pühapäev, 29. detsember 2013

Veekindlad sillad

Veekindlad sillad


Sildkraana materjalid Veekindlad sillad kasutades unikaalseid materjale Вилламо, ВіллаМостБ ja Brabant tagab pikema eluea ja usaldusväärsus kasutamise rajatised. Villa Sillad ja ВіллаМостБ on veidi erinevad oma tehniliste omaduste ja tehnoloogia paigaldamise tulemusena on tagatud maksimaalne veekindlad sillad, ära katuse renoveerimine sõltuvalt konkreetsetest tingimustest.

- bituumen, СБС-muundatud jooksva materjalid гидроизоляций kujunduse мостового tüüp. Вилламо, ВіллаМостВ - bituumen, СБС-muundatud jooksva materjal on veekindel kujunduse мостового tüüp.

- ühekihiline, битумный, СБС-modifitseeritud, vabalt укладываемый roll materjal koos integreeritud kaitsev kiht геотекстиля. BRABANT - ühekihiline, битумный, СБС-modifitseeritud, vabalt laotud roll materjal koos integreeritud kaitsev kiht геотекстиля.

kehtib kui sildade hüdroisolatsiooni, ära katuse renoveerimine (parklad) kaitsev kiht valatud asfalt, укладываемого otse veekindluse. Вилламо - kehtib kui sildade hüdroisolatsiooni, ära katuse renoveerimine (parklad) kaitsekiht valatud asfalt, mis paigaldatakse otse veekindluse.

- битумный СБС-modifitseeritud hüdroisolatsiooni materjal асимметрично mis alusel полиэстра ja eriline peeneteraline mineraal graanuleid üleval funktsioon temperatuuri ekraani. Вилламо A - битумный СБС-modifitseeritud hüdroisolatsiooni materjal асимметрично mis alus on valmistatud polüestrist ja eriline peeneteraline mineraal graanuleid üleval funktsioon temperatuuri ekraani. Битумная segu sisaldab spetsiaalseid высокотемпературные täiendused, mis võimaldavad panna valatud asfalt otse membraani.

Вилламо Ja наплавляется kogu aeg maha, töödeldud битумной või epoksü грунтовкой. Peale paigaldust valatud asfalt tekib monoliitne kiht, mis võimaldab мембране taluma kõrge staatiline ja eriti dünaamiline koormus, mis tekivad sõites auto.

- rakendatakse, kui sildade hüdroisolatsiooni, ära katuse renoveerimine (parklad) kaitsev kiht blacktop või betoon, укладываемого otse veekindluse. Вилламо B - rakendatakse, kui sildade hüdroisolatsiooni, ära katuse renoveerimine (parklad) kaitsekiht blacktop või betoon mis paigaldatakse otse veekindluse.

- битумный СБС-modifitseeritud hüdroisolatsiooni materjal sümmeetriliselt paikneva alusel полиэстра ja jämedat mineraal graanuleid ülemise pinna, mis tagab kvaliteetne ja vastupidav ühendus kaitsev kiht blacktop. Вилламо B - битумный СБС-modifitseeritud hüdroisolatsiooni materjal sümmeetriliselt paikneva alus on valmistatud polüestrist ja jämedat mineraal graanuleid ülemise pinna, mis pakub kvaliteetset ja püsivat'liidu kaitsev kiht blacktop. Keraamiline посыпка mängib rolli tugevdamine, samuti on funktsioon heat ekraani.

Вилламо Oleks наплавляемый kogu aeg maha, töödeldud битумной või epoksü грунтовкой. Pärast munemist blacktop tekib monoliitne kiht, mis võimaldab мембране taluma kõrge staatiline ja eriti dünaamiline koormus, mis tekivad sõites auto.

Peamised tehnilised omadused


Вилламо ВіллаМостВ
Paksus 4, 0 mm 5, 0 mm
Sihtasutus
PE 200 g/m2 PE 180 g/m2
Kaal 5, 0 kg/m2
5, 9 kg/m2
Tõmbetugevus
800 N/50 mm
800 N/50 mm
Suhteline katkevenivus 40%
40%
Painutamine брусе -20 ° C
-20 ° C
Nake temperatuuril 23 ° C
0, 4 Mpa
0, 4 Mpa

Kasu

  • Kõrge stabiilsus staatiline ja dünaamiline koormused, mis tekivad kujundusega мостового tüüp
  • Suurenenud lühiajaline kuumuskindlusega tänu nii algpunktist merepõhja temperatuuri ekraani посыпке ja высокотемпературным добавкам on битумную segu
  • Kõrge kleepuvus baasi

- rakendatakse, kui hüdroisolatsiooni ремонтируемых kujunduse raudtee sildade пригрузочным (kaitsev) kiht kruusa. BRABANT - rakendatakse, kui hüdroisolatsiooni ремонтируемых kujunduse raudtee sildade привантажувальної (kaitsev) kiht kruusa.

BRABANT - битумный СБС-modifitseeritud hüdroisolatsiooni materjal alus on valmistatud polüestrist, integreeritud kaitsev kiht геотекстиля tihedusega 700 g/m2 ja spetsiaalsete самоклеящимися aladega piki õmblused, kaitstakse ajal transport ja paigaldus gofreeritud paber.

Hüdroisolatsioon paigaldatakse alusele vabalt. Rullid omavahel kokku piki mm, mille peal наплавляется riba геотекстиля tihedusega mitte vähem kui 700 g/m2 ja laius 500 mm. On'ühtekuuluvustunne põiki õmblused on täidetud наплавлением бандажной lindi BRABANT JOINT laius 330 mm.

Tänu tasuta millega BRABANT saab paigaldada isegi niiske betoonist alus. Tänu integreeritud kaitsev kiht ei ole vaja seadme erinevate kaitsva kihi betooni ja'on võimalus sõlmida привантажувальної kiht kruusa otse veekindluse.

Kiirus ja lihtsus millega materjali oluliselt vähendab majanduslikke kulusid, vähendab katkestusi rongide liikumise kaudu raudtee sillad.

Peamised tehnilised omadused

Paksus 4, 0 +5, 0 mm
Sihtasutus
PE 350 g/m2
Suurus rulli 2 0 x 5, 0 m
Kaal битумного materjali 4, 2 kg/m2
Kaitsev геотекстиль 700 g/m2
Tõmbetugevus 3000 N/50 mm
Suhteline katkevenivus 50%
Painutamine брусе
-25 ° C

Kasu

  • Märkimisväärne vähenemine ajakava paigaldus tänu tasuta millega ja integreeritud kaitse геотекстиля
  • Kõrge staatiline vastupidavus koormusele ja vastupidavus mehhaanilisele
  • Удешевление disaini puudumise eest kaitsev betoon või асфальтобетонных kihti
  • Täiustatud töökindlus vuukide kaudu süsteemi бандажных lindid
Mine jagu: Наплавляємі materjalid


Allikas: www. materik-m. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar