkus on langenud madalaimale tasemele. Seega, віконникам nüüd ei saa loota ülemäärast kasumit, kuid ettevõtte "Aken-Kiht" ei salga, et on tulnud turule tõsiselt ja kauaks.

Täielik lahendus kliendi probleeme - edu pant
Põhirõhu oma tegevuses "Вікнопласт" teeb tööd ettevõtte klientidele. Kuid see ei tähenda, et kui sa oled eraisik ja tahad panna ennast korteris on uus, kaasaegne ja ökonoomne aknad, siis pöörab vähem tähelepanu. Vastupidi, firma spetsialistid usuvad, et eriti oluline on mitte lihtsalt pakkuda igale kliendile kvaliteetseid tooteid, vaid ka aidata lahendada probleeme terviklikult. See on üks märk paindlik ja hästi kavandatud turustamise poliitika firma. Siin on sügavalt veendunud, et kliendile tuleb pakkuda ei ole lihtsalt toote või teenuse, ja terviklik lahendus püstitatud enne sellega probleeme. Ei piisa, kui öelda, näiteks metalli-plastpakettaknad pakutud firmaga, - see on ilu, vastupidavuse, keskkonnaohutuse, usaldusväärne теплозащита, mida on lihtne hooldada ja mugavus. Tuleb teha nii, et kõik öeldu põrand oli täis tegeliku sisu. Nii tellijale pakutakse laia disaini ja värvi täitmise optimaalne igas mõttes kehastab iga projekti maksimaalsed garantii-ja kõige komplekt teenuseid, alates konsultatsioonide valik konkreetset konstruktiivset lahendust akende või uste (sh vajalikud tarvikud ja nendega seotud tooted) ja lõpetades oma kvaliteetse paigaldamist.
Mis see "Вікнопласт" eristab ja piisavalt paindlik lähenemine teket hinna. "Meil ei ole püüdlused teenida selle sekundis ja maksimaalne märgib commercial direktor Sergei Есипов, - peaasi - et võita usaldust tarbija -, töö perspektiivi. Tootmine peab olema taskukohase hinnaga, kuid realiseerida ei tohiks see vähendades selle kvaliteeti." Selline äri filosoofia võimaldab firmal kindlasti kinni jääda, ohutult siis kõik takistused. Näiteks, alates finantskriisi 1998, on muutunud raskeks katsumuseks paljudele äri struktuurid, töötab ukraina turul, firma on suutnud välja minimaalsete kadudega: ei ole suletud ega üks tootmisliin (neid "Вікнопласт" kolm), ei vähendanud ega töötaja, on säilitanud tugeva turustusvõrgule ja kehtiv ringi klientidele.

Veenda parem mitte sõnades, vaid ka tegudes
Analüüsides turul металлопластиковых toodete, ei tohi unustada, et enamik juhtivaid tootjad töötavad täna kvaliteetseid saksa profiili, mis toob kaasa konkurentsi ägenemist ja "välja paistma" üldine mass aknas ettevõtted on üha raskem. Eelis on need, kes on suutnud siseneda suured tootmismahud läbi koostöö ettevõtetega-kinnisvaraarendajate ja suurte ettevõtete klientidele. "Вікнопласт" puudutab just selliseid ettevõtteid, kuid see ei tähenda, et tellimus on ise sõidavad kätte. Selle eest võitlema, ja seda tehakse tavaliselt osalemise kaudu osutatav klientidele pakkumiste, kus peamised argumendid ja sõdivad pooled tegutsevad kõrge kvaliteediga tooteid, soodsa hinnaga ja korralik teenus.
Muide, üks selline noodid (seda on järginud tuntud Ukraina pharmaceutical firma) oli väga ootamatu, et tema osalejad. Klient on avaldanud soovi katsetada esitatud оконными firmade tooteid agressiivses keskkonnas. Tuli nõustuda, kuigi teatud kahtlusi, kas sellise eksperimendi olid. Aga tagajärg - tänu kõrgele kvaliteedile экструдирования ja jätkusuutlikkuse стабилизирующих toidulisandeid, "Вікнопласт" õnnestus põgeneda selle testi võitja ja ühtlasi saada prestiižne ja suurim järjekorras.
"Veel üks väga oluline meie jaoks тендером, - ütleb Aleksei Рыжов, - sai läbiviimine keeruline töö muundamisega seotud tegevused endine" Cooking "nurgas Институтской ja Крещатика on суперсовременный kaubanduskeskus nimega" City Center ". Kaebuse kohta'objekti, valust tingitud tema asukohaga kesk-Kiievi ja üsna suur, ees on tööde piirini накалила kired tema ümber. Tõestada, et oleme parimad osalejate hulgast pakkumise, tuli kõvasti tööd. Oli seal, ja veel üks oluline nüanss: hoone, kus asub "City Center", peetakse amp'arhitektuurimälestised, seega on meie üks peamisi ülesandeid oli selles, et on pakkuda selline variant rekonstrueerimine, mis on kindlustanud oleks harmooniline kooseksisteerimine vana ja uue fassaadi osad. Ekspertide sõnul, meie poolt pakutud lahendus on osutunud täiesti vastuvõetav ".
Osalenud ettevõtte pakkumise lahingutes - teema on praktiliselt ammendamatu. Iga suur p'objekti väärt oma lugu. Ja nagu'objektid "Вікнопласт" kümneid. Täna on firma tooteid kaunistab hoone Kesk raudteejaama ja konstitutsioonikohus, vahendajad: "Дэу", "Ford" ja "Citroen", ettevõtted farmaatsiatööstuse: БХВЗ, "Дарница", "Фармак", "Киевмедпрепарат", poed: "Merk", "New Винд", "Vist", "Гулливер", "Standard", "City Centre" Крещатике, "Laste maailm" Русановке, "Нокия", "Puma", näitus paviljon nr 5 endise ВДНХ, lyceum " Grand ", elamud ja muud. Nõus, selline muljetavaldav "saavutus" on parem kui mis tahes reklaam veenab konkursi kasu firma, seda suurema tootmise organisatsiooniline ja tehniline potentsiaal. Seejuures on firma usub peamine teema oma uhkus - varustus akendega majad on ukraina suursaatkond Pariisis ja Prahas. Palju mida näitab juba asjaolu, et "Вікнопласт" valitud seas suur hulk euroopa ettevõtete ja usaldada talle raske töö hooned, mis on amp'monumente arhitektuur.
"Keskus me paneme toote kvaliteet, ausus suunas meie partneritele ja klientidele, - ütleb Sergei Есипов. - Me oleme sügavalt veendunud, et usaldus on meile tarbija ja kogemus - see on kõige väärtuslikum kapital, mis on suutnud koguda meie firma. Tuginedes sellele tugeva aluse, me ehitame meie äri. Ja võitluses "koht päikese all" argumendi esitanud ei ole paljad sõnad, vaid töö. Kusjuures tööd, mille eesmärk on säilitada püsivat positiivset mainet. Muidugi, me võitleme selle eest, et meie tooted on soodsa hinnaga, kuid arvan, et see ei ole mitte mingil juhul ei oleks tagatud, vähendades selle kvaliteeti. Ja just seda hindavad meie kliendid ".
Veel üks kinnitus sellele - võit "Вікнопласт" ajal всеукраинском konkursil "Mark, aasta-2001" võitis kategoorias "Riikliku tunnustamise", on juba teine ettevõtte ajaloos. Nii, võistlus "Mark, aasta-2000" see on muutunud liider kategoorias "Kodumaise brändi"ning kategoorias "Laitmatu maine" võitja oli nimeks saksa firma КВЕ - pakkuja profiili tooted "Вікнопласт".

Совершенств "no limit
Tundub, viimistlus juhtivat positsiooni turul saavutamisel tunnustamise tarbija saab rahulikult loorberitele puhkama jääda. Aga see asjade seis ei ole "Вікнопласт". Pidev enesetäiendamise, otsida uusi lähenemisviise, ideid kui alati kõrge kvaliteediga tooteid ja austus said klientidele ülim eesmärk on arendada ettevõttele. Aasta-aastalt on tema töötajad on tulemas midagi sellist, mis heas mõttes teeb pöörde turul. Nii, üks kõige paremate turundus liigub eksperdid nimetavad juba vilja kandnud aktsia kohta "Iga n'viies aken - tasuta". Ka koos tuntud kindlustusselts "Надра" firma "Вікнопласт" pakub oma klientidele kindlustus oma tooteid, ja kui mingeid ettenägematuid sündmusi (ebaseadusliku tegevuse kolmandate isikute, tule -, loodus-katastroofide) klaas on katki, selle sulle välja täiesti tasuta. Juba praegu, otsustades reaktsiooni tarbija, võib julgelt öelda, et see on vabatahtlik ja kuni eksklusiivne meie riigis on teenuse nõudlus.
Erilist tähelepanu oma arengus "Вікнопласт" pöörab parandada tehnoloogiat. Kui varem, "коньком" ettevõte oli valdavalt "leibkonna" металлопластик, siis täna on see edu освоило arendamise ja tootmise kaasaegne ja "разно-stiil" alumiiniumist konstruktsioonide tehnoloogia saksa firma Wicona. Näiteks, kui sa kunagi näinud õhutõrje tuled, mis aitaksid hoonete originaal läbipaistva katusega, siis nõus, et see on tõesti just kunstiteosed. Üle nende arendamine ja loomine firmas töötavad parimad ukraina insenerid, disainerid, kes on 30-aastane kogemus selja taga on veel броварским alumiiniumiga. On "Вікнопласт" ka oma oskustega arhitektid, hästi tuttav omadused süsteemide profiilid, mis võimaldab neil ellu viia kõik, isegi kõige imelisem fantaasia tellija alumiiniumist ja klaasist, kuidas on võimalik paremini ära kasutada kõik need võitnud pooled. Muide, kõrge tehniline kirjaoskus on omane mitte ainult inseneri-ja disaini osakonna koosseisu firma. Ja seda ajal läbi pakkumiste meeleldi märgivad paljud kliendid. Peaaegu kõik töötajad "Вікнопласт" on olnud võimalus стажироваться Saksamaal, Poolas, proovida stiil ja tehnilised omadused "kapitalistliku tootmise". Nii professionaalsus neile ei võta isegi lahendada kõige keerulisemaid ülesandeid.
Näiteks, vähe kes teab, et farmaatsia ettevõtete akna kujunduse pre'on oma kõrged nõudmised. On vaja, et süsteem on vastupidavad nn agressiivse keskkonna jaoks, nad ei pea olema horisontaalne "riiulid", kus saab vaibuma ja koguneda kahjulikum tolmu. Ja jälle, tänu millel on spetsiaalsed süsteemid, et apteegis, kõrge kvaliteediga materjalide ja tööde seas kaugeltki mitte nõrk konkurentide pakkumine võidab "Вікнопласт".
Aga see pole veel kõik. Otsida uusi nišše SP "Вікнопласт" освоило tarkuse arendamise ja tootmise automaat liuguste. Ja tundub, et see mõte on suur tulevik. Lõppude lõpuks on enamik austavaid ennast hotellides, kauplustes on nüüd püüame varustada oma ruume nende непременными atribuutidega mugavus. Seega, automaatne ukse kaubamärk "Вікнопласт" juba kaunistavad kesk-sisend välisministeerium Ukraina, vaid ka võrgu pealinna kauplustes "Мегамаркет" ja mitmed teised tuntud kaubanduskeskused.
Üldiselt mõiste "külgmised disain" mõnevõrra meelevaldne. Sest lisaks traditsioonilistele aknad ja uksed, "Вікнопласт" loob suurepärased talveaiad, sisetingimustes basseinid, värvitud. Säilitada valik ettevõte pakub garaažiuksed, vaheseinad vaheseinad, kaitse-välised rulood, dekoratiivsed kardinad-rollid-sina, sääsevõrgud ja aknalauad.

HELP
"Вікнопласт" - ühine украинско-saksa-poola ettevõte, mis on spetsialiseerunud tootmise металлопластиковых ja alumiiniumist akende disainilahenduste põhineb arenenud tehnoloogia. 1995. aastal väljakud, renditud firma kiievis nime. Kuninganna, võeti kasutusele aastal alustas tegevust esimene rida valmistamise металлопластиковых aknad. Tootmisvõimsus võimaldab ettevõttel toota umbes 4, 5 tuhat toodete kuus. Tänaseks on kollektiiv SP "Вікнопласт" on rohkem kui 100 inimest.
ALLIKAS: Kaaslane.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar