Pealkiri artiklid, viga ei ole, kuigi enamik liike on looduslik kivi, kasutatakse viimistlus, hoonete ja ruumide, katsudes külmad. Jah ja soojus isolaator, kivi неважен.
Kuid ainulaadne tekstuur lugematu liiki, nende unikaalne, sõltuvalt tagatisraha pilt ja värv, lõpuks, fakt on looduslikku päritolu teevad kivi tähelepanuväärne отделочным materjaliga.
Kam'puidust hoone, kui neid eiratakse sõda ja looduskatastroofid ulatust maavärin on väärt tuhandeid aastaid, peaaegu ei разрушаясь. Tegelikult, just tänu looduslikule olukorrale kivile, et me võime täna nautida meistriteosed ehitus ja ehitus geenius iidsed meistrid. Püramiidid ja templid - koht palverännakute arheoloogid ja turiste. Rooma ehitised ja tehnilised rajatised (teed, sillad ja акведуки) esineb peaaegu kogu Euroopas, Vahemere rannikul. Arvukad lossid ja kirikud hilisemate ajastute ja stiilide osaliselt kogu mandril läänest idani. Высятся білокам'puidust templid - arhitektuuri-amp'monumendid Vana Venemaa. Kuulus linn Machu Picchu Peruus keeruline koos kam'puidust klotsid ja määramise kohta туфовых истуканов Lihavõtted saarte ajaloolased mõtlesin siiani...
Vähearenenud riikides on tavaliselt kikkis maja olemasolevaid materjale. Seetõttu ei ole üllatav, et mägipiirkondades, kus ümber on kasaantumisvaikutus kivid, seni sageli elavad kam'puidust kodudes. Arenenud riikides on juba ühe sajandi kivist ei ole hoone, mis on täiesti mõistetav: on ka palju teisi, on loodud mees ehitusmaterjalide, kes kuhu on odavam ja mugavam tööl ja kasutamisel. Ilmselt sel põhjusel, et me ei suuda, nagu esivanemad, kiidelda vastupidav peavarju ja võimalik, et arheoloogid on tulevikus rohkem teada majutus meie eakaaslased vaeste piirkondade, mitte elanike arenenud riikides. Muide, kam'parietal uhke vastupidavuse ja kvaliteetselt valmistatud tellistest.
Arhitektuur kivi on saanud üks peamisi viimistlusmaterjalide, võrdselt sageli kasutatakse nii väljas vormistamise maja, nii et kaunistus inter'еров. Ta on asendamatu ja aed - materjal sillutis teed ja hooned, samuti valmistamine skulptuurid, mööbel ja muud väikesed arhitektuuri-vormid.
Ja see ei ole üllatav, sest kivi võlub nende unikaalsus. Mida kauem vaatad ebaühtlane saateleht või всматриваешься keeruline ja pealtnäha kaootiline muster, seda raskem on lahku lüüa. Teistest parem on seda mõistnud jaapanlased, kes on loonud rock aiad on keeruline sümboolika mis on mõistetav ainult pühendatud.
On umbes kaheksa tuhat liiki looduslikust kivist, kuid hoone kõige sagedamini kasutavad erinevaid marmor, graniit, лабрадорита, põlevkivi, liivakivi, lubjakivi jt Seatud väike, kuid struktuur, muster ja värv iga tõu erinevad sõltuvalt päritolust. Nii kaubik "ім'i" kivi hõlmab tavaliselt tõug nimi, tema värvi ja tagatisraha.
Kivi ja meistriteosedSuurepärased näited viimistlus kivi võib leida kuulsate arhitektide XX sajandi, kelle töö on muutunud selgroog kaasaegse erasektori elamuehituse. Peamine idee, mis on'ühendab selliseid непохожих stiili arhitektid, nagu Frank Lloyd Wright ja Ludwig Mies van der Rohe, on sv'link hoone ja ümbritseva maastiku kaitseks. Tõsi, iga meister lahendas selle ülesande omal moel: Miss "поправлял" oma tahtlik geomeetrilised konstruktsioonid klaas-ja Wright розпластує hoone maa peal.
Pavilion Saksamaal rahvusvahelisel messil Barcelonas ehitatud мысом van der Rohe on aastatel 1928-1929, lagunenud 1930-m, pärast näitus ja taastatud 1986. See kaadervärk näitus mõiste elamu, mis ei ole kirjutatud ühe traktaadi. Seda võib nimetada концентратом ideid arhitektuur XX sajandi uimastamise kohta продуманности töö arhitekt koos просторами ja materjalidega. Läbi selle павильоном võib olla lõpmatult pikk ning kirjeldada struktuuri sõnul on mõttetu - see on vaja näha. Ruumi kanduda ühe teise, iga uus punkt avaneb ootamatu ракурс - ja kõik see koos vähemalt "arhitektuuri-jama". Peaasi, et huvitab meid siin - näidates, kuidas kasutada hoolika valiku materjale võib isegi tavalisel korter seinale luua dekoratiivsed, ei ole halvem tark decor traditsioonilise arhitektuuri.
Kompleksi kaks basseinid, облицованными must klaas, mis on ehitatud monumentaalse цоколе välja travertiin. Ühelt poolt paviljon suletud seina välja travertiin, teiselt poolt - скобоподібні seina välja rohekas тіносского marmor. Hoones koos klaasist väliste müüride keskel elutuba ja lähenem vabalt seisab seina ja harjatud kuldne onyx. Kam'puidust paneelid on hoolikalt valitud vastavalt pildile, nii et ühele seinale tekib raskesti pilt laine, teiselt - mustreid kauniks. Kasutades dekoratiivne looduslik kivi, arhitekt on loonud euroopa kajastatud jaapani templisse kiviktaimlasse - kohad, mille eesmärk on kaemus. Siin on kõik asi ei ole mitte erilisel viisil kinnitatud, kivid, ja osavalt koostatud koosseisu plaadid.
Wright ehitas oma elu üle 300 eramut - suuri ja kalleid eluasemeid kuni tagasihoidlikud majad, mis on arvutatud небогатых inimesi. Muide, see on tema eksperimendid ja panid alguse mass country жилищному ehitus, mida sekkusid.
Peamine uuendus arhitekt oli terviklik lähenemine: see ei ole ainult ehitas maja, aga оформлял inter'ep, обустраивал maastik. Et sv'kohustada inter'ep hea välimus kodus ta sageli kasutanud ühed ja samad materjalid on väljas viimistlus hoone ja ruumides.
1937. aastal telli Edgar Кауфмана Wright ehitab metsades Pennsylvania villa nädalavahetus эндов, mis on muutunud kõige kuulsamad on tema tööga ja üks ikoone arhitektuur XX sajandil. Maja asub krundil on ilus juga, ametnikele osa hoone. Horisontaalne korter mahud ehitise ootuses üle juga, lahustuvad ümbritseva ilu, kuigi peale looduslike värvidega kivi, keset metsa rohelus paistma valged seinad ja punane raam. Ühele poole maja moodustab array kam'puidu müüritise ja teine klaas. Veokulu müüritise kordub sisemise seina, mida ei saanud штукатурить. Sellised üleminekud materjali välisseinad on inter'ep, ei ole üllatav oli meil täna olid uue lahenduse aega. Veel oleks, "lubama" tavaliselt on hoolikalt töödeldud ja "вылизывать" tuba ebaviisakas отесанного kivi - see on vähemalt värske.
Kivi PeterburiÜmbruses Peterburi on hoiused graniit, põlevkivi ja lubjakivi (kuulus пудостского kivi - see travertiin), tänavatel ei ole nii palju hooneid, riietatud kivi alt kuni tipuni. Jalutades kesklinna, ei saa ei pöörata tähelepanu selliste arhitektuuri meistriteosed, nagu Kaasani katedraal (töötlemine пудостского kivi), Kaasani katedraal (marmorist vastamisi seinad ja graniit sambad) ja Marmorist palee (fassaadi seinad on erinevad sordid, marmor). Graniit kujundatud набережные ja sildkraana ja suurim saavutus гранитной arhitektuur - see on Александрийская sammas, выточенная üks tükk. Muidugi, luues selliseid meistriteoseid võiks endale lubada ainult suur impeerium, kus valitsejad olid valmis visata kõik oma jõud, et meeleavalduse jõuga riik.
Tõeliselt laialt levinud kam'jana viimistlus hoonete sai tekkega ajastu juugend aastavahetusel XIX ja XX sajandil. Portaalid, портики, trimmib, nikerdatud kaunistused - kõik need elemendid изготавливались ei ole enam ainult traditsioonilist eesmärgil kipsi, kuid ka kivi. Eriti populaarne on kasutanud талькохлорітовий põlevkivi - helehall, sooja tooni kivi, kergesti segunev töötlemine, selge graafika ringlusi teemat. Kuid graniit ei ole võtta seisukohti, ja pilt sellest - Банкирский maja Вавельберга nurgas Nevski pr ja Väike-Mere tn. Sünge ruum hoone arhitekt M. Перетяткович, отделанное hall graniit, sarnasus венецианским Palazzo di san trovaso on saanud rahvasuus hüüdnime "Дєнєжкін palazzo". Näiteid sarnaseid hooneid linnas on palju.
Kui viimistlust maamajad kivi kasutati üsna mõõdukalt, sest enamik ehitised olid puud'puidust. Tavaliselt kam'яний "dekoor" ограничивался fassaadi cap. Tuntuim ja suurim! - Kujundatud kivi country house - see kuulus Suur Гатчинский palee, mille seinad on plaaditud паріцкім lubjakivi. Ja arhitektuur palace, ja viimistlus on paljuski unikaalne Peterburi.
Populaarsus kivi on järsult tõusnud viimastel aastatel - kasvava linna ja maa ehitus. Kivi jälle, kuidas ajastu juugend, on muutunud mitte ainult облицовывать sokkel, kuid vormistada sissepääs maja, aknad ja terrassid. Väärt looduslikus keskkonnas suvila kam'jana töötlemine on alati näkku. Jah ja munakivisillutisega tee aias nägema palju parem, kui асфальтовые. Täna, kivi kasutatakse viimistlus maamajad rohkem, kuid kahjuks tavaliselt kõik võlusid arhitektuur omakorda üle kõrge tara erasektori mõisad.
Valik kivistIga eesmärk on sobivad teatud tüüpi kivist, nii et kui valida tuleb lähtuda eelkõige mehaaniliste ja füüsikaliste omadustega materjali. Kui väljas облицовке hoonete nõutav vastupidavus temperatuurimuutustele ja niiskus, ning põrandad ja trepid - kulumiskindlus ja šokk. Näiteks marmor ei talu happe -, leelise ja peterburi kliima, nii et sellest ei maksa teha köök countertop (see võib rikkuda пролитым лимонадом või tass kohvi)ja aias skulptuur pea regulaarselt hakkama kaitsva ühendid ja talveks. Graniit puudub nimetatud puudusi, kuid радиоактивен, nii et liigne гранитной viimistlus ruumides ei ole seda väärt. Arhitektid ja disainerid kasutavad lugusid mitte ainult erinevat värvi ühe kivi, kuid on ka mitu erinevat liiki. Harmooniline kombinatsioon või sulgeda toon materjalid (roosa ja punane graniit), või, vastupidi, kontrastset (valge ja must marmor).
Kui kombinatsioon eri liiki kivi, peavad need kõik olema sarnased omadused. Näiteks, sama vastupidavus on pidev mehaaniline koormus. Kasutamine облицовке põrand marmorist ja graniidist plaadid kaasa sellele, et marmor on kustumatu kiiremini, kui graniit, ja tugevalt kriimustatud kokkupuutel osakeste liiva. Selline katvus piisavalt kiiresti kaotab dekoratiivsed.
On olemas mitmeid erinevaid arveid eesmise pealispinna lauad on töödeldud kivi, konkreetsed pinnakatete sõltub liiki. "Rock" nimetada nii, sest töötlemata pind, имитирующая looduslik ebaühtlane скол. Sellist efekti on võimalik saavutada ainult siis, kui käsitsi töötlemist, sest erinevused reljeefi jõuavad 20 cm! Бучардированные tekstuur on loodud puhub spetsiaalse твердосплавным vahend - бучардой, mis jätab pinnale виколкі koos erinevused tasemel kuni 5 mm. Saetud pind on karestatud lennuk vahedega piki sooned sügavusega kuni 5 mm sügavuselt. Термообработанная pind on liiga kare, märgid koorimine mõju voolava kuuma gaasi. Lihvitud nimetatakse kergelt ebaühtlane pind märgid töötlemise абразивным vahend ja erinevused tasemel kuni 2 mm. Лощеная pind - sile ja matt, poleeritud - sile, peegel sära, ja kõige paremini avaldub värvi ja pildi materjali. Värvi valik ja arve pinna sõltub arhitektuurne disain projekti ja maitsed on tellija ja ei määratletud ühtegi normidele, kuid, muidugi, tuleb arvestada funktsioone kasutada. Oletame, et hakkama veranda poleeritud kivi ei ole seda väärt - märg pind обледенеет ja on libe ja seetõttu ohtlik. Väline viimistlus ehitiste sagedamini rakendatakse грубоватые pinnad, poleeritud kivi on tavaliselt väga särav ja näeb välja ненатурально. Põrandad, aknalaudade, countertops rohkem sobivad plaadid poleeritud või лощеной kivi.
Looduskivi ei ole mõjuval põhjusel peetakse "эксклюзивом", sest isegi sellised osavad kaasaegne imitatsioon, nagu керамогранит ja kunstkivi põhineb tsement, ei ole võimalik asendada looduslik materjal. Tänu неповторимости pildi ja värvitooni iga hoone ja iga toode muutub ainus omataoline.
Eristada looduslik kivi подражаний lihtne pildile - kunstlik kivi ta enam ühtlane ja ilma juhuslikult kandmisel. Plastist imitatsioon lihtne царапаются, ja komposiit materjalidest on сколе pinda otsitakse selged piirid mineraale.
Vaatamata konkurentsi poolt tehismaterjalid, rohkem ja rohkem väliselt sarnased looduslik kivi, ta ei loobu. Vastupidi, tänu välimusele erinevaid пропиток, isegi suhteliselt habras lubjakivi ja põlevkivi muutuvad kuhu vastupidavamad juurde ilmastiku катаклизмам. Vastupidavust graniidist või gabrot suudavad võistelda vähesed keemilistest ehitusmaterjale. Ja kui lisada sellele võlu "натуральности", mis on nii hinnatud tänapäeva maailmas, siis on mõistetav, et lähedal kivi on suur tulevik.
Kristjan ТРОПЧЕНКО
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar