teisipäev, 31. detsember 2013

Teenuse garantii 2006-12-01 13:01:56

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Teenust koos garantiiga
2006-12-01 13:01:56

Paar aastat tagasi usa analüütikud on avaldanud uurimistöö, kus tõdeti oma kaasmaalaste vähendamise vajadusi remonttöödel, keskmiselt 10% aastas. Varsti on ilmnenud huvitav tendents - ameerika tarbija on üha enam eelistama ei parandada rikkis asi, ja minema visata ja osta uus. Kas ja vene (&valgevene) "teenuste ulatust", nii kiiresti ja edukalt areneb viimasel ajal, ootab samasugune kurb saatus? Selgus, et Venemaal ja siin on oma eriline tee ja oma väljavaateid. Vene turg teenus-teenuste hakkas kasvama suhteliselt hiljuti. Kõik amp'mäletavad välimus esimese kaupluseketid, mis lõpuks насытили turg on "tõelised", "pere" televiisorid, стиральными masinate, autode ja teisi materiaalseid väärtusi. Zamorskaja asi on mitte ainult ilus, tark ja töökas, kuid ikka ja ustav omanik. Peaaegu iga kasutusjuhend algas sõnadega: "Tänan teid, et olete valinud meie kaup! "Ja заканчивалась milles on loetletud teeninduskeskused, kus alati aidata, kui et. Õigluse huvides tuleb öelda, et vastastikune armastus tootja ja tarbija juhtus mitte kohe. Esimesed teeninduskeskused suunanud oma tähelepanu peamiselt garantiiteeninduse ja müüa kallis varuosad. Õnn on sisseveetud instrumendi hiljem sageli muutus omamoodi pantvangi, sundüürnikud vähimagi rikke maksta tohutu "lunaraha" asendamine "провинившихся" osad. Siis on sama palju väärt marki saanud "убийственную" kliendi hinnang: "on hea, aga kallis hooldada asi". Kuid midagi sarnast, et usa majanduslangus töökoja äri Venemaal ilmselt ei ole oodata. Ja siinkohal ei ole isegi пресловутом majanduslikus отставании ja allpool tarbija kultuuri. Analüütikud ja sotsioloogid on veendunud, et põhjus, miks vene mentaliteet. Meil on nii ja ei ole muutunud "ühiskond tarbimine" ja ei ole võimalik halastamatult visata asju, kui on olemas võimalus neid parandada. Ja võimalus kiiresti ja soodsalt veeta remont ja hooldus, kas fööni või veoauto, viimasel ajal on venemaa tarbijale aluse mõisted usaldusväärsust. Paljud lääne ettevõtted, tõsiselt ja kauaks tulid venemaa turg, скорректировали oma poliitikat vastavalt vene riigi funktsioone ja hakkasid aktiivselt oma teenuse võimsuse. Räägib Aleksander Мартюшов direktor teenust ettevõtte "Мерлони Термосанітарі Rus" (водонагревательное ja kütteseadmete Ariston): - Meie tooted on suuremal määral suunatud lõpptarbijale eraldi driver. See loob eripära, mida tuli arvestada, organisatsiooni ja edasimüüjate võrgustiku, nii-ja müügijärgse teeninduse. Eriti keeruline oli probleem hooldus gaasi seadmed - kütte katla ja водогрейных kõlarid. Fakt on see, et see tehnika, vaatamata töökindluse ja kvaliteedi tagamiseks nõuab täit tähelepanu spetsialistid kui ühendada, nii tavalisel töö. Pakkuda sellist kontrolli seadmed, разбросанным linna ja весям meie suur riik, on vaja palju kooskõlastatud jõupingutusi. Just nii poliitika meie firma suhtes teenused teenuse on ühendatud demokraatlik lähenemine ja mitmed ranged nõuded. Nii, kui hooldada riist-Ariston ei nõua volitatud teeninduskeskuse (АСЦ) vastavus ainuõiguse, kuid esitab karmid nõuded vormidele töö, personal, kvaliteedi ja tellimuste täitmise kiirus. Meie firma korraldab koka-paigaldus, seminarid, koolitus, välisest allikast istungil - üldiselt me teeme kõik, et võimalikult parandada teenuse oma tooteid piirkondades. Tahaksin ka mainida, et "Мерлони Термосанітарі Rus" ei ole kõvaketta jaotamise tasanditel. Teenus seadmed lõppkasutaja tegeleb nii suur keskus ja tema struktuuriüksused, nii ja volitatud keskused. Tänane "küpsenud" vene ostja eelistab neile firmadele, kes ei ole ainult гарантийными kohustusi'kohustustega kõrge kvaliteediga, pakkuda paremat teenust-abi oma toote. Tarbija üha hoolikalt kavatseb oma nendega "elu koos", olgu see siis töö kontrolli gaasi seadmete, iga päev annab kütte ja kuum vesi korteris, või remont ja hooldus keeruline pumbasüsteemi, mis varustab veega tervet linna. Siin on, mida rääkis kasu laiendada teenuse võrkude juht klienditeenindus firma Grundfos Sergei Jermakov: - Meie firma tegeleb kõrgtehnoloogiline насосным seadmed, ja luua suur võrk, et selle hoolduse oli ülesanne ei ole kerge. Selle tulemusena oleme jõudnud järeldusele, et kõige optimaalsem tingimustes meie tohutute territooriumil on kahetasandiline struktuur teenust: peaasi ettevõte tegeleb ainult erandlikel juhtudel ja kohtades tegutsevad rangelt valitud ja kontrollitud keskusest "piirkondlikud esindajad". Kuna koostööd globaalse tööstuse hiiglane on kasulik, kes soovivad saada tiitel teeninduskeskuse palju. Et vastata nõuetele, on vaja leida investeeringuid, kokk personal, investeerida seadmete kokk ruumi ja värki. Tahtmatult, pärast sellist olulist tööd, ettevõtted püüavad vastama teatud tasemele, seda enam, et audit viiakse läbi regulaarselt. Seejuures puudust клиентуре meil teeninduskeskused ei täheldatud - kaugeltki mitte igaüks, kes omanik on keeruline pumpamise seadmed (ja agregaadid kontserni sageli maksavad kõik lõigud, ütleme, водоканала või ЦТП) on võimalus ja soov sisaldada individuaalse teenuse toimimise. Tavaliselt on palju kasulikum sõlmida leping teenuse certified teenust. Tegelikult, me oleme ainukesed turul pumpamiseks seadmete, kes pakub teenused sellise taseme. Meie kliendid aru: vähe osta korralik tehnika, siis tuleb anda talle sama korralik hooldus ja remont. Muidugi, kui tegemist ei ole pelgalt teenuse toetust, kuid konsulteerimist - on "volituste pikendamine" tõotab teeninduskeskuse juhib uute töötajate koolituskulud, hoone teenuste töös klientidega, it-tugi ja nii edasi. Aga Venemaal on selliseid investeeringuid, ekspertide, mitte ainult tulu, vaid ka positiivselt mõjutada pildi ettevõte. Räägib Andrei Рыков, osakonna juhataja, turundus-ja ettevõtluse arendamise firmad Danfoss - seadmete tootja organisatsiooni raamatupidamise ja reguleerida energiatarbimist, automaatika kaubandusliku ja tööstusliku, jahutusseadmed: - luua hargnenud teenus võrgustik, meile tuli palju tööd teha: läbi viia suuri investeeringuid infotehnoloogia -, personali koolitus -, ehitus-salvestusruumi ja nii edasi. Kõik see on võimaldanud luua võimas struktuur, mida ei saa kopeerida lühikese aja jooksul. Arvan, et teenusele meie puhul on tõsine konkurentsieelis. Nüüd on kliendile olulised kaks asja: lahendada назревшие probleeme ja väljakutseid, kus veel ei ole. Me ise arvame ja selgitame kliendile, et kõik tema tulevasi vajadusi. Juhtub, ta isegi ei tea, kui ta seisab silmitsi töötamise ajal, siis pakume talle oma läbimõeldud strateegia ja tal on'ilmub selline tunne, et kõik, mida ta varem ei osanud, ta vajab nagu õhku. Kuid me ei tohi osutada teenuseid mitte ainult neile, kes on meie otsene ostja (edasimüüja'юторам, edasimüüjad), on vaja mõelda, kuidas teha, et see teenus on kättesaadav kõigile: paigaldajatele, ehitajatele, lõpptarbijale, - kõik nad on meie arvates peaks olema võimalus kasutada teenust. Ühesõnaga, suured lääne firmad, hoolikalt продумывают äri-strateegiat palju samme edasi, mitte ainult hirm majanduslanguse sektoris, pakkudes teenus-teenust, vaid, vastupidi, näevad palju väljavaateid laiendada selle ulatust. Seega, küsivad nad, et kõigi muude väga suur baar tsiviliseeritud töö turul.
ALLIKAS: ehitus ja kinnisvara

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar